08.05.2026 - 09:08

Takip Et:

“Sergen Yalçın’ın sihirli değneği yok”

Ali Baransel,Beşiktaş gündemine dair görüşlerini dile getirdi.

Spor yorumcusu Ali Baransel, Beşiktaş’ın son dönemdeki performansı ve teknik direktör Sergen Yalçın hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Ali Baransel açıklamasında, “Sergen Yalçın’ın elinde sihirli bir değnek yok. Beşiktaş taraftarı, gelir gelmez uçup kaçan bir takım beklemiyordu. Ama en azından geleceğe yönelik hayal kurduracak bir şey görmek istiyordu” dedi.

Duhuliye.com 

YORUMLAR (57)

Xxx
08.05.2026 - 22:16

Sihiri filan değil hiçbirşeyi yok eylülden bu yana yeni eski farketmez oyun yok abi sıkıntı orada avrupa gitse beşiktaş kesinlikle elenir sergen yalçın kesinlikle ayrılmalı seneye de felaket yaşamak istemiyorsa

Yanıtla Beğenme (0)
Serdar
08.05.2026 - 18:56

Sihirsizi de yok, hiç bir şey yok adamda.

Yanıtla Beğenme (0)
B.deniz
08.05.2026 - 16:55

Kımsın sen Ali taransel sihir mihir ısteyen yok adam gıbı işlerini yapsınlar bebek gıbı aglqmasınlar k....çlarını yırtsınlar şampiyon olun demıyoruz ölümüne mücadele edın dıyoruz sende yancılık yapma

Yanıtla Beğenme (0)
GERÇEKÇİ
08.05.2026 - 14:43

tamam sihirli değnek yokta sen eline geçen fırsatları cömertçe harcarsan değnek kırılır bu böyle yani. GS maçı gs on kişi kalmış sen mustafayı alarak o değneği kırıyorsun, fb maçı 2 - 0 öndesin maçı kaybediyorsun, değneği kırıyorsun, ts maçı gene farklı öndesin takımı ikinci yarı full defansa çekip maçı neredeyse kaybediyorsun, değneği kırıyorsun, sen bu değnekleri kırmamış olsa idin şimdi daha değişik şeyler konuşuyor olurduk.

Yanıtla Beğenme (0)
Babut
08.05.2026 - 13:33

sihirli değneği olsaydı onu değnekten saymaz ya da bir masada kaybederdi

Yanıtla Beğenme (1)
Hüseyin Tümay
08.05.2026 - 13:06

Sihirli değnek yoktuysa 3 transfer dönemi isteyenlere atıp tutmasaydı. Çeksin çenesinin belasını.

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk...
08.05.2026 - 12:56

O zaman oyunculari küstürüp kacirmayacak. Simdi kendi bir daha dönmemek üzere yol almali.

Yanıtla Beğenme (0)
zeze
08.05.2026 - 16:00

@Bjk... futbolda küsmek ne ya ne saçma sapn bi yorum. milyon dolar alcak ama küsecek. şaka mısınız nesiniz.

Beğenme (0)
gerçek taraftar
08.05.2026 - 12:30

Gelecege dair bir sey gordunuz mu acaba ben bir Besiktas taraftari oarak takimin ileri degil geriye gittigin gordum ustelik bu gerileme yaklasim 100 milyonluk transferlerden sonra da devam ediyor lgde galibiyeti olmayan takimlara kendi evinde puan ve puanlar veren bir hocanin bir gelecegi olamaz

