Beşiktaş, 2026-27 sezonunda giyeceği yeni formaları 29 Haziran'da düzenlenecek lansmanla tanıtacak.
Beşiktaş'ta yeni sezon forma heyecanı yaşanıyor. Siyah-beyazlı kulüp, 2026-27 sezonunda giyeceği yeni formaları 29 Haziran saat 15.00'te düzenlenecek lansmanla taraftarın beğenisine sunacak.
Kartal'ın merakla beklenen yeni sezon forma tanıtımı, kulübün resmi platformlarından yayınlanacak. Tanıtımın ardından yeni formaların da satışa çıkması bekleniyor.
Siyah-beyazlı taraftarlar, yeni sezonda takımın giyeceği formaların tasarımını ilk kez lansmanda görme fırsatı yakalayacak.
Duhuliye.com
YORUMLAR (16)
Forma tanitim yuzu olarsk emrecan uzunhan , cuce ridvan ve ersini istiyoruz . Yabancilardan onana ve rasitsa
4 bin 5 bine forma almam kusura bakmasınlar hele 6 bine alan totiştir.
Yıllardır bekliyoruz forma tanıtımının bir tanesini olsun adam gecebilen skor üretip orta açabilen hakiki bir sol kanatın üstüne giydirerek yapın bizde üstümüze düşeni yapalım
Bu formanin agirligini bilen bir yonetim olmadikca istedikleri kadar Nike ile anlasip lansman yapsinlar. Besiktas'a Besiktas'in buyuklugunu unutturanlar utansin.
Kim bekliyor? 6000 TL ye formamı olur,satış yerlerde olur.Ülkenin ekonomisi belli,geçen sene 4000 TL desen 50% zam yapılır mı yahu!Alamayan binlerce taraftar olacak.Yazık...
@Eagle Evet haklisin. Ama marka'larin fiyatlari öyle. Sonuçta ne marka alirsan al, dolar veya euro üzerinden TR'ye geliyor. Sorumlusu TR'nin ekonomisi. Yani TR'yi yönetenler. Enflayson. Alim gücü neden düstü? Neden hersey yurtdisindan getiriliyor? Enflayson kadar neden asgari ücrete zam yapilmiyor? vs.
Semih ve Orkun tanıtsın formaları. 3. kişi Emirhan da olabilir.
Kasıma kadar sabredin kurtulcaz bu basiretsiz başkandan biraz sabır
Bomboş bir yönetim şekli bomboş geçecek bir sene daha
Lansmana formaları kim giyecek yeni transferimiz ersin ile uduokhai mi bunları tanıtacak.
TRANSFER YOK ÖN PROTOKOL YOK ANLAŞMA YOK REKLAM ÇOK KAMPA SIFIR TRANSFERLE GİDİYORLAR EVLAT OLSANIZ SEVİLMEZSİNİZ PEPEEEH
Forma var içinde oyuncu yok transfere en çok ihtiyaç duyan biziz en yavaş da biziz hocaya yazık olacak ilk defa kaliteli bir hoca geldi bu sefer de transfer yok niye birşeyler eksik kalıyor
Siyah nike logolu siyah bir forma var sadece amblemde ay yıldız kırmızıydı sanırım. Ortalıkta dolaşıyor umarım o olur ben çok beğendim onu
Heyecan, meyecan bırakmadınız ki hiçbirimizde ...
Bence çook kötü olacak! Değişik bir şeyler yapalım diyecekler ve beceremeyecekler! Umarım yanılırım!!!