Beşiktaş teknik direktörü Sergen Yalçın, Konyaspor maçı sonrası basın toplantısında flaş açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında sahasında Konyaspor'a 1-0 yenilere kupaya veda etti.
Karşılaşma sonrası siyah-beyazlı taraftarlar Sergen Yalçın'a istifa tezahüratları yaptı.
Sergen Yalçın maç sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
TARAFTAR BIRAKMAMI İSTERSE BIRAKIRIM
Sergen Yalçın: "2 maç kala bırakıp gitmek doğru olmaz. 2 maç kala bırakırsak ayıp olur. Biz de bazı değerlendirmeler yapacağız. Taraftar bırakmamı istiyorsa bırakırım. Onda bir sorun yok!"
"DURUMA BAKACAĞIZ NE OLACAĞINA"
Sergen Yalçın: "Üzgünüz. Oyuncularım da çok moralsiz, üzgünler. Onlar da çok konsantreydi, finali hedefliyorlardı. Futbolda bazen istedikleriniz olmuyor. Hedefimizden koptuk. Ligde 2 maç kaldı. Onlar da hedef doğrultusunda maçlar değil. Sezonu da bu şekilde kapatacağız.
Şu anda normal prosedürde devam ediyoruz. 2 maçı oynayacağız. Puan açısından önemi yok ama o maçları oynayacağız ve duruma bakacağız ne olacağına."
"BU MODEL 8-10 HAKEMLE MAÇ OYNADIK"
Sergen Yalçın: "Takım konsantreydi. Oyunun tamamında üstün oynayan, pozisyon yaratan, gol atmaya çalışan takım görüntüsü verdik. Rakip takımın kalemizde pozisyonu var mıydı, bilmiyorum. Tek isabetli şutları penaltı. Çocuklar iyi mücadele ettiler. Futbolda şans da önemlidir bazen. 94. dakikada öyle bir penaltı yemek... Bu penaltı işine alıştık zaten. Derbilerde de penaltılar, kırmızı kartlar başımıza geldi. Maalesef böyle bir maçın ardından bazı şeyleri ön plana çıkartmak istemiyorum ama hakem arkadaşların bu kadar art niyetli olmasını da normal karşılamıyorum. Burası Beşiktaş camiası. Bu kadar rakibi oyuna sokmak için hakemin gayret göstermesi de çok enteresandı. Bu sene aynı model 8-10 hakemle maç oynadık. Bu kadar hakemlerin negatif bize karşı olması, rakipleri oyunda tutmaya çalışmaları çok enteresan. Oynamaya çalışan takım ile vakit geçirmeye çalışan bir takım arasında oynandı. Biz oynamaya, onlar vakit geçirmeye, 0-0 bitirmeye, penaltıya götürmeye çalıştı, bu normal. Onların oyun anlayışı bu olabilir, yargılamıyorum. Biz kazanmaya çalıştık ama olmadı. Takım kötü oynamadı. Futbol böyle bir oyun."
"İLK DEFA ELENMİYORUZ, ŞAMPİYONLUK MAÇI DA DEĞİL"
Sergen Yalçın: "Türkiye Kupası'ndan elendik, ilk defa elenmiyoruz. Bu şampiyonluk maçı da değildi. Bu tür sonuçlar doğal karşılanmalı futbolda ama maalesef bizde doğal karşılanmıyor. Üzülüyoruz. Taraftarın tepkisi de normal karşılıyorum. Taraftar kupa kazanmak istiyor. Her zaman istediğimiz şeyleri başaramıyoruz hayatta."
duhuliye.com
YORUMLAR (406)
Bırakamazsın, bırakmayacaksın. Bu mk trolleri, bir de trübüne dolmuş tenekeler buna karar veremez.
Bu hezımetten sonra kalmayımı düşünüyorsun hala oyleyse ya ahmaksın ya arsız
Bu heaımetten sonra kalmayımı düşünüyorsun hala oyleyse ya ahmaksın ya arsız
Deli olmamak, Çıldırmak elde değil. Sen Sergen Yalçın son paragraftaki sözleri nasıl söylersin. hatırlarmısın en az senin kadar efsane olan ertuğrul kiev dönüşü hayat devam ediyor dedi diye adamı Bırak istifa etmesini Beşiktaş semtinden birdaha geçirmedi. bu nasıl bir kabullenmişlik neymiş şampiyonluk maçı değilmiş ilk defada da kupadan elenmiyorlarmış bunu söyleyen adam bize teknik direktörlük yapamaz. ne hırs kalmış ne heyacan zorla tutma kendini başkan sanan zat al adamını ve yürü hipodroma sizden bir cacaık olmaz anlaşıldı.
Şimdi mazeret üretme sergen. Hedefimiz kupa dedin. İkinci üçüncülük hedeflerini tutturamadın zaten. Dördüncülüğü de zor şekilde kaptık. Beşiktaşın amblemini koysan zaten durduğu yerde dördüncü olur. Sana gerek yok. O nedenle Seyircinin dediğini yap İSTİFA ET. Madem son iki maç bir şeyi değiştirmeyecek niye duruyorsun. Bakacağız filan. DEFOL GİT KARDEŞİM. Yeter artık yav. Boş vaatlere karnımız tok. Eleştirmen olarak yaptıklarınla şimdi yaptıkların tam TERSİ çıktı. Hiç bir şeyi başaramadın. Bari İSTİFAYI BAŞAR
İstiyor lan istiyor hadi bırak da görelim tiyatrocu,kurnaz seni!
Lütfennn Gereğini yerine getir ve istifa et. GİTTT......
Ya arkadaşlar biliyorum üzgünsünüz, hepimiz üzgünüz ama duygusal olmadan bir sağlıklı düşünüp karar verin çünkü artık kimsenin hataya tahammülü kalmadı. Sergen gidince her şey düzelecek mi? Son 4 yılda kaç td değişti. Şimdi Bilal veya Orkun un direkten dönen şutlarından biri gol olsaydı veya aslani ye yapılan penaltı verilseydi uyduruk penaltı aleyhimize verilmeseydi, eminim bunların hiç birini konuşmuyor olacaktık. Sergen Yalçın mükemmel teknik direktör değil diye baştan beri söyleyenlerdenim ama şunu da söyledim Türkiye dinamiklerini çok iyi bilen birisinden bahsediyoruz. Türkiye de iyi hoca olmak tek başına yetmiyor. Bunun en güzel örneği Fenerbahçe. Ben yine tekrar ediyorum birini getirirken hoca söylediklerini yapana kadar sabretmek lazım. Bakın sene başında Rafa egosuyla uğraştı, takımdaki Beşiktaş seviyesinde olmayan birçok oyuncuyu gönderdi ve en önemlisi 3 transfer dönemi istedi, hiç bir zaman umut satmadı sabır dedi. Bugünkü maçı yol kazası olarak görmek lazım. Ben Sergen in gönderilmesini Beşiktaş için çok büyük bir kaos olarak görüyorum çünkü aldırdığı oyuncular ve aldırmak istediği oyuncular var bunu yapamadan gitmesi bir 10 yıl daha geri götürür BEŞİKTAŞ ımızı. Gelecek hoca her şeyi sil baştan yapacak ve BEŞİKTAŞ ımızın borcu bir bu kadar daha katlanacak. Herkesi aklı selime davet eder ve Sergen e Ekim ayına kadar sabredilmesi gerektiğini tavsiye ederim.
@Ahmet Dursun kardeş senin bu dediğini anlamları icin akıl lazım... hadi onu geçtim beyin yok adamlarda. Kaputu açmışlar beyni almışlar. Zombi gibiler mk. Bunlarda virüs yaşayamaz, o derece! Akepe neyden yaşıyor sanıyorsun. Bunların beynini yiye yiye 25 yıldır evrim geçirdiler. Bırak uyandırma, başımıza iyice bela olmasınlar. Yanlışlıkla dokunursan da elini kireçle mireçle yıka, sana da bulaşmasın. Bize lazımsın kardeşim
Eeee istiyoruz bırak o zaman. Bak biz dördüncü olduk, kupayı alamadık, sezonu haziran ayında açmak zorundayız. Senin gezip tozman lazım, kızlarla takılman lazım. Sen gelemezsin öyle şeylere. Yol yakınken bir daha gelmemek üzere git
Hoca cok bıraktık senide bırakırız ama bu takıma az zeki topcu alın ayakları çok çalışan dğil kafası cok çalışamçn topcu alın . O golleri pasları attırak ayaklara o pasları attıran beyindir o olmayınca olmuyor olaitan gibi
Evet, bırakmanı istiyoruz. Haydi, anca gidersin!
Hemen bırak. Gelmen hataydı zaten. Sen pervasızca yorumculuk yapıp ergenlere futbolculuk anılarını falan anlat. Teknik direktörlük senin işin değil.
