11.10.2025 - 22:40

Takip Et:

Orkun Kökçü'nün harika şutu direğe takıldı! İşte o pozisyon

A Milli Takım, Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu 3. maçında deplasmanda Bulgaristan ile karşı karşıya geldi. Bu mücadelede 8. dakikada Orkun Kökçü'nün harika şutu üst direğe çarparak dışarı çıktı. İşte o pozisyon...

A Milli Takım, Dünya Kupası Avrupa Elemeleri E Grubu 3. maçında deplasmanda Bulgaristan ile karşı karşıya geldi. Bu mücadelede 8. dakikada Orkun Kökçü'nün şutu üst direğe çarparak dışarı çıktı.

İŞTE O POZİSYON:

NOT: Görüntüler TV8'den alınmıştır.

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (10)

Poz
12.10.2025 - 07:07

Başka da pozisyonu yok zaten

Yanıtla Beğenme (14)
Hke
12.10.2025 - 02:43

Kereme gönderdiği pas müthişti.

Yanıtla Beğenme (0)
TÜRK 🇹🇷
12.10.2025 - 02:25

Bulgaristan Türkleri'ne selam olsun. Safları sıkı tutun, oradan Abd ve işbirlikçileri saldırı hazırlığında. Yüzüklerin Efendisi filmindeki BlackGate Kapıkule, Mordor Türkiye. Millennium Challenge 2002'ye hazırlanıyorlar. 2026 Mart'ta Abd - Rus savaşı başlayacak, Macron sağlık ekibine hazır olun talimatı verdi. Bizi Rusya ile savaştırmak istiyorlar.

Yanıtla Beğenme (1)
Hadi be oradan
12.10.2025 - 19:52

@TÜRK 🇹🇷 Kafa 1500 maasallah... Neyin kafası lan bu... Marslılar da Türkiye’ye saldıracak ya...

Beğenme (0)
Kartal07
12.10.2025 - 00:30

Nutella gercekten td olsaydi, can uzunu ve emirhani oynatirdi. Can almanyanin en formda adami emirhan da tr nin. Ama kapasite yok iste td de. Ben gorucem gurcisatan karsisinda 4-6-0 ini. Bulgaristan kolay lokma, bakalim gurculere nasil onlem alican. Ilk mactaki gibi yatmazlar bu sefer demis olayim.

Yanıtla Beğenme (2)
Lale
11.10.2025 - 23:48

Arda ve hakan varken yedek kalır genelde bugun bir istisna üçününde oynamasıdı can uzun banko oynamalı ayak hakimiyeti adam eksiltme dripling ve hırs var

Yanıtla Beğenme (32)
Rıdvan
11.10.2025 - 23:17

O şuttan sonra da bir daha göremedik kendisini. 15 dakikada pili bitti. Benfica boşuna yollamamış. 15 dakikalık oyuncuymuş.

Yanıtla Beğenme (78)
Kartalizm68
12.10.2025 - 00:44

@Rıdvan Olum ne kadar cok renkli var bu sayfada yaw

Beğenme (1)
Kır zazon
11.10.2025 - 23:48

@Rıdvan yaw bı bitmediniz gitti. Renkliler sizi

Beğenme (3)
Selim
11.10.2025 - 23:37

@Rıdvan kalbinin ekmeğini ye inşallah kardeşim. Eğer hasetle yaptıysan o yorumu inşallah kalbinin ekmeğini ye

Beğenme (3)
Toksik
11.10.2025 - 23:13

yediğimiz golde hatanın çoğu mert'te.

Yanıtla Beğenme (28)
Zikik Toksik
12.10.2025 - 00:54

@Toksik Yok laaa... O gol sana girdi... Minare boyu hem de...

Beğenme (1)
Hy37
11.10.2025 - 23:07

Ama şut dışında hiç yok.

Yanıtla Beğenme (34)
HY37
12.10.2025 - 01:03

@Hy37 Noldu ya süper oynadı da ben mi görmedim :)) Hatta daha da fazl eleştireyim mi? Beşiktaş'a geleli böyle, bir tane şut bile çekemedi. Çekebildi mi? İnşaallah iyiye gidecek ama milli takımda en sessiz adamlardan biriydi malesef. Ha eleştiriyorum diye de kötülemem Orkun'u. Ona çok ihtiyacımız var Beşiktaş olarak.

Beğenme (1)
Futbolu bilen a
11.10.2025 - 22:47

Şokellanin da sonu geliyor defansta emirhan Abdülkerime 10 basar ama işte milli takımda gsli oyuncu oynatma zorbalığı yüzünden milli takım gol atamayan takimdan bile gol yiyor milli takımın özeti bu işte liyakatı olan değil GS li olan oynar 😡

Yanıtla Beğenme (5)
BJk
11.10.2025 - 22:44

Keşke gol olsaydı.

Yanıtla Beğenme (1)