Alen Markaryan'ın Akşam gazetesindeki köşe yazısı.
Bu kadar çok 'gitsin' diyenlerin fazla olduğu yerde camia ikiye bölünmüş demeyeceğim tabii ki... Görüş ayrılıkları elbette var, saygı duyarım... Fakaaaaattt, Kalsın diyenlere bir soru yumağı geliyor... Ve azap ve ıstırap ve işkence burada başlıyor...
Pandemide şampiyon olduktan sonra ortadan kaybolup, Fenerli vatandaşlarla haber yayıp sonra da Beşiktaş başkanını olduğu yere kadar getirten bir kişinin açtığı yara camianın orta yerinde duruyorken, ve gidişinde ben 'çözüm üretemiyorum' diye yelkenleri açışı hepimizi üzmüşken, tekrar gelişiyle "müzmin nüksediş" bütün kafalarda 'acaba'yı salonun en güzel duvarına astı...
Bahane üretmeyip "Göreceğiz cumartesi ne olacağını" diyerek direkt eylem tandanslı biri olduğunu belgeleyen bir teknik adamın, "Bu takımı ben kurmadım. Bana üç transfer sezonu lazım" diyerek Elindeki Muçi'yi, Rafa'yı ve Graf'ı yok sayarak, Ne yapmaya çalıştığını bize anlatması lazım...
Israrla, futbolun bıraktığı Cengiz'i oynatıp, hatta onu oynatmak için, Cerny'i asla yerinde oynatmayarak ve küstürerek ne yapmaya çalıştığını bize anlatması lazım... Niye Graf'la çalışmadı da Reçber'i istedi, onu da anlatması lazım....
Hatta Reçber'in Yasin Özcan'ı niye aldığını da anlatması lazım... Djalo niye gitmek istiyor mesela? Jota'nın her maçta oyuna girdiğinde sonuç odaklı olduğunu gördüğü halde, Çocuğu niye üçüncü dördüncü planda tutarak ve düşünmeyerek, Ne yapmaya çalıştığını bize anlatması lazım...
Daha lig bitimine yedi, sekiz hafta varken "Lig bizim için önem teşkil etmiyor" diyerek, iki maç aldığında 2. bile olabilmeyi hiç düşünmemesini bize anlatması lazım... Felix'i gelecek sene düşünmediği raporunu yönetime verdikten sonra F.Bahçe maçında onu niye ilk 11'e koyduğunu da bize anlatması lazım...
10 kişilik G.Saray'a karşı 1-0 galipken niye geri çekildiğini, 2-0'dan 3-2 Fener mağlubiyetini 3-1'den Trabzon beraberliğini anlatması lazım... Taylan, Demir Ege, Kartal Kayra sorunsallarını da lafı eğip bükmeden anlatması lazım.
Kartal dururken üç senedir hiçbir şey yapmayan Salih'te ne umuyordu da oyuna alıyordu ha bire, onu da anlatması lazım... Vasquez'i bir maç bile oynatmayarak kime ne mesaj vermek istediği de merak konusu, onu da anlatması lazım...
Kupa maçında 80 dakika oyuncu değiştirmemenin bir akıl yorgunluğu mu yoksa bir tükeniş mi olduğunu anlatması lazım... Mesela Necip... Kalp kırmayarak veda edilse, şu son maçta beş dakika sahaya girse ve gönlü alınsa ve stada alkışlatılsa fena mı olurdu? Bu da bir anlatılsa? Yanına futbolu yalamış yutmuş, disiplini üst seviyede tutan ve futbol camiasında bir ağırlığı olan kişilerle niye çalışmadığını da anlatması lazım...
Ve ısrarla üzerinde durduğum konu şudur ki bu yukarıda saydığım soruların hepsi yapıcı eleştirilerle kendisine lanse edildi... Kendisi dönüp bakmadı bile.... Evet! Sorular açık ve net.... Dinleyen varken makul ve mantıklı şekilde cevap arıyor camia...
Geç kalınırsa anlatsanız da kimse dinlemez haberiniz ola... "Sergen Yalçın gitmeli mi kalmalı?" mı sorusu işte bu soruların cevaplarında gizli...
Alen Markaryan Akşam
YORUMLAR (120)
Çarşı'nın saçmalığını aklayabilmek için ıkınarak yazılmış saçma sapan bir yazı. Kartal Kayra dururken neden Salih'i oynatıyormuşmuş. Ne yapacağını sana soracak, senin yap dediğini yapacak, yapma dediğini yapmayacaktı o halde. Asıl sen tek şu sorunun cevabını ver: "Beşiktaş'ın altyapısından yetişmiş, oyuncuyken de teknik direktörken de seni şampiyon etmiş, 'sizden sadece zaman istiyorum' diyen birini bizi kurtar diye davet ettikten sonra kovmak Beşiktaş'a ve Beşiktaşlıya yakışır mı, Mertlik bunun neresinde?"
@Maruf Büyük takımların zamana ihtiyacı olmaz sisteme ihtiyacı olur. Gökhan Cengiz Mustafa Salih tercihleri ile bunu defalarca kanıtladı. Adamcılık yapacağım diye yorumlarda saçmayı bırakın. Sergen hoca ununu elemiş eleğini asmış.
Sergen’in egosu maalesef her şeyin üstünde… eğer önümüzdeki sezonda onunla başlanırsa, yine 7-8. hafta bırakıp gitmek zorunda kalır, aldırdığı futbolcuların maaş yükünü ardında bırakarak… Başkanın işi gerçekten zor! Sergen bırakıp gitsin diye bekleyecek, yazık Beşiktaş’ıma…
Sergen Beşiktaş'a zarar veriyor. İstediği oyuncular alsa bile bahanesi hep vardır. Ya yönetimi yada TFF yi suçlu ilan edecek. Kendisine laf kondurmaz. Ben yönetimin yerinde olsam şimdiden vedalaşırım. Bak Fenere hiç gözünün yaşına bakmadı bile. Taraftara rağmen kimleri gönderdi. Başarısızsan gidersin bu kadar
gitmeli ama başkanla beraber kesinlikle ne sergen nede başkan bu işi yapamıyorboeç katlandı elde var sıfır taraftar hala sergene sahip çıkiyor serdal adalı da tepki ona gelmesın diye sergenın arkasına saklaniyor yok oda sergene güvenmiyor
Gitmeli fazla yiprandi BJK agir geldi kaldiramaz artik. Gitmeli
Bu Sergenin zirzop demeçlerinin 50de 1'ini Duşandan duyduk mu? Kendinden õncekilere durmadan bok atan kibirli ve boş birisi olsa Duşan da, acaba ne derdik?
Sergen takma hiçbir şey veremiyor ya Sergen teknik direktör değil inanın bana defolsun gitsin
Sevgili Alen Ben 1 yıl daha sabredelim diyorum ,Valeryandada ,oledede ,van bronktada aynı şeyi dedim sadece toschak konusunda gitmesini istedim rhmetli Seba gondermedi ama ikinci donemde adam reale gitti ama bizde basarisizdi ona ragmen seba tuttu
Çok Boş gerçekten ya. Hepiniz bos konuşuyorsunuz vallahi artık Gına geldi. Adam ilk geleihinde sabır dedi herkes tamam dedi. Ya Arkadaş 1 dk. Sabretmedi kimse 8 aydır her gün bir vir vir ne konuşuyorsunuz ya. Sabır istedi kabul etti mi kes sesini otur kardewim
daha kalitelisini bulacaksanız, hele hele avrupanın önde gelen en az 5 takımda puan ortalaması 2nin üzerinde bir hoca varsa hiç durmayın gönderin gitsin...
Illa Besiktasta olacaksa ve kalacaksa, alt yapiya verin. Teknik direktör olacak kapisitesi yok. Daha dogrusu egosu el vermiyor.
Alen, bu sorularin bazilarina katilmakla beraber bazilarinin cevabini bilmiyor olamazsin. TS ve FB macinda neden mi kazanamadik? 25. dakikada kirmizi kart gorduk. Bilal'in kirmizisi komedi otesi. 10 kisi cok mu kotu oynadik? iki mactada son 10dk kala yedik golleri ki birinde pozisyon bile yokken EMirhan Duran'a asist yapti. Bunlar uzerinden vurmaya calisman sacma. Necip mi? Hala Necip diyor olamazsin. Adam maasini alip yan gelip yatiyor gelmis 35 yasina. Adama kibarca kadroda dusunulmuyorsun jubileni yapalim denmis adam parasini almak istemis sene sonuna kadar. Necip kusura bakmasin, ona verilen yillik yaklasik 1milyon euro emekli maasindan farksiz.. Cengiz, Cerny vs anlarim ama bazi yazdiklarin kasitli gozukuyor.
