Beşiktaş-Trabzonspor derbisinde tribünler geceye damga vurdu.
Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Beşiktaş, sahasında Trabzonspor'u konuk etti.
Karşılaşmanın santra düdüğünün ardından siyah-beyazlı taraftarlar, takımlarına tepki gösterdi.
Maçın ilk 5 dakikasında sessiz protesto yapan Beşiktaş taraftarı, sahaya sırtını döndü ve takımlarına tepki gösterdi.
İlerleyen dakikalarda ise Beşiktaş taraftarı, yönetimlerini istifaya çağırdı.
SERGEN İSİTFA SESLERİ YÜKSELDİ
Karşılaşmanın ikinci yarısında ise Trabzonspor'un attığı golün ardından "Sergen istifa" ve "güle güle Sergen" sesleri yükseldi.
Sergen Yalçın, Türkiye Kupası'nda kaybedilen Konyaspor maçının ardından istifa çağrılarına cevap olarak "Taraftar isterse bırakırım" ifadelerini kullanmıştı.
Haber kaynağı: Haber 7
YORUMLAR (74)
Semeye de yeni td gitsin diyecek, Beşiktaşlılıkla gram alakası olmayan tipler...
Giderken meslektaşın beygirci başkanını da almayı unutma.
Gider gitmez ayrı konu, tvde sallamakla olmuyormuş demek ki. Bir gün yeniden kolay tarafa; TV'ye dönünce bunu unutmasa iyi eder.
Bir defa olsun lafini yeme, yeter artik yedikmlerin mazeretlerin sacmaliklarin, azcik onurun kaldiysa onu da al, kapi nerede biliyorsun
Sergen Hocam bırak bu zavallılari, sen dürüst bir şekilde olayı anlatmaya çalışıyorsun, düzeltmeye çalışıyorsun fakat bunlar hala hayal peşinde koşuyorlar, bu takıma bu kadar baskı yaparak çok yakında Bursaspor gibi alt liglere sürükleyecek bu cahil taraftar, sadece skora ve başarıya endeksli Taraftarlık yapıyor!!!
Bende taraftarim ve gitmesini istemiyorum! Istikrar lazim! 3-5 ayda bir yönetim ve hoca degismez!!!
Konya yarı finalinden sonra istifa etmiş başkan dur oğlum napıyosun demiş,Şimdide Rize maçından falan bahsediyor İşin özü kısaca şu Adalı Sergen hocasına tazminatını ödemeden göndermez
Adam şampiyon yapmadı. O sezonu unuttunuz. Oynadığımız futbol kötüydü. Ghezzal aboubakar larin cenk gibi oyuncular formdaydı. Zaten aboubakar sakatım diye bırakınca 1 gol averajıyla ancak şampiyon olabildik ve rakipler o sezon çok kötüydü. Bu da şansımıza oldu biraz. Hoca etkisi yoktu
Gelemedi ki … hayal aleminde … şampiyon yapan hoca yerine klonunu vermişler sanki.
şu anda başkana bir şey demem... Sergen ne istediyse verdi... Ancak sergen kibir abidesi!!! harcamadığı futbolcu yok, kendinden üstte olacak futbolcu istemez. onun futbolcusu olaitandır... rafa değil gedson değil... rafa geri gelsin, gedson geri gelsin... Sakın şenol gelmesin!!! ole gelsin, van bronchrost gelsin...
Sergen hocada gitsin kim gelsin. Var mi öneriniz yada başkanın gidip alacağına inanıyor musunuz. Üst seviye yabancı hoca gelmesi lazım yani ole veya brochkort değil. Klip ancoletti conte felick vs bunları getirebilirsen ve iyi bütçe koyarsan o zaman bir ihtimal bu girdap tan cikarsin aksi halde orta seviye hoca getirirseniz hiçbir sonuç alamazsınız hiç getirmeyin eldeki ile devam edin bari o bütçe ile kaliteli oyuncular alın kanatlar alın sol bek kaleci forvet 6 numara alın..
@Kara sevdaa koca gezegende hoca mı yok? ülke yönetilme seçimini böyle yapıyor gerçi 30 yıldır, futbol taraftarından ne beklersin ?
