12.05.2026 - 16:15

Takip Et:

''Önceki 3 hocanın parasından sana ne..!''

Gökhan Dinç, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Futbolarena youtube kanalında Mehmet Ayan'la birlikte Beşiktaş gündemini değerlendiren Gökhan Dinç Sergen Yalçın için çarpıcı ifadelerde bulundu.

İşte Gökhan Dinç'in görüşleri:

SEN GELİRKEN BUNLARI BİLMİYOR MUYDUN?

Gökhan Dinç: "Beşiktaş'a geliyorsun, Beşiktaş'ta Sergen Yalçın'ın ne olacağı belli değil. Sergen Hoca garip garip açıklamalar yapıyor. Ya Sergen Hocam, diyorsun ki 'Hala Beşiktaş bir önceki üç hocanın parasını ödüyor.' Ya Fenerbahçe neyi ödüyor ya? Ya sana ne? Bunları bilmiyor musun Sergen Hocam? Bunları bilmeden mi geldin? Ya sürekli, sürekli bir zaman istiyorsun ya hocam. 'Aman şimdi değil, aman bilmem ne değil.' Bir de restleşiyor; 'Efendim biz dördüncü olmak için mi transfer yaptık?' Evet, dördüncü olmak için transfer yaptık. 'Dördüncü olmak için transfer yaptık' kısmında yok efendim neymiş, Sergen Yalçın son kaleydi, taraftarı da kaybettik... Tribünle gelirsen tribünle gidersin. Neyle geliyorsan öyle gidersin. Sosyal medyayla geliyorsan sosyal medyayla gidersin; bakınız Ersun Yanal. Tribünle geldiysen tribünle gidersin; bakınız Sergen Yalçın gidecek.

Şimdi arkadaş, Sergen Hoca'yı insanlar şimdi bir şekilde sahiplenmeye çalışıyorlar Beşiktaş'ta, çünkü tutunacak başka dalları yok abi. Bana şimdi buradaki Beşiktaşlı arkadaşlar diyor ki 'Orkun Kökçü'yü niye eleştiriyorsun?' Abi ne yaptı Orkun Kökçü? 10 gol, 7 asist yaptı. Daha ne yapsın? Kaç para alıyor? Müthiş. Trabzon maçında bir paslar attı, inanılmaz! Maç kaç kaç? 2-1 kaybettin. Beşiktaş kaçıncı bitirdi? Dördüncü bitirdi. 'Üç tane hocanın parası' demiş, sana ne? Sana ne hocam? Bilmiyor muydun bunları? Ben biliyordum. Ha ama gerçi sen Osimhen'i de tanımıyorsun hocam ya... Buraya gelmeden önce Osimhen'i de tanımıyordun. Allah'ını seversen ya, bir insan stüdyoda da sahada da kötü olmaz."

duhuliye.com

YORUMLAR (33)

ABBAS
13.05.2026 - 05:19

E tamam da bundan sana ne yalak Gökhan Dinç?!

Yanıtla Beğenme (0)
Santorini
13.05.2026 - 01:25

Bu Gökhan cinconun maskotu degilmi. Snaa ne lo sergenden. Sen git abilerinin önüne attigiyla takıl

Yanıtla Beğenme (1)
İsveç kartalı
12.05.2026 - 23:04

Sergenin trolleri basmış sayfayı bu adam bunlara nasıl para yetiştiriyor hayret ediyorum adama sormazlarımı o kadar maçta yenildin yada puan kaybettin bir kere bile sorumlu benim demedin yanlış kadro sürdük yanlış taktik oynattım yanlış oyuncu değişiklikleri yaptım demedin hepmi futbolcular ve yönetim suçlu adamlar senin istediğin transferleri yaptılar rekor transfer parası harcandı bu sergenin trolleri insanları aptal sanıyorlar ama tavşan gibi ürüyorlar bunları kim besliyor hayret ediyorum

