19.01.2026 - 12:16

Takip Et:

"Sorumluluk kabul etmeyecek!"

Spor Yorumcusu İbrahim Yavuz Beşiktaş - Kayserispor maç önünü Duhuliye için özel değerlendirdi.

Duhuliye;

"Beşiktaş Süper Lig ikinci yarısı için kendi evinde Kayserispor'u ağırlayacak. Ligin ilk yarısının son 3 maçında 2 brberlik ve 1galibiyet alan Beşiktaş Türkiye Kupası'nda 2 galibiyetle yoluna devam ediyor. Beşiktaş ligin ikinci yarısına hazır mı? Bu akşam Kayserispor karşısında nasıl bir Beşiktaş izleriz?"

İbrahim Yavuz;

Beşiktaş’ta Sergen Yalçın, istediği oyuncular alınmadan hiçbir sorumluluk kabul etmeyecek. Bu durumda transferler yapılacak ve bunun için de süre istenecek. Hem fiziksel hem de taktiksel olarak takımın hazır hâle gelmesi zaman alacak. Yani Beşiktaşlılar, önümüzdeki sezonun başına kadar sürekli mazeret dinlemeye devam edecek. Son üç yıldır hem teknik hem de idari anlamda aynı yaklaşım sergileniyor ama farklı sonuçlar bekleniyor.

duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (85)

Bombacı Mülayim
19.01.2026 - 22:01

Gayseri ıh ıh, gayseri ıh ıh, sorumluluk almayacakmış. Lan daha Oyun felsefen yok. Kayseri senin çeyrek bütçe ne denk , kendi sahan ve seyircinin önünde farka gitmen gereken maçı uzatmalarda maçı alıyorsun tek farkla. Utan lan bi de sorumluluk almıyacak mk şş mış mış. Bi gitla

Yanıtla Beğenme (2)
siyah beyaz
19.01.2026 - 21:55

ne sergenden ne yönetimden hayır var, bulundukları her gün zarar.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartalmanya27
19.01.2026 - 20:54

Bir gram ilerleme yok

Yanıtla Beğenme (0)
Nuri
19.01.2026 - 20:28

Adalı paso kuru sıkı iddaa ediyorum arat tan daha beter 30 milyonluk orkun 15 milyonluk abraham 15 milyonluk bilal sonuç ortada tarihin en.pahali transferleri ama durum ortada Beşiktaş derhal kongreye gitmeli adalı vizyonsuzluguyla ve hesapsizligiyla Beşıktaş i daha beter arat efendiden daha ve kötü yere götürüyor..

Yanıtla Beğenme (1)
Nuri
19.01.2026 - 20:27

Adalı paso kuru sıkı iddaa ediyorum arat tan daha beter 30 milyonluk orkun 15 milyonluk abraham 15 milyonluk bilal sonuç ortada tarihin en.pahali transferleri ama durum ortada Beşiktaş derhal kongreye gitmeli adalı vizyonsuzluguyla ve hesapsizligiyla Beşıktaş i daha beter arat efendiden daha ve kötü yere götürüyor..

Yanıtla Beğenme (1)
Akrep Nalan
19.01.2026 - 19:41

Burası mazeret üretilecek bir yer değil. Kendi oyucularını Küstürdüklerini kazansaydın da mazeret üreteceğine

Yanıtla Beğenme (0)
Bombacı Mülayim
19.01.2026 - 19:26

Sazdağı var, cengiz var, ersin var, cerny ı 10 numara oynatıyor, Raşit var var oğlu var. Mazeret üretmesin. Ole de ne vardı da Ole ye salladı.

Yanıtla Beğenme (1)
Benvekendim
19.01.2026 - 19:01

O zaman gitsin taraftarı olduğu FB’ye. Gerçi orada buna idmanda top toplatmazlar.

Yanıtla Beğenme (4)
Haluk
19.01.2026 - 18:52

Bir DT görevi kabul edip paraya hak kazandığı andan itibaren görevinin taşıdığı her türlü yetkiyi ve sorumluluğu kabul etmiştir. Aksini söylemek cahillik ya da insanları aldatmaya yönelik laf salatasıdır.

