Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek kupaya veda etti.
Kaptan Orkun Kökçü maç sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Orkun Kökçü'nün açıklamaları:
"BEŞİKTAŞ'A YAKIŞAN BİR ŞEY DEĞİL"
Orkun Kökçü: "Tek hedefimiz kupaydı. Ne diyelim. Son 2 maç kaldı. Pek de diyecek bir şey yok.
Hemen maçın ardından bir şeyler söylemek kolay değil. Maçı değerlendiremedim kafamda. Konyaspor'a saygıyla söylüyorum; Konyaspor'a yarı finalde elenmek Beşiktaş camiasına yakışan şey değil. Farkındayız. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Son iki maçı oynayacağız. Şu an pek bir şey diyemiyorum."
duhuliye.com