Yanıtla Beğenme (1)
onur c
12.05.2026 - 23:38

@İsveç kartalı arkadasim sorunun Sergen savunmasi olmadigini, istikrarli bir sekilde bir planlama dahilinde gitmezsek gelecek sene yine sil bastana baslayacagimizi anlamiyor musun? Anam degil babam degil herif. Ama Sergenden sonra gelen tum yabanci ve yerli hocalari say, toplam seneye bol, ortlama bir kac ayda bir hoca degistirmisiz ki bunun icinde Santsz, Gio ve Ole gibi kariyerli adamlarda var. Bunu idrak edin artik. Sergen seneye kurdugu, yaz kampi yaptigi takimla basarili olamazsa ben en basta diyecegim olmuyor diye. Ama oteki senaryonun olmadigini zaten biliyoruz!!!

Beğenme (0)
Kubilay
12.05.2026 - 21:32

Sergenin yorumundan sanane ahmak sen kimsin yorumcu müsfettesi

Yanıtla Beğenme (4)
Kartalll
12.05.2026 - 19:38

Sanki real barcelona ayarında topçu var bi sergen kötü getir guardiolayı ne oynatıyo izleyelim

Yanıtla Beğenme (3)
bjk
12.05.2026 - 18:40

Sergen kadronun kötü olduğunu biliyor du oyuzden görevi kabul etti Sergen bjki averajla şampiyon yapti siz Sergene neden şu şişesi atilar onu sorun resmen terbiyesizlik

Yanıtla Beğenme (5)
kartal
12.05.2026 - 18:34

Sergen hoca osimheni tanımyorum dedi ne var bunda tanımıyorsa tanımıyor scud adamları scud izleyicileri tanıması lazım bonservis paraları yükselmeden alınsın diye bu konuda hocaya tam destek adamı tanımadığı iyi oldu sanki külüpten çok para alan scud adamları tanıyormuki

Yanıtla Beğenme (4)
Marquez
12.05.2026 - 18:22

Gökhan Dinç, Sergenden sana ne? Isiniz gucunuz ortalik karistirmak. Sergen gitsin yeni hoca gelsin ki menajerler takimin pqralarini yolup yeni onanalar pazarlasin sizin derdiniz bu.

Yanıtla Beğenme (5)
onur c
12.05.2026 - 18:16

Valla Sergen cikip bundan sanane dese anlarim ama senin gidip, kadro kurabilmek icin elinde limitli butcesi olan, rakiplerinin 300milyonun uzerinde kadrosu varken kendisi 200milyone cikamayacak durumda olan bir hocanin dusunmesi gereken bir gider kalemi.

Yanıtla Beğenme (2)
KAYHAN
12.05.2026 - 18:11

oooo uzun zamandır duhuliyeyi takip etmiyordum.şimdi tamamen engelleyeceğim.içleri fesat ahlaksız adamların yorumlarına yer veriyorsa bu portalın BEŞİKTAŞ a hizmet vereceğinden şüpheliyim.

Yanıtla Beğenme (5)
Serge 1903
12.05.2026 - 18:00

Hocanın Bahstettigi Kaşarlardan boşu bu, hey Kaşar Bey ben sana açıklayayım adamın 3 hoca maasini neden bahsettiğini, devamlı hocam değiştirmekle olmuyor bu işler , 1 sezonda 3 hoca gitti ve hala maaşları ödeniyor. Tabi ki bunu anlayabilecek IQ gerek

Yanıtla Beğenme (6)
Faca
12.05.2026 - 18:15

@Serge 1903 tam bir gerizekalısın

Beğenme (1)
Ahmet Özkan
12.05.2026 - 17:23

ADALI BAŞKANI EŞŞEKCİYİ VE KOVAERSİNİ ŞUTLAMAK LAZIM EN KISA ZAMANDA

Yanıtla Beğenme (3)
Karakartal
12.05.2026 - 17:13

Sergen hoca diyorki ben gidersem beş kuruş almam hiç bir kulüpten haketmedigim parayı almadım git derlerse giderim ama Beşiktaş menfaatleri doğrultusunda benden iyisini kimi getireceksiniz delbosge solckaher aklınıza kimler geldiyse şampiyon yapabildimi ?

Yanıtla Beğenme (6)
ENDeR
12.05.2026 - 16:54

DIYORLARKI HEP HOCA DEGiSIYoRUZ OLUM HOCAN KÖTU KOTUYSE DEGISECEKSIN GSRAY SADECE HOCA ALMIYOR HOCANIN EN HATASIZINI ALIYOR YETMIYOR FUTBOLUCUNUN OLMUSUNU HATASIZINI ALIYOR BESIKTAS ISE HOCANIN BELKI OLUR ABISINI ALIYOR SOLJKAER VALERIAN BRANKOST HEPSI STAJYERDI SERGENDE HICA DEGIL FUTBOLLA ALKASI YOK ADAMIN SADECE HEMSERICILIKTEN BESIKTASA GELIP GIDIYOR FUTBOLCU ALIRKEN GSRQY HEP OSIMHEN ICARDI MERTEMS DROGBA SNEIDER BAKIN HEP OLMUS ADAMLAR GELIYOR BESIKTASW HEP ABI ILERDE OLUR TTANSFERLER GELIYOR EL BILAL OH HELIMOGLU SEMIH CENGIZ HEP OLURSA TITARSA ABI TRANSFERI YADA ALTYAPISI ELINDE OLAN SILVA CERNY GHEZEAL ABUYIDA SERGEN YERSE SEN TAKIM ARAK 4 5 6 OLURSUN BU NORMAL YA TUTARSA BESIKTAS KARADENIZ FUTBOL KULUBU MASALLAH

Yanıtla Beğenme (4)
Eyup_09
12.05.2026 - 16:51

Sen kimsin yaa!

Yanıtla Beğenme (8)
Wolf
12.05.2026 - 16:50

Adam bundan ders cikardi yeni sezon bambaşka olacaktir

Yanıtla Beğenme (9)
Black
12.05.2026 - 16:42

Ben iki yıllık imzaladım ve ikinci yıl için alacağım parayida bana verin gideyim diyor!!! Aldigim Komisyonlar ve 3 Milyon Euro bana yetmez diyor! Menajerlerle biraz daha para yapiyim yazin ondan sonra giderim diyor! Beşiktaş’a gelmiş geçmiş en kötü Başkan Serdal Adali!! En kötü teknik direktör de Sergen Yalcindir! Ben acikcasi ANC den daha kötüsü gelmez diyordum ama Serdal Adali bunu başardı

Yanıtla Beğenme (6)
Doğru
12.05.2026 - 16:41

Fikret orman sonrası kaos batış çöküş hikayesi ahı var hançeri taktık

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
12.05.2026 - 16:40

Gerçekçi konuşalım. Hangi yönetim hangi hoca gelse seneye bizi şampiyon yapamaz ve iyi transferler ile sezona baslayamaz. Gelen mağdur enkaz edebiyatı yapar. Onlarda gelir gelmez haydaaaa biz geldik herşeyi düzelttik iyi transferler yaptık demez. Mevcut yönetim ve teknik ekibin hazırlığı ve çalışmaları var . Yeni gelenler hazırlıksız olacak . Ayrıca camiası için hapis yatmış . Elinde yetersiz kadroya rağmen şampiyon yapmış insanlara bu kadar acımasız davranmakta doğru değil . Bu insanlarda en az bizim kadar Besiktaslı

Yanıtla Beğenme (3)
SakaryalıKartal
12.05.2026 - 16:37

5 yılda 10 hoca değişmiş 3 başkan değişmiş takımı saymıyorum bile. İstikrar lazım. Hadi Sergen Yalçın gitti kimi getireceğiz hadi guardiola geldi takıma kimi alacaksın. Hakemler doğruyor camia sergene sallıyor Orkun Kökçü duruma isyan ediyor cart sarı kart. Kırmızı kart. Osimhen neden yok baba. Herkes gerçekleri görsün

Yanıtla Beğenme (9)
mercans
12.05.2026 - 16:36

Hayırdır herkes Sergen Yalçına yükleniyor? 3 sene önceki saçmalıklar olmasa transfer ve hareket kabiliyeti olurdu. Ödenecek paraların yükseliğinden bahsediyor. 50-100 milyonluk transfer beklemeyin diyor net!! . Kendi yağımızda kavrulalım. Sergenin hataları olabilir ama bu yönetimlerin hatası ve sorumlusu o değil. Bu kadar kaos yaratmanın kime faydası var reklam yapmak dışında?!!!

Yanıtla Beğenme (14)
m_zileli
12.05.2026 - 16:35

Ne verdinde neyin hesabını yapıyorsun. Bu takımın başına senin gibi sorumsuz senin gibi başarısız senin gibi ne dediğini bilmeyen taraftara yönetime saygısı olmayan biri gelmedi. Dön BJK tarihine bir bak senin gibi sorumsuzca konuşan ne bir TD. nede bir Başkan göremezsin. Densiz

Yanıtla Beğenme (4)
kkkk
12.05.2026 - 16:42

@m_zileli renkliler dışarı

Beğenme (6)
Kartalinyo
12.05.2026 - 16:34

Tamam Sergen Hoca'ya inanmıyorum da bu gökhan dinc'i de koymayın buralara. Gayseli adamları koymayın kardeşim. Hadi karakullukçu vs tamam da. yani bu net fanatik bir adam.

Yanıtla Beğenme (1)
Emre
12.05.2026 - 16:30

Beşiktaşta yönetim sorunu var teknik drektör sorunu yok. Sergen hocanın eline 6 tane orkun-agbadou ayarunda oyuncu verin ilk 11 e bakın nasıl oynuyor takım görün. Kısacası istikrar şart sergen hoca ile devamke

Yanıtla Beğenme (7)
DOBRACA
12.05.2026 - 16:30

Onların Parasını Ödüyorsak Seninkini de Öderiz Hoca. Belli ki İstifa Yok Kovun Beni Derdindesin

Yanıtla Beğenme (1)
Mustafa vural
12.05.2026 - 16:29

Söylediyse sana ne...

Yanıtla Beğenme (10)
Kadir
12.05.2026 - 16:25

Sana ne olur mu? Yani ben niye istifa edey, beni de kovun

Yanıtla Beğenme (2)
Harbiden Harbi
12.05.2026 - 16:25

Ağzı olan konuşuyor. Sergen hocanın demek istediği Beşiktaşın sürüklendiği durum ortada: iç çamaşır gibi hoca değişirsen sonunda parasını bile ödeyememek duruma gelirsin, ama anlayana tabi!! Kime sesleniyor peki? Tabiki de İstemezukçu gruba!!!

Yanıtla Beğenme (8)
Bayrampaşalı94
12.05.2026 - 16:24

Bravo sergen ve şakşakcılarının sonu geldi. Sergeni savunanlar Beşiktaş düşmanı neymiş istikrarmış ulan ne katmış 45 maçtır takıma yarardan çok zararı var.

Yanıtla Beğenme (5)
nalan
12.05.2026 - 16:23

sergen'e laf eden Beşiktaşlı değildir renklidir adam falan da değildir

Yanıtla Beğenme (13)
Nette
12.05.2026 - 16:23

Candasla birlikte ben kovdurdum Oleyi, yani o paralari ben kitledim Besiktasa diyor.

Yanıtla Beğenme (1)
zeze
12.05.2026 - 16:23

beşiktaş düşmanları sahya inmiş. zavallı.

Yanıtla Beğenme (6)
ALEKS SERGUSON
12.05.2026 - 16:21

trol yazarlar takımda beşiktaşlı istemiyor

Yanıtla Beğenme (6)