05.05.2026 - 23:14

Takip Et:

Sergen Yalçın'a su şişesi atıldı

Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Konyaspor'a 1-0 yenilerek elenen Beşiktaş'ta taraftarlar, "Yönetim istifa, Sergen istifa" tezahüratları yaptı. Ayrıca siyah-beyazlı ekibin teknik direktörü Sergen Yalçın'a tribünden su şişesi fırlatıldı.

Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Beşiktaş, sahasında Konyaspor'u konuk etti. Tüpraş Stadyumu'nda oynanan mücadelede kazanan, son saniyelerde gelen golle konuk ekip oldu.

Karşılaşma boyunca iki takım da kontrollü bir oyun sergilerken, maçın kaderi uzatma dakikalarında değişti. 90+8. dakikada kazanılan penaltıda topun başına geçen Enis Bardhi, ağları havalandırarak takımını 1-0 öne geçirdi.

Kalan dakikalarda başka gol olmayınca Konyaspor sahadan 1-0 galip ayrıldı ve adını finale yazdırdı.

MAÇ SONU PROTESTO

Konuk ekibin attığı gol sonrasında tribünler takıma, yönetime ve Sergen Yalçın'a tepki gösterdi. Beşiktaş Stadyumu'nda "Sergen Yalçın istifa" sesleri yükseldi. 

SERGEN YALÇIN'A SU ŞİŞESİ ATILDI

Siyah-beyazlı taraftarlar teknik direktör Sergen Yalçın'ı istifaya davet ederken, tecrübeli teknik adama su şişesi atıldı.

duhuliye.com

YORUMLAR (70)

Bir dost
07.05.2026 - 21:16

@Tarık kardeş senin bu dediğini anlamları icin akıl lazım... hadi onu geçtim beyin yok adamlarda. Kaputu açmışlar beyni almışlar. Zombi gibiler mk. Bunlarda virüs yaşayamaz, o derece! Akepe neyden yaşıyor sanıyorsun. Bunların beynini yiye yiye 25 yıldır evrim geçirdiler. Bırak uyandırma, başımıza iyice bela olmasınlar. Yanlışlıkla dokunursan da elini kireçle mireçle yıka, sana da bulaşmasın. Bize lazımsın kardeşim

Yanıtla Beğenme (0)
19:03
06.05.2026 - 14:49

Vay adama bak vay, nesin sen ya canavar mı? ! Su şişesini fırlatan herşeyi hepsinden iyi mi biliyormuş ??? Arkadaş düşürmeyin işi yerlere, alkış yapın, destek olun, ayıp ya!! Yiğit düştüğü yerden kalkar. Yçnetim doğrusunu yapmış destek olmuş, iş çok daha, çok da yol aldılar, devam edilsin ve çok daha profesyonel nasıl yönetirize çalışsın herkes; günümüz rekabet şartları bunu gerektiriyor, su şişesi fırlatanı stada almayın bi daha, gelmesin!!!!.

Yanıtla Beğenme (0)
Bir dost
07.05.2026 - 21:17

@19:03 kardeş senin bu dediğini anlamları icin akıl lazım... hadi onu geçtim beyin yok adamlarda. Kaputu açmışlar beyni almışlar. Zombi gibiler mk. Bunlarda virüs yaşayamaz, o derece! Akepe neyden yaşıyor sanıyorsun. Bunların beynini yiye yiye 25 yıldır evrim geçirdiler. Bırak uyandırma, başımıza iyice bela olmasınlar. Yanlışlıkla dokunursan da elini kireçle mireçle yıka, sana da bulaşmasın. Bize lazımsın kardeşim

Beğenme (0)
Levent
06.05.2026 - 08:09

Kaleye doğru düzgün şut yok oyun yok.

Yanıtla Beğenme (0)
Tarık
06.05.2026 - 04:35

En son ne zaman set oyunu oynattı sergen? Hurra top oynatarak başarı gelir mi sandınız?

