22.06.2026 - 11:19

Takip Et:

Süper Lig'de transfer dönemi resmen başladı!

Türkiye Futbol Federasyonu'nun belirlediği takvim doğrultusunda 2026-2027 sezonunun birinci transfer ve tescil dönemi bugün itibarıyla başladı.

 Yaz transfer dönemi bugün itibarıyla resmen başladı.

TFF tarafından alınan karar doğrultusunda Birinci Transfer ve Tescil Dönemi, 22 Haziran 2026 tarihinde başlayıp 4 Eylül 2026 tarihinde sona erecek. Kulüpler, yaklaşık iki buçuk aylık süreçte kadrolarını güçlendirmek için transfer çalışmalarını yürütecek.

İkinci Transfer ve Tescil Dönemi ise 1 Ocak 2027 tarihinde başlayacak ve 5 Şubat 2027 tarihinde sona erecek.

Transfer döneminin başlamasıyla birlikte Süper Lig ekiplerinde hareketlilik artarken, özellikle Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor'un gerçekleştireceği hamleler futbol kamuoyu tarafından yakından takip ediliyor.

Yeni sezon öncesinde kadrolarını şekillendirmek isteyen kulüpler, transfer çalışmalarına resmen start vermiş oldu.

Duhuliye.com

YORUMLAR (4)

onur c
22.06.2026 - 16:07

Arkadaslar, gecen sezondan ogrendiklerimizi unutmayalim. Baskan bir oyuncu icin, yarin ucaga binecek dese bile o transfer bitmis sayilmaz. Nitekim, gecen sene bir cok oyuncu ucaktan dondu :) Kotu bir sey olarak soylemiyorum, paragozluk yapan bir oyuncuysa gerekirse imza masasindan kaldirsinlar ama iletisim ve taraftari gereksiz heyecanlandirma konusunda kotu oluyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Asfor
22.06.2026 - 11:45

Serdar başkana transfer sezonun ne zaman açıldığını değil ne zaman bitecegini, son günü söyleyin.

Yanıtla Beğenme (1)
Trollcan
22.06.2026 - 15:52

@Asfor Serdar kim ? oğlum daha başkanınızın ismini bilmiyorsunuz burda ufacık beyninizle yorum yapıyorsunuz.

Beğenme (0)
Atilla Kaan
22.06.2026 - 11:43

Yönetim suanda ihtiyaci olan ve serbest statüde olan bütün topculari ilk olarak gündemine almalidir . Burada Vlahovic , Kessie , Zinchenko , Pavard HEMEN ILK IKI HAFTADA ACIKLANACAK İSİMLER OLMALIDIR . 2 HAFTADA DIYORUM DAHA SONRA KALE VE KANATLAR , YERLILER , +4 ve DERINLESTIRME …… BEN YÖNETIMDEN BUNU SAMIMI SÖYLÜYORUM HER HAFTA BIR TRANSFER BEKLİYORUM ….. BESIKTASIN 7 A Sinif YABANCI 3 GENC YETENEK VE 5 YERLI OLMA SARTIYLA 15 FUTBOLCUYA IHTIYACI VAR . Takas para formülü gündeme gelmelidir ….. KADRODA GEREKSIZ BÜTÜN FUTBOLCULAR TAKAS VEYA SATISTA KULLANILMALI ….. NDIDI , CERNY , OH , DJALO , AGBADOU , RASHICA , UDOKHAI MÜMKÜN DURUMDA DEGISMELIDIR . SADECE AGBADOU VEYA DJALODAN BIRI KALIR BURADA . GERISINI GÖNDERIN TUTMAYIN TAKIMDA . Murillo ve Olaitan haric hepsi gitsin . BEN BESIKTASIN A KALITE YABANCISININ BULUNDUGUNUDA DÜSÜNMÜYORUM BU ARADA MURILLO HARIC .

Yanıtla Beğenme (2)
Hte
22.06.2026 - 11:36

Transfer donemi resmi olarak daha yeni baslamis millet nerde transferler diyerek akli sira yonetim, onder hoca ve camiayi yipratiyor. Boyle suursuzlarla ayni renklere gonul vermisiz o da bizim cezamiz

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal
22.06.2026 - 12:44

@Hte .. Trabzon 6 oyuncu transfer etti bu süreçte. Biz her zamanki gibi geç kaldık ve hala da bir numara yok, 1 aydan az süre kaldı Avrupa Ligi eleme maçına. Şuursuzluk geçen zamanın farkına varamayıp her sene Avrupa elemelerine eksik kadrolarla çıkıp Beşiktaş'ı rezil etmektir. Önceden uyarmak değil!

Beğenme (2)
kavaklı
22.06.2026 - 12:25

@Hte amaç algı bilader algı amaç ben yaptımda ondan yaptı dedirtmek öğrenemedin mi hala . rosierle ghezzal son saniye geldi ama şamp yaptı onları çık şamp hayal neymiş demek ki amaç kamp görmek 2 ay öncesinden gelmek değil önemli olan kaliteli oyuncu almak şimdi 23 temmuzdaki ama 11 temmuzda adam getirsen ne olcak adam iyi olunca çıkar şovunu yapar o adam zaten kamp yapıyor sana gelene kadar

Beğenme (2)