01.05.2026 - 23:51

Takip Et:

Sergen Yalçın: ''Ligin devamının bizim için önemi yok!''

Sergen Yalçın, Gaziantep FK galibiyeti sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş, Süper Lig'in 32. haftasında konuk olduğu Gaziantep FK'yi 2-0 mağlup etti.

Mücadelenin ardından açıklamalarda bulunan Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, "Kazanmak önemli tabii. Artık ligin son maçları, bu tür maçlar böyle olur. Çok da oyunun içine girmeye gerek yok. Bizim açımızdan 3 puan alıp dönmek önemli. Çünkü salı günü sezonun en önemli maçını oynayacağız biz Türkiye Kupası'nda. Tamamen ona konsantreyiz" ifadelerini kullandı.

"LİGİN DEVAMININ BİZİM İÇİN ÖNEMİ YOK"

Yalçın, "Ligin devamının bizim açımızdan çok bir önemi yok gibi duruyor. O yüzden  tamamen konsantrasyonumuzu kupaya vereceğiz. Bugün de rotasyonlu bir kadroyla oynadık ama çocuklar çok iyi oynadılar. İkinci yarı 2-3 pozisyon verdik ama normal yani. Bu maçlarda bunlarda çok normal artık. Sezonun sonu, hedef yok gibi, yani uzağındayız. Ligi 4. bitirme pozisyonumuz var. Tabii konsantrasyonu da zor, ilk defa beraber oynayan oyuncular. Bu maçla ilgili çok fazla bir şey konuşmaya gerek yok. Hemen Salı günkü maça hazırlanacağız" dedi.

"EN ÖNEMLİ ŞEY 3 PUANDI"

Düzenlenen basın toplantısında da ligin sonuna gelindiğini ve oyuncuları konsantre etmekte zorlandıklarını belirten Sergen Yalçın, Gaziantep FK karşısında 3 puan almanın önemli olduğunu ifade ederek şunları kaydetti:

“Bizim adımıza en önemli şey 3 puandı. Artık ligin sonu geldi, oyuncuları konsantre etmekte zorlanıyoruz. Rotasyonlu bir kadro ile oynadık. Bütün konsantremizi önümüzdeki salı günü oynayacağımız maça veriyoruz.”


duhuliye.com

YORUMLAR (67)

aynen öyle hoca
02.05.2026 - 17:53

bakma yorumda fırtına koparanlara, aynen dediğin gibi hocam, Sergen'e saydıracak kadar şuursuz futbol ulemalarımız var, :) komiksiniz ki ciddiye alınacağınızı zannediyorsunuz

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal 35
02.05.2026 - 12:30

Birisi şuna kazandığın her maçın 9 milyon olduğunu hatırlatsın

Yanıtla Beğenme (0)
211903bjk
02.05.2026 - 10:54

Bir hoca böyle konuşmaz. Kupa garantisi yok. Elenirsen 4. İyi mi diyeceksin. Böyle konuşarak oyunculara da bahane veriyorsun.

Yanıtla Beğenme (1)
1903
02.05.2026 - 09:51

Avrupaya gitsek nolacak yine sıfır çekip bahanelere başlayacaksın

Yanıtla Beğenme (3)
Bize Önemli!!
02.05.2026 - 09:34

Bir teknik direktör gevezeliği olmuş ,kendisi zaten yarışmacı bir karakter değil, takıma da yansımış..

Yanıtla Beğenme (2)
Paşalı94
02.05.2026 - 09:25

Yahu cengiz yerine neden devrimi oynatmazsın bu adamı göndereceğiz zaten hiç bir şekilde forma adaleti yok

Yanıtla Beğenme (1)
m_zileli
02.05.2026 - 08:51

Senin için hiçbirşeyin önemi yok. Kupa garantiya. Birde tersinden düşünecek olursak avrupada başarılı olamayacağını bildiği için avrupaya gitmek istemiyorda olabilir

Yanıtla Beğenme (1)
Fazıl
02.05.2026 - 08:43

İşte buna "kahve muhabbeti" diyoruz. Taraftar bunu söyleyebilir ama Beşiktaş TD'si bu sözü söyleyemez. Binbir güclükle tribünleri dolduran taraftara da mı saygın yok. Artık utanmanız da yok. Öyle taraftar istetim ki, bundan sonraki lig maçlarının hić birine tek bir kişi bile gitmesin. Nasıl olsa Sergen Efendi için önemi yokmuş.