@onur c konyaya elenilmesini bana kimse izah edemez kardeş. hele hele maç sonu açıklamalarından sonra hala sergen diyen varsa o kesin trol yada renklidir
GİTMELİ. ÇÜNKÜ BAŞARISIZ OLDU. PEKİ GİDERSE YERİNE KİM GEÇMELİ DERSENİZ BİR ARKADAŞ YORUMLARA YAZMIŞ TEDESCO DİYE NİYE OLMASIN. BENCEDE TEDESCO OLABİLİR. MAKUL BİR İSİM.
Düşünmem 1 dk Tedescoyu getiririm net
Gitmeli, alman disiplinli, hücum futbolu oynatan başarıya aç bir hoca getirilmelidir.
Dünyanın en iyi hocası gelse de bu kadroyla hiç bir şey yapamaz, önce bunu herkesin kabul etmesi lazım. Eğer yönetim hoca gitsin diyorsa emin olun ki kendi süresini uzatmak için diyordur. Gitsin diyenler için söylüyorum, 5 yıldır sil baştan yapmaktan usanmadınız mı? Sergen dünyanın en iyisi değil, herkes farkında fakat bize istikrar lazım. Sergen'in de daha yapıcı, ilgili ve duyarlı olması lazım. Başkanın şampiyonluk söylemini 1-2 yıl erteleyip şampiyonluğa oynayabilecek kadroyu kurduktan sonra ortaya çıkması lazım. Seçim öncesinde verdiği sözleri tutması lazım.
@Ceteris Paribus Dünyanın en iyi kadrosunu da kursan Megaloman, kibirli, egolu, forma adaleti olmayan cahil sistem taktik bilmeyen oyunu okuyamayan bu hocayla yani sergenle başarılı olamaz!
HEPİMİZİN AKLNA GELEN, KAFAMIZI KURCALAYAN, CEVAPLARININ İÇİMİZİ KEMİRECEĞİ SORULAR MAALESEF, AKLINA,ELİNE SAĞLIK ALENCİĞİM,
Merhaba arkadaşlar, Sergen Hoca gitmeli bence, bunda hem fikiriz. Teknik direktör olarak sizce Beşiktaşa kim gelmeli?
Sergen gitsin de, gelecek hocanın en az 1 yıl beşiktaşın iç dengelerini öğrenmesi gerekecek. Fikret ormanı da hiç sevmedim ama adam en azından geldiğinde şunu söyledi. bu bizim feda yılımız dedi. kimseyi beklentiye sokmadı. şimdi her gelen başkan uçtuk kaçtık deyip, deli para harcıyor. sonra daha ilk dönemde beklentiyi karşılayamayınca sövülerek gidiyor. adam akıllı biri gelecek. ilk yıl bir şey beklemeyin olursa da ne ala diyecek ama içerde dışarda disiplinli iş yapacak. Beşiktaşın nerde hakkı yeniyorsa, MHK da federasyonda, VAR da buralara etki edecek bir sistem kuracak, yada herkesin hakkını koruyacak, yeni bir sivil toplum oluşumu başlatacak. başka türlü hangi oyuncuyu getirirsen getir, bir kaç maçta hakemlerin biçtiğini görünce, kaçmanın yolunu arar. ondan sonra sürekli hoca gönder futbolcu gönder yönetim gönder bu döngüden çıkılmaz. zaten yukarıdan arkayı alan Beşiktaşa sallamaya alışmış, bunu zekice çözmek gerekiyor. Beşiktaşa yaraşır şekilde...
Sürekli hoca değiştirmek olmaz. Kesinlikle kalmali
Sergen futbolcu olarak çok iyiydi emeklerine sağlık takıma katkısı çok oldu. Ancak 2020-2021 sezonunda takımı şampiyon yaptıktan sonraki görev yaptığı dönemde elindeki Rafa gibi iyi oyuncuyu kaçırdı, Cerny ile anlaşamadı hep erken oyundan aldı, Muçi gibi bize para kazandırabilecek kapasitedeki bir oyuncuyu bende yok diye küstürdü kaçırdı, Cengiz Ünder gibi bitik bir adamı Fenerden gereksiz yere aldı mental olarak takıma hücum futbolu oynatamadı. Sergen bize bir katkı veremez. Bu işi iyi bilen başarıları olan teknik direktör alınsın transferi futbolu bilen bir ekip yapsın. Başka türlü düzlüğe çıkamayız.