Yanıtla Beğenme (1)
Aytuğ
08.05.2026 - 12:27

S.Y benim gözümde ligteki yerimizi korumak istiyoruz dediği gün bitti. Trabzonun kaybedeceği puanları öngörmeden ligi boşlayan hoca ile oyuncuların kupada da motive olması zordu. çünkü ligi boşlamak aslında idman performansının da düşmesi demek. yapılacak şey belli. zaman kaybetmeden hocayı yollayıp yerine iyi bir hoca bulmak. 2 hafta falan beklemeyin o zamanı çok arıyorsunuz sonra. gönderilecek yetersiz oyuncuları da trabzon ve rize maçında kadroya almayın. boşta bir sürü hoca var. gidin kapısında yatın xabi alonsonun leverkusen gibi kursun sistemini real madrid ten genç oyuncu getirsin kiralık. almanyadan isimler bulsun. Bakın hocanın adı bile transferde önemli rol oynuyor. sen zaten konferans ligine kadar düştün. transferde elin zayıf. hocayı seçerken bunu da düşünün. ya çok paraya gelir oyuncu ya da hocaya güvenir beni real madrid e bile referans verebilir diye düşünür daha azına imza atar. Sergenin adını duyan oyuncu survivora o ses e, altılı ganyan reklamlarına gider anca bu takımdan. bari parama bakayım der.

Yanıtla Beğenme (1)
SÜLEYMAN OCAKÇI
08.05.2026 - 12:17

SERGEN YALÇININ SİHİRLİ DEĞENEĞİ OLSUN DİYE KİMSE SÖYLEMŞYOR SERGEN YALÇIN TAKIMA HİÇ BİRŞEY VEREMEDİ DÜBYANIN PARASI HARCANDI AMA YİNE BİR ŞEY YOK

Yanıtla Beğenme (0)
Değneksiz..!
08.05.2026 - 12:11

Sergen'in sadece sihirli değneği değil ,oyun aklı da yok. Başkalarına sallarken meğerse kendisine sallıyormuş!!

Yanıtla Beğenme (0)
Cahit
08.05.2026 - 12:04

Sakat Ndidi'yi sahada tuttu.

Yanıtla Beğenme (0)
Ole hocamız
08.05.2026 - 11:57

Ole kalsaydı çok daha iyi yerde olacaktı Beşiktaş. Onun hatası da en kritik maçta 3 lü savunma denemesi ve sıradan bir takıma elenmesiydi

Yanıtla Beğenme (1)
d.z
08.05.2026 - 11:54

Yok artık Bir Konya'yi yenmiyorsan orda işin ne

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
08.05.2026 - 11:48

Bu kadro bundan oncekilere verilse onlar daha guzel hayaller kurduruyor olurdu. Bununla kuracaginiz hayali gidin baska yerde kurun, Besiktasimizi bize birakin. Besiktas'a Besiktas'in buyuklugunu unutturanlar utansin.

Yanıtla Beğenme (0)
Son Şans
08.05.2026 - 11:44

Ersin çöpü var, kazma Cengiz i var, sergenin inadı var sıkıntısı da bu, inadından vazgeçmediği sürece takıma zarar veriyor. Kova Ersin - Cengiz giderse Sergen e şans veririm yoksa Sergen de gitsin bu çöplerini alıp.

Yanıtla Beğenme (0)
rick_sanchez
08.05.2026 - 11:37

Gökhan Sazdağını aldıran adama sihirli değnek versen ne yarar. Sergen aynı haltı önceki geldiğinde de yaptı, vida ile wellington ile ileri çıkmaya çalıştı 3lük 4lük oldu, larin etkisini yakalamaya çalıştı olmadı başka da bildiği bişey yok.

Yanıtla Beğenme (1)
SBLDK
08.05.2026 - 11:34

yorumculuk yaparken sihirli değnek varmış gibi konuşuyordu?

Yanıtla Beğenme (0)
kartalkafa
08.05.2026 - 11:24

90 arti da atilan korner e butun takim gitmemek icin sihirli degnek felan gerekmiyor, ayni hatayi fener macinda yapti, son dakika degaj yapiyoruz, defans hattimiz orta sahaya kadar cikmis, tamam hocam seni sevdik destekledik olmayacak belli oldu.

Yanıtla Beğenme (0)
ERTAN
08.05.2026 - 11:23

85 dk kenarda hiç bir şey yapmadan izleyip, 70'den önce oyuncu almayan, alınca da Mustafa'dan başka taktiği olmayan, oyunculara asla adil davranmayan, dünyada futbolcu tanımayan adamın elinde değil değnek, mucizeler olsa ne farkeder?

