Serkan Akkoyun, Beşiktaş gündemini değerlendirdi.
Serkan Akkoyun'un görüşleri şu şekilde...
Serkan Akkoyun: ''Bana göre Rafa Silva beden dili olarak negatif, olumsuz. Rafa Silva eğer Sergen Yalçın ile anlaşma yolunu seçmezse, suyuna gitmezse bir sonraki maça (Göztepe maçına) ilk 11 başlamama ihtimalini de görüyorum ben. Rafa Silva ilk 11'den kesilebilir. Benim tahminim Beşiktaş'ın santraforu El Bilal Toure olur. Jota Silva, Cerny, Cengiz El Bilal Touré'nin arkasında oynarlar. Abraham da Rafa Silva da kesik yiyebilirler. Abraham biraz daha adapte olamaya yatkındır ama Rafa Silva bu beden diliyle bu hal hareketler ile devam ederse dediğim gibi Sergen Yalçın keser bana göre. Hatta devre arası gidebilir bile yani Rafa Silva. Sergen Yalçın'ın da çok şey yapacağını düşünmüyorum. 'Aman Rafa'cım, canım Rafa'cım...' diye''
duhuliye.com
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (71)
Sergen hoca kadar bu ligte istikrarlı hoca varmı işl deplesman maçında 2 yedik 2 de 3 yedik 3 de 4 ueriz çok şükür kaygısız
Yedek bıraksın da iyice mahalle takımı olsun a.g Kadro dışı bırakmak sanki marifet Oyuncular sana inanırsa senin antrenman sitemine taktik çalışmama inanırsa oynar yoksa bir halt yapamazsın öyle yedek bırakarak oyuncu terbiye etme zamanı bitti.al sen oyna derler adama.
Gördünmü zikeledidigimin gevşek koyunu hani rafa ile abrahamı yedek bırakacaktı ganyancı bey
görecegiz bakalım sergen hocanızda o bızzık varmı koyun efendi sende ne koyunsun mk çözemedik bir türlü ak koyun musun kara koyun mu
Rafayı yıpratmaya yönelik çok haber görüyorum bunlara paye vermeyelim kardeşlerim. Geçen sene bjk nın bütün maçlarına gitmiş bir kardeşiniz olarak söylüyorum bu adam sergen iyi taktikle oynatırsa geçen seneden çok katkı yapar. Adamın işi top oynamak bir kere. Renklilerin hayalinde göremediği topçu onların gazına gelmeyin
Kim ne yazarsa yazsın, sergen orada, bir bakarsın alt yapıdan oyuncu çıkarıp oynatmış.Veya Rafa kendine gelmiş, bırakın beşiktaşın yakasını geçen yıl renklilere biz 5 attık, dünde alman kartalları 5 attı, daha çok kabus göreceksiniz.
Devre arasında jurasec-udokai-rashica-paulista-swenson gönderilmelidir. Rafa araplara çok iyi rakama satılsın. kaliteli 10 numara, 6 numara, 2 baba stoper çok kaliteli sol bek ve sol açık 23 yaş altı 2 kaliteli genç transfer edersek şampiyon oluruz
Sergen Yalçın ın bugüne kadar bir futbolcuyu küstürdüğünü görmedim her futbolcuyu kullanır kulübeye hapsetmez.Rafa silva 31 yaşında ilk defa yurt dışında futbol oynadı sıkıntılı heralde yoksa Portekiz’de iki top sektiren büyük liglere transfer oluyor o yüzden kendi bilir çaba gösterirse oynar gitmez isterse zaten ona verdiğimiz 6 milyon Euro ya dünyada futbolcu çok
Rafayı yedek bırakıp sorun yaşanırsa bir yerin mi soğuyacak??? Rafa bu takımın futbolcusu çıkar aslanlar gibi oynar, ben rafanın beşiktaş a hainlik ettiği maç görmedim, çok karakterli bir adam çıkıp aslanlar gibi oynuyor
Rafa'nım hal ve hareketlerinde ne varmış ya sırf takımın içini karıştırmak için konuşuyorlar. Böyle Beşikraş düşmanlarını adam yerine koyup da buraya taşımayın.
Şimdi bu ve bunu gibi topu bomba zanneden , hayatında doğru dürüst top görmemiş telmaşa yorumcu müsveddesi adamlar kalkmış Rafa edebiyatı ve ütopyalari üretmeye başladılar.Amac ; geçen sezon ayakta kalan ve şu anda az form düşüklüğü olan Rafa ya form tutarsa ? VAR , hakem,mhk,tff ve türevleri nasıl durdurabilir ki ozaman BEŞİKTAŞ 'ı. Şimdi nazik gümrük memuru hoca da yok takımın başında. Eeee ozaman hepsi birleşip, sözde doğan görünümlü renkli BEŞİKTAŞ taraftarı görünüp suyu bulandırmak lazım. Sanki hergun antrenman yaptırıyor 7/24 oyuncular ile beraber. Rafa sezona geç başladığı için kondisyonu 60 veya 70 dk futbolu bilse bunu söyler o da yok , sanki hoca bilmiyor ! Velhasıl kelam böyle daha çok dizinizi diyeceksiniz merak etme yorumcular. Sergen hoca Rafa yı toparlayacak ve hepiniz zorlamaya devam edeceksiniz. Bekleyin görün 2 3 hafta sonra BEŞİKTAŞ gümbür gümbür geliyor.
Abraham ilk 11 oyuncusu değil .son vuruşları berbat ,sürekli yerden şut çekiyor ve şutları çok çok yavaş .resmen kaleciye pas atar gibi şut çekiyor .daha bugüne kadar sert bir şutunu görmedim .transfer edilmeden söyledim .abraham boş bir oyuncu .!!!!yazık boş transfer
abraham istanbul gecelerine akıyormuş, bir araba dayak atacaksın bakalım akıyor mu damlıyor mu
BEŞİKTAŞ'ın Düşmanı Beşiktaşlılar.. Ne Olduuu !!! NKKUDU, MASUAKU şimdide ŞİMDİDE Rafa Silva mi Gündeminizde ?? Sira Rafa Silvaya Geldi.. Eveeett START Verildi... Bundan Sonra RAFA Öyle Rafa Şöyle.. yiyin oğlum yiyin Beşiktaşli Beşiktaş Düşmanlari.. Ahırzamana girdik ya sizde Gösterin Kendinizi...
Oyuncuyu kazanmak lazım. Kaybetmek değil. Böyle laflar ederseniz. RAFA mafa bulamazsınız.Sergen Hoca da 3 tane Rafa gibi oyuncu olsaydı Rafa'yı oynatmazdı zaten. Ama yok. O yüzden ahkam kesme kardeşim. Kendine sakla o keskin yorumlarını. Takımı dağıtmaya mı soyundun nedir. Oyuncuyu Hoca motive eder. Konstantre eder. Konuşur. Yol gösterir. Oyuncu hocaya yol göstermez. Hoca diyecek, gel bakalım Rafa. Böyle olmaz. Şöyle şöyle. Olmadı mı olmuyordur. Zorlamazsın. Ama öncelik kazanmaktır. Kaybetmek değil. Abuk sabuk ben yorumcuyum Beşiktaş yorumu yapıyorum ayağına Beşiktaşı mahvetme.
kesinlikle yedek bırakılmalı.... rafa 6 milyon.... abraham 6.5 milyon euro alıyor..... maaş alırken iyi.... karşılığını ver deyince sahada yoklar.... takım mağlüp olmuş umurunda olmayanlardan..... bu karaktersizlerden..... bıktık usandık artık....
ÖZELLİKLE RAFA BU SENE ŞAMPİYONLUK İÇİN İNANMASI LAZIM, SERGEN O İŞİ ÇÖZER. ABRAHAM DA ÇOK STRES İÇİNDE SON VURUŞLARI ÇOK ACEMİCE VURUYOR. BU İŞİDE SERGEN ÇÖZER. BU MAÇTA İKİSİNDEN DE GOL VAR. RENKLİLER BOŞA BEKLEMEYİN BU DURAKTA EKMEK YOK. SİZE KİŞ KİŞ
Rafa varsa oynar,kendine gelecektir,kesik yerse kazanamazsın kaybedersin,tartışmasız en kaliteli oyuncumuz,hatta ligin en kaliteli 3 oyuncusundan biri..Solda Jota,sağda Cerny,ortada Rafa,merkez ortada Orkun ve Ndidi..Forvette Abraham..El Bilal ve Cengiz de form durumlarına göre zaman zaman 11 de olabilirler..Savunmada da Paulista-Tiago ikilisi göbekte,sağda Gökhan,solda forma Jurasek veya Rıdvan..11 budur..Çok fazla oynamaya gerek yok ilk 11 le.Zaten Avrupa yok,rotasyona da gerek yok..Hücum oynayacaksın bu kadroyla,geri çekilirsen olmaz.Sergen de hücum seviyor zaten..Takımda gelecek görüyorum..
kesinlikle yedek bırakılmalı.... rafa 6 milyon.... abraham 6.5 milyon euro alıyor..... maaş alırken iyi.... karşılığını ver deyince sahada yoklar.... takım mağlüp olmuş umurunda olmayanlardan..... bu karaktersizlerden..... bıktık usandık artık....
Rafanin karakteri bu. Agirkanli bir oyuncu. Benfica da da böyleydi, hep böyle, bu oyunu ile alakalı değil yani. Form düşüklüğü yaşıyor, toparlayacak tır. En iyi oyuncumuz form düşüklüğü yaşadı diye hemen kurtlar sofrası kurulmasin.
Bu yorumcular oladar iyi biliyorlarki rafa ve abraham gayet iyi oyuncular henüz takım alışma aşamasında. Bunların amacı BEŞİKTAŞ toparlanmadan takımı karıştırmak,emin olun başka niyetleri yok. Rafa da abrahamda çok iş yapar destek olalım arkadaşlar gelmeyelim bu oyunlara.
Rafanin beden dili mi? Adamı bir kere gülerken görmedik zaten, yeni çıkarımlar uydurmaya kalkmayın. Adamın genel mizacı bu.
sergen kendi ayağına sıkar. Rafayı yerse sonrada başarısız olursa sıkarlar adamı...
Bütün renkliler Rafa Silvanın üzerine oynuyor. Beşiktaşın skora etki edecek en önemli oyuncusu. Beşiktaşlıların bu art niyetli yorumlara itibar etmemesi gerekiyor. Bu site böyle Beşiktaş aleyhine yorumları yayımlamaya devam ederse bende takip etmeyi bırakacağım
walla ikisininde oyuna yedekten girmesi bence çok iyi olur .. kuluben zenginse rakibin moraili bozulur
Bende gerçek, eksiksiz bir takım kadrosunda rafa yı yedek bırakırım. İstediğim gelecek kadro.. Kaleci,gök han(taylan),rıdvan(jurasek?!?),stop er(djalo),solstoper(emirhan),ndidi, Önlibero,merkezortasaha,kartal,ege, onnumara,Orkun,cerny,sağkanat, Solkanat,jota,Bilal,tammy, mustafa
Rafa Silva'ya kimsenin kötü oyuncu dediği yok. Ama geçen sezonun 2. yarısından beri kademeli olarak ciddi anlamda düşüşte. Önceki yaşattığı sevinçleri, bizi ipten aldığı maçları göz önünde bulundurursak elbette bir kredisi var ama formsuzluk ayrı bir şey, takımda oynamak istememek, zoraki oynamak ayrı bir şey. Şu an Rafa'nın bütün beden dili kafasında Türkiye defterini kapatmış gibi. Suya sabuna dokunmadan sakata gelmeden top oynama çabası içinde.
birde bunlar spor yorumcusu tammy oyundayken hedef santrafor rolünü üstleniyor ki kanat forvetlere hareket alanı yaratsın top rafa'nın ayağındayken en az 2 defansı peşinden sürekliyor takım arkadaşlarını boşa çıkartıyor bunlar nasıl oyun okuyorlar anlamıyorum
yapılan her olumsuz yoruma suikast gözüyle bakmaktan vazgeçin artık. adam son derece haklı. rafa'nın beden dili duruşu son derece negatif. umduğunu bulamadığı çok belli. bir iki gol attı diye hemen kulübün anahtarını veriyor efsane apoletini takıyorsunuz omuzlarına. bu tarz oyunculardan beklenen süreklilik zor zamanda liderlik ve somut katkıdır. rafa'da bunların hiçbiri yok. bir talisca efekti alabildiniz mi ? frikik golü yok kafa golü yok uzaktan şutla attığı gol yok. sorumluluk almak yok. son derece kaliteli bir oyuncu büyük transfer evet ama yetmez. bunları beşiktaşın iyiliği için söylüyorum. gerekirse iyi bir teklif gelirse takımın durumuna göre devre arası yoksa sezon sonu değerlendirilebilir. daha efektif bir 10 numara, süratli 8 numara ve 6 yedeğine ihtiyaç var. ayrıca hala sol stoperimiz yok. burası beşiktaş. değerini bulan herkes satılır.
Rafa Silva gülmüyor diyenler ve beden dilini beğenmeyenler için kameralara öpücük atıp göz kırpacakmış her maç.
Böyle tetikçilerin yorumlarını yayınlarsanız bir daha duhuliyeyi takip etmeyeceğim. Renkli misiniz?
Ben Ole'yi çok seviyordum çok destekledim ama en ayar olduğum özelliği rafa'yı kötü oynasa da kesmemesiydi. Keseceksin arkadaş burası Beşiktaş, kesilmeyi hak ettiğinde oturtacaksın kulübeye, kimse bu camiadan büyük değildir
Sergen hoca çok aksi biradamdır. Tersosu çok serttir. Futbolcuyla her yönüyle uğraşır. Baktı ki, futbolcunun niyeti bozuk, onu birdaha dönmemek üzere yedek kulübesine atar.
Ne dedim ben? Cengiz sağda solda jota önde bilal arkeda cerny Orkun ndidi
MERT-GÖKHAN-DJAL-EMİRHAN-RIDVAN-NDİDİ-ORKUN-CERNY-RAFA-JOTA-EL BİLAL şeklinde olur ideal 11'imiz zamanla.En azından böyle olmalı.Belki Emirhan yerine Paulista kullanılabilir.Abraham ve Cengiz de sürekli zorlar.
@Eren Şahin Ne oldu lan renkli korktunmu Rafa form tutacak diye
Abraham varken takım 10 kişi kendini toparlayana kadar yedek olmalı ozaman aklını başına alır belki. Yada kabiliyeti bu.
Yorumcu olmayı teste tabi tutsunlar. Abrahamla Rafaya kurban olun siz.
Ne alaka neden böle bişi yapsın kafanızdan kurgu senaryo yazıp kaleme döküpte algı yapıyosunuz.Ayıp yaaa sen senaristmisin sen doktormusun beeeee aaaaa ...ummm
Akkoyun oyunlari.... urasma rafa feneve gaysaraya peskes cekilmiyecek.
tammy rafa ndidi bunlar uzun vade bir şey beklemeyin jurasek katabiliriz tammy okutsak araplara rafa ile birlikte bilal bonservisini alırız ama onu da beklemek lazım sakatlık geçmişi var rafa yerine cerny sağda cengiz solda jota ileride bilal olur
Herkes yorumcu olmasın bence, doğrusu bu yapılan yorumculuktan ziyade tetikcilik gibi, Rafa ile Abraham yedek olacakmışta, yok devre arası gönderilecekmişte.... Bu haberleri neden yaptıgınızı beiliyoruz akKOYUN efendi.
Yetki Sergen hocada. İsimlere bakmadan kim hak ediyorsa formayı ona versin tabiki.Kazanan Beşiktaş olsun.
ikisi beraber bir N'Sakala etmez zaten sergen hocaya sorarsan...
@Memo Takımda kalite yokken Semih parladı, ertesi sezon biraz kaliteli topçular gelince forma bulamaz oldu. Rafa da ayni, geçen sezon Gedson hariç tek başına gibiydi kalite olarak. Adam o konfora alıştı. Şimdi saği solu SeriA dan, premier ligden dolunca vasata düştü. Bu futbolcuların geçmişine ödediğımiz para, onlar düştükçe formdan hala ettiğimiz vefaya yazık! Rafa tekrar coşar merak etmeyin, Sergen onu silkelemiştir. Bir de hocada sıfır komplex var, rafaya filan da takmaz. Kendini toplayacak Rafa, yoksa rafa kalkar. N'sakalaya gelince kendi eden ağlamaz, Swensondan hiçbir farkı yoktu. Yok oldu gitti zaten.
İkisinide mümkünse devre arasında stabilirsek çok daha hayırlı olacak.