Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, Kafa Sports'ta siyah-beyazlı takımın kadro yapılanmasına ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Yalçın, savunmanın merkezine yapılacak doğru transferlerin takımın performansını doğrudan etkileyeceğini belirtirken, geçmişte istediği isimleri de açıkladı.
Beşiktaş'ın mevcut kadrosunu değerlendiren Sergen Yalçın, stoper hattındaki oyuncuların performansının yanlarında oynayan isimlerle doğrudan bağlantılı olduğunu söyledi.
Yalçın, özellikle Wolverhampton forması giyen Agbadou örneği üzerinden yaptığı değerlendirmede, "Agbadou'nun ne kadar iyi oyuncu olduğunu görmek istersen yanına iyi bir stoper daha koyacaksın. O zaman iyi oyuncu olur. Mesela Singo ile ikisi iyi oynuyor. Singo da çok formda" ifadelerini kullandı.
Teknik direktörlük döneminde savunmanın sol tarafı için özel bir planlama yaptıklarını anlatan Yalçın, "Beşiktaş'taki yaptığımız bir planda sol stoper ilk plandı. İlk aradığımız adam oydu mesela. Ben çok ısrar ettim ayrılırken" dedi.
Opoku İtirafı: "Başkana Alalım Dedim"
Sergen Yalçın, görev yaptığı dönemde yönetime önerdiği bir diğer stoperin ise Başakşehir forması giyen Jerome Opoku olduğunu söyledi.
Yalçın, "Hatta işi içeriden çözelim dedim. Ben başkana, 'Başakşehir'deki sol stoperi alalım' dedim. Şimdi biliyorsun Gana Milli Takımı'nda da banko oynuyor, o da Opoku" sözleriyle transfer önerisini açıkladı.
Beşiktaş'ın İhtiyaç Listesini Sıraladı
Siyah-beyazlı takımın yeni sezon öncesinde birçok bölgeye takviye yapması gerektiğini vurgulayan Yalçın, kadronun eksik noktalarını da tek tek sıraladı.
Deneyimli teknik adam, "Beşiktaş'a kaleci, sol stoper, sol bek, 6 numara, iki kenar oyuncusu ve santrfor şart" diyerek transfer önceliklerini açıkladı.
duhuliye.com
YORUMLAR (17)
İyi bir futbolcuykende akıl yoksunuydun bu yüzden fazla yorma kendini Sergen Yalçın sınırlarının içerisinde oyna eğer zamanında bu futbol ile aklın bağdaşsaydı bir çok kez balondoor alırdın ama kafan çalışmaz senin kabul et kafan çalışsa cengizle uğraşıp durmazdın
Hem kaleci transferi diyon hem ersini övüyon sen nasil bir degisiksin bay ego
Biz de kara kara düşünüyorduk hangi mevkilere transfer lâzım diye !
Cengiz Under den YILDIZ yaratacaktin 1 ayda….!!!???
Sergenin teşhislerini geçen sene gördük reçetesini hiç merak etmiyorum
KENDİSİNE HAYRİ OLMAYAN ESSEKCİ SERGEN GANYAN ARASI ANTRENÖRLÜK YAPIYORDU DAHA YENİ SUTLADİK HALA KALKMIŞ TRANSFER ÖNERİSİ YAPIYOR TAKIMA ACAYİP İLGİNC BİR HAREKETTE BULUNUYOR SANKİ UZAYLİ ESSEKCİ SERGEN
Ağam bizimle eğleniy. Evlad olsan sevilmezsin sevimsiz
Önder Özen ne dediyse onu tekrarlamış! Sergen sen gerçek bir Beşiktaş düşmanısın!
Antreman vs bilmem ama, futbolcudan anladığın da hiç şüphesiz bir gerçek, bu yaz transferlerini senin yapmanı isterdim. Agbadou da murıllo da olıtan da oh da mevcut kadro içersinde yazılabilecek futbolcular, şimdi getirdiler bir yabancı hoca, yok bunu beğendi yok şunu beğendi diyip, ki yabancı hoca asla transfere karışmaz! Nerde kör topal işi bitik adamları BJK getirecekler! Tabii ki öenajerler ve birileri de bu trasnferlerden nemalanacaklar! Senin gitmenin asıl sebebi de buydu! Şimdi bekliyoruz eylülün som haftası 4 transfer gelir BJK a.. tamamı yalamalı yutmalı..
@Bjk Bence tam tersi oyuncudan da anlamıyor. saydığın adamları alacağına Paulista, Gedson, Rafa, Svensson, Immobile kalsaydı daha iyiydi. Hepsi bir bahane bulup kaçtı sergen yüzünden. O takıma iyi bir 6 numara, sol kanat ve kaleci eklesen ve yönetebilsen kafaya oynardı. Beğenilmeyen Immobile o takımla 17 gol 4 asist yaptı. Ne Abraham ne de OH bu rakamlara ulaşamaz. Tek bacak Paulista bu 18 milyonluk agbadoudan 10 kat iyi ve lider stoperdi. Svensson gibi sana her maç aynı 6-7 puanlık performans veren görev adamını gönderdin 1.5 milyon euro bonservis verip sazdağı aldın.. Harcanan para ve takımın geldiği hal inanılmaz..
@Ahmet Öyle mi diyorsun eşekçi!? De bakalım kolpacı!
Zaten bunlar bilinen eksik bölgeler Sergen efendi...
Önder Özen in listesi ile aynı hocayı boşuna yedi taraftar bir yıl daha kalıp yapılanmayı bitirmesi gerekiyordu... Gelecek yıl oyun ilerlememiş olursa gönderirdik tüm sezonun hazırlık boşa gitti...
@Arsa1903 doğrusun renkdaş şimdi aynı mevkiler için önder özen baştan oyuncu izliyor araştırıyor hazır görüşmeler yapılmış gelecek mayısa kadar süre vermek lazımdı aldığı oyunculardan memnunuz çünkü yalan yok oyun kötüydü ama oyuncular iyi çıktı
Sergen sen Beşiktaş'la ilgili birşey deme.
@Hollanda BJK Sen deme Sergen! Hatta kimse bir şey demesin! Yalnızca Hollanda BJK desin Beşiktaş hakkında bir şey söylenecekse! ! Uzman adam, Beşiktaş ve futbol uzmanı! Hollandalı küçük enişte kardeşim benim be!
Bi düş yakamızdan be git at yarışı oyna git renkli takımlara takıl ama bizden uzak ta oyna
ADAŞ AHMET KÜFÜR ETME YAKIŞMIYOR BİZE SEN KARSİNDAKİLERİ SÖZLERİNLE EZ YERİN DİBİNE SOK HAK EDENE HAK ETTİĞİ GİBİ DAVRAN BİRAZ SAKİN