26.12.2025 - 19:32

Takip Et:

Necip Uysal'ın en büyük hayali suya düştü...

Kadro dışı bırakılan Necip Uysal'ın en büyük hayali yarıda kalmış oldu.

Beşiktaş'ta kadro dışı bırakılan Necip Uysal Beşiktaş tarihine geçme fırsatını kaçırdı.

Siyah-beyazlılarda 466 resmi maçta forma giyen Necip Uysal 26 maç daha Beşiktaş forması ile sahaya çıkabilseydi Şifo lakaplı Mehmet Özdilek'in 491 maçlık rekorunu kırmış olacaktı. Kadro dışı kararı ile Necip Uysal'ın bu hayali yarıda kalmış oldu.

İşte Beşiktaş tarihinde en fazla resmi maçta forma giyen 5 futbolcu:

# Futbolcu Adı Maç

1 Mehmet Özdilek 491

2 Necip Uysal 466

3 Rıza Çalımbay 457

4 İbrahim Üzülmez 405

5 Gökhan Keskin 388

duhuliye.com


YORUMLAR (61)

Baba Kartal
27.12.2025 - 18:33

bu adamın Beşiktaş'ta bu kadar forma giyebilmesi bile Beşiktaş'ın ayıbıdır

Yanıtla Beğenme (3)
RafaninDonu
27.12.2025 - 17:08

Bu rakamlar yanlis. En cok forma giyenler; Riza 650, Ulvi 535, Sifo Mehmet 512, Kadir 468, Necip 462, Metin Tekin 453

Yanıtla Beğenme (0)
hasan
27.12.2025 - 15:16

kaptanlık alınmasında bir şeyler olduğu belliydi... Demekki takım içinde fitne fesatlık yaptılar.

Yanıtla Beğenme (2)
Sait
27.12.2025 - 13:57

Osimhen İcardi bizde olsaydı Necip rekoru kırardı

Yanıtla Beğenme (0)
Alp
27.12.2025 - 11:40

Rekor kirabilmesi icin takim 4 sene bu rezil futbolu oynamamasi lazim di. Gec alinan bir karar. Yakinda salih de gider

Yanıtla Beğenme (1)
Kakao
27.12.2025 - 10:07

Galatasaray’da bu çocuk 1 yıl bile kalamazdı. Başarılı kadrolarda iş yaptığı dönemler oldu ama liyakatla kalmadığını herkes biliyor

Yanıtla Beğenme (2)
Murat bey
27.12.2025 - 09:21

Karar doğru ama usül yanlış

Yanıtla Beğenme (0)
Nokta
27.12.2025 - 07:30

Vaybeaaa adam hicbirsey yapmadan rekor kiriyormus ya laaa sakatlanmasa kırardıda valla İşte bu vasifsizlar yüzünden başarısız oluyoruz,, Anadoluda havlamayan köpeğe ekmek vermezler lafı var bu 20 yıl 466 maç aklınızda kalan birsey varmi....

Yanıtla Beğenme (4)
YZZ
27.12.2025 - 13:14

@Nokta 2020-21 fb deplasmanında attığı gol. 4-3'lük galibiyet.

Beğenme (0)
Mehmet
27.12.2025 - 12:06

@Nokta ve @selami açın Beşiktaşın efsane galibiyetlerini izleyin.Necipi rada göreceksiniz.Mesela Deplasmandaki Napoli galibiyeti.Şampiyonluklara bakın.Birgün bu çoçuğun sorun çıkardığını yada terbiyesizlik yaptığını gördünüzmü?Hakaret etmeyin performansını eleştirebilirsiniz ama iyi oynadığı maçlarda var.

Beğenme (0)
selami
27.12.2025 - 10:32

@Nokta kaybettirdiği derbiler dışında aklımda kalan hiç bir etkisi yok

Beğenme (1)
haddinibil
27.12.2025 - 05:39

Besiktas tarihinin en cok forma giyen oyuncusu Riza Calimbay'dir. T***market gibi gecmise donuk eksik bilgilere sahip sitelere degil, sokaktan rastgele bir Besiktas'li cevirip sorsan sana bu bilgiyi verir.

Yanıtla Beğenme (1)
Samatyalı
27.12.2025 - 05:20

Bu adamın Rıza kaptandan daha fazla mac oynamis olmasi Besiktas icin bir utanctir.