Yanıtla Beğenme (3)
Haluk
19.01.2026 - 18:39

Bir DT görevi kabul edip paraya hak kazandığı andan itibaren görevinin taşıdığı her türlü yetkiyi ve sorumluluğu kabul etmiştir. Aksini söylemek cahillik yada insanları aldatmaya yönelik laf salatasıdır.

Yanıtla Beğenme (3)
m_zileli
19.01.2026 - 18:25

Başkanda laf bol ama icraata gelince sıfır.

Yanıtla Beğenme (1)
Bjk
19.01.2026 - 18:04

Ne takımmış be, sanırsın sampiyonlar liğinde finale hazırlanıyor.. Takımı hazırlamak taktiksel ve fizik acısından TD görevidir. NE anlatıyorsun sen kardeşim!! Milleti aptal yerine mi koyuyorsun. Transfer gelir gelmez ınun hesabı yönetime kesilir,diğer bütün konular sergene yazar. Takımın koşamaması, hücüm edememesi, defans yapamaması transfere bağlı değil!! Belli ki BJK ın bu seneki hedefi yine 5 lik kupa da da ne olursa, avrupa hedefi yok BJK ın. bunları söylettiklerine göre..

Yanıtla Beğenme (4)
Serdar
19.01.2026 - 17:49

Adamın istediğini alamazsa yönetim. Defolup gider bukadar basit.

Yanıtla Beğenme (2)
Haluk
19.01.2026 - 17:11

Bir DT görevi kabul edip karaya hak kazandığı andan itibaren görevinin taşıdığı her türlü yetkiyi ve sorumluluğu kabul etmiştir. Aksini söylemek cahillik yada insanları aldatmaya yönelik laf salatasıdır.

Yanıtla Beğenme (3)
Mantığa gel
19.01.2026 - 17:57

@Haluk Sergen görevi kabul ederken camiaya şampiyonluk sözü verdi mi, hayır! Sen son 5 yıldır şampiyonluga hiç oynadın mi, hayır! Elinde hedefe oynayacak bir kadro var mı, hayır! Paran var mı, transfer yapabiliyor musun, hayır! Başarı için gereken hiçbir ana koşul yerine getirilmemiş ama Sergen Hoca tek başına bizi gene de sihirli bir sekilde şampiyon yapmaliymis, mantığa bak...Sen önce onun taleplerini yerine getir, sonra şampiyonluk bekle.

Beğenme (2)
Kumarcilar
19.01.2026 - 17:01

Git Sergen seninle olmaz

Yanıtla Beğenme (5)
BirBesiktasli
19.01.2026 - 16:56

Bu taraftarın tek yaptığı şey hoca yemek ya kardeşim siz görmüyor musunuz aynı malzeme ile farklı ne olabilir ki kuru fasulye malzemesi verip farklı aşçılardan farklı yemekler yapmasını beklemek gibi birşey bu o malzemeden sadece kuru fasulye olur boşuna denemeyiniz o malzeme hiçbir zaman pirzola olmayacak malzemeyi değiştirmeden farklı lezzet beklemeyin

Yanıtla Beğenme (6)
Kartal
19.01.2026 - 18:05

@BirBesiktasli Bundan onceki cok daha degerli, gercek teknik direcktorleri, bundan daha rezil kadrolari yonetmeye calisirken 3-5 ayda kufurlerle kovarken neredeydiniz? Sergen trollerisiniz hepiniz, bundan oncekilere yaptiginizi unutmayin.

Beğenme (3)
Riyakarlar
19.01.2026 - 17:13

@BirBesiktasli Kardeşim, buraya yazanlar taraftar değil ki, muhaliflerin veya renklilerin paralı tuttuğu tetikciler. Görevleri sürekli havlamak ve ne olursa olsun yönetimi ve hocayı eleştirmek, gönderilmesini sağlamak ki istikrar olusmasin, camia toparlanamasin, ülkede 2 büyük kalsin. Mesela Goztepe'de Necip'i oynattı Sergen Hoca ve yenildik, demediklerini birakmadilar. Hoca Necip'in bittiğini görünce bir daha hiç oynatmadi ve kovdu, o zaman da burada Necipsevicisi oldular. Aynısı Mert, Demir Ege, Muci, Rafa için de geçerli. Şimdi Rafa'yi affetse nerede kaldı bu kulübün değerleri, Seba olsaydı vb vb hemen algıya baslarlar. Uyanık olun, taraftar hocasının arkasında durmazsa gelecek diye bir şey olmayacak...

Beğenme (6)
Murat
19.01.2026 - 16:45

Maksatlı bir yazı. Sergen in sorumluluk kabul etmeyeceğine odaklanmak yerine bu başkan denen zatın ne maksatla o koltukta oturduğuna odaklamakta yarar var.

Yanıtla Beğenme (1)
zeze
19.01.2026 - 16:44

ben olsam ben de sorumluluk kabul etmem. sergen hocanın istediği oyuncular alınırsa o zaman hoca sorumludur. alınmazsa yönetim sorumlu bu kadar net.

Yanıtla Beğenme (1)
Boğazın Efendis
19.01.2026 - 16:35

Sorumlulugu kabul etmiyorsan gorevi de kabul etmiyceksin o zaman arkadaş! Sergenin Basina silah dayayip zorla teknik direktor yapmadilar. Ben kendi kurmadığım takımda teknik direktörlük yapmam bana sezon bitince yazin gelin deseydin! Ligin daha ikinci haftasında takımın başına geçmeyi kabul et, sonra sorumluluğu da alma yok öyle bir dünya! Yani basarirsam kahraman olurum, basarisiz olursam da bu takımı ben kurmadım deyip sorumluluğu ustume almam! Buna ŞARK kurnazlığı diyorlar! Aynı zamanda bu besiktas taraftarini da salak yerine koymak oluyor! İşler kötü giderse bu takımı ben kurmadım ki derim bunlar da yerler nasil olsa demek oluyor bu!

Yanıtla Beğenme (3)
Zzz
19.01.2026 - 17:45

@Boğazın Efendis Sergen Hoca sorumluluğu her zaman aldı. Hatta o kadar aliyor ki, o varken Başkan ve yönetimler hep ortadan kaybolup cenazeyi tamamen hocaya bırakmıştır (Nur Cebi'de böyleydi). Ama şampiyon olunca kupayı kimseye elletmezler. Böyle yöneticilik ne kadar kolay; taraftarla, futbolcuyla, hakemle, basınla sadece Sergen hoca mücadele ediyor, kadroyu temizliyor, transfer listesi veriyor... Son şampiyonlugu hatırlıyorsunuzdur, son 10 hafta yokluktan, adamsizliktan, stresten kimyası bozuldu. Şimdi de aynı, Adali'yi ortada hiç görüyor musunuz? Sanırsın ki kadroyu Sergen kurdu, tüm suç onun, oysa adam transfer bitince geldi. Bir de rakip başkan Saran'a bakın, adam her branşta, her maçta sürekli ön planda, liderlik sergiliyor, para veriyor, transfer yapıyor. Elinde saçma sapan kadro varken Sergen yönetimi gene de suçlamadi, teşhisini koydu, bu sefillerle bir şey olmayacağını başkana anlatti ve büyük bir temizlik yapiyor. Tedavi de transfer. Tedavi için gereken parayı da gene Sergen Hoca gönderdiği adamlar vasıtasıyla üretiyor, yeni bir kaynağa gerek yok. Abraham-Rafa-Demir Ege'nin gonderilisinden 35-40 gelince istediği 4 transferi Yönetim bir zahmet yapsın artık. Finansmanını bile sağladığı transferleri hocaya veremezsen sorumluluk burada kimdedir, onu da siz bulun...

Beğenme (0)
Besiktask
19.01.2026 - 16:20

Once Sergene istedigi oyunculari alin ondan sonra yorum yapin Sergen Hoca sonuna kadar haklidir biz onun arkasindayiz..!!!

Yanıtla Beğenme (11)
Boğazın Efendis
19.01.2026 - 16:15

Beşiktaş Sergenle şampiyon oldu ama ertesi sene sergenle Kasım ayında lige havlu attı ş.liginde sıfır çekti. Yani bizim Kasım ayında lige havlu atma geleneğimiz sergenin ikinci sezonuyla başladı, ertesi sene valerian ismail ile, sonraki sene Şenol güneşle ve gecen sene de giovanni ile devam etti! Bu sene bu döngü kırılsın diye ligin daha ikinci haftasında sergen getirildi, sergenle beraber takım uçar dendi fakat bu sefer EKİM ayında lige havlu attık!!! Acı ama gerçek bu arkadaşlar! İnşallah ligin ikinci yarısında hocanın ve başkanın bahaneler uretmedigi besiktasin çıkışa geçtiği bir dönem yaşarız. Yoksa artık bahane duymaktan sıkıldık! Eğer sergen de gerçekten besiktasi seviyorsa ve bu takımın yetersiz olduğunu düşünüyorsa ben bu takımla yapamam yapabilen buyursun yapsın deyip hemen istifa edecek, ya da bahane üretmeyi bırakıp bu takıma kazandıracak oyunu bulup geliştirecek. Gerisi bundan sonra benim için faso fisodur! En azindan şunu biliyorum ben taraftarım cebimden para verip maça gidiyorum suçlu ben değilim!! Eğer hoca başkan bunlar suçlu değilse sorumluluğu ustlenmiyorsa, besiktasin bu durumda olmasinin suçlusu ben hic değilim! İcranin başında olan hoca başkan delikanlı olacak ve sorumluluğu üstüne alacak! Dediğim gibi sergen bu takım yetersiz diyor ve transfer donemi lazim diyorsa o zaman gelmeseydin derler adama! Ben ancak benim kurduğum takıma teknik direktörlük yaparım deseydin ve görevi kabul etmeseydin. Görevi kabul edeyim başarılı olursam kahraman olurum, basarisiz olursam da bu takımı ben kurmadım deyip sorumluluk almam mantığı ŞARK KURNAZLIĞİ oluyor kimse kusura bakmasın! Beşiktaş taraftarını salak yerine koymaktan vazgeçin!!!

Yanıtla Beğenme (1)
İZMİR KARTALI
19.01.2026 - 16:10

Sergen sorumluluk kabul etmiyorum dediğinde üç maymunu oynayan ve Beşiktaş Kulübünü yönettiklerinin farkında bile olmayan yönetimde sorumlu değil bu anlaşılıyor. Ben kendi adıma bıktım Sergen Beyin saçmalamalarından ve yönetimin pısırıklığından, iş bilmezliğimden.

Yanıtla Beğenme (4)
Davut
19.01.2026 - 15:51

Neden sorumluluk alsın kardeşim…. Takım hem sayısal olarak eksik… hemde nitelik olarak düşük profilli oyuncular var…. Ne yapsın çıkıp kendimi oynasın…. Bu kadrodan bir şey olur diyen varsa buyursun gelsin görelim…. 7-8 hoca yedi bu takım

Yanıtla Beğenme (7)
Boğazın Efendis
19.01.2026 - 16:28

@Davut Gelmeseydi o zaman kardeşim! Kafasina silah mi dayadilar! Ben kendi kuramadığım takımda teknik direktörlük yapmam bana sezon bitince gelin deseydi! Ligin daha ikinci haftasında takımın başına geçmeyi kabul et, sonra sorumluluğu da alma yok öyle bir dünya! Yani basarirsam kahraman olurum, basaramazsam da bu takımı ben kurmadım deyip sorumluluğu almam! Buna ŞARK kurnazlığı diyorlar! Aynı zamanda bu besiktas taraftarini da salak yerine koymak! İşler kötü giderse bu takımı ben kurmadım ki derim bunlar da yerler nasil olsa demek oluyor bu!

Beğenme (0)
Semih
19.01.2026 - 15:46

Rafayı muçiyi demir egeyi semihi merti taraftar gönderdi değil mi? djaloyu da taraftar oynatmıyor. sazdağı rıdvan ndidi cengizi de taraftar transfer etti. cernyi 10 numara zanneden de taraftarlar. öyle bir sorumlusun ki şu tablodan gittikten sonra bir daha kulübün kapısından önünden bile geçmemen lazım.

