Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanarak UEFA Avrupa Ligi’ne katılmayı hedefleyen Beşiktaş, ara transferde kapsamlı bir kadro değişimine hazırlanıyor.
Gaziantep FK’nın ardından Trabzonspor’la berabere kalarak iki haftada 4 puan kaybeden Beşiktaş zirve yarışından çok büyük ölçüde koptu. Liderlik koltuğunda oturan Galatasaray’ın tam 13 puan gerisine düşen Kartal özellikle son iki maçta büyük fırsat kaçırdı. 26 puana sahip olan siyah-beyazlı takım evinde Gaziantep FK’yı ve iki kez 2 farklı öne geçtiği maçta Trabzonspor’u mağlup etseydi ligdeki iddiasını canlı tutmayı başaracaktı. Ancak evdeki hesap çarşıya uymadı, Beşiktaş rotasını en gerçekçi hedef olarak görünen Ziraat Türkiye Kupası’na çevirmek zorunda kaldı. Sezonun kalan bölümünde siyah-beyazlıların en büyük hedefi kupayı müzesine taşımak olacak.
HEDEF İLK 4’E GİRMEK
Beşiktaş bir yandan da ligi ilk 4’te bitirmenin mücadelesini verecek. Ara transfer döneminde kadroya yapılacak takviyeler kupa yolunda Kartal için çok büyük önem taşıyor. Siyah-beyazlılar bu nedenle 5 Ocak’ta başlayıp, 10 Şubat’ta bitecek bu süreci çok verimli geçirmeyi hedefliyor.
Rota UEFA Avrupa Ligi Kadroda büyük bir değişime hazırlanan Teknik Direktör Sergen Yalçın ara transferde 6 yeni oyuncu istemişti. Bu doğrultuda ilk planda sol bek, sol stoper, 6-8 oynayabilen orta saha ve her iki kulvarda görev yapabilen bir kanat oyuncusu transfer edilecek. Boş alan 23 yaş altı yabancı kontenjanı ise yetenekli bir kaleci ve yine gelecek vadeden bir golcüyle doldurulacak. Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanırsa kısa yoldan UEFA Avrupa Ligi biletini cebine koyacak.
Milliyet
HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..
YORUMLAR (19)
Sergen sezon sonunu görecek mi sizce? Bir de Sergen'in çöplerinden kurtulmaya çalışacağız. Sergen yıldız oyuncu sevmiyor ve çalıştıramıyor, o yüzden alt yapıdan oyuncularla oynasın 2. devre de. En azından arkasında maliyet bırakmaz.
Bunlari Ole soylese burayi yikardiniz hepiniz. Geldiginden beri son siradaki takim haricinde mac kazanamayan, hem de Ole'nin elinde olmayan Cerny, Bilal, Jota uclusune sahip olan bu sahis icin afedersiniz bir tarafinizi satacaksiniz hepiniz. Bravo size, aynen devam, ilgiyle izliyorum aglanacak halinizi.
Vizyona bak ilk dört. Niye rakibin samsun mu? 2 veya üç diyemiyor musun. Lan sergen bu takım sana gerçekten 5 gömlek büyük kısmetine bir gol averajla şampiyon oldun oda gayseri ni gs ye attığı gol ile kendini bi b. K sanıyorsun. Vizyonsuz. Bunu getiren bi o kadar vizyonsuz. Ay sahibine göre kişner arkadaş
Devre arası iyi futbolcu almak zor. İnşallah yine panikle Muci gibi Musrati gibi adamlara 10ar milyon euro vermezler. Rafa'yı yollayıp onun yerine bir adam bulabilirlerse güzel olur.
@Aykırı ikisi de çok iyi oyuncu keşke bu kalitede oyuncu alsalar.Ama Beşiktaş’ta futbol ortamı yok.Başta yönetim yönetim değil.Taraftar artık kafayı yemiş.Hoca kaprisli liste uzar gider.
Sabredilecek kişi Sergen değildi malesef. Ve biz 2-3 tane Avrupa deneyimli adama sabretmeyip, kaldı ki adamlar bizim lige de yabancıydı, bu ekibe sabrettiriliyoruz. Bu oyunla seneye istediğin kadroyla Avrupa'ya git, yine madara olursun. Çözüm çok basit ancak hoca göremiyor: Oyuncular bir birine yakın oynamalı. Avrupa takımları öyledir, başarılıyken biz de öyleydik, örnek vermek istemezdim ama GS de öyle.. Bizim oyuncular arasına Toki inşaatı yaparsın. Bi, Trabzon maçında önde baskı yaptığımız için bu sırıtmadı ve goller bulduk ama onun da arkası boş tarlaydı, denge yoktu.. Onun dışında bu mesafelerden ötürü at gibi koşturup duruyoruz topçuları. Modern futbolun mantıklı presi değil bu. Zımba gibi olmak değil bu. At gibi boş boş koşturmak. Seneye, sistemi oturtmuş Avrupalı genç ve ne yaptığını bilen zımba gibi bi takım gelip yine yenecek malesef. Hoca bunları göremiyor ve malesef oynattığı bu futbol 90'larda kaldı. Hoca bugünde hiç yok. İzlerken ben varım, hoca yok. O yüzden boşa vakit geçiriyoruz Sergen ile. Yazık.
Sergen in ilk hedefi At yarislaridir..sonra Besiktastir.😁😁
Şu takıma bir kaleci, bir stoper, bir ön libero alın!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bu şaibe ortamında transfer yapsan ne yapmasan ne. Bizi haksız kırmızı ile doğradılar puanımıız çaldılar, dün fenere veremediler. HARAM ZIKKIM OLSUN
Batıracaklar kulübü. Hep diyorlar ya daha kaç teknik ditektör değiştirecez aynı şekilde bu takım daha kaç defa baştan aşağı değişecek. Bunların hepsi mali yük. Önce elimizdekilerden verim almalıyız. Olmaz gibi görünen ne topçular doğru sistemle kendine geldi. Transfer hele de devre arasında olmaz.
Taylanı oynatmıycaksa sağ bek de alsın. Her maç Gokhan yüzünden gol yemeyelim. Gerçi onu kendi istedi her maç gol yedirse de kesemez.
Yol haritasını SERGRN çizecekse geçmişola.. Takımın başına çok acil bir şekilde BURAK getirilmeli..Antep den ayrılacsğını kendi söyledi..
ulan ne yol haritasıymış , 4 aydır oluşturamadı , coğrafya öğretmenin seninle gurur duyuyor sergen
Eee başkanımız hedef şampiyonluk deyip o kapasitede 2 tene sol bek aldı onlar ne olacak !!! Şimdide 3. Yü 4. Yü felanmı alacak ?
Biz Van Bronchost ile de Ole Gunnar ile de zaten bu siralardaydik ama Ole Derbileri kazaniyordu Van broncost da oyle. E sergen derbi de kazanamiuor