11.01.2026 - 22:23

Takip Et:

Piton hala listede!

Beşiktaş'ta sol bek transferinde rotasını tekrar Brezilya'ya çevirebilir.

Beşiktaş sol bek transferi için listesindeki isimlerle görüşmeye devam ediyor. Bu isimlerden biri de Lucas Piton.

Edindiğimiz son bilgilere göre Beşiktaş, Nuno Tavares konusunda Lazio'nun yüksek fiyat inadını kıramazken Lucas Piton sol bek adayları arasında üst sırada olmaya devam ediyor.

Brezilya ekibi Vasco de Gama'nin Lucas Piton transferinden 6-7 milyon Euro gelir elde etme beklentisi var.

Oyuncu tarafı Beşiktaş'a transfer olmaya olumlu bakıyor.

duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (31)

eagle
12.01.2026 - 09:10

Vizyonu bu kadar,yeni jurasekler için uğraşıyor,kimsenin aklına gelmeyecek vizyon transferleri

Yanıtla Beğenme (0)
Arap Seyfi
12.01.2026 - 05:15

Kobra da var listede. Ama en büyük bomba Akbaba Nejdet olacak! Ortalık yıkılacak!

Yanıtla Beğenme (0)
FM08
12.01.2026 - 04:36

HER PARASI OLAN BAŞKAN OLAMAMALI FUTBOL AKLI SINAVINA SOKULMALI TAM LEŞLERDEN KURTULDUK DİYORUZ YENİLERİ EKLENİYOR

Yanıtla Beğenme (2)
V. Becker 🎯
12.01.2026 - 03:22

Schalke sol beki Vitalie Becker var 20 yaşında Alman sol bek. Gidin onu alın, nereden buluyorsunuz dandik isimleri. Yine Masuaku'yu arayacak gözler, bu kez istifa sesleri yükselecek.

Yanıtla Beğenme (0)
kazım
12.01.2026 - 02:36

kulübe bakarsan grafın scout ekibi var serkan reçber var kulübün graf öncesi bişeyleri vardı sergen hocanın vardır başkanın iyi kötü bir ekibi vardır ve transfer sezonu başında şu vasat adamın adı çıktı ve şu vasat isimden 1 santim ileri gidemedik ben sizin yapacağınız işi.

Yanıtla Beğenme (0)
Gku
12.01.2026 - 00:47

Ne bok yemeye bekliyorsunuz,alın bu adamı, sakat tavares i almayin

Yanıtla Beğenme (3)
emrah
12.01.2026 - 04:40

@Gku bi halta yaramaz bu, Mevkii eksik kalsin daha iyi

Beğenme (0)
kartalmanya27
12.01.2026 - 00:40

Ne Listeymis

Yanıtla Beğenme (1)
milot
12.01.2026 - 00:12

rashidza bu takımda Sergen Hocanın oynatmak istediği oyuna en yatkın adamdır. Arkasına svenson , merkezine kartal demir ege yaptığın , forvetine abraham koyduğun takımda elbette oynayamaz adam.. ona rağmen var gücü ile küsmeden salmadan antremanını yapar daima hazırdır. Son maçlarda merkezde harika işler yaptı. Sağda cerny , solda iyi bir solaçık ilerde bilalin olduğu bir üçgende serbest bir 10 oynarsa , 18 den en iyi şut çeken ve alverleri en iyi yapan bu adamı parayla alamayız.. sen mevcut oyunda adama 11 km kenar koşusu yaptırıp 35 metreye o nabızla isabetli orta yapmasını bekliyorsun!!! zerre düşünmüyorsunuz!!!

Yanıtla Beğenme (1)
Q7RABONAGOAL
12.01.2026 - 12:40

@milot Rashica suan form yakaladi biraz. Onun asil mevkis sol kanat onu oraya adapte etseler tekrar cok iyi olur. El Bilal i de forvete atarsan tadindan yenmez. Saglam bir sol bek, kalece ve alti numara ile baya düzelir bu takim.

Beğenme (0)
HaydanGelenHuyaGider
12.01.2026 - 00:06

Yonetime olan guven gercekten kalmamistir. Bu adamı besiktasa reva gören zihniyetin diger adı ihanettir. Piton muş ! Hey allahım aklimiza mukayit ol

Yanıtla Beğenme (5)
Kaan34
12.01.2026 - 00:02

Adamin tipi ben futbolcu degilim diye bas bas bağirıyor. Acemi yônetim de ben yönetim degilim seni israrla alacagım diye tuşa basıyor. Boyle dandik bir girişim, istifa hizmettir diyorum

Yanıtla Beğenme (7)
Kaan34
12.01.2026 - 00:02

Adamin tipi ben futbolcu degilim diye bas bas bağirıyor. Acemi yônetim de ben yönetim degilim seni israrla alacagım diye tuşa basıyor. Boyle dandik bir girişim, istifa hizmettir diyorum

Yanıtla Beğenme (4)
mehmet kestane
11.01.2026 - 23:59

Çöpün Çöpü.

