Futbol

Orkun Kökçü: ''Beşiktaş'a yakışan bir şey değil...''

Orkun Kökçü, Konyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'a 1-0 yenilerek kupaya veda etti.

Kaptan Orkun Kökçü maç sonrası açıklamalarda bulundu.

İşte Orkun Kökçü'nün açıklamaları:

"BEŞİKTAŞ'A YAKIŞAN BİR ŞEY DEĞİL"

Orkun Kökçü: "Tek hedefimiz kupaydı. Ne diyelim. Son 2 maç kaldı. Pek de diyecek bir şey yok.

Hemen maçın ardından bir şeyler söylemek kolay değil. Maçı değerlendiremedim kafamda. Konyaspor'a saygıyla söylüyorum; Konyaspor'a yarı finalde elenmek Beşiktaş camiasına yakışan şey değil. Farkındayız. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Son iki maçı oynayacağız. Şu an pek bir şey diyemiyorum."

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }