24.06.2026 - 10:48

Takip Et:

“Sergen Yalçın rezil oldu, hala konuşuyor!”

Ümit Özat'ttan Sergen Yalçın'a ağır sözler...

Ümit Özat, Sergen Yalçın hakkına dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Tandem Sports’a konuşan Özat, “Sergen'e yaptığım eleştirilere üzülüyorum, seviyorum onu ama bir adam göz göre göre nasıl kendi ayağına sıkar. Teknik anlamda rezil olmuşsun git bir görünme. Bir ay önce yaptığın hatalar konuşuluyor, çıkıyorsun taktik teknik anlatıyorsun. Bir unuttur kendini. 'Benim yaptığımı Türkiye'de kimse yapamaz' diyor. Evet, senin yaptığını kimse yapamaz. Muçi bende yok dedin adam orada yıldız oldu. Bunu senden başka kimse beceremezdi.” dedi.

Özat'ın açıklamaları şöyle:

"10 kişi nasıl oynanır, gösteririm’ dedin. Sen gösteremedin başkası gösterdi. Senden başkası beceremezdi. ‘Bende yere yatma yok’ dedin. Birinde Orkun yattı kırmızı oldu, diğerinde Agbadou yattı penaltı oldu. Senden başkası beceremezdi. ‘Aldığım 4 oyuncu Dünya Kupası’nda oynuyor’ diye övünüyor. Yeşil Burun Adaları’nda iki oyuncu da Iğdır FK’da oynuyor işte. ‘Bende ne yok’ dediysen hepsi sende çıktı. Gökhan Sazdağ’a dünya para ödettin. Bu kadar mı futboldan uzaklaştı gözün. ‘Cengiz’i verin bana ne oluyor görürsünüz’ dedi. Sen bunu yorumcuyken söylüyordun. Bu ne demek? Hoca değilsin bunu söylediğinde. ‘Alın beni Fenerbahçe’ye’ demek. Cengiz Ünder zaten Fenerbahçe’de de sakat olduğu için oynamadı."

'MEDYA GÜCÜNÜ ARKASINA ALMIŞ HOCALAR VAR'

"Türkiye’de medya gücünü arkasını almış hocalar var, bunlardan biri de Sergen Yalçın. Candaş Tolga Işık bir senedir program yapıyor Sergen Yalçın’la. İşi iyice şova döktü. Eski takım arkadaşlarına ‘utanın’ diyor. Sen Aykut Kocaman’la İstanbulspor’da takım arkadaşıydın. ‘Aykut Kocaman’a 2 bisiklet versem birini kaybeder’ demedin mi? Utandın mı hiç? 26 kupası olan Mourinho’ya ‘hoca değil’ dedin. Öbürüne kaleci antrenörü dedin. Sen kimseyi beğenmiyorsun ki."

Geçen sezon Beşiktaş'ın başında sezonu 4. olarak tamamlayan Sergen Yalçın, siyah-beyazlılar ile sezonu 4. sırada tamamladı.

duhuliye.com

YORUMLAR (47)

ProfEsor
24.06.2026 - 12:04

Hahahha yeşilburun Iğdır örneği’ne yarıldım ağzına sağlık Ümit Özat. Bu arada Ümit Özat’ın kıro görüntüsünün altında mükemmel bir futbol bilgisi vardır aklınızda bulunsun aldanmayın yani görünümüne Kelimesi kelimesine de doğru söylemiş Helal olsun

Yanıtla Beğenme (2)
ali gok
24.06.2026 - 11:55

adam doğru söylüyor sergen ne söylediğini bilmiyor

Yanıtla Beğenme (1)
Vrl
24.06.2026 - 11:55

Yeryüzünde bundan daha büyük bir firavun olamaz sana diyorum ümit özat karakterli ol insanları kışkırtma

Yanıtla Beğenme (0)
Ne deyim
24.06.2026 - 11:48

Sende para için ölecektin üm it. Sergen tmm yanlış yapmış olabilir. Ama ondaki adamlık karakter sende hic olmadı olamaz da. Haddini bil üm it.

Yanıtla Beğenme (0)
Sercan
24.06.2026 - 11:48

Rafa Silva ya nerede oynamış diyen adam Siirt jetona da oynayan kendini çok yetenekli gören ama İstanbulspor da oynayan birisi

Yanıtla Beğenme (0)
Hollanda kartal
24.06.2026 - 11:47

Fenerde Ümit Özat, Galatada Hasan Sas neyse, bizdede Ssrgen Yalçin odur....