Yanıtla Beğenme (0)
Paşalı94
08.05.2026 - 11:56

@ERTAN Noktası virgülüne söylediklerine katılıyorum. Adamın gelişen Avrupa futbolundan haberi yok. Kadro kurucakmış serken reçber önüne kimi koyarsa tamam diycek yoksa sergen kimseyi tanımıyor ki

Beğenme (0)
Yozgat Kartalı
08.05.2026 - 11:06

Jota Silva oynatılmaz, Cengizde diretilir, zamanında oyuncu değişikliği yapmaz. Insana önce sihirli değnekten önce akıl lazım.

Yanıtla Beğenme (0)
Modalı Kartal
08.05.2026 - 11:05

Benim de sihirli değneğim yok ama ben Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Ole'yi TV ekranlarından acımasızca eleştirmiyordum. Kimseyi eleştirmeyeceksin, sonra o duruma düşersin.

Yanıtla Beğenme (0)
Batı kartalı
08.05.2026 - 11:04

Beşiktaş'a dünyanın en büyük teknik direktörnü getirin bu hakemlerle hiç bir şey olmaz. Konya maçında hakem 90 da olmayan penaltı veriyor. Bu hakem Fenerbahçe ve Galatasaray'a acaba kendi sahalarında böyle penaltı verebilir mi?

Yanıtla Beğenme (5)
inatçı hoca
08.05.2026 - 11:00

bizde biliyoruz sihirli değneği olmadığını ama torpille futbolcu oynatıyor. Yeni kaleci almış oynatmıyor o kalecinin şimdiye kadar beş altı maç oynaması gerekiyordu. Bizi kolsuz bir kaleciye mahkum etmiş. Taraftar ısrarla cengizin oynamasını istemediği halde inadına oynatıyordu. Rafa çerniy jalo jota bu adam yüzünden futbola küstü. Kardeşim taraftarla inada girmeyeceksin kimse onlardan üstün değildir.

Yanıtla Beğenme (0)
AKREP Nalan
08.05.2026 - 10:59

Sevdim mi yerdin mi? Ne diyosun kardeş bi açıklasana tam layıkıyle. Bu bütçe kime verildi. Taraftarda uçanı da bekler kaçanı da ne içtiyseniz bırak sapıtıyorsun

Yanıtla Beğenme (0)
İstifa
08.05.2026 - 10:58

Şaka mısınız ya aynı laflarla kandırıyorsunuz insanları hoca ümit vermiyor taraftar bizler devre arasında harcanan paralara bakıyoruz gelen oyunculara bakıyoruz oynanan oyuna herşey daha kötüye gidiyor alınan oyunculara verilen paralar komik yönetim hocadan daha da başarısız bu ortamda başarı imkansız

Yanıtla Beğenme (0)
Olcay
08.05.2026 - 10:52

Sergen 10 futbol aldırdı 75 milyon euro maliyetli ve hiçbir başarı yok 17 milyon euro harcayan Konyaspor transfer yasaklarına rağmen finalde

Yanıtla Beğenme (1)
Rüstem
08.05.2026 - 10:47

En önemlisi segen'in Liyakatlı forma dağıtması yok

Yanıtla Beğenme (1)
HY37
08.05.2026 - 10:44

Yav o değil de son 3-5 yıldır Gedson'dan başka iz bırakan oldu mu hafızanızda? Ben yokluyorum.... Cık, gelmiyor aklıma...

Yanıtla Beğenme (0)
Haso Paso
08.05.2026 - 10:35

Takımdaki bütün futbolcular performans olarak geriye gitmiş. Agbadou, Oh, Murillo ilk geldiklerinde nasıldı, şimdi onların bile performansı düştü. Sergen 40 maç yapmış koskoca sezonda takımın tek iyi oynadığı maç Göztepe maçı. Teknik yok, taktik yok, forma adaleti yok. Bu Sergen'den olmayacağına anlamak için alim olmaya da gerek de yok.

