27.06.2026 - 19:53

Takip Et:

Serdal Adalı'dan şampiyonluk payı itirazı!

Serdal Adalı, Kulüpler Birliği toplantısında gündeme gelen şampiyonluk paylarının dağıtımına ilişkin itirazda bulundu. 

Kulüpler Birliği toplantısında ele alınan gündem maddelerinden biri, şampiyonluk paylarının kulüpler arasında dağıtılması oldu. Toplantıda söz alan Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı'nın, özellikle şirket statüsündeki kulüplere yapılan ödemeler konusunda itirazını dile getirdiği öğrenildi.

Gazeteci Gürcan Bilgiç'in HT Spor'da aktardığı bilgilere göre Adalı, dernek statüsündeki kulüplere yönelik herhangi bir itirazı olmadığını belirtirken, şirketleşen kulüplere yapılan pay dağıtımını eleştirdi.

Adalı'nın bu konudaki görüşünü, "Ben dernek statüsündeki kulüplere bir şey demiyorum ama sahibi olan kulüplere ben paramı niye vereyim? Adam oranın sahibiyse, orayı satın almışsa, oraya giren para kulübün cebine değil, sahibinin cebine gidiyor." sözleriyle ifade ettiği aktarıldı.

Duhuliye.com

YORUMLAR (5)

İslander
27.06.2026 - 20:28

Adalı istifa.

Yanıtla Beğenme (13)
Ali yaşar
27.06.2026 - 20:02

Sinek ikili transfer yap transfer 10 tane topçu lazım

Yanıtla Beğenme (17)
egin
27.06.2026 - 20:00

saçmalık, sanki üç büyüklerdeki başkanlar indiregandi yapmıyor. Kimse kimseye hikaye anlatmasın. Emin olun o sahibi olan külüplerin başkanları bizim üç büyüklerdeki başkanlardan daha çoğunu kulüplere harcıyordur.

Yanıtla Beğenme (9)
kavaklı
27.06.2026 - 20:44

@egin akıllı kardeşim harcaması normal değil mi çünkü sahibi kendin söylüyorsun sahibi senin gibi 5 ayda bir başkan değiştiren kulüp başkanı gibi değil şimdi serdal adalı taraftarın istediği tüm yıldızları getirsin kasımda havlu at adalı istifa dicekler taraftar dönüpte lan bu oyuncuları biz istedik hata yaptık demicek her sene aynı hikaye az kaldı az ha gayret şimdiden adalı istifa demeye başladınız adalıyıda istifa ettirin sonra kimse başkan adayı olmasın öyle baka baka izlersiniz bjk nin düşüşünü farkındaysanız aday bile çıkmıyor niye çıkcak yakında oyuncu bile gelmicek göründe bakın

Beğenme (1)
Hırsız Recep
27.06.2026 - 19:59

Ne bok becerdin de istiyorsun ganyancı ? İnşaat bitince parayı tokatlayıp kaçacaksın . Bu ülkede adalet yok , hırsızlık yapanın yanına kar kalıyor her daim

Yanıtla Beğenme (19)
Kullanıcı Adı
27.06.2026 - 19:54

Tebrikler Başkan... Doğru saptama Doğru talep...

Yanıtla Beğenme (0)