Yanıtla Beğenme (0)
siyah beyaz03
27.12.2025 - 04:19

20 senedir insan kendini gelistiremezmi ya duygusal bakmamak lazim olaya coktan gitmesi lazimdi

Yanıtla Beğenme (0)
EGE ÜNİ LI BEŞİKTAŞLILAR
26.12.2025 - 23:34

466 MAÇ OYNAYIP HİÇ BI ŞEY YAPMAYAN OYUNCU OLARAK BEŞIKTAŞ TARIHINE GEÇEN OYUNCU NECIP!!GS SABRI YE AYNİSİNİ YAPTI KIMSEDEN SES CIKMADI BEŞIKTAŞ YAPIYCA ORTALIK YIKILIYO AMA YİNE SÖYLÜYORUM DOGRUSU BU!!!

Yanıtla Beğenme (12)
Babos
26.12.2025 - 23:28

Bu aralar kulüpte ilginç olaylar oluyor. Fener maçından sonra yapılan o yakışıksız paylaşımdan sonra bir de bu çıktı. Ayıp hakikaten bu mudur efendilik. İnsan kendinden utanıyor.

Yanıtla Beğenme (17)
Hasan K.
26.12.2025 - 23:12

Bırakın rekoru filan 20 senedir bu formayı şerefle taşımış bir adam. Bu mudur? Sormuyorsun, söylemiyorsun, çağırıp konuşmuyorsun. Gönül almıyorsun. Bir kuru kağıt alın gidin. Yürüyün yandan yandan. Bu ne rezalet. Bunu yapanlarda Beşiktaşta bir iki kere kapısından geçen insanlar Necip kadar hizmetleri yok. Para vermiyorlar zaten. Memur maaşı alıyor bu adam. Sene sonu futbolu bırakacak, antrenör olacak, kurslara başlayacak. Böyle söylüyordu adam. Ki konuşulsa bir çerçeve çizilir. Bunlar yine Beşiktaşa her türlü hizmet ederler. Atla deve değil. Kim olursa olsun. RAFA,ya tek bir hareket yapamıyorsunuz. Bıraksanıza kadro dışı. Niye sözleşme var. Para var. Bunlarda ne sözleşme ne para var. Beşiktaşı mahkemeye de vermezler. Kim ki bunlar. Çöp. Atın bunları. Rezil bir yönetim ve teknik heyet. Yazıklar olsun. O Sergen Ben Beşiktaşlıyım diyemez artık. Yüzü varsa YÜZSÜZdur. İnsan çağırır konuşur. Gönül alır. Onlar anlar veya anlamaz. Büyüklük budur. Abilik budur. yöneticilik budur. İnsanlık budur. Defol. Ne yaptık. RAFAlık mı yaptık. Hayır. Yaşlandık artık eskisi gibi değiliz. Çağırırsın artık yararlanmayacağız. Sene sonuna kadar kendinizi ayarlayın. Takım bulun ya da kursa gidin takımdan ayrısınız. Şu şu nedenlerden dolayı. Hizmetleriniz için teşekkür ederiz. Hatta bir plaket verin. Uğurlayın. Ne olur. Bir yeriniz mi aşınır. Çöp diyemeyecek diye hayıflanır mı klavyeci zübükler. Ayıptır yav. Bunu yapanların yanına kar kalmaz. Onlarda gidecek. Hem de arkalarına bakmadan. Bu külüp onların adını dahi anmaz. Ama şerefiyle görevini yapanları anar. Yazıklar olsun.

Yanıtla Beğenme (19)
Kartal
27.12.2025 - 00:58

@Hasan K. Aklı başında olan yorum bu. Ergenlere bakmayın.

Beğenme (8)
Bjk
26.12.2025 - 22:50

Necip bunu sen hak ettin, taraftarlar seni her zaman yuhlamayi başlayınca, futbolu bırakacaktin. Tadında

Yanıtla Beğenme (14)
Rezalet
26.12.2025 - 22:01

O rekor şifonun hakkı şifo da kalmalı necip efendi adam bir terbiyesizliğini görmedim ama artık yeter adamlık top oynamıyor yinede böyle bi vedayı hak etmiyor adam gibi veda edilebilirdi. Sevmedim bayat bir tad bıraktı

Yanıtla Beğenme (2)
Arıza
26.12.2025 - 22:01

Bu kadar kalması bile şaka gibi hiçbir yararı olmayan biri

Yanıtla Beğenme (5)
Poyraz42
26.12.2025 - 21:44

Bu necipe hak verenleri necible beraber gönderin adam yatarak çuvalla para kazandı neyin kafasını yaşıyorsunuz baba oğluna bedavadan para vermiyor

Yanıtla Beğenme (9)
Ccc
26.12.2025 - 21:42

Allah korudu necip siktir git necip menajerine soyle bakalim sana hangi kulubu bulcak seni kim alcak yedek otura otura milyonlar kazansjn lan en az 200 milyon kazandjn bakkal hesabi en azzz ulan hakettin mi sen bide agiz yapiyotsun alt yapidan cikmjs lan hangi alt yapidan cikan boyle yetenekwiz admlar kulupte durxak sen kimsin lan sktr git idda bayi ac haramzade kopek

Yanıtla Beğenme (9)
Kartalreus
26.12.2025 - 21:27

Geç kalınmış karar . Sakatlandın bitti ,yatarak para alayim yok öyle bişey . Messi ,C.Ronaldo bile gidiyor . Avrupada Duygusalliğa yer yok . Başarı istiyorsan oynayacaksin kardeşim.