Yanıtla Beğenme (2)
TFF istifa
02.05.2026 - 08:16

Bu oyunla kupa çok zor. Cengiz, denen çöpü halen hangi mantıkla oynatiyorsun be adam

Yanıtla Beğenme (1)
Hakan
02.05.2026 - 08:15

2. Yarı neden takımı geri çektin? Düzgün bir santraforları olsa maçı 3-2 alırlardı.

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal 🦅
02.05.2026 - 08:02

Kupayı kaybettiğinde anlarsın ligin önemli olduğunu...

Yanıtla Beğenme (2)
AIXIA
02.05.2026 - 07:38

Bazi maclari yenip, bazi maclarda berabere kalip, hedef maclarida kaybettik... Sergen ve serdarla yarismaci olmayan bir anadolu takimina döndük... Konyada hedef maci ve bu sebeple sergen, futbolcu taraftar garanti gormuyor kupayi

Yanıtla Beğenme (3)
Jk 34
02.05.2026 - 07:12

Kupayı alsan neolacak Avrupa'da sıfır çeken sen değilmisin yine aynısı olacak boşuna para harcatıp transfer yaptırma kulübe senden sonraki gelecek hocanın başına bela olmasın yapacağın transferler

Yanıtla Beğenme (5)
Erkannn
02.05.2026 - 07:01

Bu sergen cidden insan psikolojisinden zerre anlamıyor. Aslında bırakında ben tatile gidim erkenden demek istiyor herhalde. Böyle bir beşiktaş hocası olurmu açıklamaya bak

Yanıtla Beğenme (1)
Ali yaşar
02.05.2026 - 06:18

Bazı yorumcular tataftar boğazından keserek maça geliyormuş diye, Sergen hocaya saldırıyor, ben maça gelen yada dışarıdan gazel okuyan, sergen hocaya saldıran taraftarlara söylüyorum, siz zaten planı olmayan geleceği düşünemeyen, günlük yaşayan beleşten geçinen kişilersiniz, böyle saldıracaksınız siz maça gelmeyin boş türbünlere oynayalım futbolcular, yöneticiler çok daha huzurlu olur,kupa maçını d0şünerek, hoca akşam rotasyon yaptı, çocuklar özellikle ilk yarı fevkalede top oynadı, demekki hoca çocukları iyi çalıştırmış, yenilseydi başka saldırıyorsunız yendi hemde yedek kadroyla başka saldırıyorsunuz, sizin derdiniz ne, def olup düşün beşiktaşın yakasından

Yanıtla Beğenme (13)
Kartal Okuyucu
02.05.2026 - 06:11

Sergen size inat Cengizin de bonservisini alacak, Ersinle 3 yıl daha kontrat yapacak çatlayın patlayın kudurun emi? oohh

Yanıtla Beğenme (12)
Kara Murat
02.05.2026 - 05:38

Sergen ve Adalı ile yeni sezona başlarsan yine Ekim’de havlu atarız. İkisi de gitmeli.

Yanıtla Beğenme (4)
Hilmi
02.05.2026 - 04:55

Abi ne demek konstantre olamiyorlar!? Milyon dolar aliyor bu adamlar, bi zahmet oynasinlar dogru duzgun. Bir de burasi Besiktas arkadas. Besiktas boyle oynamaz; ilk 25 dakika gibi oynar.

Yanıtla Beğenme (0)
Hayret Vallahi
02.05.2026 - 04:53

Aa bugun Mac mi vardi ya?

Yanıtla Beğenme (0)
Vasquez Adamdır
02.05.2026 - 03:54

Ersini kendine ilâh yapmışsın, ve de Cengiz'e tapıyorsun hocam.

Yanıtla Beğenme (14)
Kim
02.05.2026 - 07:53

@Vasquez Adamdır kim var kadroda. Geç sen yönet

Beğenme (5)
Sergene Taparım
02.05.2026 - 05:25

@Vasquez Adamdır Sergen her şeyi görür ve bilir. Onun işine karışmayın.

Beğenme (1)
Pascall
02.05.2026 - 03:29

Vırrak yılmaz bu takımı nasıl ligde tuttu nasıl bu kadar puan aldı anlamak mümkün degil gerçekten büyük hoca olacak bu arkadaş ptt 1 lig maçlarını da izliyorum ads dahil 1 ligde süper ligde açık ara izlediğim en kötü yeteneksiz takım Antep bu kötü saçma kadroyla futbolla ligin ilk yarısı düşmeyi garantilemesi gerekiyordu dogruya dogru buragı yeri geldi yerden yere vurduk ama hakettigi zaman da hakkını vermek gerekiyor

Yanıtla Beğenme (4)
onur c
02.05.2026 - 03:12

Sergen'e saldırılar başlamış yine. Samimi eleştirenlere lafım yok ama burada maksatlı yapan ya da daha kötüsü kafası hiç çalışmayan çok yorumcu var. İlk önce neden yedeklerle çıktın diye saldıranları gördüm. BJK ligi alır üzerine kupa oynatır diyenler falan. Takım ilk yarıda kopradı maçı 2. yarıda rakip 2-3 net kaçırdı ama 10 yedekle çıktığımız 15 senedir kazanamadığımız bir deplasmandan galip geldik. Bu seferde neden Cengiz çıkmamışta Jota çıkmış (10 dakika arayla çıktılar), neden sonlara doğru as oyuncuları almış, şimdiden yol vermeliymişiz vs.. Normal değil bu yorumlar. Bakın mantıklı eleştiri yapılmalı, burada bir takım troller kasıtlı saldırıyor neden ve sonuç ne olursa olsun. Bakın bir yorumlara anlayacaksınız.

Yanıtla Beğenme (22)
Engin64
02.05.2026 - 02:52

Beşiktaş adının geçtiği her yerde en iyisi olmak için oynar sergen efendi. Serdalın gelişi bir operasyon, senin getirilmen bi muamma. Hedef yok sıralama önemli değil nedir? İnsan mısın sen? Bu takımı ben mi hedefsiz bıraktım. Türkiye kupası avrupa diye hikaye anlatma senin ön eleme geçecek halin yok. Sen Sergen Yalçın diye efsane olacakken fener sevici olmayı seçtin

Yanıtla Beğenme (9)
Kara Korsan
02.05.2026 - 02:48

Şu mesajı aynen kopyalayıp , Dușan Alimpijeviç demiṣ diye yazın. Bir Allah'ın kulu bile inanmaz. Ulan sen hocasın, burası Beṣiktaș ne demek motive edemiyoruz???Ṣampiyon ettiǧin sezonun ertesinde de Avrupa,'dasıfır çeken takįmı, bunlar bana aldîrmîyor ki deyip kaçmıṣtın! Sůrekli her maçtan sonra otorite kurmayı brceremediǧini kanıtlayan demeçler. EVLERE ŞENLİK!!!

Yanıtla Beğenme (8)
Bülent
02.05.2026 - 02:44

Bu tarz açıklamalar futbolcularıda gevşetir hoca ligi takmıyorsa biz neden takalım diye düşünmezler mı vay Sergen hoca vay

Yanıtla Beğenme (2)
Bülent
02.05.2026 - 02:43

Bu tarz açıklamalar futbolcularıda gevşetir hoca ligi takmıyorsa biz neden takalım diye düşünmezler mı vay Sergen hoca vay

Yanıtla Beğenme (1)
iş bilen
02.05.2026 - 02:16

Vizyonsuz, hedefsiz, tatili Beşiktaş'tan çok düşünen, Avrupa'da başarı, şampiyonluk falan hedeflemeyen bir şahıs. Eminim şampiyon olduğumuz sezon "ulan şampiyon olduk da lig erken başlayacak şampiyonlar ligi vs bir sürü maç oynayacaz en iyisi kaçayım da dinleneyim" diye milleti peşinden koşturdu, taraftar da gitti kapısında geri gel diye tezahürat yaptı.

