Beşiktaş’ta Gaziantep FK maçının kadrosu belli oldu.
Beşiktaş'ta Gaziantep FK maçı hazırlıkları tamamlandı.
Siyah-beyazlılarda teknik direktör Sergen Yalçın , Gökhan Sazdağı’nı yine kadroya almadı.
Fenerbahçe derbisindeki performansıyla eleştiri oklarının hedefine yerleşen Gökhan, sonrasında sadece Samsunspor maçında kadroya girerken Antalyaspor, Alanyaspor ve Fatih Karagümrük maçlarında kadroya alınmadı.
Gökhan Sazdağı ile sezon sonunda yolların ayrılması bekleniyor.
duhuliye.com
YORUMLAR (21)
Ya gene idare ediyordu ama Fenerbahçe maçında oyuna girince hakkaten takımı bile bozdu o kadar kötüydü sonradan girmesine rağmen bu kadar ezilmez bir oyuncu
@Sungur ne idaresi bilader durup dururken en az 10 gol yedirdi takıma.
Sergen hocanın vizyonu Gökhan sazdağ Cengiz ünder çok beklemeden yeni sezonda tedesco hocayı getirin burası çiftlik değil Sergen ve Cengiz TV'de Candaş Tolga ile yorumculuk yapsın
Yok yok devam edelim, takıma ve taraftara heyecan ve gerilim yaratıyor. Hiç umulmadık pozisyonda bir bakıyorsun Gökhan Sazdağı topu ayağının altından kaçırmış, ya da ıskalamış ya da kafayla bom boş durumdaki rakibin önüne bırakmış. Bir de Sergen Yalçın ilk geldiğinde, Cengiz Ünder'le beraber benim transferim diye övündü.
Sergenin silmesi gereken isimlerin başında birde Cengiz under var burası Beşiktaş bazı futbolcular otele gelmiş gibiler hatta acunla arası iyi Sergen hocanın bizden birkaç futbolcu seneye survivor adayı olur bence
Bu transfer ganyotcuya yazar, sanki kendi getirmemis gibi sildi diye haber yapılıyor, N’Skala’yı da getirmişti bunun gibi ve daha nicelerini. Asıl vurgunu Cengiz’den yapacaktı ama kısmet olmadı.
dün yazar bugün siler, ne yaptığını kendi de bilmez, maksat egosu tatmin olsun
Anadolu takımından getirdiğiniz oyunculara lütfen olaytanda olduğu gibi primler üzerinden anlaşma yapın oynadığı maç attığı asisst,gol üzerinden maaş verin yoksa kayseriden gelen İstanbul'da 4X maaşla oynar mı ?
Gökhan'ı sağbek diye Beşiktaş'a transfer eden futbol dahisi! kim?
Ya Sergen'le büyük hedeflerin hayali bile kurulamaz bunu görmek için daha kaç sezon kaybedeceğiz? Geçiş sezonunda yardımcı oldu eyvallah ama artık vedalaşılmalı. Hele bu sene de transferleri o ve ekibi yaparsa yazık bu kulübün paralarına!
Keşke eski haberleri bulabilsem. Alınacağı gün burda eleştiri yaptığımda avelin biri öve öve bitiremiyordu. Bizi de bu zihniyet mahfetti, ezik vasatsevicilerden kurtulmadığımız sürece belimiz doğrulmayacak
Tazminatı ver yolla oh ne güzel iş 300 bin alan adama 1,2 milyon ver bir o kadar bonservis öde sanki genç yetenek aldın adamın ne oynayacağı belliyken bombayı kucağa bıraktın kim karlı çıktı gökhan ve onu transfer eden sportıf ekip kime girdi kulübe ve taraftara girdi yazıklar olsun size
Bu adamlarin gecmisi zaten belli, 31 yasina gelmis aliyorsun. Ne bekliyorsun yani Sergen bundan? Onur, Umut Meras gibi transferlerden uzak durmak lazim
bu adamdan alın bunun parasını kayseriye verilen parayı bundan alın
Sergenciler çoktandır görülmüyor Sanırım hakkedişlerinde sorun yaşıyorlar Çalıda Gül bitmez Cahile laf yetmez sözü uzatmayalım
@ZIR CAHİL segencilere de partizan fanatiklere de adamcilara da asla laf anlatılmaz anlatmaya çalışan doğduğuna bin pişman olur doğruya doğru eğriye eğri diyemeyen fanatik yalakalarla laf yaristirmaktansa git bir pokus böceği ile sohbet et daha hayırlıdır Sergen ve adalı ile yola devam edersek ki öyle görünüyor vay halimize vayy
Aslında iyi topcuda bir tutturamadı nedense
@Yazlıkcı Sefa abi nasil iyi topcu ya o kadar hata yapti o kadar mac kaybettirdi dahada iyi toocu diyorsun deli olacam .. ya neresi iyi söylede bilelim
Gökhan sazdağını hiç almasak en kötü 3. olurduk. Adam osimenin tersten versiyonu. Biri yoktan maç kazandırıyo biri rahat rahat rahat kazanacağın maçı tek başına kaybettiriyo.