26.06.2026 - 07:43

Takip Et:

"Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı"

2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında A Milli Takımımız, ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup etti.

Los Angeles Stadı'nda oynanan ve ilk yarısı da ay-yıldızlı ekibin 2-1'lik üstünlüğüyle sona eren mücadelede milli takımın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan'dan geldi. Milli takıma galibiyet golünü Kaan 90+8. dakikada ağlara yolladı.

Karşılaşmanın ardından A Milli Takım oyuncuları, mücadeleye ve turnuvaya dair değerlendirmelerde bulundu. İşte o açıklamalar…
ORKUN KÖKÇÜ: "ORTADA ONURUMUZ VE ŞEREFİMİZ VARDI, ONU KURTARDIK!"

“Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı, onu kurtardığımızı düşünüyorum. Ama bu noktaya gelene kadar herkesin özeleştiri yapması lazım çünkü bunu ülkemiz hak etmedi, biz hak etmedik. Çok şey denilebilir aslında ama şu an zamanı değil çünkü herkes duygusal anlamda yüksek. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek çok mutluyuz. İnşallah bir deneyim oldu Dünya Kupası'nda, nicelerine katılırız.”
Kaynak Hürriyet

YORUMLAR (17)

Pençe kartal
26.06.2026 - 08:51

Burda Orkun hakkında kim atıp tutuyor sa heleki renkliler den bu gol onlara

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Adam
26.06.2026 - 08:50

Kralın golü himmetçi çöpünün şortuna sıyırttığı için fifa tarafından ona yazıldı. Kedi yavruları hiç utanmadan çöpümüzün 1 gol 1 asisti var diye sosyal medyada yaygara halindeler. Fifa bunların çöpüne havadan hat trick yazsa onu da bereket versin deyip kabul ederler. Hepsinin karakteri hakemin saatin yürüten paraguaylı kadar işte. Nasıl gerçek futbolcu Orkun kaptanımızsa gerçek tinerciler de bu himmetçi arsızlar

Yanıtla Beğenme (0)
Çöpçü
26.06.2026 - 08:41

Top auta gidiyordu barıs alpere çarpıp gol oldu

Yanıtla Beğenme (5)
Çöpçü
26.06.2026 - 08:34

Küçük maçların büyük oyuncusu

Yanıtla Beğenme (11)
ismail
26.06.2026 - 08:58

@Çöpçü Buraya gelip böyle yorumlar yapman... nasıl bir eziklik, nasıl bir yara, nasıl bir korku...

Beğenme (0)
Orkun
26.06.2026 - 08:46

@Çöpçü attığı gol sana girsin!

Beğenme (0)
Veli
26.06.2026 - 08:29

Büyüksün Orkun Kaptan.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal bey
26.06.2026 - 08:27

Ne kadar renkli varsa buraya dolmuş. Ne kadar vasat oynarsa oynasın, Orkun şu kadrodaki en iyi oyuncular içinde iki yada üç oyuncudan biridir, hasbelkader bu golü gaysarayli bir oyuncu atsa yerlere göklere sığdıramazlardi. Yazıklar olsun...

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
26.06.2026 - 08:26

Bakiyorum trolcocuklari Orkun’a salliyor sanki elenmenin sorumlusu oymus gibi.

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
26.06.2026 - 08:07

Bütün planı Beşiktaştan oyuncu almamak aldığını da oynatmamak olan yapı iflas etti.

Yanıtla Beğenme (0)
Çöpçü
26.06.2026 - 08:03

Orkunun oyunu çöptü. Golü de az kalsın auta atıyordu.

Yanıtla Beğenme (25)
apoletli it
26.06.2026 - 08:02

Orkun, geçen sezonki hocan hakkında ne düşünüyorsun? Trabzon maçında penaltı golünden sonra egolu soytarına sarıldığında aklından ne geçti? geçen sezon da ''söylenecek çok şey var ama zamanı değil'' demiştin. neler oluyor???

Yanıtla Beğenme (11)
İşin doğrusu
26.06.2026 - 08:02

Tüm dünya eminim şu soruyu soruyordur "Bu Türk Milli Takımı nasıl Dünya Kupasından elendi ?" herkes şok oldu.

Yanıtla Beğenme (0)
Morkun
26.06.2026 - 07:59

Orkun vasat oynadı.

Yanıtla Beğenme (16)
recep
26.06.2026 - 07:52

bakalim orkun villayi geri verecekmi

Yanıtla Beğenme (24)
guney
26.06.2026 - 07:51

iyi oynayanlar yunus ugurcan arda vasat oynayanlar orkun mert can uzun

Yanıtla Beğenme (23)
yonetim istifa
26.06.2026 - 07:50

orkuna iyi sabretti hoca gol harici sahada yoktu orkun

Yanıtla Beğenme (25)
Kartal
26.06.2026 - 07:50

Seni oynatmayan Montellayi tebrik etmek lazim…

Yanıtla Beğenme (17)
Hollanda Bjk
26.06.2026 - 07:46

Ugursuz Kerem ve formsuz Hakan olmayinca kazandik ama ise yaramadi

Yanıtla Beğenme (1)