Nebil Evren, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Beşiktaş'ta Ziraat Türkiye Kupası'ndaki 1-0'lık Konyaspor mağlubiyeti ve ligde iç sahada alınan 2-1 Trabzonspor mağlubiyetiyle tribünlerde Sergen Yalçın ve Beşiktaş yönetimine yönelik istifa tezahüratları ayyuka çıktı.
Siyah-beyazlılarda teknik direktör Sergen Yalçın oynattığı oyun ve kadro tercihleriyle spor kamuoyunda eleştirilerin odak noktası haline geldi.
Kontraspor'da konuşan Nebil Evren, Beşiktaş'a dair görüşlerini paylaştı.
İşte Nebil Evren'in görüşleri:
Nebil Evren “Bu sezon oynanan futbol, transferler geldikten sonra da kendi rakiplerine karşı alamadığı skorlar ve oynayamadığı futbol bir kesime;
Serdal Adalı ve Sergen Yalçın 'Varsa bir para onlar harcamasın, yanlış harcayacaklar.’ dedirtiyor.”
duhuliye.com
YORUMLAR (19)
Fotoğrafa bakınca, asıl hedefimiz ziraat türkiye kupası diyorsun.
Koskoca bir sezon boyunca hocanin takima camiaya olumlu tek bir dokunusu olmazmi size soruyorum
Menajer piyonları kendileirni nasıl da belli ediyor
Hayırdır nebil menajer arkadaşların açmı kaldı sana ne beşiktaşın parasından sen git kendi takımının 10 ar 20 şer 35 yaşındaki takavvutlara dağıtılan paraların hesabını sor chobaninin parası kırdırılıp kante alınmış onunla dertlen
Ben geleyim calistirayim ben çok sever beleş vallah bedava ilaç para kebap sevmek ben adalı abe atar ibanima paralar ben gelir bı sarı kola döner vallah insallah
Yıllardır menajerlerin kucağında ne hale geldi takım. Kulübün içine menajer giremiyor bırakın bu fitneleri ben bu ekibe güveniyorum. Yakında göreceksiniz
Her sene Sancho ya talip oluyorlar Sancho yu Manchester Dortmund idare edemiyor Sergen ve Serdal Adali beyefendimi idare edecekmis. Birde bu vasat alti oyubcu kitlesiylemi ?
Bu yönetim 3 transfer dönemini resmen çöpe attı. Gelen tüm hocaların eline verilen oyuncu kalitesi inanılmaz vasat bu saatden sonra fikret orman veya varsa çok daha iyi bir başkan aday olup yönetimi devralmalı yoksa yeminle kulüp batacak gibi görünüyor
Bence aldıkları bütün oyuncular iyi. Ünder hariç. O yüzden devam
Birlik olmazsa olmaz. Burak in futbolcular la ilgili konuştuğunu duydunuz mu. Eski baskanlarin şimdikiler salladigini önce Birlik. 1 hakem gereksiz penaltı veriyor 1 tane tepki yok tek aşk Beşiktaş
fotodaki 3lü olduğu sürece harcanan her kuruş çöpe gider, sadece yıllık 3 avro kumarbazın cebine gidiyor, çöpe atılan para, yazık
@katır sürüsü düzeltme: 3 milyon avro demek istedim
Aynen öyle, bunlar egoists narsist insanlar adam kendinde zerre hata görmüyor dünya lideri falan sanıyor
Ilk 2 seneye hayal fb ve gs arayi cok acti klub satilmali
Rafa Silva disinda iyi transfer yok son yillarda , sana derbi kazandiracak fark yaratacak adami idare edecek kapsite yoktu sanirim. Zaten adam isyan etmis , bizde tahamül edemiyoruz artik bukadar amtörce yönetilmeye , konfernsa dahi giremiyoruz , sampiyonluk yarisinda degiliz ama 18 mio agbadu aliyoruz. Sonuc elde var sifir. Transfer yapmayi bilmiyorlar , isimler aciklaniyor ama acikladiklari adamlar gelmekten vazgeciyorlar rezil oluyorlar. Sonra ala ala ridvani aliyorlar. Kimseyi ikna edemiyorlar, 3-4 kati para vereceksin ve elinde avrupa kozu olan fb gs ilgilenmeyecek ozaman bizi tercih eder oyuncular
Sergen ile olmaz babaa, adam bos kafa, akli anca kari kizda, kumarda. Dunya futbolundan bi haber adam
Rafa Silva ve Gedson disindaki transferlerin hic biri iyi degil. Orkunu cok seviyorum ama harcanan paranin karsimigi degil. Fikret Orman in aldigi begenmedigimiz nkouduo bile bu cerny cengizden cok daha iyi oyuncuydu saglikli oldugu sürece tabiki
Bizim yıldız topçumuz 0 . Orkun türk olduğu için yabancılar kadar göze batmıyor. Bizim yüzde yüz yapmamız gereken 2 şey var. Gerisi bir şekil halledilir. Kenarın ve forvetin kusursuz olmak zorunda. O bölge seni şampiyon yapar. Para oralara harcanır buna değer. Örneğin gidip sol bek nuno tavaereze 15/20 verme hiç değmez . Ne yapacak sana 7/10 asist mi yapacak harika kademeye mi girecek? O da hata yapar defans bölgesi için agbaduya harcadık hatcayacağımızı.
Hele şu tiplere bak 0.0 karizma yemin ederim ben BEŞIKTAŞ'IN futbolcusu olsam takmazdim bu 3 lü doltonlari 🤢