Yanıtla Beğenme (2)
apoletli katır
02.05.2026 - 02:11

hocam anlayacan dilden konuşayım: sittir git

Yanıtla Beğenme (5)
Black Eagle
02.05.2026 - 02:08

İlk defa bir arada oynuyorlar diyor ya akıl alır gibi değil! Aylardır birlikte antrenman maçlarında beraber oynamıyor mu bu adamlar? Halı sahada 3 maç yap hiç tanımadığın biriyle sen bile anlarsın onunla sahada nasıl organize olacağını! Hocam artık milleti iyice futbolu bilmez yaptınız! Sizin sayenizde iyi futbolcu nedir, kötü futbol nedir, yan gel yat Osman nedir, gündüz gezmeler gece partiler hepsini görüyor taraftar Beşiktaş yenilince siz taraftar kadar üzülmüyorsunuz onu da görüyor taraftar! Kupayı alamazsan kulüpte efsane olman da kurtarmaz seni

Yanıtla Beğenme (1)
Coşkun kırhan
02.05.2026 - 01:55

Ya arkadaş hocalığını sorgulamaya başladım, yine cengiz dururken jotayı çıkarıyorsun artık su koyverdin

Yanıtla Beğenme (4)
İstifa sergen
02.05.2026 - 01:41

Okan GS ye geldi her sezon kupası ve şampiyonluğu var bir sezon şansa şampiyon oldu onun kaymağını 2 sezon yedi sonra istifa etti şimdi yine lig başı geldi yine aynı senerya başarılı adam ilk sezondan sonra da devam eder Okan gibi Şenol gibi mustara Denizli gibi bu adamın TD ile alkasi yok bjk analiz etmek çok kolay dk 70 ten sonra cerny çk cengiz gir Mustafa gir adamin oyun planı 3 oyuncu değişikliği ile sınırlı bunu önlem almak çok kolay bir formasyon yok bir degisiklik yok kendimizi kandırmak kolay gelefek sezon bu TD ile başlarsak yine olan bize olqxak

Yanıtla Beğenme (8)
Ali yaşar
02.05.2026 - 06:54

@İstifa sergen şu lig başlarken sonucu etkileyen ve belirleyen gs lehine verilen hakem kararları ile beşiktaş aleyhine verilen net hakem kararlarını yer değiştir, biz en az 10 puan öndeydik, bu yıl çok net 17 puanımız hakemler tarafından gaspedildi, maçların videolarını izle görürsün, yağmurlar yağdı yarıklar düzeldi, geçmişi nede çabuk unutup günlük yaşıyorsunuz pes doğrusu, gs yın bu şampiyonlukları okanın değil hakemlerin başarısıdır, kıyası böyle yap istersen,

Beğenme (4)
Hilmi
02.05.2026 - 05:39

@İstifa sergen Okan kotu bir ornek cunku GS hile ile sampiyon; muhim birsey oynadiklarini goremedim bu sene sactiklari paralardan sonra

Beğenme (1)
onur c
02.05.2026 - 03:08

@İstifa sergen Okan GSye geldi, elinde 300 milyon euroluk bir kadro verdiler :) Sergen geldi, elinde Musrati, Can keleş, Jao falan var. Silva desen oynamak istemiyor.

Beğenme (8)
rico
02.05.2026 - 01:26

maçın önemi yok diyorsa taraftarda maça gitmesin abi ozaman belki ağzından çıkanı kulağı duyar. 1 senedir bu takımın başındasın efendi sanki ben hedefsiz bıraktım kadro kotu zırvalıgını da bırakın ortada oyun yok sistem yok

