11.05.2026 - 17:08

Takip Et:

''Nepal'den Kanada'ya bana bir tane örnek gösterin...''

Ergin Aslan, Beşiktaş gündemini değerlendirdi

Beşiktaş sahasında önce Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek kupaya veda etti. Siyah-beyazlılar daha sonra Trabzonspor'a da sahasında 2-1 mağlup oldu. Beşiktaşlı taraftarlar hem Konyaspor maçında hem de Trabzonspor maçında Sergen Yalçın ve Beşiktaş yönetimine yönelik istifa tezahüratları yaptı.

Gazeteci Ergin Aslan, Sporx youtube kanalında Beşiktaş'a dair görüşlerini paylaştı.

İşte Ergin Aslan'ın görüşleri:

İŞLER KÖTÜ GİTTİĞİNDE TARAFTARIN HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANDIĞI BİR TANE TAKIM GÖSTERİN

Ergin Aslan: ‘’Oyuncular söz verdi, Trabzonspor maçını senin için oynayacağız… Konyaspor maçında hoca için oynamayacak ne vardı? Neden Trabzonspor maçına söz veriyorsunuz?

Oyuncuların konsantre olamaması, teknik heyetin etkilenmesi… Bolivya’dan Rusya Ligi’ne, Nepal’den tutun da Kanada Ligi’ne kadar bir tane takım gösterin; işler kötü gittiğinde taraftarın hiçbir şey olmamış gibi davrandığı.''

duhuliye.com

YORUMLAR (26)

Sacma
11.05.2026 - 22:24

Ne dediğin belli değil... boş yapma denmis doğru denmis :)

Yanıtla Beğenme (0)
Ramazan
11.05.2026 - 20:21

Engin Aslana tek ve kısa bir cümle. Boş yapma!!!!

Yanıtla Beğenme (6)
Rizeli
11.05.2026 - 19:25

Hemen söyleyeyim mesela Belçika takımları mesela İsviçre takımları mesela Norveç takımları mesela küçük olmayan Alman takımları .... Dortmund yıllarca bayernin arkasında kaldı şampiyon olamadı hatta battı ekonomik olarak ama taraftarı bir defa bile boş stadyumda maç yaptırmadı artı bir defa bile futbolcularını ıslıklamadı , yuhlamadı, istifa istemedi ...! Taraftar dediğin şikayetini belli eder ama takımını yalnız da bırakmaz , takımına sırt da dönmez !!! Taraftar taraftarlığını ne zaman yaptıysa başarı gelmiştir ; taraftar ne zaman taraftarlık değil provokatörlük yaptıysa batmışızdır !! Ve Beşiktaş taraftarı uzun bir süredir leşleri oynuyor taratarlığın t sini yapmıyor o yüzden de batış durmuyor !!! Hakemler kendi sahamızda futbolcumuzu azarlayabiliyor , 1 metre dışarda pozisyonlara penaltı verebiliyor , maçı katlediyor , rakip oyuncular futbolcumuzun boğazına sarılabiliyor , tekmeler atabiliyorlar ve hakemler de rakiplerde rahat rahat maçlardan çıkabiliyorlar , neden ; çünkü taraftar falan yok bomboş tipler var artık !!! Taraftar değişmedikçe dünyanın en zangini de başkan olsa , en iyi teknik adamı ve futbolcuları da getirseniz hiç bir cacık olmayacak !

Yanıtla Beğenme (1)
asi kartal
11.05.2026 - 19:51

@Rizeli klaveden salla... adamlar batarkende futbol oynuyor.. taraftar o ışığı görüyor... ıspantada 3. sırada ama cl liğinde yarı final oynuyor.. avrupa liğinde bilmem ne oynuyor.. sergen gibi ağlak ağlak 3 transfer bilmem ne demşyor diyemiyor... sergen gibilere 3-4 maç bile anca müsade ediyor..

Beğenme (3)
Abca
11.05.2026 - 18:47

At yaprağının biri de Arda Turan demiş

Yanıtla Beğenme (5)
Ferdi harın sin
11.05.2026 - 18:46

serdar adalı hep nefretimfiniz sende beter yaptın sikidir gidin

Yanıtla Beğenme (2)
m_zileli
11.05.2026 - 18:33

Sergen gibi böyle sorumsuzca konuşan bir teknik direktör varmı

Yanıtla Beğenme (2)
toparlanma
11.05.2026 - 17:56

Sergen defteri kapandı.. fakat şakşakçılar yüzünden önümüzdeki yıl da kaybedilecek ve sezonun 6. haftası gibi ziyan olmuş bir sene ve borç batağında bir takım ile bizbize kalacağız.. burda yazanların çoğu hepimizden daha çok sergen gitsinci olacak.. biz insan düşmanı değiliz benim yaşım 47 hepinizden daha çok isterim sergenin başarılı olmasını ama bir insan kendisi istemeli önce.. adam gelişime , iletişime her şeye kapalı .. bunu tıpkı kendi gibi olan rafa sürecinde anladım.. o adam da asosyal hatta biraz da narsist bağlamlar gösteriyordu ki , iki cambaz bir ipte olmaz demiştim adam bundan kaçarcasına gitti.. gelen her oyuncunun geri gidişinin sebebi de bu çünkü zerre bilimsel gelişimsel formatları yok.. bizde şu kadar saat idman olur ben ondan sonra idman yaptırmam , şunu yapmam bu bende yok vs demelerin arkasında yatan temel etken bu narsist kendini çok üstün görüp kendi dışındaki her şeyi yerin dibine sokarcasına eleştirebilme karakteridir.. bu arada hiç hesaplamadığınız şey şu : taraftar istiyor da oyuncular istemiyor mu sanıyorsunuz ? adamların yüzlerine bakın .. vucud dillerine bakın .. resmen sahada yoklar.. taraftara saygılarından oynayan oyuncular var ama murillo geldiği günkü murillo mu ? agbadou ? cernyyi zaten bitirdi.. bilal kalmayacağının farkında.. oh aralarındaki en farkındalık sevyesi yüksek oyuncu o net farkında.. adamın bir b planı yok , adamın bir beyin takımı yok.. elller bağlı izliyor dk 70 izliyor 80 izliyor.. dediğim gibi seneye 6. hafta bugün en çok savunanları burda ağlarken göreceksiniz.. çok geç olacak.. önerim net olarak Arda Turandır.. takımı toplar taraftarı toplar .. eski arkadaşları dünyanın her yerinde.. 6 oyuncu tavsiyesi alır omurgayı toplar.. ama siz sevmezsiniz.. istemezsiniz de.. ne de olsa efsane sergen var..

Yanıtla Beğenme (6)
Frt
11.05.2026 - 19:17

@toparlanma bende 45 yaşındayım ve bizim devir beşiktaşlılar sergen hakkında hep aynı fikirde. Arda konusuna bir şey diyemem o kadar iddialı değilim.

Beğenme (0)
Ae
11.05.2026 - 18:08

@toparlanma aynı yaştayız ve birebir aynı fikirdeyiz. Sergen bir daha kupa yüzü görmeyecek ve biz son takımı olacağız. Ardayı şimdi almazsak, bir süre sonra kaldırdığı kupaları ah vah çekerek izleyeceğiz

Beğenme (1)
Ali yaşar
11.05.2026 - 17:53

Eeeey Ergin Aslan, hakemler tarafından en az 17 puanı gaspedilerek 4. olan ve mustafa çulcu ahmet çakar fırat aydınus gibi hakemlerin penaltıyla ilgisi yok dedikleri uydurma penalyitıyla kupadan elenen kanadadan nepale Singapur dan Rusya ya kadar dünyada başka bir takım göster, sana hak vereyim, seni beğeniyordum ama mantıklı d0şünmüyor gerçekleri görmüyorsunuz, çünkü art niyet ve vurun abalıya mantığı sanada sirayet etmiş, taraftarın en ufak bir haklılığı yok siz böyle derseniz onlarda kendilerini haklı görüyorlar,

Yanıtla Beğenme (4)
akdeniz kartalı
11.05.2026 - 19:25

@Ali yaşar demekki bunlara dur diyebilecek bir yönetim ve güçlü bi teknik direktör yok. onun için bunların gitmesi lazım

Beğenme (0)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 17:52

@Edşo sergen ın aldığı yeni çöpleri ne yapacağız. O çöpleri temizlemek kaç liraya maal oldu. İyi aşçı eldeki malzemelerle iyi yemek yapandır. 3 transfer dönemi oldu zaten agbadau maaşıyla beraber 33 milyon avro bu çöp bu kadar eder mi? Oh söyledikten Bjk nın birinci santraforu asla olamaz. Şimdi sergen ın bu aldırdıklarına daha ne kadar destek olacaksın. Ben transferleri konya yı yenmek için yapacaksam kusura kalmayın. Sergen e ihtiyaç yok Orkun antrenör oyuncu olarak kalsın derim

Yanıtla Beğenme (1)
Yilmaz
11.05.2026 - 17:51

Sergenin bahis oynadigi biliniyor. TS karsi oynuyorsun. Lig sonuncusunda libero ve on libero oynadigin halde liberoyu, Ndididi yi takima almiyorsun. Yani regista Aslani oyun mu kuracak yoksa top mu calacak. Regista dan top calani ni hic gormedik. Cok supheli bir durum.

Yanıtla Beğenme (0)
Zagopa katmer
11.05.2026 - 17:51

Bak eğerki sağ sol açık sol bek çapa6 sosa gibi 8 gomez dembaba gibi forvet alınmaz ise bakın burda kasıt ararım zaten son şans hepsi için seneye yarışmaz kasımda koparsa kulüp uçuruma gider.