Yanıtla Beğenme (3)
Kitap fuarı
11.01.2026 - 23:58

3.lig topcusunu besiktasa yamamaya calisiyorlar saka gibi

Yanıtla Beğenme (1)
Yusuf Karaca 44
11.01.2026 - 23:58

Bunu alacagina jurasek geri gelsin daha iyi

Yanıtla Beğenme (3)
Sevkli_İhtar
11.01.2026 - 23:55

Anadolu Çöpü. Baska adam mı yok hala bu listede. Gelirse Besiktas tarihinin en kötü ismi olmaya Altın aday

Yanıtla Beğenme (3)
ege
11.01.2026 - 23:53

bu adami almayin , Berbat bi oyuncu

Yanıtla Beğenme (1)
Mhp
11.01.2026 - 23:52

Listedeki en dandik adam bu. İsrarla hala ibreyi buna ceviren bu yonetimden bir cacık olmaz. Jurasekten daha kötü bu. Adı piton, Kendi Solucan. Yonetim İstifaaaaaaa

Yanıtla Beğenme (2)
Malik
11.01.2026 - 23:38

Başını alırız

Yanıtla Beğenme (2)
Ezio
11.01.2026 - 23:23

Kısacası durum şu: Lazio 15 Milyon Euro'dan bir Cent aşağı inmiyor, inat etmiş. Lucas Piton daha ucuz olduğu için önde listede. Üçte bir fiyatına olabilir, yani 5 Milyona.

Yanıtla Beğenme (0)
AGOSTO CAMPOS
11.01.2026 - 23:22

PİTON ANAKONDA ARTIK NEYİ BULURSAK HİÇ DÜŞÜNMEZ ALIRIZ 🤷

Yanıtla Beğenme (3)
Ganyan Bayii
11.01.2026 - 23:21

halı sahada oynatırım yalan yok, tam halı saha topçusu, ama gerçek sahada bunun üstüne basıp geçerler, para aklama para kaçırma işleri falan varsa onu bilmem

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal
11.01.2026 - 23:11

Kulübün büyüklerine sesleniyorum lütfen durdurun bu talanı . Taraftar transfer falan istemiyor. Beceremeyeceklerini görebiliyor çünkü. Ne tavares ne piton gidenlerden çok farklı değil. Yazık paralara. Yaptırmayın durdurun. Taraftar yazdan beri birtek cerny için yırtındı sergenin ortada oynetmesına rağmen tek tutan topçu. Geri kalanı zümmü zarar. Taraftar çöp diyorsa çöptür. Bak fenere iki adam indirdi fark yarattı iyi olana kimse kötü diyor mu

Yanıtla Beğenme (1)
atsız
11.01.2026 - 23:09

transfer yapmayın. zaten bu sene beklentimiz yok en azından dikilitaştan gelen para ile borcu kapatın kulübe faydanız olsun.

Yanıtla Beğenme (3)
borna sosa
11.01.2026 - 23:07

İngiltere Ligi'nde Hırvat sosa var en iyisi ya o yada hadjam

Yanıtla Beğenme (3)
Izmirkartalı
11.01.2026 - 22:47

Siz transfer falan yapmayın zaten beceremiyorsunuz. Yıl sonunda kongre yapın biran önce egolu hocanizla beraber gidin. Yapacağınız en iyi şey altyapıdan gençleri oynatın bitsin gitsin.

Yanıtla Beğenme (4)
Beyin bedava
11.01.2026 - 23:27

@Izmirkartalı Egosuz hoca mı olur mal. Milyonlarca Euro alan şımarık piçlere taktik disiplin uygulatmak kolay mı. Sergen'e bağırta bağırta saygı duyuyorlar yoksa hepsini kapı dışarı edeceğini gosterdi. O sayede son maçlarda biraz olsun takım savaşmaya başladı. Ole egosuz, efendi ama kukla gibiydi. 9 kişilik Konya'ya yenilince bile sert önlem alamıyordu...

Beğenme (1)
Kazım
11.01.2026 - 22:43

Safi boş bir oyuncu.Gerçektwn kurasecin aynısı.Juraseci siyaha boya afrikalı sol bek diye tekrar sahaya sür daha iyi.

Yanıtla Beğenme (1)
Kötü
11.01.2026 - 22:37

Bu adam jurasek gibi fark yok sakın almayin

Yanıtla Beğenme (2)
Bjk 1903
11.01.2026 - 22:34

4-5 transferimiz hazir deniyordu....yönetimsel olarak cok ama cok zayif kaliyoruz....serdal adali güvendigim bir isimdi....büyük hayal kirikligi

Yanıtla Beğenme (2)
Aslan bey
11.01.2026 - 22:32

Hep aynı şeyler aynı haberler Artık transfer haberleri duymak istiyoruz takım alarm veriyor transferler hala yapılmadı

Yanıtla Beğenme (1)
Kara
11.01.2026 - 22:29

Bu oyuncu tavares ten iyi inşaallah bu olur tavares o paraların topçusu değil

Yanıtla Beğenme (4)
ege
11.01.2026 - 23:54

@Kara çöp bu piton, solucan

Beğenme (1)
SALİH1903
11.01.2026 - 22:29

Lütfen artık listeyi yırtıp atın. Devre arasında transfer yapmayın. Olmayan parayla zorunlu satın alma opsiyonları ile Beşiktaş'ımızın geleceğini çalmayın. Tüm Beşiktaş'a gönül vermiş abilerim, kardeşlerim tüm Beşiktaş taraftarı bunu istiyor. Bu sezonu kayıp olarak görüp önümüzdeki seneye hazırlanalım. Ligi 4'üncü sırada bitirip Avrupa kupalarına katılım sağlayalım. Yaz transfer döneminde gideceğimiz oyunculara Avrupa kupalarında oynayan bir Beşiktaş daha cazip gelecektir. Seçenek çoğalacak ve maliyetler daha uygun olacaktır. Lütfen bu kulübün parasını çöpe atmayın.

Yanıtla Beğenme (3)