Ergin Aslan, Beşiktaş gündemini değerlendirdi
Beşiktaş sahasında önce Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek kupaya veda etti. Siyah-beyazlılar daha sonra Trabzonspor'a da sahasında 2-1 mağlup oldu. Beşiktaşlı taraftarlar hem Konyaspor maçında hem de Trabzonspor maçında Sergen Yalçın ve Beşiktaş yönetimine yönelik istifa tezahüratları yaptı.
Gazeteci Ergin Aslan, Sporx youtube kanalında Beşiktaş'a dair görüşlerini paylaştı.
İşte Ergin Aslan'ın görüşleri:
İŞLER KÖTÜ GİTTİĞİNDE TARAFTARIN HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANDIĞI BİR TANE TAKIM GÖSTERİN
Ergin Aslan: ‘’Oyuncular söz verdi, Trabzonspor maçını senin için oynayacağız… Konyaspor maçında hoca için oynamayacak ne vardı? Neden Trabzonspor maçına söz veriyorsunuz?
Oyuncuların konsantre olamaması, teknik heyetin etkilenmesi… Bolivya’dan Rusya Ligi’ne, Nepal’den tutun da Kanada Ligi’ne kadar bir tane takım gösterin; işler kötü gittiğinde taraftarın hiçbir şey olmamış gibi davrandığı.''
duhuliye.com
YORUMLAR (26)
Engin Aslana tek ve kısa bir cümle. Boş yapma!!!!
Hemen söyleyeyim mesela Belçika takımları mesela İsviçre takımları mesela Norveç takımları mesela küçük olmayan Alman takımları .... Dortmund yıllarca bayernin arkasında kaldı şampiyon olamadı hatta battı ekonomik olarak ama taraftarı bir defa bile boş stadyumda maç yaptırmadı artı bir defa bile futbolcularını ıslıklamadı , yuhlamadı, istifa istemedi ...! Taraftar dediğin şikayetini belli eder ama takımını yalnız da bırakmaz , takımına sırt da dönmez !!! Taraftar taraftarlığını ne zaman yaptıysa başarı gelmiştir ; taraftar ne zaman taraftarlık değil provokatörlük yaptıysa batmışızdır !! Ve Beşiktaş taraftarı uzun bir süredir leşleri oynuyor taratarlığın t sini yapmıyor o yüzden de batış durmuyor !!! Hakemler kendi sahamızda futbolcumuzu azarlayabiliyor , 1 metre dışarda pozisyonlara penaltı verebiliyor , maçı katlediyor , rakip oyuncular futbolcumuzun boğazına sarılabiliyor , tekmeler atabiliyorlar ve hakemler de rakiplerde rahat rahat maçlardan çıkabiliyorlar , neden ; çünkü taraftar falan yok bomboş tipler var artık !!! Taraftar değişmedikçe dünyanın en zangini de başkan olsa , en iyi teknik adamı ve futbolcuları da getirseniz hiç bir cacık olmayacak !
@Rizeli klaveden salla... adamlar batarkende futbol oynuyor.. taraftar o ışığı görüyor... ıspantada 3. sırada ama cl liğinde yarı final oynuyor.. avrupa liğinde bilmem ne oynuyor.. sergen gibi ağlak ağlak 3 transfer bilmem ne demşyor diyemiyor... sergen gibilere 3-4 maç bile anca müsade ediyor..
serdar adalı hep nefretimfiniz sende beter yaptın sikidir gidin
Sergen gibi böyle sorumsuzca konuşan bir teknik direktör varmı
Sergen defteri kapandı.. fakat şakşakçılar yüzünden önümüzdeki yıl da kaybedilecek ve sezonun 6. haftası gibi ziyan olmuş bir sene ve borç batağında bir takım ile bizbize kalacağız.. burda yazanların çoğu hepimizden daha çok sergen gitsinci olacak.. biz insan düşmanı değiliz benim yaşım 47 hepinizden daha çok isterim sergenin başarılı olmasını ama bir insan kendisi istemeli önce.. adam gelişime , iletişime her şeye kapalı .. bunu tıpkı kendi gibi olan rafa sürecinde anladım.. o adam da asosyal hatta biraz da narsist bağlamlar gösteriyordu ki , iki cambaz bir ipte olmaz demiştim adam bundan kaçarcasına gitti.. gelen her oyuncunun geri gidişinin sebebi de bu çünkü zerre bilimsel gelişimsel formatları yok.. bizde şu kadar saat idman olur ben ondan sonra idman yaptırmam , şunu yapmam bu bende yok vs demelerin arkasında yatan temel etken bu narsist kendini çok üstün görüp kendi dışındaki her şeyi yerin dibine sokarcasına eleştirebilme karakteridir.. bu arada hiç hesaplamadığınız şey şu : taraftar istiyor da oyuncular istemiyor mu sanıyorsunuz ? adamların yüzlerine bakın .. vucud dillerine bakın .. resmen sahada yoklar.. taraftara saygılarından oynayan oyuncular var ama murillo geldiği günkü murillo mu ? agbadou ? cernyyi zaten bitirdi.. bilal kalmayacağının farkında.. oh aralarındaki en farkındalık sevyesi yüksek oyuncu o net farkında.. adamın bir b planı yok , adamın bir beyin takımı yok.. elller bağlı izliyor dk 70 izliyor 80 izliyor.. dediğim gibi seneye 6. hafta bugün en çok savunanları burda ağlarken göreceksiniz.. çok geç olacak.. önerim net olarak Arda Turandır.. takımı toplar taraftarı toplar .. eski arkadaşları dünyanın her yerinde.. 6 oyuncu tavsiyesi alır omurgayı toplar.. ama siz sevmezsiniz.. istemezsiniz de.. ne de olsa efsane sergen var..
@toparlanma bende 45 yaşındayım ve bizim devir beşiktaşlılar sergen hakkında hep aynı fikirde. Arda konusuna bir şey diyemem o kadar iddialı değilim.
@toparlanma aynı yaştayız ve birebir aynı fikirdeyiz. Sergen bir daha kupa yüzü görmeyecek ve biz son takımı olacağız. Ardayı şimdi almazsak, bir süre sonra kaldırdığı kupaları ah vah çekerek izleyeceğiz
Eeeey Ergin Aslan, hakemler tarafından en az 17 puanı gaspedilerek 4. olan ve mustafa çulcu ahmet çakar fırat aydınus gibi hakemlerin penaltıyla ilgisi yok dedikleri uydurma penalyitıyla kupadan elenen kanadadan nepale Singapur dan Rusya ya kadar dünyada başka bir takım göster, sana hak vereyim, seni beğeniyordum ama mantıklı d0şünmüyor gerçekleri görmüyorsunuz, çünkü art niyet ve vurun abalıya mantığı sanada sirayet etmiş, taraftarın en ufak bir haklılığı yok siz böyle derseniz onlarda kendilerini haklı görüyorlar,
@Ali yaşar demekki bunlara dur diyebilecek bir yönetim ve güçlü bi teknik direktör yok. onun için bunların gitmesi lazım
@Edşo sergen ın aldığı yeni çöpleri ne yapacağız. O çöpleri temizlemek kaç liraya maal oldu. İyi aşçı eldeki malzemelerle iyi yemek yapandır. 3 transfer dönemi oldu zaten agbadau maaşıyla beraber 33 milyon avro bu çöp bu kadar eder mi? Oh söyledikten Bjk nın birinci santraforu asla olamaz. Şimdi sergen ın bu aldırdıklarına daha ne kadar destek olacaksın. Ben transferleri konya yı yenmek için yapacaksam kusura kalmayın. Sergen e ihtiyaç yok Orkun antrenör oyuncu olarak kalsın derim
Sergenin bahis oynadigi biliniyor. TS karsi oynuyorsun. Lig sonuncusunda libero ve on libero oynadigin halde liberoyu, Ndididi yi takima almiyorsun. Yani regista Aslani oyun mu kuracak yoksa top mu calacak. Regista dan top calani ni hic gormedik. Cok supheli bir durum.