Yanıtla Beğenme (0)
Ser
24.06.2026 - 11:46

Helal olsun doğru demiş

Yanıtla Beğenme (2)
Emrullah
24.06.2026 - 11:44

Evet kısmen doğru ama dinime küfür eder Müslüman olsa sen kimsin diye sormazlar mı adama

Yanıtla Beğenme (0)
Haber1903
24.06.2026 - 11:43

Böyle kendini dev aynasında görüp herzaman suçu oyunculara atarsan olacağı bu sergenella

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk 19103
24.06.2026 - 11:42

Sergen, Sergen, Sergen! Alın size Sergen! Sezon başında Cengiz ve Gökhan çöplerini aldırdı! Devre arası 7 futbolcu (yarısı çöp) aldırdı. Ligde 4. oldu! ZTK'da yarı finalde elendi! Hala 2-3 sene sonra geri döner diyenler var. Bunu söyleyenler Beşiktaş'la, futbolla falan ilgilenmesin, kendisine yeni hobiler bulsun. Zeka testi falan çözsünler :S :D

Yanıtla Beğenme (1)
Karakartal
24.06.2026 - 11:38

Yaa sende ne yaptigi belli olmayan birisin doğruda söylesen sen söyleme yaa oturup ona buna sallamaktan başka yaptığın bisey yok seninde

Yanıtla Beğenme (0)
Yumuşak Diken
24.06.2026 - 11:37

Adam bizim; kızarız, gerekirse tokatlarız ama bir renkli cik cike onu asla meze etmeyiz.

Yanıtla Beğenme (0)
Rambo Okan ⚽️
24.06.2026 - 11:35

Rambo Okan abimizi yayınlayın, bu Ümit'i yayınlamayın.

Yanıtla Beğenme (0)
Adam Haklı
24.06.2026 - 11:33

Adam haklı. Sergen saçmalıyor ozelestiri yapmıyor. sade agzi laf yapiyor icraat yok..

Yanıtla Beğenme (1)
Acortix
24.06.2026 - 11:28

Söylediklerin haklı olabilir,Sergen başarısız oldu tamam,Ama hem karakter hem futbol olarak onun tırnağı olamayacak bir adamın böyle alaycı,böyle küstah eleştirilerine söyleyeceğim tek söz,bi s”tir git mk

Yanıtla Beğenme (13)
Psiko Joker 🥳
24.06.2026 - 11:27

Psikopat Joker gibi tehlikeli bir palyaçosun Ümit.

Yanıtla Beğenme (8)
Çarşı
24.06.2026 - 11:26

Bir insan kendi kendini bu kadar rezil eder Beşiktaşa gelmeden Beşiktaşlı oyunculara salladı Rafa Silva arkasın bakmadan kaçtı bunları yaşadım hala akıllanmadı bir de herkes tarafından görülen bir kendi görmediği iğrenç bir egon var çok iğrenç duruyor ve komik duruma düşürüyor kafa kalmış futbolculuk döneminde..

Yanıtla Beğenme (3)
Koray
24.06.2026 - 11:17

Ya Ümit senin Sergenden ne farkın var ikinizde egoist adamlardınız işte.

Yanıtla Beğenme (4)
Kaan
24.06.2026 - 11:14

Sen de çok konuşuyorsun ümit. Sergen de senin için süper traş kazanın tekiydi dese o damı yanlış. Ayrıca agbadou ve Orkun u oynatmasa mıydı. Agbadou un ki penaltı da değil zaten. Dediklerinin bazıları doğru ama fazla ileriyegidio sergen gibi zıçmışsın. Sen önce koca göbeğini indir, bir takımın başına geç sonra dırdır et.

Yanıtla Beğenme (6)
DNA
24.06.2026 - 11:14

Sergenella Beşiktaş'ın değil JetFadıl'la Cem Uzan'ın ortak velayetindeki çocuktur.

Yanıtla Beğenme (7)
Barış
24.06.2026 - 11:13

Ümit Özatı günahım kadar sevmem ama maalesef bu kez haklı. Sergen Hoca konuştukça batıyor, bir ara arda ne yaptık ki, yıldız mı vs diyordu, lan adam öyle ya da böyle real madrid de forma giyiyor, saçma sapan konuşmanın manası var mı.

