05.05.2026 - 22:55

Takip Et:

Orkun Kökçü: ''Beşiktaş'a yakışan bir şey değil...''

Orkun Kökçü, Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek kupaya veda etti.

Kaptan Orkun Kökçü maç sonrası açıklamalarda bulundu.

İşte Orkun Kökçü'nün açıklamaları:

"BEŞİKTAŞ'A YAKIŞAN BİR ŞEY DEĞİL"

Orkun Kökçü: "Tek hedefimiz kupaydı. Ne diyelim. Son 2 maç kaldı. Pek de diyecek bir şey yok.

Hemen maçın ardından bir şeyler söylemek kolay değil. Maçı değerlendiremedim kafamda. Konyaspor'a saygıyla söylüyorum; Konyaspor'a yarı finalde elenmek Beşiktaş camiasına yakışan şey değil. Farkındayız. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Son iki maçı oynayacağız. Şu an pek bir şey diyemiyorum."

duhuliye.com

YORUMLAR (66)

Yörük
06.05.2026 - 08:50

Orkunun verdiği pasta olaitan topu iskalamasa oh kaleci in üzerine vurmasa murillo salak saçma topu çekip vurmazsa aslanı altı pastan topu dağlara taşlara atarsa Orkun tabi sönük kalır. Bu saydığım adamların ayakları biraz düzgün olsa akşam Orkun en az üç asist yapmıştı şimdi eleştiri yerine övgü alıyordu. Bu çocuk harcanıyor bu takımda

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk
06.05.2026 - 08:46

Bu çocuk o pasları kaliteli bir takımda oynayip verse Avrupa basınında manşetlerden inmez. Ama bizim oyuncular adamın verdiği paslarda ya topu iskalar ya kalecinin üzerine atar yada dağlara taşlara vurur. Bu çocuk heba oluyo bu takımda

Yanıtla Beğenme (1)
Erkannn
06.05.2026 - 07:12

Orkun öfke kontrolüne ihtiyacın var maçta kendini çok kaybediyorsun senin diğerlerine örnek olman lazım gaza getiren değil

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
06.05.2026 - 06:41

Sendende olmaz yaratıcı hiçbir hamlen yok al ver anca

Yanıtla Beğenme (7)
Aykırı
06.05.2026 - 05:50

Herkes demiş, git kurtar kendini. Kardeşim bu adama 30 milyon euro bonservis verildi. Böyle maçları almayacaksa ne diye verildi bu kadar para? Şu maçta fark yaratmayacaksa ne gerek var bu adama? O zaman ha Kartal oynamış ha Orkun orta sahada

Yanıtla Beğenme (6)
Kara Kara
06.05.2026 - 01:29

Besiktasi gonulden seven kaptanimiz Orkunu elestiren oe'lere gelsin, insallah sizin izzzzneligine dayanamaz gider, baska takimda yaptiklarini izlersiniz, akillanmaz deger bilmez sifatsizlar

Yanıtla Beğenme (2)
Aykırı
06.05.2026 - 05:44

@Kara Kara - Bize ne başka takımda yaptıklarından. Adam eşşek yüküyle para alıyo. Önce o aldığı paranın karşılığını versin.

Beğenme (6)
Aykırı
06.05.2026 - 05:44

@Kara Kara - Bize ne başka takımda yaptıklarından. Adam eşşek yüküyle para alıyo. Önce o aldığı paranın karşılığını versin.

Beğenme (3)
iş bilen
06.05.2026 - 01:04

Manchester gerçekten öyle 50-60 milyon falan veriyorsa hiç düşünmeden gönderin, Orkun'un oynadığı topu 10 milyona oynayacak bir sürü adam var. Bu sene yapılan transferler 100 milyon euroyu buldu, gidenler Abraham-Rafa Silva-Gedson, gelenler Oh-Cerny-Orkun. Aradaki kalite farkını mahalle bebeleri bile biliyor bizim Sergensporlular bilmiyor çıkmışlar bir de Cerny Cerny diye tezahürat yapıyolar ulan adam bugüne kadar hangi maçı almış da kupa maçını alacak çapsızın teki.

