09.05.2026 - 19:44

Takip Et:

Sergen Yalçın: ''Son maç motivasyonumuzu bozdu..''

Sergen Yalçın, Beşiktaş - Trabzonspor maçı öncesi yayıncı kuruluşa konuştu.

İşte Sergen Yalçın'ın açıklamaları:

SON MAÇ MOTİVASYONUMUZU BOZDU

Sergen Yalçın: "Son maç oyuncuların da, bizim de motivasyonumuzu bozdu. Son iç saha maçı bu sezon. Kazanmak istiyoruz. 3-4 gün hazırlık dönemi oldu, moral vermeye çalıştık. Beşiktaş - Trabzonspor maçları zevkli güzel olmuştur hep, umarım bugün de öyle olur."

duhuliye.com 

YORUMLAR (40)

Hakan KÖMÜR
09.05.2026 - 23:37

Sergenin bırakmasını istemiyorum, ancak şöyle bir durum var, takımın hocası değil de, spor yazarı gibi demeçler veriyor, şampiyon olduğumuz yıl, şampiyonlar Ligi'nde, biz bu lige gire çok zayifiz dedi, hatırladığım kadarıyla 1 puan bile alamadık, bu sene var olanları motive edip yarışmak yerine kendi takimini kurmaya odaklandı, aslında biraz stratejik davransaydi bu sene bu kadroula bile yarışta olurduk, oyunculardan önce Hocanın kendi gardi düştü, benim de takildigim nokta bu, hoca takımı toparlamaya çalışmak yerine oyuncuların da gardini düşürüyor, bir Mustafa Denizli kadar yapabilirdi bence, takıma uygun sağlam oyun, skoru al, şampiyon ol.. kaç tane maç da oyuncuların sorumsuzluğu yüzünden kırmızı kartla puanları rakibe hibe ettik, o maçlardaki giden puanları düşünüyorum.. belki de şuan GS ile şampiyonluk yarışındaydık..

Yanıtla Beğenme (0)
Yalancı
09.05.2026 - 23:11

Son maç mı yok deve. Hala son maç diyor uşan kaç kere yenilmişsin 1 senede

Yanıtla Beğenme (0)
Yönetim istifa
09.05.2026 - 22:51

S... gitt Ersini de al

Yanıtla Beğenme (0)
🦅🦅
09.05.2026 - 22:50

ondan önce zaten ucuyorduk kaciyorduk demi.tüh yazik oldu.

Yanıtla Beğenme (0)
Köyün delisi
09.05.2026 - 22:39

Defol git.

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk03
09.05.2026 - 22:14

Siktir git lan sen bütün sene boyunca oyinun futbolcuların ve taraftarların motivasiyonunu bozdun kimsede sana birşey demedi. Taki inadın yüzünden siktir git.

Yanıtla Beğenme (2)
Rezalet
09.05.2026 - 22:09

Hadi da istifa haberi kovalıyorum sabahtan beri biraz şerefiniz olsun

Yanıtla Beğenme (1)
Ayıp valla
09.05.2026 - 22:08

Motivasyonmuş, sevsinler, fb ve gs kupadan elenene kadar kupa motivasyonu yoktu, onlar elenince kupa önemli oldu. Seni kolpacı seni

Yanıtla Beğenme (2)
Ali
09.05.2026 - 22:00

Arkadaş bütün motivasyonu bozulmadan önce büyük işler yapmış da şimdi morali bozulmuş

Yanıtla Beğenme (1)
Bitirdin bizi
09.05.2026 - 21:58

Arkadaş belamısınız yapamıyorsan gidersin,bu ne rezalet hasta olduk.

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet Özkan
09.05.2026 - 21:09

TORPİLLİ KOVAERSİNİ VE EŞŞEKCİYİ ŞUTLAMAK LAZIM

Yanıtla Beğenme (1)
Şikayet Mercii
09.05.2026 - 21:04

Gülmekten kırılacam ya sanırsın Ş.L yarı finali oynamış gelmiş de şikayet ediyor. Ne yaptınız koskoca bir sezon? Elde var "SIFIR", hatta geçen sezondan daha geriye gittik. Bırakın gidin kardeşim...

Yanıtla Beğenme (0)
Haluk Kabak
09.05.2026 - 21:03

Ligin ikinci yarısında oynanan Göztepe maçı hariç bizim takım olarak hiç havamız olmadı, Bay Sergen Yalçın.

Yanıtla Beğenme (0)
Defol
09.05.2026 - 20:58

Bozulmasa ne olacaktı esekci tembel egoist herif değil git

Yanıtla Beğenme (1)
Bebeto
09.05.2026 - 20:57

T*şşak mı geçiyorsun sergen sen bizle? Ne motivasyonu vardı da ne bozuldu? Millete masal anlatmakta üstüne yok oğlum senin. Yorumcuyken milleti asıp kesiyordun. Şimdi ders çalışamadık evde sular kesildi çünkü kıvamında saçmalıyorsun.