Yanıtla Beğenme (4)
sajkayer
24.06.2026 - 11:13

halen sergen den hayır bekleyen beyni alınmış kazlar olduğuna şaşkın durmuyorum , takım da bunlar gibi

Yanıtla Beğenme (4)
Dr. Hektor
24.06.2026 - 11:12

tosun ilk kez dogru konustu ama sergeni kiskaniyor eline hemen firsat gecti sergenin basarisizligiyla simdi sallamaya basladi uzun kapisirlar sonra göbek vurup barisirlar cok ta sey etmemek lazim

Yanıtla Beğenme (2)
Ihlamurdereli
24.06.2026 - 11:11

Sergen Hoca efsanemizdir, en geç iki sezon sonra bütün stad Sergen Yalçın'ı göreve çağıracak, herkes içten içe biliyor.

Yanıtla Beğenme (20)
Burak
24.06.2026 - 11:11

Az bile söylemiş! Sergen cehaletin bedenlenmiş halidir! 3 bin yıllık kural; Bir insan ne kadar cahilse o kadar çok bildiğini sanır. Ne kadar bilirse o kadar az bildiğini bilir.

Yanıtla Beğenme (4)
Aytac
24.06.2026 - 11:09

Maalesef ümit haklı Sergen bir başarısızsın biraz bir ortada görünme bu kadar mı para lazım sana görmek istemiyoruz abi ekranda ya da taktik konuşma.

Yanıtla Beğenme (5)
Sıfat ⛔
24.06.2026 - 11:07

Sıfatında meymenet yok, kalbinin çirkinliği yüzüne vurmuş, ezikliğini düzgün Türkler ile uğraşarak bastırmaya çalışıyor. Ödü kopuyor, Sergen, Hüseyin Yücel ile tekrar gelip lige ambargo koyar diye.

Yanıtla Beğenme (19)
Muçi
24.06.2026 - 11:23

@Sıfat ⛔ Muçi pres yapmayan zayıf biri. Takım onun üzerine kurulamaz. Ancak yedek olur burada.

Beğenme (0)
bct
24.06.2026 - 11:21

@Sıfat ⛔ yuh, ben artik utanir gidersiniz saniyordum hala orgutlenip trolluk yapiyor birbirinizin yorumlarini begeniyorsunuz. Umit Ozat'a laf et ama Sergen'i de geri getirme ruyasi kurma bir zahmet, Allah akil fikir versin dicem ama eksiklik akil fikirde degil, seref, haysiyette gibi...

Beğenme (1)
Cem
24.06.2026 - 11:12

Umarım trolsündür. Çünkü beyni olan bir insan bunu düşünemez.

Beğenme (7)
Dark Empath
24.06.2026 - 11:12

@Sıfat ⛔ Ümit gibi kişilere karanlık empat denir. En tehlikeli kişilik tipidir.

Beğenme (2)
sajkayer
24.06.2026 - 11:07

ümit ozat ilk defa haklı doğru konuştun bu sergen prim yapmak için geldi başka gayesiğde yoktu , bu adamı getiren birde fikret orman dışında başkan filan gelmedi klube 10 senedirdemirörenden bile vasıfsız çıktı çebinin 1 tık üstü arat zaten soytarı idi

Yanıtla Beğenme (32)
Kaan
24.06.2026 - 11:16

@sajkayer Fikret ormanı bir halt sanan cahil embesil. Çebi olmasa idi Fikret öyle sadece birkaçyıl değil senelerce bizi sömürecekti. Fiko gittiğinde klub yine ne halde idi bir öğren. Sportif olayla ile başka diğer karanlık işleri aynı kefeye koyma tamam mı cahil tarzan

Beğenme (1)
Madara ederim
24.06.2026 - 11:07

YA İŞİN GÜCÜN DALGA DÜMEN SERGEN YALÇIN' TAMAM EKSİKLERİ ELBETTE VAR AMA BİR YILDA 3 KUPA KAZANDIRDI FENERBAHÇE SENİ YARDIMCI ANTRENÖR BİLE YAPMIYOR EVLAT OLSAN SEVİLMEZSİN PEPEEEH

Yanıtla Beğenme (5)
dansöz
24.06.2026 - 11:05

en basit örnek işte, konuşana bak, ya da bakma, değişen birşey yok, bu herifin bile ağzı var, parayı şu anda kim veriyorsa onu destekliyordur, koç mu aziz mi? kimin tarafında şu anda acaba,

Yanıtla Beğenme (3)
Vsm
24.06.2026 - 11:04

Ümit Özat sen git kumda oyna çöp batmasın. Hadi, yavrum

Yanıtla Beğenme (5)
BJK
24.06.2026 - 11:01

Sergen'in söyledikleri doğru ki zoruna gitmiş heralde..