Yanıtla Beğenme (4)
De Get Lan
19.01.2026 - 15:44

Sorumluluk mu kabul etmeyecek? Ne zaman etti ki? Sorumluluk aklı başında şerefli adama verilir. Sorumluluk hak edecek bilgili adama verilir. Sergen sen.ne tür bir dingilsin ki geliyorsun, yetki istiyorsun, para istiyorsun ama Sorumluluk kabul etmiyorsun? Sen.ne soysuz bir hanım evladı çıktın amq. Sorumluluk almayacaksın ziktir ol git, ne diye boş boş konuşuyorsun? Güzel bir takım olusunca yollarsın CV'ni kulübe, mülakatı yaparız, bakarız ne okumuşsun, ne becerirsin, ne.bilgin becerin var. Ulan iyi takım seni naapsın boş teneke? Kenarda işkembeyi devirip oturuyorsun sadece. Maç sonrası çifter karıyı kucağa almaya benzemez bu işler. Futbol bilgin yok oğlum senin. Osimhen'i tanımamak ne demek lan lavuk herif?

Yanıtla Beğenme (3)
Ziya Işık
19.01.2026 - 15:38

Sorumluluk kabul etmiyen hoca bu mesleği yapmasın. Sergen hoca lütfen konuşmayı bırak görevini yap lütfen.

Yanıtla Beğenme (6)
Süleyman
19.01.2026 - 15:35

Oh Neguzel bir system hic kimse sorumluluk almiyor gel keyfim gel deneyin durun bakalim elinize ne gececek😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡sergen ISTIFA baskan ISTIFA

Yanıtla Beğenme (4)
Kara
19.01.2026 - 15:34

Artık bunları aşmak gerekli diye düşünüyorum. fb nin de kadrosunu şimdiki hocası kurmadı ama adam sorumluluk aldı ve işini yapıyor ,hem de iyi yapıyor. Hocamızın da aslında - ilk geldiği zamanlar hariç - bunu artık dert ettiğini düşünmüyorum. Zira koca bir sezon sürekli bunu düşünecek ya da söyleyecek değil. Zaten işine konsantre olamaz kafasında sürekli aynı düşünceyle.

Yanıtla Beğenme (3)
Acortix
19.01.2026 - 15:28

Hiç bir başkan ve td sorumluluk almıyor,Türkiyenin en büyük kulübünü takımın malzemecisi ve otobüs şöförüyle,yoldan geçen emekli Hüseyin emmi ve Sarı çizmeli Mehmet ağa bu hale getirdi mk.😂

Yanıtla Beğenme (1)
Xxx
19.01.2026 - 15:24

Ne güzel bu kötü kadroda isildamaya çalışan gole katkı verenler senin onayinla gitsin ama sen sorumluluk alma aslında gelmesi bence de yanlıştı gidenlerden daha kötü bir performans sergiliyor giderken adalı ile beraber başka bir enkaz bırakacak galiba

Yanıtla Beğenme (1)
zonka
19.01.2026 - 15:10

bizim ödevimiz ligin ikinci yarısını yeni bir sezon gibi oynamak ve kazanma alışkanlığı yakalayıp havaya girmek. transfer yapmak çok önemli evet ama kazanmaya alışmak da bir o kadar önemli. kadromuz yetersiz ona da tamam ama ona buna puan kaybedecek kadar da yerin dibinde değil. ilk 6 maç istanbul dışına çıkmıyoruz gördüğüm kadarıyla. 18 puan bekliyorum. kocaeli deplasmanı zor sonra gs ile içerdeyiz. 8 maçın 7 si evde bu bir fikstür avantajıdır. 21-22 puan bizi gelecek yılın en önemli şampiyonluk adayı yapar çünkü ilk önce mental olarak dağınık durumdayız. toplamış oluruz bu puanlarla. kupa hedefimize asılmalıyız ayrıca. eşşek değiller ya bir kaç takviye de gelecektir. olan oldu geçmiş geçmişte kaldı. bu kulübü bizim desteğimiz olmadan kimse ayağa kaldıramaz.

Yanıtla Beğenme (0)
Çok Konuşuyor
19.01.2026 - 15:05

Sorumluluk almayacak adamın o kulübede işi yok. Yok öyle dava, bu kadroyu ben kurmadım, yok bu ekiple bu kadar falan... böyle saçmalama lüksü yok hiçbir teknik adamın. 48 yaşındayım, oyuncu iken gittiği her takımın maçını izledim Sergenin, fakat böyle teknik direktörlük olmaz.