Yanıtla Beğenme (2)
Kerim Kartal
09.05.2026 - 20:46

Bu beygirci, insanlari salak saniyor. Ne zaman motivasyon oldu ki? Kupaya Motive oldu diyordu kupadan elendi. #sergenyalcinistifa

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Kartal
09.05.2026 - 20:44

Senin tek motivasyonun para! Kötü oyunu ve penaltıya rağmen Olaitan malını oynatıyorsun neden sen aldın çünkü. Taktik kapasiten yetersiz olduğu için sistemden yapıştığın dizilişten vazgeçemiyorsun. Yorumculuk zamanlarında olumsuz ne eleştiri yaptıysan bugün altında eziliyorsun ama Beşiktaştan başka kimse sana bu paraları vermeyeceği için ve yanına Serkan Reçber gibi bi keneye izin vermeyecekleri için buradasın hala sözde istifa etmişmiş....

Yanıtla Beğenme (3)
AGOSTO CAMPOS
09.05.2026 - 20:40

MOTİVASYONUNUZ HİÇ OLMADI Kİ BOZULSUN 🤷

Yanıtla Beğenme (1)
Şekerbegoviç
09.05.2026 - 20:34

Sen iki aydır lig bitti diye demeç verirsen bu topçular ne ligi önemser ne kupayı büyük takım her maçı önemser ama sen büyük hoca değilsin

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal pençesi
09.05.2026 - 20:24

Ne zaman vardı senin yok birkere egon sayesinde bu sene Beşiktaş bitirdin defol git

Yanıtla Beğenme (1)
A2
09.05.2026 - 20:24

Bjk taraftarı olarak yakışmaz diye kötü yazmıyorum AMA Adalı ve S. Yalçın derhal istifa edin.

Yanıtla Beğenme (3)
Deniz Kartal
09.05.2026 - 20:24

Olmayan şey nasıl bozuluyormuş acaba

Yanıtla Beğenme (1)
Ali
09.05.2026 - 20:23

Gol atınca hocaya sarildiniz da noldu saniyeler sonra bir daha gol yediniz. Ts yedek kadroyla çıkmasa gol bile atamayacaktınız demek ki

Yanıtla Beğenme (0)
Ohenhen
09.05.2026 - 20:22

Başlıcam motivasyonunuza. Hep bi bahane. Asgari ücretli ,emekli, hastane köşelerinde bekleyenler hayat mücadelesi veriyor. Bunlar öyle oldu böyle oldu. Size güvenenlerde hata

Yanıtla Beğenme (0)
Ali
09.05.2026 - 20:22

Ligi sallamayip bir 3 puan daha alsa şimdi en azından 3.lük hedefiyle çıkardık kupa yenilgisi de bu kadar travmanın olmazdı. Motivasyonunu kaybetmiş hoca. Bir işe yaramaz bundan sonra sürekli bir bahane.

Yanıtla Beğenme (0)
ince detay
09.05.2026 - 20:17

Sergen'e sarılan topçular yalakadır

Yanıtla Beğenme (3)
bjk
09.05.2026 - 20:14

adali trollere yatırım yapmiş.

Yanıtla Beğenme (1)
Kazım
09.05.2026 - 20:12

hocam eğri oturalım doğru konuşalım sen bu kadroya hiç motive olmadın bunlardan bir halt olmaz önyargısı ile geldin kendini hiç işene veremedin beklentin hep yeni sezon yeni transferlerdi ama futbol seni beklemez kendinide yaktın bizide.

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal06
09.05.2026 - 20:12

Geçti borun pazarı sergen sür atını Niğde’ye

Yanıtla Beğenme (1)
ganyan yalcin
09.05.2026 - 20:02

sen uyanmaz ve karakteresiz olmasan istifa edersin!

Yanıtla Beğenme (4)
nadir fakir
09.05.2026 - 19:58

zar zor dördüncü olmuş, hiç derbi kazanmamış, gerçekte umurunda bile olmayan kupayı ortaya atıp onu bile kazanamamışsın ne motivasyonun vardı?

Yanıtla Beğenme (2)
Cevahir
09.05.2026 - 19:56

Sakın sergeni gondermeyin. Seneye 4 bile olamayiz

Yanıtla Beğenme (13)
bjk
09.05.2026 - 19:55

her mac öncesi bahaneler hazir. vallahi bıktım bu heriften. böyle bir tip nasil böyle büyük bir kulübün hocasi olabiliyor? aklim almiyor

Yanıtla Beğenme (7)
Beşiktaşım Oley
09.05.2026 - 19:52

amk bahaneyi hemen hazırlamışın hoca valla git hakikaten ya olmaz senden millet haklı

Yanıtla Beğenme (6)
totoro
09.05.2026 - 19:52

Maalesef yine aynı yorumlar, Beşiktaş teknik direktörü olmak zaten en büyük motivasyon kaynağı olmalı ve bunu oyunculara da aktarmalı

Yanıtla Beğenme (5)
Ahmet
09.05.2026 - 19:50

zevk almaya bak sergelella.

Yanıtla Beğenme (7)
AKREP Nalan
09.05.2026 - 19:50

Versen versen negatif enerji verirsin. Yeter artık.

Yanıtla Beğenme (9)
Murat Doğan
09.05.2026 - 19:47

1 sene daha sabredelim arkadaşlar baskıyı bırakalım basarisiz olursa bir daha kulubun kapisindan iceri giremez

Yanıtla Beğenme (25)
Bjk...
09.05.2026 - 19:47

Senin Futbola, Besiktasa konsantrasyonun mu var. Sen varya, sen yoksun bizde, Baskanin la birlikte.

Yanıtla Beğenme (8)
apoletli it
09.05.2026 - 19:45

Defolup gittiğin gün şampiyon olmuş gibi sevinecem

Yanıtla Beğenme (8)