Yanıtla Beğenme (1)
Paşalı94
08.05.2026 - 11:58

@Haso Paso Aynen öyle adamlar ilk geldiğinde zımba gibiydi şimdi tel tel dökülüyor kendinden soğuttu sergen ya

Beğenme (0)
ASİ KARTAL
08.05.2026 - 10:34

SERGEN HOCA MOCA DEĞİLLLL... NOKTAAAAA

Yanıtla Beğenme (0)
ASİ KARTAL
08.05.2026 - 12:09

@ASİ KARTAL zeze beğenmeyen tek sensin bir bak

Beğenme (0)
zeze
08.05.2026 - 11:14

@ASİ KARTAL sen de taraftar değilsin. nokta.

Beğenme (6)
Yogurtcu Bayram
08.05.2026 - 10:33

Fakir başkan vizyonsuz hoca heyecanı bitmiş teknik heyet vasat futbolcular klubu çiftliğe çevirmiş sıfatı belli olmayan yüzlerce çalışan

Yanıtla Beğenme (2)
Hollanda kartal
08.05.2026 - 10:22

Sihirli degnegi yok ama çomagi var. Takima sokup duruyor

Yanıtla Beğenme (0)
KAFKAS KARTALI
08.05.2026 - 11:03

@Hollanda kartal en kibarca anca böyle söylenir , ağzına sağlık kardeşim .

Beğenme (0)
Asker
08.05.2026 - 10:22

Birak degneyi sergenin hic bir ozelligi yok hoca falan degil

Yanıtla Beğenme (0)
MARSİLYALI
08.05.2026 - 10:22

Sergen kendisi taraftarı bu hale getirdi." Kupa tek ve en büyük hedefimiz." dedi ve sonuç olarak Bütün taraftarı futboldan soğuttu. Bunun bir sonucu olmalı . Gitsin demiyorum ama .... neyse

Yanıtla Beğenme (0)
atcıspor
08.05.2026 - 10:17

1 yıldır oyun planı yok kadro değişti sonuç aynı bu sergensporlulardan bıktık

Yanıtla Beğenme (0)
tkrdg
08.05.2026 - 11:16

@atcıspor sonuç aynı değil. 2. yarı g sarayla aynı puanı topladık. destekli salla. oyun planı yokmuş. ne olması lazım mesela açıkla da biz de bilelim. boş boş yorum yapmayın

Beğenme (5)
Hasan
08.05.2026 - 10:13

futbol iki ayakli oyun, basarisiz olursan, gidersin. bu kadar basit. sergen galyanci bundan dolayi gitmesi lazim. besiktasa ne kazandirdi bu yil mesela? lig, cok kötü, kupa yok, derbi galibeyeti, o da yok. kimi yenmis? anadolu takimlarini yenmek icin mi bu kadar oyuncu gitti yenileri geldi. rafa gitti. ondan önce de 4. olurduk. yani ne kazandirmis? besiktasa alonso gelmeli.

Yanıtla Beğenme (0)
m_zileli
08.05.2026 - 10:12

Öyle demeyelimde elinden geleni bu diyelim. Daha hakkaniyetli olur. Geriye doğru bir bakın kaybedilen maçlara. Onların hocaları sihirbazmı bunu derken insan biraz utanır.

Yanıtla Beğenme (2)
Erciyes Kartalı
08.05.2026 - 10:07

Sadece devre arasında yapılan transferlerin bonservisi 45 milyon Euro. Sen Konya gibi düşük bütçeli bir takıma eleniyorsun. Bu harcanan para Konyanın 3 senelik komple bütçesi. Bu başarısızlığı kimse örtemez, milleti kandırmaya çalışmayın.

Yanıtla Beğenme (0)
.objektif
08.05.2026 - 10:00

Ne demek "bu kadroyla bu kadar olur. Sergen in elinde sihirli değnek yok." ?Karagümrük, Eyüp, Konya'nın kadrosu bizden iyi mi? Bu takımları bile yenemiyorsun. Başarısızlık hocaya yazar. Lafı eğip bükmeye gerek yok.