Yanıtla Beğenme (2)
Yani
19.01.2026 - 15:04

Aynen öyle

Yanıtla Beğenme (0)
Haluk
19.01.2026 - 14:58

Bir DT görevi kabul edip karaya hak kazandığı andan itibaren görevinin taşıdığı her türlü yetkiyi ve sorumluluğu kabul etmiştir. Aksini söylemek cahillik yada insanları aldatmaya yönelik laf salatasıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
Haluk
19.01.2026 - 14:58

Bir DT görevi kabul edip karaya hak kazandığı andan itibaren görevinin taşıdığı her türlü yetkiyi ve sorumluluğu kabul etmiştir. Aksini söylemek cahillik yada insanları aldatmaya yönelik laf salatasıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
MLZTS
19.01.2026 - 14:56

Yavuz musun nesin, bu tespitin güzel olmusda, kim öyle yapmiyoki, yani yeni biseyler anlatsan olur, mesela altilida hangi at gelir

Yanıtla Beğenme (1)
AIXIA
19.01.2026 - 14:55

Bugunku maci kaybetsin ne sergen kalir nede adali... Ringonun ahiri degil burasi

Yanıtla Beğenme (0)
Yazik
19.01.2026 - 17:04

@AIXIA Sen de kına yakarsın, ulan ne şerefsiz insansınız be,hiç mi onur, haysiyet, ahlakınız yok, insan tuttuğu takım yenilsin ister mi sırf hocayı veya başkanı sevmiyor diye?Gidin renklileri tutun, onlar sizin gibi omurgasız. Yılmaz Vural'da TD olsa BJK kazansin diye dua eder insan, ne fark eder hocanin kim olduğu. Başarısız olursa zaten günü gelince bırakır gider başkası gelir.

Beğenme (0)
Haluk
19.01.2026 - 14:52

Bir DT görevi kabul edip karaya hak kazandığı andan itibaren görevinin taşıdığı her türlü yetkiyi ve sorumluluğu kabul etmiştir. Aksini söylemek cahillik yada insanları aldatmaya yönelik laf salatasıdır.

Yanıtla Beğenme (0)
Cemal Amca
19.01.2026 - 14:50

Sergen YALÇIN,bir kaç kaliteli takviye olursa takımı uçurur.Yeter ki kafasına göre bir kaç topçu alınsın.Önümüzde ki yıllar bir kaç yıl üst üste şampiyon olacağız.

Yanıtla Beğenme (9)
Kartal
19.01.2026 - 14:45

Durup once dusunun, ondan sonra Sergen yalakaligi yapin. Ole zamaninda takimda ileride kimse yoktu, adam kibarligindan dolayi cikip konusmadi, ama her defasinda kanat istedigini belli etti. Cerny, Bilal ve Jota bu adama verilmedi, Sergen'e verildi. Sergen efendi gecen senenin kadrosu icin oturdugu yerden bana verin bak nasil oynatiyorum diyerek Ole'nin altini kazdi, geldi oturdu koltuga. Bu adamlar, arti kendi cok istedigi Cengiz, Gokhan gibi adamlar da alindi. Su an gidenleri kendisi zaten hic istemiyor, oynatmiyordu. Simdi de beyfendi sorumluluk almayacakmis, oyle mi? Siz de bunu alkisliyorsunuz, oyle mi? Siz gercekten cok daha kotu gunleri hakediyorsunuz, arada biz gercek Besiktaslilar da yaniyoruz. Adam 6 aydan beri bahane uretiyor, 6 ay sonrasi icin de bahanesi hazir. Ama bahaneler kendi dedikleriyle ortusmuyor. Bu arada, gidip uzerine 40 milyon daha harcayip istedigi adamlari alirsaniz, en fazla, tas catlasa ucunculuk icin oynayacak bu adam, o da belki. Nasil bir taraftarsiniz, nasil bu gercekleri goremezsiniz, nasil bir Sergen yalakaligidir bu, hepiniz Sergen trolu musunuz burada? Hani baskan bizi trol saniyor ya, ben de artik Sergen destekleyenlerin baskanin trolu oldugunu dusunuyorum, cunku bu kadar trol lafi eden adam trolun ne oldugunu cok iyi biliyor olmali. Ayip, yazik.

Yanıtla Beğenme (1)
Boğazın Efendis
19.01.2026 - 15:47

@Kartal Doğru tespitler. Ben de aylardır bu minvalde yorumlar yapiyorum ama bir grup taraftar var ki bunların gözleri kör, kulakları sağır, kalpleri gerçeği anlamıyor. Cahilin sevgisi başa beladır dedikleri böyle birsey herhalde. Beşiktaş uçuruma gidiyor! Beşiktaşı yonetilemiycek hale getirip satacaklarini düşünüyorum. Çünkü bu artık iş bilmezligi geçti. Bir takımın 4 senedir nasıl bir orijinal sol kanatı olmaz başka türlü açıklayamıyorum. Israrla almıyorlar!! bu iş bilmezlik mi şimdi? Gelen hoca da geldiğinde cerny alınmış raschia vat yani iki sağ kanat oyuncusu varken yine bir sağ kanat oyuncusu olan cengizi istiyor!! Baskan da ağustos ayında bekleyin en iyi sol kanat oyuncusunu alicaz beklediğimize değecek diyor ve transferin son günü orijinal mevkisi sağ kanat olan jota'yi kiraliyor! Gecen sene de arat yonetimi son gun sol acik diye mevkisi merkez orta saha olan joa marioyu transfer etiti! Bu iş bilmezlik diye açıklanamaz artik!

Beğenme (0)
AIXIA
19.01.2026 - 14:51

@Kartal altina imzami atarim... Az bile soylemissin

Beğenme (0)
forever1903
19.01.2026 - 14:44

sergen rahat, o da biliyor ki isler iyi gitmez ise taraftarin yönetime yüklenecegi, transfer yapilmadi cünkü, kötü tarafi alistik artik bu duruma maalesef

Yanıtla Beğenme (1)
Vh
19.01.2026 - 14:25

Sergen olanin uzerine 5 adam alalim dedi, olandan da 5 kaybetti adam ne yapsin.

Yanıtla Beğenme (8)
Ali Koç baskan
19.01.2026 - 14:21

Ali Koç buyrun bjk bu yöntem başkan Sergen birşey olmaz

Yanıtla Beğenme (5)
Caner
19.01.2026 - 14:16

Başka hoca getirsen sana ne diyecek gerçekten artık Beşiktaş taraftarına çok üzülüyorum geçen sene Uefa kupasını alacaz dedi Hüseyin Beşiktaş ın şampiyonluğuna 100 katı veriyordu gruptan çıkamadık bu sene yine bizim statta alacaz bu kupayı dedik UEFA’yı bırak konferanstan bile elendik komedi cahil oldu burası

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet
19.01.2026 - 14:14

Sergen gibi Beşiktaşı daracık bir kadroyla türlü imkansızlıklarla şampiyon yapmış hocaya sahip çıkmak hepimizin ortak görevi. Takımda olumlu gelişmeler var bunlar onun eseri. Bu sene zaten şampiyon olamayız bari gelecek sene ve seneler için arkasında duralım.

Yanıtla Beğenme (11)
Fff
19.01.2026 - 15:10

@Ahmet sadece 2 gol averajıyla şampiyon oldu biliyosun dimi. Yaşın 5 buçuk ya da 6 falan değilse biliyosundur. O 2 gol olmasaydı beşiktaş tarihinin en kötü adamı olarak anılırdı sergen ve bırak tekrardan beşiktaşın başına gelmeyi tv lerde bile yorumculuk yapamaz insan içine çıkamazdı. Yani lafın hülasası birisinin iyi hoca ya da kötü hoca olması arasındaki fark o 2 gol olamaz. Bunu buralarda sanki bir şeymiş gibi söyleyip durmayın artık.

