25.06.2026 - 15:19

Takip Et:

Sergen Yalçın'dan Arda Turan'a: "Uzak dur!"

Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, Shakhtar Donetsk'te şampiyonluğa ulaşan Teknik Direktör Arda Turan'ın daha büyük kulüplerde çalışabileceğini belirterek kariyerine ülke dışında devam etmesi gerektiğini söyledi.

Kafa Sports YouTube kanalında açıklamalar yapan Sergen Yalçın; Arda Turan'ın Shakhtar kariyerine ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.

“ARDA, AVRUPA'DA GÜZEL TAKIMLARA GİDEBİLİR”

Arda Turan'ın başarılı olduğunu ve Avrupa'da daha ileriye gidebileceğini belirten Sergen Yalçın, "Arda Turan, Avrupa'da güzel takımlara gidebilir. Arda'ya tavsiyem; Türkiye'den uzak dur. Başımıza gelenleri gördün işte. Daha ötesi var mı?" dedi.

Türkiye Gazetesi

YORUMLAR (36)

Ben dost
25.06.2026 - 16:13

Ula Sergen bir de Ardaya akıl veriyorsun kendinle ilişkilendirerek, sanırsın Avrupa'nın güzel kulüpleri senin futbol bilmezliğini normal karşılayacak.

Yanıtla Beğenme (0)
İstifaa
25.06.2026 - 16:08

Sergenin ahı tutar, Eylülde Adalı ve Özen yolcu

Yanıtla Beğenme (14)
Blacky
25.06.2026 - 16:05

Kendini üst klasman TD yerine sokuyor. Sen sadece kötü bir yorumcusun

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
25.06.2026 - 16:05

Konuştukça lan çukuruna battıkça batıyorsunuz Susta adam zannetsinler. Konuştukça Kendini temize çıkaracağını sanıyorsan yanılıyorsun. Bu gidişle yanında kimseyi bulamayacakaın

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
25.06.2026 - 16:05

Konuştukça lan çukuruna battıkça batıyorsunuz Susta adam zannetsinler. Konuştukça Kendini temize çıkaracağını sanıyorsan yanılıyorsun. Bu gidişle yanında kimseyi bulamayacakaın

Yanıtla Beğenme (0)
m_zileli
25.06.2026 - 16:05

Buda kendini Arda ile kıyaslıyor. Senin yaptıklarına bak birde ona

Yanıtla Beğenme (0)
nason
25.06.2026 - 16:04

oğlum bu neyin kafası lan sergen , son 20 yılda şampiyon olmuş takımların td istatistiklerine de mi bakmadın , kaç tane Türk td var , kaç tane yabancı td var , hadi onu da geçtim , okan namibya'dan mı geldi , 4 yıldır şampiyon olup duruyor , senin bitin kanlanmış yine

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet Özkan
25.06.2026 - 16:04

EŞŞEKCİ SERGEN YERLİ YABANCI OYUNCULARA KENDİNİ EZDİRMİS DALGA GECİLECEK KONUMA DÜŞMÜŞ ARDAYA BURALARA GELME DEYİP MASAL ANLATIYOR GANYANCİ

Yanıtla Beğenme (0)
Aydınlı
25.06.2026 - 16:03

Daha eveligün çıkan haberlerde Ece Erken'e verdiğin tavsiye ile kız evinden olmuş, Sergen'e güvenip para verdim dolandırıldım dedi :)

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
25.06.2026 - 16:03

Senin başına talih kuşu kondu egoların için hem kendini hem takımı bitirdin. Bide millete öğüt vermeye çalışıyor çapsız

Yanıtla Beğenme (0)
Yilmaz
25.06.2026 - 16:00

Ruhsal durumu kritik. Kendisi icin son BJK denemesi milat oldu. Herkes her seyi gordu. Klubu pazar yeri haline getirdi. Sabote etti. Bundan sonra kimse ne dinliyor, ne de ilgileniyor. Milleti sinirlendirmekten baska bir ise yaramiyor geri zekali laflari. Tepki, ilgi, rating yapmak icin soylenen laflar.