Yanıtla Beğenme (2)
Tarık
06.05.2026 - 04:34

İyi de adalet olmadan (jota taylan kartal kayra djalo vazguez) hakları yenirken başarı gelir mi sandınız?

Yanıtla Beğenme (2)
Mert esmer
06.05.2026 - 04:29

Adamın elinde leroy sane osimhenmi var. Bu kadroyla bu kadar olur. Türkiye kupasını alsa ne olur. Gereksiz bir yerleri kalkacaktı. Başkanından topçusuna alayı gitsin

Yanıtla Beğenme (15)
Cabbarov
06.05.2026 - 05:09

@Mert esmer Konya’dan kötü mü senin kadron! Karabük’ten kötü mü??

Beğenme (0)
BjkKartal
06.05.2026 - 03:25

Ole'nin ahı var kardeş...

Yanıtla Beğenme (2)
kova mert
06.05.2026 - 02:08

Umarım dolu cam şişedir.

Yanıtla Beğenme (5)
Deli Kartal
06.05.2026 - 03:46

@kova mert 🫢🫢😀😀😂😂

Beğenme (1)
ENDeR
06.05.2026 - 01:51

SORUN BEWIKTAS TARAFTARINDA VE YONETIMDE 1) TARAFTQR COK ROMANTIK SEMIH HEKIMOGLU OH UCLUSUYLE SAMPIYIN OLACAGINA INANIYOR ADNAN HOCA PEYGAMBERLIGINE INANANLAR GIBI TARAFTARDA SALAK BIR GURUH VAR 2) BESIKTAS TRANSFER YAPARKEN DAHA SENE BASI 3 4 KOLTUGUNA OTURUYOR ZATEN O KADTOLAR ZATEN BOYLE OLURDU 3) TFFDE MHKDE BESIKTAS SAMAROGLANI SU PENALTIYI FB GS VEREMEZ YONETIMLER HAK BILE SAVUNAMIYOR SONUC 4 YILDIR SEVDIGIM TUTTUHIM BESIKTASA PARA BASMADIM CUNKU HAYALPEREST DEGILIM 4 SENEDIR GS SAMPIYIN OLUR DIYORUM VE OLUYOR AZ ZEKA AZ ZEKA BESIKTAS TRAFTAARI AZ ZEKA

Yanıtla Beğenme (0)
adam olunuz
06.05.2026 - 00:58

Terbiyesizler .. bu ligde tek şanslı Okan. Adam çök iyi oyunculara sahip.. sergen gelince hep sıkıntılı zaman ve vasat oyuncular ile oynadı … sergen beşiktaşın efsanesi .. gitsin yada kalsın böyle terbiyesizlik olmamalı

Yanıtla Beğenme (19)
BJK 1903
06.05.2026 - 00:20

YA İLHAN PALUT YA TOMHAS REİS

Yanıtla Beğenme (11)
Mert esmer
06.05.2026 - 04:32

@BJK 1903 klopp gelse bir cacık olmaz bu kadrodan

Beğenme (1)
hollanda kartal
06.05.2026 - 00:14

Orta parmak gosterir, taraftar yine bagrina basar. Hep boyle olmadimi zaten?

Yanıtla Beğenme (0)
Toprak
06.05.2026 - 00:07

Bu serserice hareketler artık bir son bulmalı. Atanları şiddetle kınıyorum. Eleştirmek başka fiziksel şiddet bambaşka. Bu saygısızlık sadece Sergene değil Beşiktaşa yapılmıştır.

Yanıtla Beğenme (7)
Bergen Yalcin
05.05.2026 - 23:58

Besiktasin bu halde olmasının en büyük sorumlusu sergen sevgileri besiktas sevgilerinin önüne geçmiş sergensporlu güruhtur!! Sergen yalakalarıdir! Bunlar sergeni sevdikleri kadar besiktasi sevselerdi böyle olmazdi!!