Yanıtla Beğenme (4)
Adnan
06.05.2026 - 00:28

Olmadimi olmuyor zaten bu sosyal Media dedikleri düzeni bozdu zamanında Valeri ismaeli de yediler ve sonra kim geldiyse bu son iki maçı güzel futbolla bu sezonu bitirelim inşallah

Yanıtla Beğenme (0)
Yilmaz
06.05.2026 - 00:28

Hic bir sey yapmadin. Aslani degil kokcu cikmaliydi.

Yanıtla Beğenme (7)
06.05.2026 - 00:10

Oyuncularımızın suçu yok kaptanımız Orkunun hiç yok bütün suç yeteneksiz kafası çalışmayan disiplin yoksunu Sergen Yalçında. Sistem yok analiz yok taktik yok oyuncular kkendini yırtsa ne olacak kenardan takımı yönetecek hoca yok niye halen istifa etmedi bu Sergen Yalçın defolup gitsin

Yanıtla Beğenme (1)
Xxx
05.05.2026 - 23:48

Orkun git kariyerine bak boşver gözümüzün önünde günden güne kahroluyorsun sen büyük bjklisin onu çok iyi anladık o yüzden kaç kurtar kendini biz senden razıyız

Yanıtla Beğenme (0)
Alışmak lazım
05.05.2026 - 23:41

Orkun maçı kaybedeceğimiz daha baştan belliydi, sürekli itiraz halindeydin atılıp takımı 10 kişi bırakırsın diye bekledim. Bir de ersin var zaten.

Yanıtla Beğenme (4)
KARAKARTAL 1903
05.05.2026 - 23:39

Bu vitaminsize 25 30 veren varsa hemen gönderin

Yanıtla Beğenme (14)
Deniz
05.05.2026 - 23:39

İsmail in yedeğine 30 milyon vermişler bu cahil taraftar da dünya yıldızı sanıyor içim yanıyor 500 bin kaybettim bunun yüzünden

Yanıtla Beğenme (13)
sevgili orkun
05.05.2026 - 23:39

Kökçü Football Management’ a söyle sana yeni bir takım bulsun bu bjk ile sittin sene yol alamazsın. ömrünü boşa çürütme git kurtar kendini

Yanıtla Beğenme (3)
Manyak
05.05.2026 - 23:34

Lan oğlum manyak mısın bas git Avrupa'da kupa topla ne işin var bu çöplerin içinde

Yanıtla Beğenme (4)
Alisss
05.05.2026 - 23:32

Sen topcu musun

Yanıtla Beğenme (21)
Ercan
05.05.2026 - 23:28

Orkun delici koşuları ve presi 3 4 maçtır bıraktı. Rolantide oynuyor pas al ver. Bu maçı da alacaksın kardeşim konya nin tüm takım senin maliyetine denk.

Yanıtla Beğenme (5)
Muzo
05.05.2026 - 23:27

Doğru düzğün top oynamıyorsunuz kaç haftadır bağıra bağıra geldi bu yenilgi jota Silva nın djola nın ne suçu vardı oynamadılar bu adamlar çünki sergen bey transfer etmedi bu adamları

Yanıtla Beğenme (0)
Mahmut Hollanda
05.05.2026 - 23:25

OH yaptiği hareket ne yav bu ne kadar REZALET Beşiktaş formasında böyle bir şey asla olamaz aslında KIRMIZI kart veya kesin şaşı kart Aşağıdaki isimleri gönder Toure Aslanı Cengiz Jota Hemen gönderin Trabzonspor yenmesi lazım kupayı yoksa Beşiktaş konferans liğine gider Trabzon kupayı alırsa o zaman UEFA gideriz

Yanıtla Beğenme (2)
Cem
05.05.2026 - 23:24

Bunu aldığımız gün sezonu kaybettik 8 numara musrati bile bundan iyi gedson muçi hepsi bundan iyi oyuncu

Yanıtla Beğenme (21)
Murat bey
05.05.2026 - 23:19

Para veren varsa satın Orkun'u da. Borcu azaltmaya bakın. Yoksa kulüp bataklığa sürükleniyor iyice.

Yanıtla Beğenme (5)
Kartal
05.05.2026 - 23:23

@Murat bey Adamlar zaten kulübü peşkeş çekiyorlar. Bunu da yemeleri için mi satalım?

Beğenme (1)
Sporas
05.05.2026 - 23:17

hiç bir şey yapmadın hakeme her pozisyon koşmak hariç

Yanıtla Beğenme (4)
MONTRAVERS
05.05.2026 - 23:13

BU SAATTEN SONRA DÖVÜNMENİN BİR ANLAMI YOKTUR O NEDEN YÖNETİM VE TEKNİK HEYET DERHAL GEREĞİNİ YAPMALIDIR. OLAN OLDU HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN 🤷 TARAFTARI KAHRETMEYE HAKKINIZ YOK. YAPAMIYORSUNUZ ARTIK DERHAL ÇEKİP GİDİN😠😡🤬

Yanıtla Beğenme (0)
Beko
05.05.2026 - 23:12

Ya uzatma dakikaları stoperler kornere çıkarmak nedir ya.. Bedava gelecek kupayı elimizin tersiyle ittik ya.

Yanıtla Beğenme (2)
Neco
05.05.2026 - 23:12

Sendende bi cacık olmaz

Yanıtla Beğenme (15)
Kara Kara
06.05.2026 - 01:33

@Neco senden o caciga hiyar bile olmaz, sari tangali gozlek

Beğenme (0)
Nomadsoul
05.05.2026 - 23:10

serdal-sergen-ersin bunların 3ünden biri bile kalırsa sonuç hüsrandır.

Yanıtla Beğenme (1)
Dinçer
05.05.2026 - 23:09

Çocuklarına bjk aşkı aşılayan bir baba olarak diyeceğim tek şey ; sizler ruhsuzsunuz o yeter yüce formayı size giydireler de ruhsuz. Sizler ne fb nin ne gs nin ne de ts nin yedeği dahi olamaz iken bu yüce forma altında kendinizi değişmez futbolcu zanneden ama top toplayıcıdaki ruha bile sahip olamayan bir topluluksunuz. UTANIN

Yanıtla Beğenme (1)
M.y
05.05.2026 - 23:07

Yazık sana bu takımda.. sezon bitince kaç kurtar kendini

Yanıtla Beğenme (3)
Bora
05.05.2026 - 23:05

Yakışanı hiç gösteremedinizki

Yanıtla Beğenme (1)
Kartalinyo
05.05.2026 - 23:04

Seni de senin oynayacagin oyunu da takiminin da hocasinin da baskaninin da ... hepinizi ayri ayri haysiyetsizler onursuzlar

Yanıtla Beğenme (9)
Nouma
05.05.2026 - 23:04

Futbolun gerceklerinden cok uzak bir yönetim. Avrupa önemli degil dedi konferansa giremedi, bütün sene fb gs avrupa maclarini izledik. Harcadigi paralarin karsiligi sifir, derbi kazanamadi, ligde hic yarisda yoktu. Scout ekibi yok eskileri toplayip geliyorlar örnek ridvan. Ndidi yi bize yeni atiba diye yutzrmaya calismak ? Atiba nin yüzde onu var belki adamda gerisi eksik. Ama 20 kati maaliyet. Youtube den oyuncu izliyiyerek oyuncu alirsan böyle rezil olursun.

Yanıtla Beğenme (0)
Boşnak
05.05.2026 - 23:04

Bu takımın Göztepe maçı hariç rahat kazandığı bir maç varmı acaba bu takım hiçbir maçta favori gösterilemez çünkü başında hoca yok.

Yanıtla Beğenme (1)
kene1903
05.05.2026 - 23:20

@Boşnak inan bana oda şansımıza vurdumuz gol oldu yani sadece şanzdı. Sergen bye inşallah tedosco in

Beğenme (0)
Pençe kartal
05.05.2026 - 23:08

@Boşnak helal in var dayko

Beğenme (0)
Haydı tallah
05.05.2026 - 23:04

Hadi abicim işinize bakın hepiniz aynısınız hıcasından başkanına

Yanıtla Beğenme (1)
Antalya Bjk
05.05.2026 - 23:04

ADALI hala oradaysa takım bu haldeyse sebep tepki vermeyen seyirci. Transferler boş

Yanıtla Beğenme (0)
asi kartal
05.05.2026 - 23:03

at sahibine göre kişnermiş.. başında ki hoca ortada.. onun için sana bir şey diyemiyorum... potokslu sergen in hoca olarak ne kalitesi var ki.. anca para yeme peşinde.. plavra atma derdin de...

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
05.05.2026 - 23:02

Tüm sezon zaten Siyah Beyaza yakisani yapmadiniz degil ki tek bu macda

Yanıtla Beğenme (0)
Kuka
05.05.2026 - 23:02

Orkun seni bu takım yer ! Sergen zaten td değil adamın takıma katkısı-100 o derece bi hoca ! Orkun inşallah bu yaz iyi bi yere transfer olur yurt dışında yoksa bu taraftar Orkun’a da laf eder boşuna üzmeyelim birbirimizi!

Yanıtla Beğenme (2)
Malik
05.05.2026 - 23:02

Sergen haklı Ersin varken Ersin oynar vasquez çöp

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal Kartal
05.05.2026 - 23:02

Sende çıkıp konuşuyorsun maç içinde tek oynayıp takımı atağa çıkartacağın en az 5 tane pozisyon oldu sen ne yaptın aldın topu sürmeye kalktın yada sıkıştın geri döndün önce sen kendine çeki düzen ver. Sıkılmadınız mı maçlardan sonra bu açıklamaları yapmaya insanda biraz utanma olur kötü oyundan sonra bu açıklamaları yapmaya gerçi biz alıştık sizin kötü oyununuza da bari böyle mikrofonlara iddalı iddalı açıklamalar yapmayın anca kendinizi kandırırsınız salak değil bu taraftar ama önemli değil cukka yerinde sonuçta şampiyon olmasanızda...

Yanıtla Beğenme (0)
Salih
05.05.2026 - 23:02

Yeminle bb adam BJK de harcanıyor. Git kurtar kendini bu Sergen sanada şimdi kafayı takar

Yanıtla Beğenme (2)
adanalı
05.05.2026 - 23:02

ağa trabzon kupayı alırsa biz urfaya gidiyor muyuz elemelerden

Yanıtla Beğenme (0)
Çakma
05.05.2026 - 23:02

Kasilmaktan başka ne yaptın

Yanıtla Beğenme (0)
Dortmund Kartalı
05.05.2026 - 23:01

Seneye kalsan ne olur kalmasan ne olur Orkun.Olan oldu bir kere.Yönetimle beraber teknik ekip pılını pırtını topladığında sende Hollanda'ya geri dönersin...Ait olduğun yere Rotterdam'a

Yanıtla Beğenme (1)
Cerberus
05.05.2026 - 23:01

formayı çıkarın s*ktirin gidin

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Bakışı
05.05.2026 - 23:01

5.2 milyon euro maaşı sana vermek de Beşiktaş'a yakışan bir şey değil

Yanıtla Beğenme (1)
Cerberus
05.05.2026 - 23:01

formayı çıkarın s*ktirin gidin

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk Hollanda
05.05.2026 - 23:01

Taraftara gore transfer yapan yonetim istemiyoruz. Taraftarin yuzde 90 cahil, gidip fener macinda iyi diye Cerny aldiklari gibi. Bu Olaitan tam bir anadolu topcusu.

Yanıtla Beğenme (0)
Frt
05.05.2026 - 23:01

En çok bu çocuğa üzüldüm. Adamı ileri geri beygir gibi koşturduk kaç haftadır. Oyuna hakim olup top çeviren bir takım olamadık, orkunda becerileri dışında görevler aldı. Sergen bey bitirdin bütün takımı.

Yanıtla Beğenme (1)
Frt
05.05.2026 - 23:01

En çok bu çocuğa üzüldüm. Adamı ileri geri beygir gibi koşturduk kaç haftadır. Oyuna hakim olup top çeviren bir takım olamadık, orkunda becerileri dışında görevler aldı. Sergen bey bitirdin bütün takımı.

Yanıtla Beğenme (2)