Yanıtla Beğenme (5)
B.deniz
24.06.2026 - 10:59

Hahh işte böyle yeyin ülen birbirinizi ıkınızde bırbırınıze göre tencere kapak bundan sonra sizin işiniz birbirinizi karalamak çok ıyı yaptığınız iş... Aynen Dewam

Yanıtla Beğenme (2)
B.deniz
24.06.2026 - 10:58

Hahh işte böyle yeyin ülen birbirinizi ıkınızde bırbırınıze göre tencere kapak bundan sonra sizin işiniz birbirinizi karalamak çok ıyı yaptığınız iş... Aynen Dewam

Yanıtla Beğenme (2)
Bjk Hollanda
24.06.2026 - 10:57

Cok konusan basina bela alir. Konustuklarin senin aleyhine kullanilir

Yanıtla Beğenme (1)
Davul Tokmağı
24.06.2026 - 10:57

El Hak doğru. Ancak, hiç kimse senden daha rezil olamaz bu ülkede cik cik. Ha kalleşdaroğlu ha sen.

Yanıtla Beğenme (2)
Atilla
24.06.2026 - 10:57

Doğru söze ne denir. Kendinden önceki hocalara burası beşiktaş kimse sabretmez diyen sergen şimdi bana sabır göstermediler diyor

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal11
24.06.2026 - 10:56

Hayatimda gördügün enbos adam götün yiyosa git fenevle ugras bak aziz seni nasil hoplatiyor...

Yanıtla Beğenme (6)
Kartal 41
24.06.2026 - 10:56

Sergen rezil neden olmuş sizin seviyenize düşmedi hiç siz zaten oradan da çıkarmadınız o kadro ile daha iyisini yapacak varsa td olsun ama sizin tff düzenine karşı durunca Sergen için dediklerinizi herkez biliyor Sergen sezon başı dedi birşey beklemeyin diye ama ne zaman tff ve mhk karşı açıklama yaptı saldırdınız paralı kurşun askerler

Yanıtla Beğenme (10)
Gerçek Beşiktaş
24.06.2026 - 10:55

Gerçeği görelim, Sergen Hoca başarısız olmadı, federasyon hakem destekli tezgahla başarısız sonuçlar alındı, ama takımın iskeletini kurdu, fazlalıkları attı, kimse bu kadrodan ikincilik beklemiyordu, bize şampiyonluk bile hayal ettirdi.

Yanıtla Beğenme (15)
Ahmet
24.06.2026 - 10:59

@Gerçek Beşiktaş 👊👊👊👊

Beğenme (1)
Neden
24.06.2026 - 10:55

TARAFTAR ISRARLA ARAL ŞİMŞİRİ İSTİYOR YÖNETİM NEDEN UYUYOR

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal11
24.06.2026 - 10:55

Hayatimda gördügün enbos adam götün yiyosa git fenevle ugras bak aziz seni nasil hoplatiyor...

Yanıtla Beğenme (4)
Sorarlar
24.06.2026 - 10:55

Kendin teknik direktör olarak ne başarın var sergen yalçının kupaları var senin küme düşürme başarısızlıkların var Gençlerbirliği’ni rahmetli İlhan cavcav zamanı kim düşürdü alt lige

Yanıtla Beğenme (5)
Ivan Karamazov
24.06.2026 - 10:54

Ulan febenin k.peği, son sezonunda başarılı olmayışı Sergen’in Beşiktaş’ın evladı olduğunu değiştirmez ki Sergen’in göğüsünde Beşiktaş ile kazanılmış şampiyonluk rozeti var. O yüzden sen git febe yalamalığı yap. Ayrıca Sergen tamamen haksız değil, bireysel hatalardan ve hakem kararlarından çok puan kaybettik. Mert, Ndidi ve Orkun’un yaptığı hatalar akıllarda en net kalanlar oldu.

Yanıtla Beğenme (8)
Zzz
24.06.2026 - 10:54

Bu adam simdi sovecekler dediginin hangisi yanlis?

Yanıtla Beğenme (1)
beyin0
24.06.2026 - 10:53

ppuhhhaahhhaaaass bu sefer tamamen doğru söylemiş. akıl almaz bir yüzsüzlük var bergenellada

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet
24.06.2026 - 10:51

Ümit haklı

Yanıtla Beğenme (2)