Yanıtla Beğenme (8)
Ali han
05.05.2026 - 23:57

Sergenin performansı yerlerde sürünüyor. ADALI İSTİFA

Yanıtla Beğenme (4)
adem
05.05.2026 - 23:53

Hoca bardağı taşırdı

Yanıtla Beğenme (4)
Sergen istifa
05.05.2026 - 23:49

O şişeyi atanın ellerinden öpüyorum

Yanıtla Beğenme (11)
Str oradan
07.05.2026 - 20:54

@Sergen istifa bugün el öpen yarın göt öper bknz. akepeli

Beğenme (0)
Leyşan
06.05.2026 - 02:08

@Sergen istifa Ben attım gel öp

Beğenme (0)
KARTALGÖZÜ
05.05.2026 - 23:49

Hedefi, heyecanı olmayan günü yaşayan biri. Maç esnasinda çoğunda bariz beyinsel sıkıntılar gözlemlediğim Afrikalı futbolcular bile Fransızca'nın yanında İngilizce de konusuyorlar. Sergen ise bunca sene İngilizce öğrenmeyi düşünmemiş, vakit ayirmamiş. Arda Turan gibi, Fatih Terim benzeri ortalama kültürden gelen maço yapılı biri bile kendini gelistiriyor takir takir İngilizce konuşuyor. Ama Arda'da ik şart olan heyecan var ve kendini geliştiriyor. Sergen'de egosundan başka bir numara yok. Başarı için iç cephede heyecanı olan Arda, Deli İbo gibi öncelikli vasfı futbo heyecanı olan birini getireceksin, dışarda da hakemleri ve onları yonlendiren efendilerinin ayaklarını denk almalarini gerektirecek, anlayacaklari dilden sert eylemleri organize edip faaliyete geçeceksin. Kabataş Erkek Liseli bir hekim olarak vereceğim naçizane ilk reçete budur.

Yanıtla Beğenme (3)
Mahmut
05.05.2026 - 23:49

Şenol Hocam gel kurtar bizi Beşiktaş'ını tekrar büyük yap

Yanıtla Beğenme (21)
Muhtar
06.05.2026 - 01:16

@Mahmut hastr ordan dümbelek.... Sen git oldu olcak abullah avcıyıda çağır.

Beğenme (2)
Cahil taraftar
05.05.2026 - 23:48

Hep taraftar yüzünden. En cahil taraftar bizde kardeşim. Trabzonspor bizim yarımız kadar parayla çok daha iyi transfer yapıyor biz de öyle bir scaut ve izleme komitesi y9kmu ne iş yapar bu Serkan efendi. Bizim taraftar çok biliyor ya. Geçen sene onuachu yu beğenmeyip buraya yazan birkaç tane sığır vardı güya taraftar. Alın size oh la Mustafa.

Yanıtla Beğenme (1)
Kara Murat
05.05.2026 - 23:47

Git artık. Yeter.

Yanıtla Beğenme (3)
Haso Paso
05.05.2026 - 23:46

Koskoca Beşiktaş'ın 4.lüğünü açıklamaları ile normalleştirdi. Üstelik en azından 2. olma ihtimali bile varken yaptı bunu. Adaletsiz forma vermesi ile oyuncuları küstürdü. Ligde kazandığı tek derbi yok. Elenmediği tek kulvar yok. Beşiktaş tarihinin en kötü teknik direktörlerinden biri.

Yanıtla Beğenme (2)
Bozoklu
05.05.2026 - 23:45

Razvan Lucesku, ilhan palut veya olur mu bilmem ama Arda Turan

Yanıtla Beğenme (2)
Tekmi dublemi
05.05.2026 - 23:44

Yeterince vakti oldu Hala takim bk gibi futbol oynuuor. Simdi istifa etmesi lazim Ama su atilmasi dogru degil

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk67
05.05.2026 - 23:42

Artık başkanının görmesi lazım hoca da kalite yok yaptırdığı transferler iyi değil bir büyük kulüp te bu kadar hata inanılmaz Sergen de hırs yok olursa olur olmassa olmaz bu akşamki mağlubiyet yönetim ve hocaya yazar

Yanıtla Beğenme (0)
x2p
05.05.2026 - 23:40

ARDA TURAN!!!!!!!!