Yanıtla Beğenme (0)
bjk6565
25.06.2026 - 15:58

sen takımını sattın ardaya akıl vereceğine neden ardaya yenildiğinin hesabını verseydin sen çağdaş hoca olmasa o yılda şampiyonluğu göremiyecektin çünkü egon fazla kendini dev aynasında görüyorsun bir şey söylediğinde yapamayınca geri adım atmıyorsun örnek (cengiz ünder ) bunun uğrunda koskoca takımı heba etsen de yine inadım inat diyorsun hiçbir zamanda başarılı olamadın bunu da böyle bilesin transferlerin bile vasat bakma sen denize düşen yılana sarılır misali elimizde kaldılar transfer yapabilecek bir başkan olsaydı senin aldırdığın oyuncularda olmak üzere tozunun bile kalmaması için tüm stadı da çamaşır suyu ile yıkayıp temizlerdiler

Yanıtla Beğenme (0)
Bilal
25.06.2026 - 15:57

Şizofren yine konuşmuş

Yanıtla Beğenme (0)
Kutay Kartal
25.06.2026 - 15:54

Beşiktaş taraftarı sana 7 ay sabretti. Hedefimiz kupa hedefimiz kupa dedin diye Karagümrüğe bile puan kaybetmene birşey demedi... Maç sonu röportajlarını bile görmezden geldi. Ama sonunda Konyaspora elenince tabi ki eleştirileceksin... Şenol Güneş Türkiye yi Dünya 3.sü yaptı, Beşiktaş ı 2 yıl üstüste şampiyon yaptı, Beşiktaş ta en kötü döneminde bile 2.22 puan ortalamasıyla oynattı, buna rağmen adama demediklerini bırakmadılar... Sen zorla 1 kere şampiyon yaptın diye eleştrilmeyecek misin???

Yanıtla Beğenme (5)
bjk6565
25.06.2026 - 16:00

@Kutay Kartal o şampiyonluğun %70 futbolcuların %29 çağdaş hocanın geriye kalan 1 lik kısmı anca sergene yazar

Beğenme (0)
Kara günler
25.06.2026 - 15:53

Ya senin degil bizim başımıza senin gibi birisi geldi bu kadar cahilce ve amatörce bilimden uzak bir antrenör ancak Türkiye'den çıkardı bize denm geldi kader.

Yanıtla Beğenme (5)
YUUH
25.06.2026 - 15:52

Kafa bin beş yüz Sergenella'nın! Ulan senin başına gelen talih kuşuydu be! Senin dedikleri başkası dese. Sonra mevkiye gelince senin yaptıklarını başkası yapsa! 3 ayda kapı önüne tekme tokatla konurdu. Bir sezon sabrettik be sana! 41 yılda derbi kazanamayan tek hoca oldun lan! Utanmıyor musun? Gözüne dizine dursun nankör pislik!

Yanıtla Beğenme (3)
Bıktık sergen
25.06.2026 - 15:51

Tam bir cahilin ve vefasızın yapacağı tarzda konuşmalara devam ediyor hoca yazık camiaya liderlik edebilecek bilgi birikim belki var ama karakter sorunlu iyiki gittin ve bir daha gelmezsin bu camia sana muhtaç değil öyle düşünenler kendileri aciz asalaklar

Yanıtla Beğenme (3)
B Kisi
25.06.2026 - 15:47

Hahahah Yaw seni zaten tek türkiye ciddiye alir. Hicbir futbolcunun adini bilmeyen ilgisiz unursamaz adami avrupada ne yapsinlar. Arda türkiyede de basarili oldugu icin aldilar sen ancak türkiyede is yaparsin

Yanıtla Beğenme (3)
Sttas
25.06.2026 - 15:46

Başına gelenlerin sorumlusu sensin sağda solda ağlayacağına kendini sorgula

Yanıtla Beğenme (3)
Barış
25.06.2026 - 15:44

Yav bu adam kendi bırakmadi mi halen neyin tribini yaşıyor. Yazık bjk ima valla.

Yanıtla Beğenme (3)
Yedigi kaba pislemek
25.06.2026 - 15:43

Kapıdan sokarsanız bir daha sergen derseniz...

Yanıtla Beğenme (1)
Aslolan BJK
25.06.2026 - 15:42

Konuştukça daha çok iğreniyorum bu heriften.

Yanıtla Beğenme (1)
ozoz
25.06.2026 - 15:39

Bilici biliyormusun, ne şampiyon oldu ne derbi kazandı ama o adam o bütçeyle o oynattığı futbolla çok sevildi. Trabzonsporlu şenol güneş yine çok sevildi. Nasıl kendine bu kadar nefret ettirdin onu sorgula diyeceğim ama sen hatasızsın tabi, ego insanı ne hale getiriyor be...