Yanıtla Beğenme (1)
Quaresma
08.05.2026 - 10:00

Ole hocanın Sihirli degnegimi. Vardı Harcadınız adamı Sıfırcı. Yorumcu iken stop tutuyordu Burası Beşiktaş diyerek Bizde diyoruz burası Beşiktaş Sıfırcı. Beşiktaş’ımın hocası olamaz Yala dışarı

Yanıtla Beğenme (1)
trfrt
08.05.2026 - 09:56

ne alaka? abuk sabuk transferler, kadro kurma, antreman, ilk 11, ben mi yapiyorum bunlari?

Yanıtla Beğenme (1)
1903
08.05.2026 - 09:55

Kimsenin sihirli değneği yok, tek sihirli değnek TFF nin elinde, istedikleri maça istedikleri sonucu verdirebiliyorlar operasyon hakemleri sayesinde

Yanıtla Beğenme (3)
Mihmandar
08.05.2026 - 09:53

Sergenle olmaz bu iş motivasyonu yok

Yanıtla Beğenme (2)
İzmirli Kartal
08.05.2026 - 09:52

Yönetim ve teknik direktör istifa diyen arkadaşlar! Kim aday olur? Hiç düşündünüz mü? Bir kısım taraftar da satılsın diyor. Satilmasıni istiyorsan ne gerek var yerli takım tutuyorsun . Nasıl olsa takımlar tamamen yabancı oyunculardan kurulu. İster Real, ister Barça istersen bir başka kulüp tut. Su anki takımların hangisi yerli. Ligimiz de futbol mu oynanıyor. Yap defans, şanslı olup gol yemez isen bir fırsat bulup gol atarsın senden iyisi olmaz.

Yanıtla Beğenme (5)
karabina
08.05.2026 - 09:48

cengiz ısrarının değnekle ne alakası var? hangi şuursuz merkezde yerini bulmuş maks fayda sağlayan olaitanı en kritik maçta elinde cerny ve jota varken sağaçık oynatır?? ersin ısrarı neden? taraftarın her maç ıslıkladığı bir oyuncuyu biraz nefes aldırıp dinlendirmek varken herkesi germek ve takıma zarar vermek niye!! asla krizi yönetemiyor zerre liyakati yok, yorumculuk zamanı eleştirdiği her şeyin on katını yaşamış vizyonsuz birine sihirli değnek savunması çok gülünç olmuş!! b planı yok , idman yaptırmıyor sanırım her oyuncu geri gitmiş resmen

Yanıtla Beğenme (0)
İlker U.
08.05.2026 - 09:47

Maçlarda Sergen'in bir B planı yok. O an ne karar verirse onu oynatıyor. Heyecanı yok, taktik yok. Biz, bizi şampiyon yap demedik ama bu kadar da olmaz.

Yanıtla Beğenme (1)
zeze
08.05.2026 - 11:18

@İlker U. taktik nasıl olmalı mesela örnek ver. anlık karar veriyor diyorsun. işte o taktik. teknik direktörlük o demek. bilmeden cahilce yorum yazmayın

Beğenme (3)
Dinarlı
08.05.2026 - 09:43

Gio ve Ole de de Sihirli Değnek yoktu ama ekranlardan eleştirmesini iyi biliyordu..

Yanıtla Beğenme (1)
Abi
08.05.2026 - 09:35

Evet en azından Göztepe maçı kadar olmasa da devamlı oyunu güzelleştirmek lazımdı. Oyun iyiye gitmiyor ki geriye gidiyor. Transferler iyi geldi diyoruz ama hepsi geri gidiyor. Çareyi hoca bulması lazımdı. Hedefsizlik falan geyik muhabbeti. Bedava mı oynuyorlar. Onları devamlı motive etmek hocanın görevi.

Yanıtla Beğenme (0)
Konyalıkartal
08.05.2026 - 09:26

Yönetim de teknik heyet de sınıfta kaldı.. o yüzden bir an evvel istifa etmeleri gerek.. yoksa 1 dönem daha hiçe gidecek

Yanıtla Beğenme (4)