Beğenme (0)
Vega
19.01.2026 - 14:10

Kimse kusura bakmasın Sergen hocanın yapacağı bir şey yok hocaya oyuncu alınmadığı gibi eldekilerde gidiyor ona rağmen elindeki yetersiz kadroya rağmen kafasındaki sistemi oynatmaya çalışıyor burda kimse Sergen hocayı suçlayamaz hoca bile adalının bu kadar boş olduğunu tahmin etmiyordu sürekli yalan vaatlerle hem camiayı hem taraftarı hemde hocayı oyalıyor başkanda yönetim kuruluda bu işi beceremiyor

Yanıtla Beğenme (7)
Süleyman ocakci
19.01.2026 - 13:53

Sergen hoca takımı ben kurmadim diyerek hiç sorumluluk almadı bu sadece transfer istesın Beşiktaşi borçlandirsın

Yanıtla Beğenme (6)
Hasan K.
19.01.2026 - 13:48

Doğru yorum. Sergen şimdi keşke alınmasa deyip yangel osman rolünü oynuyor. Yangel yapanları kovuyordunuz hani. Kovun bunu da gitsin. Sorumluluk almayacakmış. ne zaman aldı ki sorumluluk. Adam Cengiz ile Sağbeki aldırdı. Onların bile sorumluluğunu almıyor. Bana ne diyor. Necibe sen kimsin? diyor. Sonra da konuşmadım onunla konuşmama gerek yok diyor. Niçin sen kimsin dediğini söyleyemiyor. Sıkar biraz da. Böyle bir sorumsuz adamı TEKNİK HEYET SORUMLUSU yapmışlar. Yazıklar olsun. Sergen Serdal elele güle güle. İnşallah tez zamanda defolur gidersiniz.

Yanıtla Beğenme (7)
ahmet bjk
19.01.2026 - 13:40

bu tarz basiretsiz yöneticiler başkanlar olduğu sürece bizden hiçbir şey olmaz... kişiler gidiyor geliyor ama yöntemler hep aynı... takım eksikti devre arası olunca eksik de değil artık takım kalmadı, yedek yok ceza alan olsa stoper yok, felix ve emirhan sarı kart görse bu akşam haftaya oynayacak 1 stoperimiz var, orkun sarı kart görse ndidi de sakat orta sahada oynacak adam yok böyle planlama mı yapılır başkan... sürekli merak etmeyin alacağız yapacağız çalışıyoruz vvsvsvs siz taraftar ile dalga mı geçiyorsunuz! çocuğunu lafla oyalana ebeveyn mi sanıyorsunuz kendinizi. yakında türkiye kupasındaki gibi 300-500 kişiye oynarsınız bu gidişle, bu akşam olası bir kötü sonuçta o taraftar ne diyecek bağıracak? sürekli sosyal medyaya göre takımı yönetmeyiz diyorlar sosyal medyada gerçek taraftar da var herkesi trol mü sanıyorsunuz siz! duymak istemediğiniz birşey olunca tepki belli. ben taraftarım gerçek taraftar başka bir şehirden istanbula maça gelen, yurt dışına deplasmana giden, her yıl formalar alan her maçını hazırlık dahil izleyen bir taraftarım. o yönetimdekilerin bile izlemediği maçları izlemişimdir inanıyorum... ve bu yönetim BAŞARISIZ!!!! bu genel kurul yapısı bizi bitirdi...

Yanıtla Beğenme (2)
gamsızov sergen
19.01.2026 - 14:08

@ahmet bjk ahmet bey yorumunuzda fevkalade haklısınız, aslında bazen krizleri fırsata çevirmek de gerekir, mesela, prisky, maestro vb ismi geçen gençleri alarak bunları yedek klübesini zenginleştirmek için aldık, esas istediğimiz as oyuncuları kulüpleri ara dönemde bırakmak istemedi, yaz dönemine en az şu kadar as oyuncu transferi yapacağız diyerekten gerilimi azaltabilirdi yönetim ve aldığı birkaç genç oyuncudan seneye as oyuncu olabileceklerin potansiyelini görmüş olurdu, ha oldu tutmadı zaten bu isimlerin öyle yada böyle bir pazarı var zarar etmeden elden çıkartılırdı

Beğenme (0)
Kara sevdaa
19.01.2026 - 13:40

Son 7 yildir Hiçbir zaman sorun hoca değildi bence. Yönetimlerin baskanlarin elini cebine doğru düzgün atmamasi. Hocaların istediği transferler yapılmıyor yada yanlış transfer ucuz transfer yapayım diye kalitesiz bor çok oyuncu alınması gibi bir çok sebep var. Gsfb çatır çatır para dökerken biz ise hep en ucuzunu aramanın peşine düşmekten bu hale geldik malesef.

Yanıtla Beğenme (3)