Yanıtla Beğenme (0)
Terk
11.05.2026 - 17:48

Derbi kazanamdı diyenler, derbikerdeki futbolu görmediniz mi 2 0 çndeki maçları hakeö ne hale getirdi. 2 maçtafa cinconu hakem aldı elimizden unuttunuz mu peki neden. Sergen dobra konuluyor yapuya ayar veriyor. Sussun mu konuşmasın mı. Türk futbolunun sergen gibi fatih tekke gibi adamlara ihtiyacı var yoksa yapı devam eder. Rezalet hakem kararlarını nasıl ince ince bizi doğradığını görmediniz mi

Yanıtla Beğenme (4)
Edşo
11.05.2026 - 17:42

Takım çöpletdem temizlendi, kendini takımdan üstün görenler gönderildi fakınfamısınız, temizlik devam edecek takımın tek patronu olmalı, oda karizma olmalı sergen bu takımı layık olduğu yere taşır sadece destek

Yanıtla Beğenme (19)
EagleMan
11.05.2026 - 17:47

@Edşo Kendini Beşiktaş'tan üstün görenlerin başında Sergen geliyor. Sergen'den kurtulmadıkça Beşiktaş'a rahat yüzü yok..

Beğenme (0)
hakan eagle
11.05.2026 - 17:47

@Edşo ben anca renkli bi taraftar olsam senin bu yazdığını yazarım. sergenle başarı geleceğine gerçekten inanıyormusun. Cerny i bile küstüren adamdan başarı gelmez

Beğenme (1)
Haluk06
11.05.2026 - 17:39

Takım olarak güçlü olamazsan mental olarak da güçlü olmazsın, bu takımın iyi antrenman yapmadığı her halinden belli.

Yanıtla Beğenme (2)
Erk
11.05.2026 - 17:36

Siz kimsiniz beşiktaşmiçin yorum yapuyonuz işinize bakın yürüüüü, leş kargalarına kaldınortam gerçek taraftar sahipsiz bıraktığı için olsa gerek. Gün birlik olma günü

Yanıtla Beğenme (9)
kanatsız kartal
11.05.2026 - 17:29

sağ kanat sol kanat ve sağbek birazda sabır 1 sene sabır

Yanıtla Beğenme (7)
Hikmet
11.05.2026 - 17:27

Sonuç? Yazı, gelişme bölümünde bitmiş. Üç paragraf bile olmamış. Senin yorumculuğuna ben...

Yanıtla Beğenme (2)
Hollanda Bjk
11.05.2026 - 17:25

Yeter abi 40 yasindayim ama Besiktasin bukadar ruhsuz oynadini hatirlamiyorum. Sadece para icin hocalik yapan Sergen var, vasat bir hoca, uzun vade calisamaz, dunya futbolu ile alakasi sifir, turkiye ligi disinda futbolcu tanimaz (osimhen, ghezzal ornegi). Hadi yaylan sergos

Yanıtla Beğenme (2)
AKREP Nalan
11.05.2026 - 17:24

Böyle başkanlık yapılır mı. Böyle bir kulübün yönetimi olabilr mi ya. Ne başkan ne yöneticilerden kimse çıkıp bir açıklama yapmıyor ya. Ulan siz kendi şirketlerin izi böyle mi yönetiyorsunuz ya . Hakikaten bu kulübü Guti nin dediği gibi amatörler yönetiyor, yazıklar olsun. Adalı lütfen seçim kararı alın sen ve yönetim sittin sene bu kulübün vaşında kalsanız başarı gelmez güzelce gidin

Yanıtla Beğenme (0)
Oh Hyeon-gyu Fu
11.05.2026 - 17:23

Andeyo

Yanıtla Beğenme (0)
🦅🦅🦅🦅
11.05.2026 - 17:20

Sergen kötü tamam Jota’yı 2.5M €’ya kiraladı. Maaşı da 1.5M €, toplam 4M € maliyeti var ama kadroya girmedi. E o zaman Jota çok kötü transfer ve Beşiktaş 4M €’yu çöpe attı. Cerny de öyle. Onda da zarar 10M €! Bilal da öyle. Taylan da 6M € veren adalının hiçmi günahı yok

Yanıtla Beğenme (2)
Para Peşinde
11.05.2026 - 17:18

Sergen Serkan parayı götürdüler Beşiktaş'ımızdan.

Yanıtla Beğenme (2)
TJK'nın gülü
11.05.2026 - 17:18

Başkan trollere harcadığı parayla düzgün bi hoca bulsaydı şu hallerde olmazdık

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet Özkan
11.05.2026 - 17:17

ADALI BAŞKANI EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA

Yanıtla Beğenme (3)
Beşikcik fanı
11.05.2026 - 17:17

Çok küçüğüz çok

Yanıtla Beğenme (1)
Cerberus
11.05.2026 - 17:14

Sergen ne dediyse tersi çıktı: Konyaspor'u yürüyerek yenersin dedi, Konya'ya elendi. Beşiktaş'ın forması 3. olur dedi, kendisi 4. yaptı. Farioli kötü Teknik direktör dedi, Farioli şampiyon oldu. Muci bende yok dedi, golü Muci attı

Yanıtla Beğenme (0)