Vallahi sevgili Alencim, içki masalarında sayısız defa Atatürkçülük üzerine doktora yapmış ilk okul mezunu bir futbol profesörü olarak hakikaten kendini bile aşıp son derece manidar ve çarpıcı bir yazı kaleme almışsın. Öncelikle tebrikler! Lakin sorduğun soruların cevabı, muhatap aldığın kişinin karakterinde tezahür etmiş vaziyette zaten, görmüyormusun? Ki sen, anasının gözüsündür, kafan iyiyken bile her boku görürsün, bunu mu görmüyormusun??? Lafı eğip bükmeye gerek yok Alen efendi, zira bu soruların hepsinin cevabı; Sergen denen megolomanyak, cahil, egoist ve ukala soytarının kolundaki dövmede yazıyor zaten! Adamın kolundaki İngilizce olarak yazılmış dövmede "İ am a Legend!" yani mealen "Ben bir efsaneyim!" yazıyor!!? Efsane olduğuna cidden inanan biri, sence bu sorularına cevap verir mi? Vermez. Siktir lan der. Sergen de "alenen" değil ama emin ol içinden öyle diyor zaten. İlaveten BEŞİKTAŞ; Sergen için ne oyuncu iken ne de TD iken, hiçbir zaman öncelik ve vazgeçilmez olmadı! Sergen için vazgeçilmez olan tek şey Sergen'dir. Dolayısıyla senin yazının başlık sorusunun cevabı, Sergen gitmeli değil, mutlaka gönderilmeli olmalıdır. Hemde bir daha asla geri dönmemek üzere. Keza Sergen'in Beşiktaş kariyeri ebediyen bitmiştir. Çünkü içerisinde senin çok sevgili çarşı'nın da olduğu "Büyük BEŞİKTAŞ Taraftarı", efsane olduğunu zannedenlerin değil BEŞİKTAŞ çatısı altında efsane yazanların ve esas olan BEŞİKTAŞ diyenlerin peşinden gider.
Vallahi sevgili Alencim, içki masalarında sayısız defa Atatürkçülük üzerine doktora yapmış ilk okul mezunu bir futbol profesörü olarak hakikaten kendini bile aşıp son derece manidar ve çarpıcı bir yazı kaleme almışsın. Öncelikle tebrikler! Lakin sorduğun soruların cevabı, muhatap aldığın kişinin karakterinde tezahür etmiş vaziyette zaten, görmüyormusun? Ki sen, anasının gözüsündür, kafan iyiyken bile her boku görürsün, bunu mu görmüyormusun??? Lafı eğip bükmeye gerek Alen efendi, zira bu soruların hepsinin cevabı; Sergen denen megolomanyak, cahil, egoist ve ukala soytarının kolundaki dövmede yazıyor zaten! Adamın kolunda İngilizce olarak yazılmış dövmede "İ am a Legend!" yani mealen "Ben bir efsaneyim!" yazıyor!!? Efsane olduğuna cidden inanan biri, sence bu sorularına cevap verir mi? Vermez. Siktir lan der. Sergen de "alenen" değil ama emin ol içinden öyle diyor zaten. İlaveten BEŞİKTAŞ; Sergen için ne oyuncu iken ne de TD iken, hiçbir zaman öncelik ve vazgeçilmez olmadı! Sergen için vazgeçilmez olan tek şey Sergen'dir. Dolayısıyla senin yazının başlık sorusunun cevabı, Sergen gitmeli değil, mutlaka gönderilmeli olmalıdır. Hemde bir daha asla geri dönmemek üzere. Keza Sergen'in Beşiktaş kariyeri ebediyen bitmiştir. Çünkü içerisinde senin çok sevgili çarşı'nın da olduğu "Büyük BEŞİKTAŞ Taraftarı", efsane olduğunu zannedenlerin değil BEŞİKTAŞ çatısı altında efsane yazanların ve esas olan BEŞİKTAŞ diyenlerin peşinden gider.
@Köyün delisi Bana diyolarki delileri nşye seviyon. Gelde bu köyün delisi,ni sevme.. Yüreğine sağlık Köyün delisi..Çok çok veğendim..