Yanıtla Beğenme (11)
Kadro kalitesi
05.05.2026 - 23:39

Hep söyledim yıllardır söylüyorum mesele Sergen meselesi değil yani hocalık bişey yok. Kadro kaliten bu kadar kardeşim. Vasat vasat çapsız pas kalitesi olmayan ayakta duruşu koşması bile futbolcuya benzemeyen topçularla ancak bu kadar. Beşiktaş kör testere gibi. Jurgen klop gelse kadro yoksa bişey yapamaz. Kalecin ve baba forvetin yok kardeşim senin. Paraya kıyıp bu ikisini alacaksn yoksa böyle çok elenirsin daha.

Yanıtla Beğenme (13)
Hollanda Kartal
05.05.2026 - 23:51

@Kadro kalitesi Konya'nin çok daha kaliteli bir kadrosu var zaten dimi. Her gelen hoca için onca transfer ve sonuç yine hüsran. Asıl doğru düzgün bir hoca gelmesi lazım önce. Koy Ilhan Palut'u Sergen'den bin kat daha fazla iş yapar mevcut kadroyla.

Beğenme (2)
Beyhan
05.05.2026 - 23:37

Sergen besiktasimizin icine atilmis bir bombasin

Yanıtla Beğenme (3)
Munch
05.05.2026 - 23:37

Hocam şampiyon olduğun dönemde aboubakar ghezal rosier vida Josef atiba gibi net oyuncular vardı nkdou ve Larin gibi çok iyi katkı veren oyuncular vardı. Maalesef bu kadroda Orkun, murillo, Bilal hariç hiçbiri net oyuncu değil.

Yanıtla Beğenme (1)
Taraftar
05.05.2026 - 23:40

@Munch Bilal ? Amir ilk geldiği gibi mi ? Orkun 6,5 luk oyuncu 8-9 değil

Beğenme (3)
Ugur
05.05.2026 - 23:34

Bu bidon sergene arka çıkan bizden olamaz. Nokta

Yanıtla Beğenme (7)
Ugur
05.05.2026 - 23:33

Adam o kadar boşki seyirciye göre oyuncu değiştiriyor yürü git

Yanıtla Beğenme (1)
Ugur
05.05.2026 - 23:33

Adam o kadar boşki seyirciye göre oyuncu değiştiriyor yürü git

Yanıtla Beğenme (0)
Haber1903
05.05.2026 - 23:33

Orta parmak segen zamanında yaptığını yapamamışmı seni hoca dite getiren başkan da bir düşmandır

Yanıtla Beğenme (3)
Ugur
05.05.2026 - 23:32

Artık hakem konuşmayın kardeşim bu bidon sergenin kanatsız çıkardığı abuk sabuk kadroyu, bu adamın egosunu, takımın ne oynaduğını konuşun önce

Yanıtla Beğenme (3)
Ugur
05.05.2026 - 23:32

Artık hakem konuşmayın kardeşim bu bidon sergenin kanatsız çıkardığı abuk sabuk kadroyu, bu adamın egosunu, takımın ne oynaduğını konuşun önce

Yanıtla Beğenme (3)
Ugur
05.05.2026 - 23:31

Artık hakem konuşmayın kardeşim bu bidon sergenin kanatsız çıkardığı abuk sabuk kadroyu, bu adamın egosunu, takımın ne oynaduğını konuşun önce

Yanıtla Beğenme (4)
Ugur
05.05.2026 - 23:31

Artık hakem konuşmayın kardeşim bu bidon sergenin kanatsız çıkardığı abuk sabuk kadroyu, bu adamın egosunu, takımın ne oynaduğını konuşun önce

Yanıtla Beğenme (4)
Ugur
05.05.2026 - 23:31

Artık hakem konuşmayın kardeşim bu bidon sergenin kanatsız çıkardığı abuk sabuk kadroyu, bu adamın egosunu, takımın ne oynaduğını konuşun önce

