Sergen Yalçın, Beşiktaş - Trabzonspor maçı öncesi yayıncı kuruluşa konuştu.
İşte Sergen Yalçın'ın açıklamaları:
SON MAÇ MOTİVASYONUMUZU BOZDU
Sergen Yalçın: "Son maç oyuncuların da, bizim de motivasyonumuzu bozdu. Son iç saha maçı bu sezon. Kazanmak istiyoruz. 3-4 gün hazırlık dönemi oldu, moral vermeye çalıştık. Beşiktaş - Trabzonspor maçları zevkli güzel olmuştur hep, umarım bugün de öyle olur."
duhuliye.com
YORUMLAR (40)
Son maç mı yok deve. Hala son maç diyor uşan kaç kere yenilmişsin 1 senede
ondan önce zaten ucuyorduk kaciyorduk demi.tüh yazik oldu.
Siktir git lan sen bütün sene boyunca oyinun futbolcuların ve taraftarların motivasiyonunu bozdun kimsede sana birşey demedi. Taki inadın yüzünden siktir git.
Hadi da istifa haberi kovalıyorum sabahtan beri biraz şerefiniz olsun
Motivasyonmuş, sevsinler, fb ve gs kupadan elenene kadar kupa motivasyonu yoktu, onlar elenince kupa önemli oldu. Seni kolpacı seni
Arkadaş bütün motivasyonu bozulmadan önce büyük işler yapmış da şimdi morali bozulmuş
Arkadaş belamısınız yapamıyorsan gidersin,bu ne rezalet hasta olduk.
TORPİLLİ KOVAERSİNİ VE EŞŞEKCİYİ ŞUTLAMAK LAZIM
Gülmekten kırılacam ya sanırsın Ş.L yarı finali oynamış gelmiş de şikayet ediyor. Ne yaptınız koskoca bir sezon? Elde var "SIFIR", hatta geçen sezondan daha geriye gittik. Bırakın gidin kardeşim...
Ligin ikinci yarısında oynanan Göztepe maçı hariç bizim takım olarak hiç havamız olmadı, Bay Sergen Yalçın.
Bozulmasa ne olacaktı esekci tembel egoist herif değil git
T*şşak mı geçiyorsun sergen sen bizle? Ne motivasyonu vardı da ne bozuldu? Millete masal anlatmakta üstüne yok oğlum senin. Yorumcuyken milleti asıp kesiyordun. Şimdi ders çalışamadık evde sular kesildi çünkü kıvamında saçmalıyorsun.
Bu beygirci, insanlari salak saniyor. Ne zaman motivasyon oldu ki? Kupaya Motive oldu diyordu kupadan elendi. #sergenyalcinistifa
Senin tek motivasyonun para! Kötü oyunu ve penaltıya rağmen Olaitan malını oynatıyorsun neden sen aldın çünkü. Taktik kapasiten yetersiz olduğu için sistemden yapıştığın dizilişten vazgeçemiyorsun. Yorumculuk zamanlarında olumsuz ne eleştiri yaptıysan bugün altında eziliyorsun ama Beşiktaştan başka kimse sana bu paraları vermeyeceği için ve yanına Serkan Reçber gibi bi keneye izin vermeyecekleri için buradasın hala sözde istifa etmişmiş....
MOTİVASYONUNUZ HİÇ OLMADI Kİ BOZULSUN 🤷
Sen iki aydır lig bitti diye demeç verirsen bu topçular ne ligi önemser ne kupayı büyük takım her maçı önemser ama sen büyük hoca değilsin
Ne zaman vardı senin yok birkere egon sayesinde bu sene Beşiktaş bitirdin defol git
Bjk taraftarı olarak yakışmaz diye kötü yazmıyorum AMA Adalı ve S. Yalçın derhal istifa edin.
Gol atınca hocaya sarildiniz da noldu saniyeler sonra bir daha gol yediniz. Ts yedek kadroyla çıkmasa gol bile atamayacaktınız demek ki
Başlıcam motivasyonunuza. Hep bi bahane. Asgari ücretli ,emekli, hastane köşelerinde bekleyenler hayat mücadelesi veriyor. Bunlar öyle oldu böyle oldu. Size güvenenlerde hata
Ligi sallamayip bir 3 puan daha alsa şimdi en azından 3.lük hedefiyle çıkardık kupa yenilgisi de bu kadar travmanın olmazdı. Motivasyonunu kaybetmiş hoca. Bir işe yaramaz bundan sonra sürekli bir bahane.
hocam eğri oturalım doğru konuşalım sen bu kadroya hiç motive olmadın bunlardan bir halt olmaz önyargısı ile geldin kendini hiç işene veremedin beklentin hep yeni sezon yeni transferlerdi ama futbol seni beklemez kendinide yaktın bizide.
Geçti borun pazarı sergen sür atını Niğde’ye
sen uyanmaz ve karakteresiz olmasan istifa edersin!
zar zor dördüncü olmuş, hiç derbi kazanmamış, gerçekte umurunda bile olmayan kupayı ortaya atıp onu bile kazanamamışsın ne motivasyonun vardı?
Sakın sergeni gondermeyin. Seneye 4 bile olamayiz
her mac öncesi bahaneler hazir. vallahi bıktım bu heriften. böyle bir tip nasil böyle büyük bir kulübün hocasi olabiliyor? aklim almiyor
amk bahaneyi hemen hazırlamışın hoca valla git hakikaten ya olmaz senden millet haklı
Maalesef yine aynı yorumlar, Beşiktaş teknik direktörü olmak zaten en büyük motivasyon kaynağı olmalı ve bunu oyunculara da aktarmalı
Versen versen negatif enerji verirsin. Yeter artık.
1 sene daha sabredelim arkadaşlar baskıyı bırakalım basarisiz olursa bir daha kulubun kapisindan iceri giremez
Senin Futbola, Besiktasa konsantrasyonun mu var. Sen varya, sen yoksun bizde, Baskanin la birlikte.
Defolup gittiğin gün şampiyon olmuş gibi sevinecem
Sergenin bırakmasını istemiyorum, ancak şöyle bir durum var, takımın hocası değil de, spor yazarı gibi demeçler veriyor, şampiyon olduğumuz yıl, şampiyonlar Ligi'nde, biz bu lige gire çok zayifiz dedi, hatırladığım kadarıyla 1 puan bile alamadık, bu sene var olanları motive edip yarışmak yerine kendi takimini kurmaya odaklandı, aslında biraz stratejik davransaydi bu sene bu kadroula bile yarışta olurduk, oyunculardan önce Hocanın kendi gardi düştü, benim de takildigim nokta bu, hoca takımı toparlamaya çalışmak yerine oyuncuların da gardini düşürüyor, bir Mustafa Denizli kadar yapabilirdi bence, takıma uygun sağlam oyun, skoru al, şampiyon ol.. kaç tane maç da oyuncuların sorumsuzluğu yüzünden kırmızı kartla puanları rakibe hibe ettik, o maçlardaki giden puanları düşünüyorum.. belki de şuan GS ile şampiyonluk yarışındaydık..