@Köyün delisi / Wow! Abi sen kimsin ya? Vallahi birkaç gündür yazılarını okuyorum, senin gibi biri keşke Beşiktaş yönetiminde olsa dedim içimden! Yüreğine ve eline sağlık. İşte gerçek Beşiktaş taraftarı böyle olur. Olmalı. Ve Sergen de kesinlikle kovulmalı.
Beşiktaşin kültürünü hatırlamak lazım arkadaşlar. Beşiktaş'ımız hiçbir zaman fb ve gs kadar para harcayarak şampiyon olmadı. Sampiyon olunan sezonlara bakin fb ve gs nin en az birinden kadro maliyeti ve kalitesi düşüktür hep. Bir tek istisna 2016 sezondur o sezon gs ve fb nin hem maliyet hem kalite olarak önünde bir kadro kuruldu. 2015 sezonunu hatırlayın Mario Gomezli sezonda gomez gibi üst düzey bir santrfor vardı ama defans hattına bakın solbek ismsil köybaşı, sağ bek serdar kurtulustu. o sezon fenerle yaristik fenerin sag ve sol beki caner ve gokhan gonül du!!! Ertesi sezon bize geldiler zaten. O kadroda quaresma vardi ama bitik gelmisti hatta Şenol Güneş yedek olmayı kabul ederse gelsin diyerek transfere onay verdi. Sezonun ilk yarısında ilk 11 de başladığı maç çok azdı yedekti onun yerinde ilk yarıda gokhan töre oynuyordu. Quaresma sezonun ikinci yarisinda ilk 11 e girmeye başladı. Neyse tüm kadroyu saymiycam isteyenler o senenin kadrosuna bakabilir. Velhasıl Besiktasta kolej takımı kültürü vardır. Fener ve gs çok para harcarlar Beşiktaş ise kolej takımı huviyeti ile şampiyon olur veya şampiyonluk yarışında olurdu ve fenerle gsyi boyle hizaya getirirdi. Besiktasin alameti farikasi budur. O yüzden bize elindeki takımı efektif kullanabilecek, taktik bilen oyuncuya dokunabilen bir hoca lazim. Bakın kardeşler biz bütçe olarak fener ve gs ile yarisamayiz anlayın bunu! Biz de oyle bir para yok. Mesela fener 12 senedir şampiyon olamıyor fakat her sene 200 milyon euro harcıyor. Ve sürekli takımı finanse edecek başkan cikarabiliyorlar. Cincon desen SISTEM destekli her zaman sırtını dayayabilecegi bir yerler buluyor! Fb ve gs batsa bile onları devlet kurtarır emin olun! Bizi ise kimse kurtarmaz ona da emin olun! Yani sampiyon olmak icin biz de fb ve gs kadar para harcamaliyiz kafasindan çikin! Cunku oyle bir paramiz yok!! Sergene ver oshimeni bakalim noluyor kafasindsn cikin cunku yok para yok!! Bize bir gomez bir quaresma gibi kaliteli oyuncularin etrafinda ismai koybasi olcay sahan gokhan tore v.s gibi bir kadroyu efektif kullanacak sistem teknik taktik bilen iyi bir teknik direktor lazım. Bu söylediklerimin ışığında olaya bakın ve kimin arkasında durmanız gerektiğine siz karar verin.
nereye gidiyorsa gitsin bir dahada gelmesin ne olur bu bergircilerden kurtulmamız lazınnnn
Son 5 yılın en iyisi valerien İsmail galiba maçların ilk yarısı 2 3 atıp oyundan düşüyorduk ama istekli bir takım görünüyordu en azindan kondisyoner ve taktiksel bir hoca lazım ve çok kaliteli 6 7 oyuncu bunu maalesef Serdal Adalının yapacağını düşünmüyorum inşallah yanılırım yaşasın Beşiktaş mucademiz 🦅🖤🤍
Sergen Yalçın 30 Ağustos ta göreve başlamış. 30 Ağustos tan sonra gelen oyuncular Cerny, Cengiz, Gokhan, Asslani, Murillo, Agbadou, Olaitan, Yasin, Jota, Oh ve Vasquez . Kaleci hariç hiçbirine muhalefet ettiğini zannetmiyorum. Problem yok yine transfer yapalım ama 30 küsür maça çıkmış bir Teknik Direktör bir maçında da oyuna müdahale edip koşulları değiştiremez mi. Burada oyuna kimi alacak diyenler olabilir, oyuna müdahale sadece oyuncu değiştirerek olmaz. Gerektiğinde formasyon değiştirirsin, gerektiğinde oyuncuların yerlerini. Bir çaba görürüz ama ben sezon boyunca göremediğim için Sergen Yalçın artık Beşiktaş a umutsuz vakadır. Hep istikrar derim ama onun için de ışık görmek gerekiyor.