Yanıtla Beğenme (4)
MT
05.05.2026 - 23:30

Sergen başarısız tepki göstermek evet ama su şişesi atmak nedir atanları bulup bi tarafına…

Yanıtla Beğenme (7)
At gibi
05.05.2026 - 23:28

Tipik fenerbahce taraftarı sendromu. Tayyip erdogan ve geziyle başlayan fikret ormanla zirve yapan zkik taraftar profili. Böyle gte böyle tarak. Ülkeye, insanlarına devletine bak bi, daha ne bekleyebilirsin ki

Yanıtla Beğenme (12)
Ugur
05.05.2026 - 23:28

Abuk sabuk kadro çıkarıp eller cepte maç izlemek nedir be adam. Defoll

Yanıtla Beğenme (3)
Ugur
05.05.2026 - 23:28

Abuk sabuk kadro çıkarıp eller cepte maç izlemek nedir be adam. Defoll

Yanıtla Beğenme (4)
Ugur
05.05.2026 - 23:28

Abuk sabuk kadro çıkarıp eller cepte maç izlemek nedir be adam. Defoll

Yanıtla Beğenme (3)
Administraktör
05.05.2026 - 23:28

Onu atan kimse şişe inşallah bir tarafına monte edilir. Sergen gelmeseydi 10-15. Sırada tamamlardık ligi. Ama yetmedi mal adam mı arıyorsun bak işte bu şişeyi atan bir mal. Sergen gelmeden önce atağa çıkamayan bir takım izliyorduk böyle taraftara müstehaktır.

Yanıtla Beğenme (26)
Sudo
05.05.2026 - 23:38

@Administraktör ya he he aynen öyle atağa çıkamadan tüm derbileri kazandık, Athletic Bilabo'ya 4 attık. 150 milyon euro harcamadan son maçla 4ncü olduk... yalan siz sergenciler için sıradan olmuş

Beğenme (1)
X21
05.05.2026 - 23:28

Ayıp etmişler, böyle ultra mega süper hocaya yapılrmı.

Yanıtla Beğenme (9)
Kuruyew
05.05.2026 - 23:27

Ne karaktersiz taraftarlarla dolmus buralari butun mac tek kale oynadik 2 top direkten döndü herseyi yapti takim daha ne istiyorsunuz hakemi hic gormedinizmi ince ince neler yapti konya 3bucuk aydir mac kaybetmemis sahaya gomduk kim gelsin istiyosunuz ki gelenede 5 hafta tahammulunuz yok defolun gidin düşün bu takimin yakasindanp en ufak kayipta takimi aşagiya cekiyosunuz nerde o taraftar herkes seyirci olmuş bir çoğuda trol defolun gidin bu takimin uzerinden

Yanıtla Beğenme (13)
Elazığlı Kartal
05.05.2026 - 23:27

Asllani’ye yapılan kesin penaltı!!! Bize verilen penaltı çizginin dışında!! Ve MAALESEF takımda ciddi bir itiraz yok! Ya kardeşim bu GS’ye yapılsa ortalığı ağaya kaldırır, 10 oyuncu hakemin etrafını sarardı. Bizimkiler kuzu gibi! Hırs yok! heyacan yok! Bunun suçlusu da Sergen!

Yanıtla Beğenme (3)
Str oradan
07.05.2026 - 21:03

@Elazığlı Kartal taraftar mal, hakem n'apsın. Böyle denyo taraftar bozuntusu kitle tribünde olursa kırmızı göstermediğine sevinmek lazım

Beğenme (0)
Rafa
05.05.2026 - 23:27

Rafa Nın bi bildiği vardı ki gitti. Bu adamı başımıza bela ettik. BJK en az 5 sene geri gitti.

Yanıtla Beğenme (5)
Ugur
05.05.2026 - 23:26

Adam hem kel hem hodul şakam ısın belamısın ya sen. Defoll

Yanıtla Beğenme (5)
Ugur
05.05.2026 - 23:26

Adam hem kel hem hodul şakam ısın belamısın ya sen. Defoll

Yanıtla Beğenme (4)