11.05.2026 - 19:32

Takip Et:

''Onlar para harcamasın, yanlış harcayacaklar.’ dedirtiyorlar.”

Nebil Evren, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.

Beşiktaş'ta Ziraat Türkiye Kupası'ndaki 1-0'lık Konyaspor mağlubiyeti ve ligde iç sahada alınan 2-1 Trabzonspor mağlubiyetiyle tribünlerde Sergen Yalçın ve Beşiktaş yönetimine yönelik istifa tezahüratları ayyuka çıktı.

Siyah-beyazlılarda teknik direktör Sergen Yalçın oynattığı oyun ve kadro tercihleriyle spor kamuoyunda eleştirilerin odak noktası haline geldi.

Kontraspor'da konuşan Nebil Evren, Beşiktaş'a dair görüşlerini paylaştı.

İşte Nebil Evren'in görüşleri:

Nebil Evren “Bu sezon oynanan futbol, transferler geldikten sonra da kendi rakiplerine karşı alamadığı skorlar ve oynayamadığı futbol bir kesime;

Serdal Adalı ve Sergen Yalçın 'Varsa bir para onlar harcamasın, yanlış harcayacaklar.’ dedirtiyor.”

duhuliye.com

YORUMLAR (19)

Taner1903
11.05.2026 - 23:23

Hele şu tiplere bak 0.0 karizma yemin ederim ben BEŞIKTAŞ'IN futbolcusu olsam takmazdim bu 3 lü doltonlari 🤢

Yanıtla Beğenme (0)
SEBA
11.05.2026 - 22:55

Fotoğrafa bakınca, asıl hedefimiz ziraat türkiye kupası diyorsun.

Yanıtla Beğenme (0)
Angaralı06
11.05.2026 - 22:17

Koskoca bir sezon boyunca hocanin takima camiaya olumlu tek bir dokunusu olmazmi size soruyorum

Yanıtla Beğenme (1)
1903
11.05.2026 - 22:01

Menajer piyonları kendileirni nasıl da belli ediyor

Yanıtla Beğenme (0)
Amokachi
11.05.2026 - 21:53

Hayırdır nebil menajer arkadaşların açmı kaldı sana ne beşiktaşın parasından sen git kendi takımının 10 ar 20 şer 35 yaşındaki takavvutlara dağıtılan paraların hesabını sor chobaninin parası kırdırılıp kante alınmış onunla dertlen

Yanıtla Beğenme (1)
Suriyeli Usam
11.05.2026 - 20:59

Ben geleyim calistirayim ben çok sever beleş vallah bedava ilaç para kebap sevmek ben adalı abe atar ibanima paralar ben gelir bı sarı kola döner vallah insallah

Yanıtla Beğenme (2)
KARTAL20
11.05.2026 - 20:57

Yıllardır menajerlerin kucağında ne hale geldi takım. Kulübün içine menajer giremiyor bırakın bu fitneleri ben bu ekibe güveniyorum. Yakında göreceksiniz

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal
11.05.2026 - 20:33

Bunlardan zerre ümidim yok

Yanıtla Beğenme (2)
Gercekleri görü
11.05.2026 - 20:23

Her sene Sancho ya talip oluyorlar Sancho yu Manchester Dortmund idare edemiyor Sergen ve Serdal Adali beyefendimi idare edecekmis. Birde bu vasat alti oyubcu kitlesiylemi ?

Yanıtla Beğenme (2)
Cem UĞUR
11.05.2026 - 20:06

Bu yönetim 3 transfer dönemini resmen çöpe attı. Gelen tüm hocaların eline verilen oyuncu kalitesi inanılmaz vasat bu saatden sonra fikret orman veya varsa çok daha iyi bir başkan aday olup yönetimi devralmalı yoksa yeminle kulüp batacak gibi görünüyor

Yanıtla Beğenme (1)
Namık
11.05.2026 - 20:05

Bence aldıkları bütün oyuncular iyi. Ünder hariç. O yüzden devam

Yanıtla Beğenme (10)
Kartal06
11.05.2026 - 20:03

Birlik olmazsa olmaz. Burak in futbolcular la ilgili konuştuğunu duydunuz mu. Eski baskanlarin şimdikiler salladigini önce Birlik. 1 hakem gereksiz penaltı veriyor 1 tane tepki yok tek aşk Beşiktaş

Yanıtla Beğenme (2)
katır sürüsü
11.05.2026 - 20:02

fotodaki 3lü olduğu sürece harcanan her kuruş çöpe gider, sadece yıllık 3 avro kumarbazın cebine gidiyor, çöpe atılan para, yazık

Yanıtla Beğenme (2)
katır sürüsü
11.05.2026 - 20:16

@katır sürüsü düzeltme: 3 milyon avro demek istedim

Beğenme (1)
Cahil cesareti
11.05.2026 - 20:01

Aynen öyle, bunlar egoists narsist insanlar adam kendinde zerre hata görmüyor dünya lideri falan sanıyor

Yanıtla Beğenme (1)
Kubilay
11.05.2026 - 20:01

Ilk 2 seneye hayal fb ve gs arayi cok acti klub satilmali

Yanıtla Beğenme (1)
Nouma
11.05.2026 - 19:57

Rafa Silva disinda iyi transfer yok son yillarda , sana derbi kazandiracak fark yaratacak adami idare edecek kapsite yoktu sanirim. Zaten adam isyan etmis , bizde tahamül edemiyoruz artik bukadar amtörce yönetilmeye , konfernsa dahi giremiyoruz , sampiyonluk yarisinda degiliz ama 18 mio agbadu aliyoruz. Sonuc elde var sifir. Transfer yapmayi bilmiyorlar , isimler aciklaniyor ama acikladiklari adamlar gelmekten vazgeciyorlar rezil oluyorlar. Sonra ala ala ridvani aliyorlar. Kimseyi ikna edemiyorlar, 3-4 kati para vereceksin ve elinde avrupa kozu olan fb gs ilgilenmeyecek ozaman bizi tercih eder oyuncular

Yanıtla Beğenme (1)
Tex
11.05.2026 - 20:28

@Nouma Rafa'yi da Beşiktaşa değil futbola küstürdüler

Beğenme (0)
Hollanda Bjk
11.05.2026 - 19:53

Sergen ile olmaz babaa, adam bos kafa, akli anca kari kizda, kumarda. Dunya futbolundan bi haber adam

Yanıtla Beğenme (2)
Nouma
11.05.2026 - 19:51

Rafa Silva ve Gedson disindaki transferlerin hic biri iyi degil. Orkunu cok seviyorum ama harcanan paranin karsimigi degil. Fikret Orman in aldigi begenmedigimiz nkouduo bile bu cerny cengizden cok daha iyi oyuncuydu saglikli oldugu sürece tabiki

Yanıtla Beğenme (0)
Ali
11.05.2026 - 19:40

Bizim yıldız topçumuz 0 . Orkun türk olduğu için yabancılar kadar göze batmıyor. Bizim yüzde yüz yapmamız gereken 2 şey var. Gerisi bir şekil halledilir. Kenarın ve forvetin kusursuz olmak zorunda. O bölge seni şampiyon yapar. Para oralara harcanır buna değer. Örneğin gidip sol bek nuno tavaereze 15/20 verme hiç değmez . Ne yapacak sana 7/10 asist mi yapacak harika kademeye mi girecek? O da hata yapar defans bölgesi için agbaduya harcadık hatcayacağımızı.

Yanıtla Beğenme (1)