Yanıtla Beğenme (2)
Beşiktaşlıbiri
26.12.2025 - 21:27

Yönetimin bu davranışı asla Beşiktaş'ımıza yakışmıyor özellikle de Necip'e karşı bu kadar samimiyetsiz bir biçimdd 'git' demeyi yakıştıramadım. Eminim ki Necip hem Sergen'den hem de Adalı'dan daha büyük Beşiktaşlı. En azından Sergen gibi 3 büyük takımda da oynamadı ve taraftarına el hareketi çekmedi oynasa da oynamasa da hep saygılı oldu, Beşiktaşlılığını korudu. Ayıp ettiniz.

Yanıtla Beğenme (17)
Kartal
29.12.2025 - 00:05

@Beşiktaşlıbiri haklısın ama necipten daha büyük beşiktaşlılar da var necip onların yanında hiçbirşey ifade etmiyor taraftar için

Beğenme (1)
Kutay Kartal
26.12.2025 - 21:23

Öyle ya da böyle biri 15 yıldan fazladır takımda görev alan, ayrıca kaptanlık yapmış 2 futbolcumuza teşekkürü bile çok görmüşsünüz...Yazıklar olsun, bu nasıl bir iş bilmezlik... Seba kültüründen nerelere geldik, Seba başkandan böyle mi gördünüz??? Ayrılığın bile bir adabı vardır...

Yanıtla Beğenme (9)
Eagle
26.12.2025 - 21:17

Yani sırf Şifo mehmetin rekorunu kıramasın diye yollarsın adamı bu kiiim şifo kim

Yanıtla Beğenme (9)
Eagle
27.12.2025 - 00:16

@Doğrucu abicim sen okuduğunu anlamıyosun bide çıkıp millete laf yetiştirecem diye uğraşıyosun. O kelimenin anlamı necip kimdir ki koskoca şifo mehmetle kıyaslansın onun rekorunu kırsın dır. Şifo Beşiktaş tarihinin ilk 5 Türk futbolcusundan biridir. Kimseyle de kıyaslanamaz hele hele ki necip kazmasıyla

Beğenme (0)
Doğrucu
26.12.2025 - 22:02

@Eagle şifo kim mi, aklının sapına sokayım senin. Ezik ergen

Beğenme (5)
Cengo
26.12.2025 - 21:10

Emeklerin için teşekkürler ve gelecek için başarılar...

Yanıtla Beğenme (1)
Billy
26.12.2025 - 21:03

Yapılan büyük saçmalık Necip zaten sene sonu jübile yapar bırakırdı. Zaten oynamıyor ki adam. Kulüp bul ne demek? Bu adamı beğenen var beğenmeyen var ama hayatını bu kulübe adamış bir adama bunu yapmak doğru değil.

Yanıtla Beğenme (5)
Yallah çöp
26.12.2025 - 20:49

Çöp kovası boşaltma zamanı geldi de geçti bile . Pislikler temizlensin

Yanıtla Beğenme (10)
Rpsm
26.12.2025 - 20:43

İnanilir gibi degil, bu yetenekle bekci olamaz ama 2. En cok forma giyen olmus, vefaymis be vefasi besiktas olmasa futblolcumu olabilirdi

Yanıtla Beğenme (2)
İlluminati 🧿
26.12.2025 - 20:40

Necip Fransızcayı çok iyi bildiğini gizliyor gibi geldi kelime oyunu sırasında bir anda ustaca Fransızca konuştu, Nkoudou Fransızca'yı nerden öğrendin dedi, sonra bir anda kötü Fransızca konuşmaya devam etti, bu aslen Kosovalı olmayabilir, farmason olabilir bu, araştırılmalı, yeryüzünde bu torpilin örneği yok, bunun arkasında illuminati var anlaşılan.

Yanıtla Beğenme (8)
Yalllah
26.12.2025 - 20:36

Parazitlikle bike beceremedi vasat herif . Monaco tatilleri bitti diye üzülüyor bu çöp

Yanıtla Beğenme (8)
Numan
26.12.2025 - 20:36

Yönetim durup dururken bunu yapmaz. Belliki jübile teklif etmişler ama kabul etmemiş

Yanıtla Beğenme (2)
Alay konusu 🎯
26.12.2025 - 20:31

İngiliz, İspanyol ve İtalyan arkadaşlarım "siz bunu neden kaptan yapıyorsunuz, ne özelliği var" diyerek alay ediyordu. Yeryüzünde böyle torpilli futbolcu varsa gösterin lütfen.

Yanıtla Beğenme (4)
AGG
26.12.2025 - 20:27

Şimdiye kadar helallesip ayrılması gerekiyordu zaten anlaşılan Sergen ole gibi kampa 35 kişi ile gitmeyecek sadece faydalanacagi futbolcularla çalışacak

Yanıtla Beğenme (0)
İsim
26.12.2025 - 20:26

Mert ayrılacak onu anlıyorum da; Necip zaten sezon sonu futbolu bırakacağını söyledi. Son sakatlık onu kötü etkiledi ve artık futbola dönmesi beklenmiyor. Gereksiz bir hareket bence de.

Yanıtla Beğenme (7)
Şikeci mi bu 🤮
26.12.2025 - 20:25

Şikeci Bilic bunu Fener maçında sağ bek oynattı, ilk dakikada gol yedik o bölgeden adam kaçırdı bu Necip, Mert ile birlikte şike yapıyor herhalde. Kadro dışı kalma nedenleri açıklanmıyor.

Yanıtla Beğenme (5)
Nihat Erdoğan
26.12.2025 - 20:19

Necip ne yapmış olabilir de kadro dışı bırakılır? 26 yıldır namusuyla spor ahlakı ile oyna derler oynar, bekle derler bekler, bu nasıl bir tasarruf ki, sembol olmuş bir isim, Beşiktaş'ta oynadığı, Beşiktaş'tan kaçtığı dönemlerde orası burası oynayan, aidiyet duygusu Etimesgut Şekerspor'a kadar inmiş biri tarafından kadro dışı bırakılır? Atını Beşiktaş'tan çok seven biri hayatı Beşiktaş olan birini kadro dışı bırakıyor ; fıkra gibi ...

Yanıtla Beğenme (7)
Normal
26.12.2025 - 20:16

Büyük takım refleksi. Yetersi olan gönderilir. Bu kadar basit

Yanıtla Beğenme (1)
Fff
26.12.2025 - 20:13

Çok ayıp edildi hem de çok. Öyle veya böyle kaptanındı bu çocuk senin. Altyapından gelipte kulübü bırakan emirhan ilkhana neler söylendi, vefasız dendi, beşiktaşlı duruşu yok dendi... Peki bu çocuklar giderse artık ne diyebilirsin. Necip senin duruş ve vefa olarak örnek gösterebileceğin bir adamdı. Bu sadece necipte değil hiçbir emekçine böyle davranmamalısın. Bu kulübe olan aidiyet duygusunu zedelersin, sıradanlaşır beşiktaşta oynamak. Bu ben beşiktaşlıyım diyen orkunu da emirhanı da etkiler. Hiç profesyonelce değil. Ne demek takımdan ayrı çalışacaklar... Mahfettiniz kulübü çok yazık çok üzüldüm.

Yanıtla Beğenme (16)
Git lan
26.12.2025 - 20:10

Bu güne kadar kalması hataydı . S git düş yakamızdan vasat pislik

Yanıtla Beğenme (25)
Defol lan 🫏
26.12.2025 - 20:45

@Git lan bu Niko aslında NECİT 😂

Beğenme (0)
Tam isabet
26.12.2025 - 20:37

@Git lan imzamı atarım 🤗

Beğenme (2)
Niko
26.12.2025 - 20:21

@Git lan tam bir pisliksin.

Beğenme (3)
Asid
26.12.2025 - 20:14

@Git lan Gitmesi gerekir tamamda bu üslup nedir asıl pislik.

Beğenme (6)
Adalet
26.12.2025 - 20:10

Kaptan kaptan diyenler unutuyorsunuz herhalde ikisinin de kaptanlıkları alınmıştı acaba neden diye sorguladınızmı! Ayrıca mevcut durumda kaptan falan değildi ancak eski kaptan diyebilirsiniz.