Yanıtla Beğenme (1)
Gxl1903
25.06.2026 - 15:34

Saçmalamaya devam ediyor. Başarılı olan, görevini layığı ile yapan insanların başına neler gelmiyor!!!. Hak ettikleri iyi yorumları ve yeri alıyorlar. Sen ne taptın ki konuşuyorsun. Kupa gel al beni dedi onu dahi beceremedin. Hala sağa sola sallıyor yazık!!!

Yanıtla Beğenme (2)
haci dayi
25.06.2026 - 15:45

@Gxl1903 yeni hoca ilk tökezlediğin kuduz köpek gibi saldıracak olan da sensin.

Beğenme (6)
KARA KARTAL
25.06.2026 - 15:32

Basina ne gelmis. Yonetim sana %100 destek verdi. Taraftar kredin bitince yuhaladi. Ne gelmis basina. Herkes haksiz bir tek sen hakli. Kurtulduk

Yanıtla Beğenme (2)
E.D.
25.06.2026 - 15:31

Sus allah aşkına yaa, seni ne futbolcuyken ne de teknik direktörken kimse yurt dışından istemedi. Sen milette akıl verecek kapasitede değilsin.

Yanıtla Beğenme (2)
Ramazan
25.06.2026 - 15:30

Ne gelmiş senin başına ?

Yanıtla Beğenme (2)
BSS
25.06.2026 - 15:29

Öncelikle senden ve tavsiyelerinden uzak durmalı .. Kişiliğini ve tüm kalplerini sevgilisiyken nasıl nefret edilen bir adam olduğuna ibretle bakmalı .. Bir camianın lideri olabilme fırsatını nasıl hoyratça harcadığına dikkat etmeli .. Kumardan ve gayriahlaki ilişkilerden de uzak durmalı ..

Yanıtla Beğenme (1)
İsmail
25.06.2026 - 15:29

Bu vasıfsız cahil varoş avam tabakası soytarıya Beşiktaş'ı teslim edene de bu meymenetsizin arkasına düşüp destek verene de yazıklar olsun. Beşiktaş ın hakettiği değerde ki kişiler bu şekilde olmamalı.

Yanıtla Beğenme (1)
Salih Aydin
25.06.2026 - 15:54

@İsmail sizi cani gonulden destekliyoryum , sizin bu tespitlerinizi 15 senedir dile getiriyorum

Beğenme (1)
Ya yaa
25.06.2026 - 15:27

Başına gelenler mi ,onun sayesinde Beşiktaş’ın başına gelenler mi..

Yanıtla Beğenme (1)
Güneyli
25.06.2026 - 15:27

Sergen yüzsüzlüğü iyice ele almış! Demek istiyor ki, ben çok büyük Td. İdim ama harcadılar. Yahu turki cumhuriyetlerden bile çağıran yok seni. hala kendi kendine böbürleniyor Beşiktaşa Gölge etme başka ihsan istemez kardeşim.

Yanıtla Beğenme (0)
SYS
25.06.2026 - 15:27

Hoca haksız sayılmaz ! Şöyle bir hatırlayın, GS ve FB derbi maçlarımızı ve Konya ile yarı final maçımızı ! Her maç bariz hakem hatası, her maç bariz hakem hatası ; yönetimden ses yok, çözüm yok, hocayı savunma hiç yok ! Taraftar ise sürekli "istifa" !!!

Yanıtla Beğenme (13)
akinci44
25.06.2026 - 15:26

yeter ya şunun reklamını yapıyorsunuz artık sıktı sergen kabak tadı veriyor

Yanıtla Beğenme (0)
Danış
25.06.2026 - 15:25

Yahu Sergen gittikçe saygınlığını kaybediyorsun. Bu sene umutsuzluk aşılamaktan takımı küçümsemekten başka ne yaptın… Sakın bir daha adın bizle td olarak geçmesin. Ha sende o işlerle uğraşma… yorumculuk en iyisi temiz iş stressiz para… Var git yoluna…

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Tepe
25.06.2026 - 15:22

Antipatikleşti iyice.

Yanıtla Beğenme (0)
Refik
25.06.2026 - 15:21

Zçtı sıvadı akıl veriyor

Yanıtla Beğenme (0)