Ümit Özat'ttan Sergen Yalçın'a ağır sözler...
Ümit Özat, Sergen Yalçın hakkına dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Tandem Sports’a konuşan Özat, “Sergen'e yaptığım eleştirilere üzülüyorum, seviyorum onu ama bir adam göz göre göre nasıl kendi ayağına sıkar. Teknik anlamda rezil olmuşsun git bir görünme. Bir ay önce yaptığın hatalar konuşuluyor, çıkıyorsun taktik teknik anlatıyorsun. Bir unuttur kendini. 'Benim yaptığımı Türkiye'de kimse yapamaz' diyor. Evet, senin yaptığını kimse yapamaz. Muçi bende yok dedin adam orada yıldız oldu. Bunu senden başka kimse beceremezdi.” dedi.
Özat'ın açıklamaları şöyle:
"10 kişi nasıl oynanır, gösteririm’ dedin. Sen gösteremedin başkası gösterdi. Senden başkası beceremezdi. ‘Bende yere yatma yok’ dedin. Birinde Orkun yattı kırmızı oldu, diğerinde Agbadou yattı penaltı oldu. Senden başkası beceremezdi. ‘Aldığım 4 oyuncu Dünya Kupası’nda oynuyor’ diye övünüyor. Yeşil Burun Adaları’nda iki oyuncu da Iğdır FK’da oynuyor işte. ‘Bende ne yok’ dediysen hepsi sende çıktı. Gökhan Sazdağ’a dünya para ödettin. Bu kadar mı futboldan uzaklaştı gözün. ‘Cengiz’i verin bana ne oluyor görürsünüz’ dedi. Sen bunu yorumcuyken söylüyordun. Bu ne demek? Hoca değilsin bunu söylediğinde. ‘Alın beni Fenerbahçe’ye’ demek. Cengiz Ünder zaten Fenerbahçe’de de sakat olduğu için oynamadı."
'MEDYA GÜCÜNÜ ARKASINA ALMIŞ HOCALAR VAR'
"Türkiye’de medya gücünü arkasını almış hocalar var, bunlardan biri de Sergen Yalçın. Candaş Tolga Işık bir senedir program yapıyor Sergen Yalçın’la. İşi iyice şova döktü. Eski takım arkadaşlarına ‘utanın’ diyor. Sen Aykut Kocaman’la İstanbulspor’da takım arkadaşıydın. ‘Aykut Kocaman’a 2 bisiklet versem birini kaybeder’ demedin mi? Utandın mı hiç? 26 kupası olan Mourinho’ya ‘hoca değil’ dedin. Öbürüne kaleci antrenörü dedin. Sen kimseyi beğenmiyorsun ki."
Geçen sezon Beşiktaş'ın başında sezonu 4. olarak tamamlayan Sergen Yalçın, siyah-beyazlılar ile sezonu 4. sırada tamamladı.
duhuliye.com
YORUMLAR (47)
adam doğru söylüyor sergen ne söylediğini bilmiyor
Yeryüzünde bundan daha büyük bir firavun olamaz sana diyorum ümit özat karakterli ol insanları kışkırtma
Sende para için ölecektin üm it. Sergen tmm yanlış yapmış olabilir. Ama ondaki adamlık karakter sende hic olmadı olamaz da. Haddini bil üm it.
Rafa Silva ya nerede oynamış diyen adam Siirt jetona da oynayan kendini çok yetenekli gören ama İstanbulspor da oynayan birisi
Fenerde Ümit Özat, Galatada Hasan Sas neyse, bizdede Ssrgen Yalçin odur....
Evet kısmen doğru ama dinime küfür eder Müslüman olsa sen kimsin diye sormazlar mı adama
Böyle kendini dev aynasında görüp herzaman suçu oyunculara atarsan olacağı bu sergenella
Sergen, Sergen, Sergen! Alın size Sergen! Sezon başında Cengiz ve Gökhan çöplerini aldırdı! Devre arası 7 futbolcu (yarısı çöp) aldırdı. Ligde 4. oldu! ZTK'da yarı finalde elendi! Hala 2-3 sene sonra geri döner diyenler var. Bunu söyleyenler Beşiktaş'la, futbolla falan ilgilenmesin, kendisine yeni hobiler bulsun. Zeka testi falan çözsünler :S :D
Yaa sende ne yaptigi belli olmayan birisin doğruda söylesen sen söyleme yaa oturup ona buna sallamaktan başka yaptığın bisey yok seninde
Adam bizim; kızarız, gerekirse tokatlarız ama bir renkli cik cike onu asla meze etmeyiz.
Rambo Okan abimizi yayınlayın, bu Ümit'i yayınlamayın.
Adam haklı. Sergen saçmalıyor ozelestiri yapmıyor. sade agzi laf yapiyor icraat yok..
Söylediklerin haklı olabilir,Sergen başarısız oldu tamam,Ama hem karakter hem futbol olarak onun tırnağı olamayacak bir adamın böyle alaycı,böyle küstah eleştirilerine söyleyeceğim tek söz,bi s”tir git mk
Psikopat Joker gibi tehlikeli bir palyaçosun Ümit.
Bir insan kendi kendini bu kadar rezil eder Beşiktaşa gelmeden Beşiktaşlı oyunculara salladı Rafa Silva arkasın bakmadan kaçtı bunları yaşadım hala akıllanmadı bir de herkes tarafından görülen bir kendi görmediği iğrenç bir egon var çok iğrenç duruyor ve komik duruma düşürüyor kafa kalmış futbolculuk döneminde..
Ya Ümit senin Sergenden ne farkın var ikinizde egoist adamlardınız işte.
Sen de çok konuşuyorsun ümit. Sergen de senin için süper traş kazanın tekiydi dese o damı yanlış. Ayrıca agbadou ve Orkun u oynatmasa mıydı. Agbadou un ki penaltı da değil zaten. Dediklerinin bazıları doğru ama fazla ileriyegidio sergen gibi zıçmışsın. Sen önce koca göbeğini indir, bir takımın başına geç sonra dırdır et.
Sergenella Beşiktaş'ın değil JetFadıl'la Cem Uzan'ın ortak velayetindeki çocuktur.
Ümit Özatı günahım kadar sevmem ama maalesef bu kez haklı. Sergen Hoca konuştukça batıyor, bir ara arda ne yaptık ki, yıldız mı vs diyordu, lan adam öyle ya da böyle real madrid de forma giyiyor, saçma sapan konuşmanın manası var mı.
halen sergen den hayır bekleyen beyni alınmış kazlar olduğuna şaşkın durmuyorum , takım da bunlar gibi
tosun ilk kez dogru konustu ama sergeni kiskaniyor eline hemen firsat gecti sergenin basarisizligiyla simdi sallamaya basladi uzun kapisirlar sonra göbek vurup barisirlar cok ta sey etmemek lazim
Sergen Hoca efsanemizdir, en geç iki sezon sonra bütün stad Sergen Yalçın'ı göreve çağıracak, herkes içten içe biliyor.
Az bile söylemiş! Sergen cehaletin bedenlenmiş halidir! 3 bin yıllık kural; Bir insan ne kadar cahilse o kadar çok bildiğini sanır. Ne kadar bilirse o kadar az bildiğini bilir.
Maalesef ümit haklı Sergen bir başarısızsın biraz bir ortada görünme bu kadar mı para lazım sana görmek istemiyoruz abi ekranda ya da taktik konuşma.
Sıfatında meymenet yok, kalbinin çirkinliği yüzüne vurmuş, ezikliğini düzgün Türkler ile uğraşarak bastırmaya çalışıyor. Ödü kopuyor, Sergen, Hüseyin Yücel ile tekrar gelip lige ambargo koyar diye.
@Sıfat ⛔ Muçi pres yapmayan zayıf biri. Takım onun üzerine kurulamaz. Ancak yedek olur burada.
@Sıfat ⛔ yuh, ben artik utanir gidersiniz saniyordum hala orgutlenip trolluk yapiyor birbirinizin yorumlarini begeniyorsunuz. Umit Ozat'a laf et ama Sergen'i de geri getirme ruyasi kurma bir zahmet, Allah akil fikir versin dicem ama eksiklik akil fikirde degil, seref, haysiyette gibi...
Umarım trolsündür. Çünkü beyni olan bir insan bunu düşünemez.
@Sıfat ⛔ Ümit gibi kişilere karanlık empat denir. En tehlikeli kişilik tipidir.
