Taraftarlar hem yönetim hem de Sergen Yalçın için istifa tezahüratlarında bulundu.
Konyaspor’a yenilerek, dört elle sarıldığı Ziraat Türkiye Kupası’na veda eden Beşiktaş sahasında Trabzonspor’a da mağlup olurken, Teknik Direktör Sergen Yalçın’ın koltuğunu ciddi biçimde sallanmaya başladı. Taraftarlar, Konyaspor maçından sonra Yalçın’ı istifaya çağırmıştı. Siyah-beyazlılar, Trabzonspor maçında ise hem yönetim hem de Yalçın için istifa tezahüratı yaptı.
Kartal’da camianın büyük bölümü yaşanan hayal kırıklığı yüzünden Sergen Yalçın’la yolların ayrılması gerektiğini düşünüyor. Yönetim kurulundaki bazı isimler de herkesin güven duyacağı, kariyerli bir teknik direktörle yeni sezona başlanması fikrini savunuyor.
SERGEN YALÇIN'A DESTEK
Kaptan Orkun Kökçü başta olmak üzere siyah-beyazlı futbolcuların çok önemli bir bölümü ise Sergen Yalçın’a sahip çıkıyor. Yalçın’la çalışmaktan memnun olan oyuncular deneyimli teknik adamla yolların ayrılmasına sıcak yaklaşmıyor. Başkan Serdal Adalı’nın da bu aşamada Sergen Yalçın ve ekibini görevden almaya olumlu bakmadığı aktarıldı.
Beşiktaş’ın güncel kadrosu, Sergen Yalçın’ın talepleri doğrultusunda sezon başında ve ara transfer döneminde yeniden yapılandırıldı. Yalçın ve ekibi yeni sezon için de uzun süredir çalışıyor. Bu durumu göz önünde bulunduran Başkan Adalı, takımda her şeyin sil baştan olmaması için Yalçın’ın görevde kalmasının daha doğru olacağına inanıyor. Adalı, yaz transfer döneminde doğrudan 11’de yer alabilecek 6 futbolcuyu kadroya dahil ederek, şampiyonluk mücadelesi verebilecek bir ekip oluşturmanın hesaplarını yapıyor.
Kaynak Milliyet
YORUMLAR (23)
Devre arasında gelen adamlar zımba gibi geldi şuan adamların yürüyecek hali yok ???? Sergen kalsın diyenler ulan sizi vururum bak delirttiniz bizi bırakın duygusallığı önemli olan Beşiktaş…
Artık defol gıt yahu bıze mazeret bahane üreten ahı gitmiş vahı kalmış donuk suratsız duygusuz soğuk antrenor değil Kartal gıbı saldıran ölümüne mücadele eden antrenör lazım yoksa Beşiktaş'a da kendısınede çok yazık edecek
Artık defol gıt yahu bıze mazeret bahane üreten ahı gitmiş vahı kalmış donuk suratsız duygusuz soğuk antrenor değil Kartal gıbı saldıran ölümüne mücadele eden antrenör lazım yoksa Beşiktaş'a da kendısınede çok yazık edecek
Artık defol gıt yahu bıze mazeret bahane üreten ahı gitmiş vahı kalmış donuk suratsız duygusuz soğuk antrenor değil Kartal gıbı saldıran ölümüne mücadele eden antrenör lazım yoksa Beşiktaş'a da kendısınede çok yazık edecek
Artık defol gıt yahu bıze mazeret bahane üreten ahı gitmiş vahı kalmış donuk suratsız duygusuz soğuk antrenor değil Kartal gıbı saldıran ölümüne mücadele eden antrenör lazım yoksa Beşiktaş'a da kendısınede çok yazık edecek
Feda döneminde bile Fenerin arkasından 3 puan fark ile 3. olmuşuz , feneri 3 - 2 yendik , ocak transferlerini ben mi yaptım , bir çoğu gidecek , yazık / günah , sonra forma al , maça git , ben üniversite yıllarında harçlığımdan tasarruf ederek İnönü ' ye giderdim , köfte ekmek alamazdık , Sergen bana 4. lüğü anlatıyor , hadi ordan
11 tane oyuncu alsak, ilk 5 maçı kazansak da şampiyon olamayız. Sergen'de teknik anlamda bütün sezon yüksek form veya istikrar sürekliliği sağlayacak bir beceri yok. Devre arasında gelenler bile yerlerde sürünüyor. Sergen ile çalışacak her oyuncunun bir de kişisel antrenöre ihtiyacı var.
Hangi tartışma lan ? Tartışma çoktan bitmiştir Beşiktaş taraftarı kararını net vermiştir sergen gidecek istenmiyor. Tartıṣ̌ma ancak yönetum sergenle devam ederse kovmasa o zaman tartışılacak tek bir konu var yönetim istifa. Yoksa bu sergen kene gibi yapışmış Beşiktaşın yakasına kanını emiyor.
Başlasın sergen le bunlardan hiç mi utunma yok bu3 serler istifa etmeli başka çaresi yok
Sergen ile devam edilemez bu bjkye ihanettir ayrıca orkun sen ne hakla sergeni desteklersin zaten ne oynadığın belli değil tam nir balosun ezdiğin kaybettiğin toplar veya atamadığın paslar , takım zaten kötü biri çıkıyor gol veya assist yapıyor milletde oooo diyor harbi bu kafayla zaten 5 senedir olamıyoruz 5 sene daha devam eder bu zihniyetle , sergen başta olmak üzere udokai emirhnan kazması sazdağı rashica tenekesi bilal tenekesi oh ve ndidi derhal gönderilmeli.
@Acillllll Paşam sen Beşiktaşlı olduğuna emin misin? Orkun oynamıyor da o milimetrik pasları babam mı atıyor
Sergen yalçın ile devam edilsin. Destek olmayan troller defolup gitsin
Sergeni istemeyen bütün tayfayı yolla Başkan. Benden size 1 yıl daha kredi sonrası bana bile güvenmeyin
Sergen ile çalışmaktan tabi memnun olurlar zorluk nedir görmediler ki millet kafasına göre antrenman yapıyor kimin eli kimin cebinde belli değil herkes parasının derdine düşmüş hoca dahil Beşiktaş’ı düşünen yok ondan sonra gelmiş oyuncu grubu sergen Yalçından memnun böyle hocadan bende memnun olurum kardeşim ne oynattığı belli değil kim nerede oynuyor belli değil koskoca sezonu bitirdik daha kendi kafasında ilk 11 bile değil her hafta farklı farklı 11 çıkarıyor adamın aklı burda değil kardeşim sezonu kafasında bitirmiş aklı artık barlarda payvonda ganyanlarda bu şekilde ne yönetim kalır ne hoca kalır sergen gitmezse bu sefer önce adalı sonra sergen gider
sergenle yeni sezona başlarsanız ne izlerim ne de desteklerim.. yeter artık!! seviyoruz ama enayi değiliz!!
Sergen den bir bax olmaz atcılar kralı Adalı da aynı
ÖNCE EŞŞEKCİYİ GÖNDER ADALI SONRA TRANSFER YAPILIR ZATEN
Yahu arkadas bu adam kaleciye topu tutmami diyor Orta sahadakilere topu birakin anlayin ve her topu geri pas yapinmi diyor. Forvete kaleyi gordugunde sut cekmemi diyor Forveti defansta defansi forvettemi oynatiyor. Kulubede mbappe messi benzema varda oynatmiyormu. Adam olmasi gerekenleri soyluyor oyuncular oynamiyor beceremiyor. Ne diye sergen istifa diyorsunuz. Kulupte para yok onlar bilmiyormu bu saydigim kalitede adam almasini. He alirlar herseyi alirlar ama borctan kurtulmaz kulup. Sonra kayyum atandiginda napicaksiniz. Az kafanizi calistirin.
Sergen kadar taş düşsün, Ortada Galatasarayın kumpası , tiyatrosu varken tutturmuşlar Sergen gitsin, gitse ne olacak Adamlar resmen lige çöktüler Birtane şikesaray yazan konuşan var mı ? Vay bizim Türk futbolunun haline,
@Akdeniz kartalları doğru diyosun. bizim taraftar kadar boş yapan bi taraftar yok evet haklılar ama sabırları yok.. hep diyorum bırakın sergen hocayı manchester united sir alex fergusonun ki gibi adam 27 sene manchesterda Teknik direktörlük yaptı 27 senede 27 şampiyonluk mu yaşadı ? ama yok işte gelde bunu bizim taraftara anlat....
@Akdeniz kartalları demekki onlarla baş edecek bi teknik direktör ve yönetim yok. güçlü yönetim lazım kendinle çelişiyosun zaten sen
Arkadaş ha bire yönetim istifa etsin ha bire teknik direktör değişsin en azından eskiye göre düzeldi takım, ortada mücadele edecek bişey kalmayınca motive etmek zordur, ligin 2. yarısında diğer takımlara yakın mücadele ettik, evet büyük maçlarda kazanamadık ama hakem hatalarıyla, yönetim ve teknik direktör değişse ne olacak, hakemler yine aynı.
@YINGYANG YUGIOH çok haklısın. Trabzon maçı gerçekten önemsiz bir maçtı. Büyük takımlarda hep olur böyle şeyler. GS Okan Buruk’la nerdeyse küme düşüyordu. Sergen’nin tek ihtiyacı iyi birer yardımcı. Ona yardımcı olacak, fikir verecek birisi lazım. Okan’nın yanında yaşlı bir hoca var. Adam saha kenarında Okan Buruk’a çok yardımcı oluyor. Bize tecrübeli bir yardımcı antrenör lazım
Tartışılacak bir şey yok. S. Yalçın başarısız ve derhal istifa etmelidir! Bunun sabır ve planla alakası yok. 1 yıldır görev başında ve takımda gram ilerleme yok, hatta geriye gitti.
Bozanın şahidi şıracı olurmuş. Demekki hepsi beceriksiz olduklarını biliyorlar. Bu Demekki seneyede aynı tiyatroya devam
Teknik adamla ayrilmak isi mayista olur. Hazirana kadar yeni hoca goreve getirilir. Eger simdi Sergeni birakmazlarsa full bir sene daha beklenir. Bu isin rajonu bu.