Yanıtla Beğenme (7)
AMPUL PATLAK
26.12.2025 - 20:09

Once kaptanlik simdide kadrodisi..Bizim bilmedigimz birsey var…

Yanıtla Beğenme (2)
HAYIRLISI
26.12.2025 - 20:07

Listedeki diger tum oyuncularimiz Mehmet Özdilek, Rıza Çalımbay, İbrahim Üzülmez, Gökhan Keskin her mac belli bir standartta oynayan, duzenli forma giyen, gol atan-asist yapan oyuncular. Defansta oynayan Gökhan Keskin in 14 golu var biri de 1986 da Trabzon a attigi sampiyonluk getiren gol. Necip pandemide 3-4 yendigimiz macta fenere deplasmanda attigi gol disinda fazla etki etmisligi yok. Necip in tek sansi uzun yillar once Besiktas ta forma giymeye baslamis olmasi. Efendi oyuncu duzgun karakter vs ona kimse laf edemez ama maalesef VASAT bir oyuncu. Eger cok sansli ya da torpilli diilseniz memlekette ister beyaz yakali ister mavi yakali olun 15 yil duzenli is bulamiyorsunuz iyi sartlarda maasi olan. Allah hak eden herkese Necip sansi versin. Lakin bir elestiri yonetime. Yonetim, PR nasil yapilir kurumsal iletisim nedir bilmiyor. Bu kadar sene oyle ya da boyle takiminda oynamis bir oyuncunla karsilikli konusur, eger isterse ki bence ister sezon sonu jubile yapacak dersin. Kendisine takim bulsun aciklamasi Necip gibi problemsiz kaprissiz bir oyuncuya -pandemide indirim yapan tek oyuncuydu- yapilmaz. (Karaktersiz RAFA ya yapin) Mert i bu kapsama almam, Mert kaptanlik alininca morali bozuldu bahanesiyle futbol oynamayi birakti. Sabah 5 te kalkip 6 da ise giden asgari ucretli iscilerin morali sanki cok iyi, ama mecbur ise gidiyor, kapris yapma sansi yok, bu futbolcu simarikligindan tiksiniyorum. Madende tas tasimiyorsun futbol oynuyorsun dunyanin en keyifli sporu. Necip gibi aidiyet duygusu olan ama vasat olmayan yetenekli oyuncular bulmak lazim. Bunun en iyi yolu da alt yapiya oz kaynak duzenine cok onem vermektir.

Yanıtla Beğenme (0)
Torpile hayır ⛔
26.12.2025 - 20:07

Torpil ile ilgili seminerlerimde, Necip Uysal'dan mutlaka bahsediyorum. Amatörde oynaması gereken birisini bu kadar kollamak, ayıptır, günahtır, kul hakkıdır, Beşiktaş'ın geleceğini hiç etmektir.

Yanıtla Beğenme (5)
Schwarzer Adler
26.12.2025 - 20:07

Bence daha kadro dışılar gelecek, kimse anlamadi ama demekki kaleci alınmış.Antalya kampi hazırliklari bunlar.

Yanıtla Beğenme (0)
Birisi
26.12.2025 - 20:04

Hiç yakışmadı. Evet Necip biraz geri düşmüştü. Konuşulup bırakması sağlanabilirdi. Bize bu yakışırdı. Ayrıca b unu ayyuka çıkarmanın da bir alemi yoktu.

Yanıtla Beğenme (9)
Neco
26.12.2025 - 19:58

Listedeki en faydasiz adam necip

Yanıtla Beğenme (3)
Bitti
26.12.2025 - 19:56

Şahsa en ufak yanlışımız olmaz olamaz ama bu kadar vasıfsız bi topçuya bu kadar sene katlanmak , ersin gibi 5.sınıf kaleciye yine alt yapı çocuğu diye bu kadar katlanmak doğru değil 20-25 m insanın tuttuğu takımda ersin necip vs vs olmaz olamaz

Yanıtla Beğenme (3)
AnadoluKartali4
26.12.2025 - 19:56

Necipten kurtulduk yillardir topa vurmayı bile bilmeyen torpilli belesci

Yanıtla Beğenme (3)
Rigadu
26.12.2025 - 19:55

Önce sözleşme uzat ki kovarken para ödeyebil di mi Serdal başkan..Kusura bakmayın bugüne kalmadan gitmeleri gereken adamlara verilen paradaki cüzi miktardaki payımı başkana helal etmiyorum..

Yanıtla Beğenme (2)
Amt
26.12.2025 - 19:54

Tamam Besiktas’ta oynayacak kapasitede degil zaten ama bence sezon sonu beklenip plakete ugurlanmaliydi. Mert’te ayni sekilde tesekkur edilip ugurlanmali

Yanıtla Beğenme (2)
Wolf
26.12.2025 - 19:51

Yukaridaki efsaneler hep 11 de oyuna basladi neco gibi yedekli kadroda olmadilar

Yanıtla Beğenme (0)