ümit ozat ilk defa haklı doğru konuştun bu sergen prim yapmak için geldi başka gayesiğde yoktu , bu adamı getiren birde fikret orman dışında başkan filan gelmedi klube 10 senedirdemirörenden bile vasıfsız çıktı çebinin 1 tık üstü arat zaten soytarı idi
@sajkayer Fikret ormanı bir halt sanan cahil embesil. Çebi olmasa idi Fikret öyle sadece birkaçyıl değil senelerce bizi sömürecekti. Fiko gittiğinde klub yine ne halde idi bir öğren. Sportif olayla ile başka diğer karanlık işleri aynı kefeye koyma tamam mı cahil tarzan
YA İŞİN GÜCÜN DALGA DÜMEN SERGEN YALÇIN' TAMAM EKSİKLERİ ELBETTE VAR AMA BİR YILDA 3 KUPA KAZANDIRDI FENERBAHÇE SENİ YARDIMCI ANTRENÖR BİLE YAPMIYOR EVLAT OLSAN SEVİLMEZSİN PEPEEEH
en basit örnek işte, konuşana bak, ya da bakma, değişen birşey yok, bu herifin bile ağzı var, parayı şu anda kim veriyorsa onu destekliyordur, koç mu aziz mi? kimin tarafında şu anda acaba,
Ümit Özat sen git kumda oyna çöp batmasın. Hadi, yavrum
Sergen'in söyledikleri doğru ki zoruna gitmiş heralde..
Hahh işte böyle yeyin ülen birbirinizi ıkınızde bırbırınıze göre tencere kapak bundan sonra sizin işiniz birbirinizi karalamak çok ıyı yaptığınız iş... Aynen Dewam
Hahh işte böyle yeyin ülen birbirinizi ıkınızde bırbırınıze göre tencere kapak bundan sonra sizin işiniz birbirinizi karalamak çok ıyı yaptığınız iş... Aynen Dewam
Cok konusan basina bela alir. Konustuklarin senin aleyhine kullanilir
El Hak doğru. Ancak, hiç kimse senden daha rezil olamaz bu ülkede cik cik. Ha kalleşdaroğlu ha sen.
Doğru söze ne denir. Kendinden önceki hocalara burası beşiktaş kimse sabretmez diyen sergen şimdi bana sabır göstermediler diyor
Hayatimda gördügün enbos adam götün yiyosa git fenevle ugras bak aziz seni nasil hoplatiyor...
Sergen rezil neden olmuş sizin seviyenize düşmedi hiç siz zaten oradan da çıkarmadınız o kadro ile daha iyisini yapacak varsa td olsun ama sizin tff düzenine karşı durunca Sergen için dediklerinizi herkez biliyor Sergen sezon başı dedi birşey beklemeyin diye ama ne zaman tff ve mhk karşı açıklama yaptı saldırdınız paralı kurşun askerler
Gerçeği görelim, Sergen Hoca başarısız olmadı, federasyon hakem destekli tezgahla başarısız sonuçlar alındı, ama takımın iskeletini kurdu, fazlalıkları attı, kimse bu kadrodan ikincilik beklemiyordu, bize şampiyonluk bile hayal ettirdi.
TARAFTAR ISRARLA ARAL ŞİMŞİRİ İSTİYOR YÖNETİM NEDEN UYUYOR
Hayatimda gördügün enbos adam götün yiyosa git fenevle ugras bak aziz seni nasil hoplatiyor...
Kendin teknik direktör olarak ne başarın var sergen yalçının kupaları var senin küme düşürme başarısızlıkların var Gençlerbirliği’ni rahmetli İlhan cavcav zamanı kim düşürdü alt lige
Ulan febenin k.peği, son sezonunda başarılı olmayışı Sergen’in Beşiktaş’ın evladı olduğunu değiştirmez ki Sergen’in göğüsünde Beşiktaş ile kazanılmış şampiyonluk rozeti var. O yüzden sen git febe yalamalığı yap. Ayrıca Sergen tamamen haksız değil, bireysel hatalardan ve hakem kararlarından çok puan kaybettik. Mert, Ndidi ve Orkun’un yaptığı hatalar akıllarda en net kalanlar oldu.
Bu adam simdi sovecekler dediginin hangisi yanlis?
ppuhhhaahhhaaaass bu sefer tamamen doğru söylemiş. akıl almaz bir yüzsüzlük var bergenellada
Hahahha yeşilburun Iğdır örneği’ne yarıldım ağzına sağlık Ümit Özat. Bu arada Ümit Özat’ın kıro görüntüsünün altında mükemmel bir futbol bilgisi vardır aklınızda bulunsun aldanmayın yani görünümüne Kelimesi kelimesine de doğru söylemiş Helal olsun