Yanıtla Beğenme (3)
Sergen Istifa
02.05.2026 - 01:25

Trabzona domalcam ayik olun demek istemis

Yanıtla Beğenme (3)
Defol Sergen
02.05.2026 - 01:25

Çek git Sergen yallah ganyana

Yanıtla Beğenme (5)
Mete
02.05.2026 - 01:25

Senin şu gereksiz, mesnetsiz, bilmiş cahilce konuşmalarının bizim için bir önemi yok... Elinde 28 oyuncu var. Koca bir hafta maça çalıştırıp, gözlemliyorsun. En formda olanlarından, en özverili olup çime sağlam basanlardan bir 11 çıkaracaksın. Maç esnasını çok iyi analiz edip sıradaki 5 en iyiyide zamanında oyuna sokacaksın... 90 dakikayı olabilecek en dingin şekilde bitireceksin... Bunu yap gerisi olacaktır zaten. Sanki çaresi bulunamayan bulaşıcı bir hastalığa aşı bulacak! Allahın cahilleri...

Yanıtla Beğenme (1)
🦅İdealtepe🦅
02.05.2026 - 01:11

Sezon başında geldin Sergen efendi . biraz hocalık kırıntısı olsa sende şampiyon olamazdık belki ama bu kadarda fark yemezdik . Demekki ağzını yaya eleştirdiğin hocalardan hiçbir farkın yokmuş . Buna en hafif şekliyle Tükürdüğünü yalamak derler . Bırak artık futbolcuları eleştirmeyi . Şapkanı önüne al ve istifa et .

Yanıtla Beğenme (12)
Ahmet
02.05.2026 - 01:03

dedi gamsız herif..!

Yanıtla Beğenme (9)
LA Kartali
02.05.2026 - 00:59

Valla senin de benim icin bir onemin yok. Benim gibi pek cok Besiktas taraftari da senin gidip modern futbolu takip eden, taktik bilgisi olan, kadro yonetimi yapabilen (yani futbolcu yemeyen) Besiktas'a yarasir bir hoca gelmesini dort gozle bekliyor. Ama tabii bunun icin bu hocayla calisabilecek, o vizyonu olacak bir baskan da lazim.

Yanıtla Beğenme (11)
Cagri
02.05.2026 - 00:53

Daha üç dört yıl önce süt kupası dediğimiz, katılmayalım oyuncular yorulmasın dediğimiz kupa da düşmekten son anda kurtulan konya ile oynuyoruz ve sezonun en önemli maçı diyoruz. Nasıl da alıştırdınız bizi... Ne olur iki transfer yapın bir başkan bir teknik direktör. Biz Sergenin egosundan başkanın pısırıklığından bıktık

Yanıtla Beğenme (8)
Sadecebeşiktaş
02.05.2026 - 00:52

Beşiktaş her zaman kazanmalı. Sonra sıralamanın ufak da olsa maddi getirisi ,galibiyetlerin getirisi var. Geri kalan sezonda para almayacaksanız tamam

Yanıtla Beğenme (0)
TEX
02.05.2026 - 00:49

Utanç verici bir açıklama

Yanıtla Beğenme (1)
Yani
02.05.2026 - 00:44

Takım yine çok baskı yedi, çok pozisyon veriyor olmaz böyle

Yanıtla Beğenme (1)
Güneyli
02.05.2026 - 00:43

Tesadüfen kazanılmış bir maç İkinci yarı hiç bir şey yapamayan aciz bir görüntü sunduk maç 4-2 aleyhimize sonuçlanabilirdi Sergen hala masallarına devam ediyor

Yanıtla Beğenme (2)
Şaşkın Demokrat
02.05.2026 - 00:39

Lafının nereye gittiğinin farkında mısın acaba hoca? Insanlar boğazından kesip bilet alıp maça geliyor sen artık lig umrumda değil diyorsun. Önemsemedigin maçlardan biri Trabzon derbisi hoca. Ayrıca önemsemedigin maçlarda maç başı galibiyet yaklaşık 10 milyon TL. Beşiktaş'ın ölüsü 3 olmalı diyen, bilgili donanımlı TD lere ağzına geleni söyleyen adam şimdi maç umrumda değil diyor. Zaten adam akıllı top oynanmıyor taktiği tekniği yok bir de böyle açıklamalar. Yazık, bilet alan kombine alan taraftara yazık. Sene sonunda kupa sonucu ne olursa olsun Sergene yol verilmeli ve adam akıllı bir TD ile sezona başlanmalı yoksa önümüzdeki sene sezon ortasında hem takımı bırakır gider hem de yine erkenden havlu atarız hem lige hem de Avrupa'ya

Yanıtla Beğenme (2)
Mami
02.05.2026 - 00:37

Defol Sergen

Yanıtla Beğenme (4)
eagle33
02.05.2026 - 00:31

valla hoca maç sonu konuşmaları skandaldı yani seninle işimiz çok zor bize A+plus hoca lazım neyin içine gğrecez gecen hafta karagümrüğü yenseydik 3 .ü idik kupanın garantisi varmı hacıosman kupayı lazlara verirse nolcak sergenella

Yanıtla Beğenme (2)
Xxx
02.05.2026 - 00:31

İçerdeki TS maçını alalım ve Sergen hocam o kadarda salmasakmi

Yanıtla Beğenme (3)
Ali yaşar
02.05.2026 - 00:30

Hala sergene saldıran sözde taraftarlara sesleniyorum, siz beşiktaşlı değilsiniz olamazsınız, konyaya elenelim de sergene hakaret edelim eleştirelim düşğncesinde olan sapık taraftarlar var böyle taraftar olabilirmi siz beşiktaşı tutmayın zaten beşiktaşlı da değilsiniz, beşiktaşlılık değerlerine sahip çılmaktır , beşiktaşı başarısız gören çapulcular gurubuna seslemiyorum hakemler tarafından gaspediken 17 puanımız gaspedilmeseydi, şimdi hangi sıradaydık, inanmıyorsanız alın maçların videolarını izleyin, bugün jotaya verilen penaltının 10 katı daha şiddetlisi ilk yarıdaki antep maçında hakem bozunturisu halil umut meler tarafından verilnedi,

Yanıtla Beğenme (20)
Yengeç
02.05.2026 - 01:56

@Ali yaşar Evladım onlar Beşiktaş taraftarı değil zaten. Şimdi transfer dönemi geliyor, Beşiktaş 50 milyon Euroluk transfer yapsa komisyonu 5 milyon Euro eder ki bu paranın onda biri için adam vuracak lavuk dolu ortalık. Şimdi diyelim Serkan, Sergen bizim menajerlik şirketinden oyuncu almayan tipler. Bunların gitmesi lazım ki biz de yolumuzu bulalım. Başlıyoruz kulise propagandaya. Üç beş kuruş eline sıkıştırdın mı 20 şer tane hesap açıp değişik isimlerle forumlarda sabah akşam çemkirecek fukara dolu ortalık. Bunlarla bir algı pompalayıp piyasa yapar bazı kişileri gönderip kendine yakın kişileri getirmek için uğraşırsın. Çok maliyetli bir iş değil trol beslemek. Hele planın tutarsa gelecek parayı da düşünürsen. Bu işler böyle yürür. Mesele Sergen'in yeterliliği ya da Beşiktaş'ın iyiliği filan değil yani. Mesele o olsa tamam, tartışırım ben de Sergen'in yeterliliğini!

Beğenme (7)
ganyan yalcin
02.05.2026 - 01:26

@Ali yaşar bos yapma parani yatirmislar belli

Beğenme (4)
Bilo
02.05.2026 - 00:29

Bu maçın önemi olmasada çıkıp böyle açıklamamı yapılır

Yanıtla Beğenme (0)
Baba kartal
02.05.2026 - 00:27

Bu haftayı ipe asalım kgm maçında adamlar ligin dibinde maç 0 a 0 hoca mız hala risk alacak oyun planı denemiyor mesela 3 4 3. 3 5 2. Gibi dediği gibi bu maçların bir önemi yok hani bi dene sıradan avrupa takımları bile bu formatlarda oynuyor deniyor vs. Düşününki bir fb maçı ve geridesin ama hala aynı sistem devam cnr cıkıyor rsdsa giriyor vs vs..

Yanıtla Beğenme (0)