Haset ve alttan altta da kinci. Hem takıntılı hem takan. Ayak direten, inatlaşan, kendini yukarıda gören bir tip. Orta eğitimli, futbol dışında ortalama bilgi, görgüye sahip, laf dolandıran bir kişilik. Kesinlikle bir takım tek başına ona teslim edilemez ve kesinlikle oyuncu alımı ve satımı ona bırakılamaz. Asla ve asla 28 futbolcuyu adaletle kullanamayacak bir yapı. Çalıştırdığı tüm oyunculara yukarıdan bakan bir ego. Eller ya belinde ya cebinde, donuk, dalmış gitmiş ilgisizmiş gibi maç takip eder. Kafası sadece futbolda değil, başka şeyler de dolanıyormuş görüntüsü verir. Saha içine ateşleyici bir tavır koymaz. Bütün bunları bilmiş tavrıyla ört basa çalışır. Futbolcu olsam mesleğimi, geleceğimi, ailemi asla böyle bir karakterin ellerine bırakmam...
ÇOk güzel olmuş. Bütün meselelere damardan girmiş. Sergenin hatalarını bir bir yazmış. Bunlara cevap ver demiş. Verebilirmi? HAYIR. Veremez. Hala ben 11 yaşında girdim bu kulübe diyor. Necip kaç yaşında girdi. Kaç senedir oynuyor. Bu camianın evladı. Bunlara geldimmi ORTALARDA YOK. Ak kaşık mübarek. Ama kendine geldimmi 11 yaşında. Beşiktaştan para için kaçtığı kaçıncı kere acaba? Fenere göz kırpıyor. Kaçıncı kere acaba? Siirt JetPaya niye gittiğini bir açıklasın mesela. Böyle bir terbiyesizlikle, olmayacak şeyleri yapmış biri olarak ahkam kesmeye çalışması ACİZLİĞİNİ GÖSTERİYOR. Bitmiş. Tek kelimeyle bir kuruşluk faydası olamayacak bir adam Beşiktaş Teknik Direktörü ünvanıyla ben konuşmam yardımcılarım var. Çantam nerede, taşısın birisi, şöförüm nerede? geçirin beni bakayım, ben Başkanla birim birader diyen ve bunu özellikle medyaya gösteren bir adamın rezilliğini daha ne kadar çekeceğiz. Ayıptır. Yakışıksızdır. Sergen Yalçın artık Beşiktaş antrenörlüğüne yakışmıyor. Çağırdılar geldi. GİT diyorlar, defolup gitmesini de bilmesi lazım. Bilmiyorsa bildirmek lazım. Santosu örnek gösterenler kervanına o yalancılara katılması lazım. Yürü git sergen. Daha fazla gölge etme. Yeter artık. Bıktık. Gına geldi. ööööggggghhhh
GIDECEK BASKA CARE YOK sergen ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA ISTIFA
Yeminle söylüyorum fanatik bi taraftar içimizden biri hoca olsaydı takım şimdi daha yukarıda olurdu kupayı da almıştık. Kenarda bas bas bağırıp hırsla oynatırdık kendi hırsımızla. Sergeni destekledik alkışladık tribüne çağırdık ama sevgi de biyere kadar. Beşiktaşımıza zarar veren babam olsa kulübün kapısından girmesin. Sergeni hala isteyenler görün kardeşim artık. Adamda istek hırs yok Beşiktaşlı duruşu kaybolmuş kollar bağlı seyirci gibi izledi bütün sene. Duyun artık sesimizi. Artık yeter!
Sergenin yapamadiklari yapamayacaklarinin ispatıdır, son yıllarda en iyi oyun Valerian ilk 45 likleri ona sabredilse ve o günden bu güne harcanan paranın yarısı ile daha neler yapabilirdi ama Sergen ile hicbirsey oynamıyoruz oynayamayizda SERGEN HOCA MOCA DEĞİLLLLL....
birgün bile kalması beşiktaşa zarar yazar
birgün bile kalması beşiktaşa zarar yazar
Biz fedaya yine razıyız iki üç yıl daha acı çekmeye de razıyız. Ancak ne olur adam akıllı bir yapılanmaya gidin. Herşeyi sil baştan kurun. Scout ekibinden tutunda TD, alt yapı vs. şu takıma 30 yaş üstü adam sokmayın. Afrikalilardan uzak durun. Tüm dünyayı tarayın gerekirse. Profesyonellesmenin önünü açın. Takıma olduğu kadar scout ve alt yapıyı da yatırım yapın.
@Gogo3403 Cok komik, buna gecen yil baslamislardi ama transfer kisminda cuvalladiklari icin, transfer yapamadiklari icin kurduklari o harika vizyonlu teknik ekibi Sergen ve Serkan icin bir gecede dagittilar. O zaman neredeydiniz bu destek icin? Inanilmaz, gercekten inanilmaz. Insanlarin gercegi yillar sonra gorebiliyor olmasi cok dogal da, yonetici denen kisilerin kurduklari duzene sahip cikmamalari, daha da inanilmaz.
İstifa etmelı bakın olmuyor sergenle takım anadolu takımı oldu besıktas
AÇIKÇASI ÇOK ÜZGÜNÜM ; AMA SÜREKLİ TEKNİK DİREKTÖR DEĞİŞİMİDE BEŞİKTAŞIMIZI DAHA ÇOK KAOSE GÖTÜRÜR ; YERİNDEN TRANSFERLER BEŞİKTAŞIMIZI TEKRARDAN ŞAHA KALDIRIR . ŞUANDA BU KADRODA GÜVENEBİLECEĞİMİZ BİR FUTBOLCU VARSA O DA ORKUN GÖZÜKÜYOR BAŞKA YOK
AÇIKÇASI ÇOK ÜZGÜNÜM ; AMA SÜREKLİ TEKNİK DİREKTÖR DEĞİŞİMİDE BEŞİKTAŞIMIZI DAHA ÇOK KAOSE GÖTÜRÜR ; YERİNDEN TRANSFERLER BEŞİKTAŞIMIZI TEKRARDAN ŞAHA KALDIRIR . ŞUANDA BU KADRODA GÜVENEBİLECEĞİMİZ BİR FUTBOLCU VARSA O DA ORKUN GÖZÜKÜYOR BAŞKA YOK
Taraftarın haklı olarak istemediği bırı kesinlikle BJK da duramaz rüzgara karşı durulmaz rıze maçı veda maçı eyy Sergen sen necib e ne yaptıysan aynısını yaşayacan
Taraftarda kabul etsin ki artık GS FB transfer yarışı yapılamaz makas çok açıldı bu realite bizim bodo glimt , molde gibi takımları örnek almamiz lazım kimse birden yükseliş beklemesin hayelcilik olur ana tema oyun aklı sert , atak , ileri geri hızlı , baskı yapan ve baskılarda ayakta kalan yani ligin antrenman modu üst düzey olmalı orkuna ayak uyduracak 2 isim olsun gerisi savaşan asker olsun
Sefenella gitmeli oyucularla iketiiimi iyi olan hocadan çok baba figürü lazım o da daha önce çok iş başarmış şenol güneş olmalı egosu tavan yapmış adamlar la değil
Gitmelidir. Hayatında hiçbir zaman 2. sene takım çalıştırmamıştır tam olarak. Ama tazminat istiyor gitmek için.
Takım güçsüz. İyi çalıştırılmıyor. Günde 1 saat 10 dakika antrenman yapıp dağılıyorlar.
Sergen bu yazıyı okuyup sorulan sorulara mantıklı bir cevap verebilir ve kamuoyunu ikna edebilir ise kalsın. Yoksa hemen istifa etsin
Sergen başarısız ve hicbisi çıkmaz fakat sırf Sergen ve sergencilerin inadına kalsın , kalsın ki sıfır bir sene kendi kurduğu bı takimla bahanesi kalmadan bı sene geçirsin herkez gorecek sergenin abartı olduğunu vasat olduğunu ole dayanacakti bu taraftar yavaş yavaş çıkacaktık o basamaklari
Sergen gitsin bir halt yemedi gi