Troller nerede? Sesleri çıkmıyor. Burada bir kaç trol vardı hakaretler düzüyordu herkese. Onlar kendilerini iyi biliyor. Bir tanesi kupanın sapından bahsetmişti. Şimdi o kupanın sapıyla eğleniyordur. Kimsenin adamı olmayın Beşiktaş'ın adamı olun futbolun dinamiklerini öğrenin. Beş sezondur kulübün altına dinamit koyuluyor bu vasatlığı bu hovardalığı destekleyen sizin gibi renkli troller bu kulübün en büyük problemidir. İyiye iyi kötüye kötü demeyi öğrenin. Ayrıca insan gibi yorum yapmayı öğrenin!
Bırakmamı istiyorsa Ne demek. Bütün Stadt. İstifa deyip bagirfi Derhal istifa et Recberinide. Cengonuda. Ersininide Al defol git Sifirci
@Quaresma Beşiktaş ın taraftarı sadece stattakiler mi? Sergen sakın istifa etme renkliler bayram eder yoksa
sergen gerçekten bıktık senden, maç sonu saçma sapan yorumlarından, egondan , kibrinden ... bir halt değilsin sen, iyi oyuncuydun ama kötü TD' sin. pandemi döneminde baskıdan uzak bir ortamda tek golle gelen tesadüf bir şampiyonluğun ekmeğini yedin bunca zamandır. Beğenmediğin Farioli isimsiz adamlarla, 18-19 yaşında oyuncularla lizbon ve benfica önünde nereedeyse gol yemeden şampiyon oluyor. kime laf ettiysen misli ile başına geldi. Solkskajer e demedik laf bırakmadın ondan berbat duruma düştün. lanetin de al ve git bu takımdan. senden ne köy olur ne de kasaba. yetenek sizsiniz tam senlik
Kupadan elenmesi gayet iyi oldu şimdi ganyancı sergen iTürkiye kupasını alıp havaya girecekti işte ben aldım ben yaptım diye sonrasında sezon başında yine ilk haftalarda mağlubiyet alıp kasımda kaçacaktı adım gibi biliyorum sonra yine 1 sene hüsran hoca üstüne hoca değiştir olacaksa en azından olacaksa en başında yolsun bizde yeni sezona doğru düzgün bir hoca ile girelim en azından gelecek kişi cengiz diye Gökhan diye kazmaları takıma toplamaz sadece hu Gökhan kazması yüzünden en az 6 puan kaybettik biz
Sergen i sevmem td olarak takim ne oynuyor belli değil, Rafa yi Muci yi yedi, Jota yi niye oynatmaz belli değiAma bu maçta onun hatası degil. Konya nin şutu bile yok olmayan penaltıyla yenildik. Sergen e verilen süre Ole ye verilse bu kadar kötü olmazdı bence. Sergen seneye kalsın m? daha iyisini bu yönetim getiremeyeceğine göre üzgünüm ama kalsın. Adalı istifa
Ulan burda Sergen e sallayanların alayı Besiktaşın önce faydasız oyunculardan kurtularak dogru transferler yaparak ayağa kalmasından korkan renkli troller. Sergenin Beşiktaş a bu yeteneksiz oyuncular ile oynattığı futbolu Geyse şampiyon olduğu rekor puanlar topladığı şu dört sene boyunca hangi maçta oynayabildi, hangi maçta rakibini ezdi de oyunu domine etti. Önce ona bakın siz
@Her Zaman Her Y kardeş senin bu dediğini anlamları icin akıl lazım... hadi onu geçtim beyin yok adamlarda. Kaputu açmışlar beyni almışlar. Zombi gibiler mk. Bunlarda virüs yaşayamaz, o derece! Akepe neyden yaşıyor sanıyorsun. Bunların beynini yiye yiye 25 yıldır evrim geçirdiler. Bırak uyandırma, başımıza iyice bela olmasınlar. Yanlışlıkla dokunursan da elini kireçle mireçle yıka, sana da bulaşmasın. Bize lazımsın kardeşim
@Her Zaman Her Y haklısın. Anlamayacaklar. Bırak beter olsunlar. Van brongostu, soskayeri portekizli bi adam vardı onu çabuk unuttu bu taraftar. Beter olsunlar
@Her Zaman Her Y kaç para veriyolar size trollük için. yoksa bu zekayla buralara gelmen zor, başka ihtimal gelmedi aklıma yanlış anlama.
Yallah köyüne geldin geleli hep mazeret hiç yüz güldürmesin ne plan var ortada ne taktik hep aynınlaflar bıktık işine bak bjk acil hoca lazım
Bizden sonra bir Anadolu takımını bile çalıştırmanız TV koltuğunda millete atıp tutan adamı aldılar geldiler yine takımın başına. Adamın bir teknik direktörlük hedefi olsa o boş olduğu zamanda gider eğitimini alırdı. Geldi takımı dağıttı topculari kusturdu sattirdi ve şimdi de gidiyo
Nerde ne eğitim aldinda teknik direktör oldun. Sen yorumcusun ekranda millete sallamak kolay ama sahada bitiksin. İkisi kanat beş transferle kafaya oynayacak takımı geldin dagittin şimdide gidiyon gedson rafa Abraham muci musrati Semih kalsa bunlardan daha iyiydi
Dikkat beyler bu Galatasaray ile sadece Sergen hoca yarışa bilir. Menejeelee kapıda bekliyor zaten onanalari seyrederiz dikkat diyorum. Ne olacak Sergen hoca gidince Arsenal her sene kupa mi alıyor kaç şampiyonluk verdi son haftalar yazık temel atıldı takım üstüne koyacak bekleyin sabır beyler eğer hoca giderse biz 10 sene şampiyon olamayız
Senin takımın başına gelmesi çok isteyenlerden biriydim aman bu saatten sonra lütfen git ve bir daha sakın gelme. Çünkü taktik bilgin kocaman bir 0.
Direk bir maça bakarak yorum yapmak istifa demek bırak demek olmaz demek yanlıştır ama geldin geleli ne gelişim var ne bir geleceğe yönelik umut, geldin geleli hangi oyuncunun performansı yükseldi, geldin geleli hangi genç oyuncu kazandık, geldin geleli derbilerin çoğu hüsran, geldin geleli şikayetçisin, geldin geleli birilerini ya performansı düştü ya da üstü çizildi ve sonunda da tek hedef oda yalan oldu. Bu şartlar altında nasıl güvenilecek nasıl sabır edilecek. Bu taraftar senden kupalar şampiyonluklar beklemedi gel umut ol diye bekledi. Biraz takıma dokunmuş hoca şu yetersiz kadroyla bile daha iyi oyunlar izletir ve kupayı da alırdı. Yol yakınken ayrılmalı ve disiplinli başarıya aç ve hücum oynatacak yabancı hoca getirilmelidir. Zamanında ve iş işten geçmeden önce.. Bu yönetimle olur mu o da büyük soru işareti..
Sayın Adalı Sayın Sergen BEŞIKTAŞ'lılığınızdandan şüphemiz yok ama olmadı olmuyor olmayacak lütfen please
tertemiz git.. insan gibi git.. adam gibi git!!
Sergeni severiz bu doğru, başarı için istikrar da gerekir bunda doğru ancak Sergen oyunculuk seviyesinin 1/3 ne teknik direktör olarak erişemedi. Bundan sonra da büyük takım çalıştırma şansını kendi kendine sıfırladınbana göre Neşiktaştaki görevine son verilirse ki bunu kendini geliştiremediği için kendi hak etti, bundan sonraki Teknik Direktörlük kariyerinin jübile maçını oynamıştır.
kardeşim ben seni iyi kötü olarak değerlendirmem çünkü sen td değilsin ben bile Beşiktaşa hoca olsam sen kadar performans veririm
Yani taraftardan destek bekliyorsun, yani troller göreve! Sergen hocam istifa için taraftarı bekleme, gerçekten beşiktaşlıysan bunun kararını sen ver. Aç tv lerde Ole ve diğer hocalar için yaptığın yorumları, ona göre kararını ver. Ole hocada eleştirdiklerinin tamamı misliyle sende de var üstelik sen derbi de kazanamadın. Sana transfer de yapıldı ama transfer ve öncesi ve sonrası arasında takımın oyununda bir gram ilerleme olmadı. Sadece saha içi değil saha dışında da performansın kötü. Daha ilk hafta scout ekibine basın toplantısında salladın ama gittin cengizi sazdağını getirdin. Beşiktaşlılık vefadır deriz çocukluğumuzdan beri. Ben 45 yaşımdayım onu da yerle bir ettin, necipi kadro dışı bıraktın. Rafayı, Ole hoca idare etti sen başımıza bir sorun olarak onu da getirdin, yönetimi de zora soktun. Daha onlarcası... Sen ne gösterdin de bu taraftar sana destek versin güvensin. Sen taraftarı bırak şapkanı önüne elini de vicdanına koy ve söyle: "Ole hocaya dediklerinin kaçını düzelttin?"
