Futbol

Sergen Yalçın: ''Yapılanma dönemi dedik, zaman lazım dedik.''

Sergen Yalçın, Karagümrük maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş, saat 20.00'de Karagümrük ile karşılaşacak.

Karşılaşma öncesi Sergen Yalçın açıklamalarda bulundu.

ÖNCELİKLİ HEDEFİMİZ TÜRKİYE KUPASI

Sergen Yalçın: "İç saha maçı oynayacağız. Tabii ki kazanmak istiyoruz. Ligin son bölümü geldi artık. Sona doğru yaklaşıyoruz yavaş yavaş. Öncelikli hedefimiz Türkiye Kupası, ona çok değer veriyoruz. Bugün de önemli bir maç oynayacağız. Kazanmak istiyoruz, her maçı kazanmak istiyoruz."

BEŞİKTAŞ'TA 100. MAÇ

Sergen Yalçın: "Gayet başarılı bence. Bu iklimde 100 maç çok iyi bence Türk futbolunda.  Çok önemli. İşler kötü gittiğinde ağır eleştiriler oluyor. Bence daha pozitif olunmalı.  Taraftarımızın daha pozitif bakması lazım. Yeni bir yapılanma dönemi dedik,  zaman lazım dedik. İlk bölümde işlerin yüzde 30'unu hallettik.  Daha uzun bir zaman var. Kadro ile ilgili ciddi değişiklikler planlıyoruz sezon sonunda. Herkesi pozitif olmaya davet ediyorum. Sürekli negatif olarak bir yere varamayız."

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }