Beşiktaş, orta sahaya savunma yönü güçlü bir 6 numara arıyor.
KARTAL'DA GÜNDEM TRANSFER
Beşiktaş, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını güçlendirmek adına transfer çalışmalarını yoğunlaştırdı. Siyah-beyazlı yönetim, özellikle orta sahada savunma yönü güçlü bir 6 numara arayışına girerken listenin üst sıralarına dikkat çeken bir isim yazıldı.
PALHINHA SÜRPRİZİ
Bayern Münih’in oyuncusu olan ve bu sezon Tottenham’da kiralık olarak forma giyen Joao Palhinha’nın gündemde olduğu öğrenildi. Teknik direktör Sergen Yalçın’ın da olumlu rapor verdiği 30 yaşındaki futbolcunun durumu, sezon sonunda netlik kazanacak.
BAYERN'E GERİ DÖNMESİ BEKLENİYOR
Tottenham’ın sözleşmede yer alan 25 milyon Euro’luk satın alma opsiyonunu kullanıp kullanmayacağı, transfer sürecinin en kritik noktası olarak öne çıkıyor. Premier Lig’de alt sıralarda yer alan İngiliz ekibinin küme düşmesi halinde Palhinha’nın Bayern Münih’e geri dönmesi bekleniyor.
KARTAL'DAN RESMÎ TEKLİF HAZIRLIĞINDA
Bu gelişmeleri yakından takip eden Beşiktaş Yönetimi’nin, şartların oluşması durumunda Portekizli yıldız için resmi adım atmaya hazırlandığı ifade edildi. Deneyimli oyuncunun fizik gücü ve savunma direnciyle orta sahaya önemli katkı sağlaması bekleniyor.
kaynak Fanatik
YORUMLAR (15)
HALA 6 8 KUFRETTIRECEKLER ABI... LAN FENER BIR ARA 25 TANE ALDI HALA SAMPIYINKUK YOK OLUM MAAAAANYAKMISINI, LAN.... DROGBA GOMIS ICARDI OSIMHEN 26 SAMPIYINLUK OLUM HALAMI AYIKMIYONUZ LAN
@ENDeR sarı gelin misin olum Gomez cenk negredo aboubakar diceksin hakemlerle hükümetle şampiyon olan soysuzları güzelleme burda
James Tarkowski, Everton da oynuyor. Bildiğim en iyi 6 numara.
Transfer enerjisini sürekli 6 numara alarak harcıyoruz ama aldıklarımızın hepsini zararına yolluyoruz. O paralara adam akıllı 6 numara çoktan alınmıştı ve transfer enerjisi ve bütçesi çok acil olan kanat transferlerine harcanabilirdi. Palhinha fizik gücü iyi, sert oyunda olan, kesici özelliği yüksek ve uzaktan şutlarla gol arayan bir 6 numara. Defansif anlamda ortasahayı çok rahatlatır ve bence alınırsa faydalı olacağını düşünüyorum.
Takımına hayrı olsa tottenham küme düşme potasında olmazdı
Ya Sergen e sallayanlar fb başına kimler geldi ne yaptı gün kaç milyonluk takım ne halde gördünüz mü bizim kadroya bak onlara bak bizim takım yine elinden geleni yapıyor
Bjk nin gerçekleri görmesi lazım. Ne zaman kafamızı kaldırsak bir iki maç iyi oynayıp seri yakalamaya başlasak tak tokmağı kafamızda görüyoruz. O yüzden önce saha dışı transferlerin gerçekleşmesi gerek. Bizi masada ezenleri ezemezsek gelecek yıl bu sezonun tekrarını yaşarız. Osimhen bizim takımda olsaydı her maç çift sarı yada kırmızısı garanti idi. Bu gerçekleri çözmeden takımı boşuna borca sokmayın.
İnşallah yeni sezona yorumcu Sergen yerine gerçek bir teknikdirektörle başlanır
Beşiktaş'ın önûmüzdeki sezon, bu kadroyu geliştirebilmesi için ilk 11 seviyesinde oynayacak kalitede en az 7 oyuncuya ihtiyacı var. Kaleciden sol açığa kadar en az 7 oyuncu..
Başladık yine 11 Eylül’de adını sanını duymadığın bir yam yam alıp gelirler.
Grimaldo, Palhinha, Patrik Schick diye umut verip Yusuf Sarı alacaklar gibi bir hava var.
ne planı?? ülkenin sözde en büyük derbi maçına zerre ingilizce bilmeyen , beden dili rezalet sözde bir kabadayı veriyorsun.. bir kere var ekranına gidip inceleme yapma gereği duymuyor adam , zart penaltı zurt kırmızı kart.. 2026 yılında hurdacı bile ingilizce biliyor, komşumuz ingiliz geçen bahçesindeki eskileri sattı ; o Türkçe , hurdacı yarı ingilizce anlaştılar.. dün akşam hakemin bir yabancı oyuncu ile iki cümlesi yok ve bu adamı maşa gibi ordan oraya atıyorlar.. bizim maçtaki penaltının escudenin burakla olan pozisyonundan ne farkı var? ona şimdi penaltı değil diyenler yarın da buna diyecekler ki diyorlar!! buna rağmen bu adam hala hakem!!
@sözde sarıların sorunlarından bize ne. gs fb maclarındaki rezaleti unuttuk değil mi arkadaşlar. varmısınız ekim ayına kadar şampiyonluk şarkıları söylemeye, haydi hep beraber re re re ra ra ra şampiyon beşiktaş
Adalı ve Sergen ın olduğu yerde vizyon değil, kayıp yeni yıllar olur.
Yeter artık 6 numara, 10 yıldır her sene 6 numara alıp 6 numara satıyoruz, bu takımın kanatları yok, 10 numarası yok, yaratıcı ofasif orta sahası yok, adam eksiltecek, çalım atacak, dripling yapacak orkundan başka kimse yok
Yaz kampına yetişsin transferler yoksa diğer türlü lige yine havlu atarız Kasımda. Erken transfer her zaman avantajlı en azında transfer ettiğin bir oyuncu kötü çıkınca onu tüm sezon oynatmak yerine hemen yerine daha iyisini bulma fırsatın oluyor. Bizimkiler son güne bırakıyor sonra hepsi çöp çıkıyor.