Yine masal anlatıyor Olmuyor yapamıyorsun istifa bazen gerekir
Senin gamsızlığından kötü teknik direktörü olmandan taraftarın sergen aşkından da bıktık iyi futbolcuydun ama disiplin sevmeyen ve yeni yetişen oyunculara da anlattığın hikayeler bile kötü örnek olacak oyuncuydun Allah vergisi yeteneğin olduğu doğru 4 büyük kulübe transfer olduğunda doğru kısaca vesselam sen iyi oyuncuydun ama asla taktiği olmayan sadece yıldız oyuncular performansına bakan kötü bir teknik direktörsün seneyi kaybetmeyelim sanada saygımız bozulmadan git artık program yap çağdaş ile senin yerin artık medyada
ve sahne herseyi cok bilmis Taraftarlarda, son 3 yilda kac teknik direktör degistirdik bi arkaniza dönüp de bi bakin, iyi futbolcularla iyi teknik direktör olunur. Sergen hocaninda yanlislari var elbet ama bugün Sergenin yerine Guardiola dahi olsaydi futbol adina bisey degismezdi.
Maç boyu sen kazanmak için ne naptın. Biz nasıl kenarda maç izledik hocada bizim gibi taraftar gibi maç izledi. İkinci yarı konya oynuyor bizim ki kenarda izliyor her zaman ki gibi
3 Milyon Euro’yu bırakıp gitmez! Yüzsüz, onursuz herif!! Küfürlerle uğurlayacağız seni!
Futbolculuk dönemlerinde kendine 1 gr yatırım yapmamış ,futbol aklını hep kendi bildiği gibi sanmış bir efsanemiz.. Biz de kendisinden Beşiktaş klubünü kurtarmasını bekliyoruz. Sonuçlar olması gerektiği gibi maalesef ,süpriz yok.
Senin çöp Ersin, kazma Cengiz inadın ve diğer futbolculara yaptığın haksızklıklar bu takımı bitirdi. Adalı desen yapının bize atadığı başkan şampiyonluk potasından tamamiyle uzaklaşmayı bekledi MHK ya TFF ye tepki vermek için, yapı ne diyorsa onu yapıyor. Hepiniz sektirin gidin
Bir umutla sabah kalktığımda sergen kabusu bitmiştir diye uyandım. Hiçbir faydası olmayan daha bankalar Birliği'nden çıkamayan başkanla birlikte, çok önemli maç deyip 2/3 pozisyonla turu resmen hediye eden sergende hemen gitmelidir. Yazıklar olsun şu cacık Konya'ya elenen takımada sergenede yazıklar olsun.
Son lig maçında istifa istifa diye stadı inletmezsek bu takım tamamen Anadolu takımı olur .
Beşiktaş’ın parasını yedin Beşiktaş’ın geleceğini yedin besintasin değerlerini harcadın besiktaslilik dürtüsünü zedeledin Ahmet nur çebi yi harcadın pjanici harcadın abubakar harcadın rafa silvayi harcadın hepsi icin kimse Beşiktaş’tan büyük değil gibi sozler ettin evet sergenella pavyoncu bahisci sergenella kimse besiktastan büyük degil istifa etme defol git!!!!!
kupayı kaybettik, Sergen i kaybetmeyelim. Bu kaostan çıkış yolu bir tek o.
@mcm kaosa neden olduğunu düşündüğün neyi değiştirdi 8 ayda da bundan sonra da düzelteceğini düşünüyorsun. Evet istikrar şart ama sergen değil. Gidenler daha kötü değildi. Sabredilmesi gereken sergen değil. Bu sabrı Ole gocaya gösterseydik takım zaten en kötü yine 4. Olurdu ki bence daha iyisi de olurdu. E o zaman niye sergen. Elleeini bağlayıp lovadan maç seyretsin diye mi?
Sayın başkan sayın Sergen lütfen gidin please
Daha büyük hakaretler işitmeden bırak git bundan sonra ağzınla kuş tutsan taraftarla yıldızın barışmaz. Oynattığın futbolla değil oynatıp oynatmadığı topçulardan dolayı haksızlıktan dolayı taraftar nefret etmeye başladı senden
SERGENİN YANINDAKİLERDEN Bİ BOK OLMAZ O SERKANIN ALDIĞI TOPÇULAR BUNLAR. Bitane antrenör kılıklı var sergenle konuşup duruyor bibok bilmiyor. Bu adam şampiyon yaptığında TAMER TUNA ve MURAT HOCA VARDI. Ayrıca bizim başkan çok amatör ruhlu, Zevzek zewzek konuluyor kamera görünce. Fikret ormanın gelip SAMSUNSPOR hocasını getirmesi lazım.
Burada istifa diyenler yıllardır analarını belleyen tayyibe istifa diyemiyorlar. Lan muhtara bile istifa cekemiyorsunuz gtler. Neyin peşindesiniz siz mk trolleri. Iki biraya şerefinizi satarsınız siz dingiller. Kırıklar