Bak eğerki sağ sol açık sol bek çapa6 sosa gibi 8 gomez dembaba gibi forvet alınmaz ise bakın burda kasıt ararım zaten son şans hepsi için seneye yarışmaz kasımda koparsa kulüp uçuruma gider.
Derbi kazanamdı diyenler, derbikerdeki futbolu görmediniz mi 2 0 çndeki maçları hakeö ne hale getirdi. 2 maçtafa cinconu hakem aldı elimizden unuttunuz mu peki neden. Sergen dobra konuluyor yapuya ayar veriyor. Sussun mu konuşmasın mı. Türk futbolunun sergen gibi fatih tekke gibi adamlara ihtiyacı var yoksa yapı devam eder. Rezalet hakem kararlarını nasıl ince ince bizi doğradığını görmediniz mi
Takım çöpletdem temizlendi, kendini takımdan üstün görenler gönderildi fakınfamısınız, temizlik devam edecek takımın tek patronu olmalı, oda karizma olmalı sergen bu takımı layık olduğu yere taşır sadece destek
@Edşo Kendini Beşiktaş'tan üstün görenlerin başında Sergen geliyor. Sergen'den kurtulmadıkça Beşiktaş'a rahat yüzü yok..
@Edşo ben anca renkli bi taraftar olsam senin bu yazdığını yazarım. sergenle başarı geleceğine gerçekten inanıyormusun. Cerny i bile küstüren adamdan başarı gelmez
Takım olarak güçlü olamazsan mental olarak da güçlü olmazsın, bu takımın iyi antrenman yapmadığı her halinden belli.
Siz kimsiniz beşiktaşmiçin yorum yapuyonuz işinize bakın yürüüüü, leş kargalarına kaldınortam gerçek taraftar sahipsiz bıraktığı için olsa gerek. Gün birlik olma günü
sağ kanat sol kanat ve sağbek birazda sabır 1 sene sabır
Sonuç? Yazı, gelişme bölümünde bitmiş. Üç paragraf bile olmamış. Senin yorumculuğuna ben...
Yeter abi 40 yasindayim ama Besiktasin bukadar ruhsuz oynadini hatirlamiyorum. Sadece para icin hocalik yapan Sergen var, vasat bir hoca, uzun vade calisamaz, dunya futbolu ile alakasi sifir, turkiye ligi disinda futbolcu tanimaz (osimhen, ghezzal ornegi). Hadi yaylan sergos
Böyle başkanlık yapılır mı. Böyle bir kulübün yönetimi olabilr mi ya. Ne başkan ne yöneticilerden kimse çıkıp bir açıklama yapmıyor ya. Ulan siz kendi şirketlerin izi böyle mi yönetiyorsunuz ya . Hakikaten bu kulübü Guti nin dediği gibi amatörler yönetiyor, yazıklar olsun. Adalı lütfen seçim kararı alın sen ve yönetim sittin sene bu kulübün vaşında kalsanız başarı gelmez güzelce gidin
Sergen kötü tamam Jota’yı 2.5M €’ya kiraladı. Maaşı da 1.5M €, toplam 4M € maliyeti var ama kadroya girmedi. E o zaman Jota çok kötü transfer ve Beşiktaş 4M €’yu çöpe attı. Cerny de öyle. Onda da zarar 10M €! Bilal da öyle. Taylan da 6M € veren adalının hiçmi günahı yok
Sergen Serkan parayı götürdüler Beşiktaş'ımızdan.
Başkan trollere harcadığı parayla düzgün bi hoca bulsaydı şu hallerde olmazdık
ADALI BAŞKANI EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA
Sergen ne dediyse tersi çıktı: Konyaspor'u yürüyerek yenersin dedi, Konya'ya elendi. Beşiktaş'ın forması 3. olur dedi, kendisi 4. yaptı. Farioli kötü Teknik direktör dedi, Farioli şampiyon oldu. Muci bende yok dedi, golü Muci attı
Ne dediğin belli değil... boş yapma denmis doğru denmis :)