@Kara sevdaa kimse dallamalık yapmasın.. allah sağlık sıhat versin de sergen e yarın birşey olsa sergen yok kimi gelsin diyeceksin... bir sürü kaliteli hoca var.. bjk ya hoca mı yok... olmadı olmuyor olmayacakda sergen... neyin kafasını yaşıyorsun... bjk 40 yıl sonra liği hiç bir derbi kazanamadan bitirdi... sadece sergenle sıfır puan aldı.. yani en kötü istatistikleri sergenle yaşarken transferde açık ara bjk tarihinin en çok para harçadığı sezonu yaşadık.. hala sergen demek bjl ihanettir.. begenmediği muçi 14 gol 9 asist.. demirege uefa yarı finali vd.. beğendiği ceny cengiz gökhan bilal vs durumu ortada
Gitti zaten Konya maçından sonra gitti. Seneye bu takımın başında olması söz konusu dahi olamaz. Kafada bitirdi beşiktaşı burası hoca kısmı. Fakat gelecek yıl bu rezil oyuncu kadrosundan tek bir adam dahi kalırsa sonuç bundan farklı olmayacak. Becerileri yok bu çocukların ayan beyan ortada. Pas tercihleri top kontrolleri oyun içi yorumları rezillik
Yönetim ve Sergen Yalçın acil istifa etmeliler Fikret orman ve Şenol Güneş gelmeli acilen
Yazık artık kötü yabancı td varken bağıracak bir sergen yalçın da kalmadı
Hadi canım takımın kötü gidişinde bir b planın olmuyor takımı nasıl toparlarım bilmiyorsun çıkıp eskisi gibi medyaya hakemlere saldırıp oyuncularının yenen hakkınıda savunmuyorsun sen buraya sahip çıkmaya değil bi emanete bakmaya gelmiş gibisin bence takıma daha zor günler yaşatmadan kırmadan git artık egolarından vazgeçmeden takıma katkın 0
Abi takım sağ a sol a top çeviriyor ok binada ok ama yavaş kardeşim yavaş takim yavaş kondisyon yok
Adam gibi bir yapılanma şart. Futbolun içinden gelen bir yönetim ve iş ahlakı olan, projeci bir hoca lazım. Yerli olarak Nuri Şahin ve Arda Turan harici hoca yok. Yabancı çok ama iyi hocayı da futbol bilgisi olan yönetim getirebilir
Bize kenarda ruhlu mücadele edecek savaşacak bağırıp çağıracak kendini yırtacak aç bir hoca lazım Sergen ruhsuzundan kurtulmamız gerekiyor ben kenarda taraftar gibi maç izleyen sözde hoca müsveddesi görmek istemiyorum sergeni dünya umrunda değil kendinden acayip soguktu nefret ettirdi inşallah kurtulacağı ve de hiçbir zaman da Beşiktaş’ın başına gelmesini istemiyorum kıyamete kadar daha da Beşiktaş’ı yönetmesin umarım bu içerdeki son maçıdır daha da Sergen’i Beşiktaş’ın başında görmeyiz
Bu Sergen'in biz ailece Galatasaraylıyız dediğini bilmiyor mu bu yönetim? Şenol'dan sonra şimdi yine Sergen. Yok Beşiktaşın çocuğu yok bilmem ne. Fener ve Beşiktaş böyle devam ederse daha çok seyrederiz Galatasaray'ın şampiyonluklarını. Kaç hafta önce bana 3,4 sene lazım diyordu takımı toparlamak için. Ne hale getirdiniz Beşiktaş'ı rezil yönetim!
Dostlar ara transfer döneminde her gün agbodu alınmasın lütfen diye psikopat gibi sabah akşam yazıyordum çünkü oyuncuyu izledim biliyorum 25 senedir oyuncu izliyorum oh Murillo olaitan hepsi gereksiz transferlerdi giden Beşiktaş’ın 57 mil eusuna oldu
Taraftar istiyor SERGEN.Gelmeni nasıl istediyse şu anda gitmeni istiyor.Sende BEŞİKTAŞ'lıyım diyorsun madem taraftara kulak ver.Herşey para demek değildir bunu unutma.
Gidin alayınız gidin, gelen gideni aratır diye boşuna demiyorlar. Eduard Graf,Serkan Recber Baskan ve yönetimin hepsi dahilen istifa etmeli. Şimdiden söyleyeyim oyun aklı ve Sistemi yani Taktik bilgisi olan iyi bi Hoca. Taureyi,Aslanın Mucisi dahil,Orkun ve en başta şu 20 Milyon verdiğin Defans oyuncun Agbadu içinize oturmuştur artik. Adam resmen dengesiz ve dökülmeye başladı. Komple yeni bi Takım lazım, bıktık artık takimdan Hocadan Yönetimlerden.
ŞAMPİYONLUK YOK ŞAMPİYONLUK YARIŞI YOK ŞAMPİYONLAR LİGİ YOK DERBİ GALİBİYETİ YOK TÜRKİYE KUPASI YOK OYUN YOK SİSTEM YOK LİGDE DÖRDÜNCÜLÜK ADAM KÜSTÜRME VAR EGO VAR SATILIK VAR REZİLLİKLER VAR UTANÇ VAR EL ELE İSTİFA. BEŞİKTAŞ'I RAHAT BIRAKIN ARTIK. DEFOLUN GİDİN.
Hep merak etmişimdir, Mesut Bakkal'ın eşi Mesudiye Bakkal mı yoksa Mesut Bakkaliye mi?
Sergen Yalçın hiçbir zaman teknik direktör olmayı istemedi. Sadece maddi sıkıntılar neticesinde olmuştur. Beşiktaş'ın şampiyon olduğu sezon büyük avantajı neredeyse yitirecekti ve averajla zar zor şampiyon oldu. Önümüzdeki bir kaç yıl şampiyonluk çok zor. Hele de futbolcu harcamayı seven ve hep yeni oyuncular isteyen bu kimlikle Beşiktaş zamanla transfer yasağı bile yiyebilir. Devre arası alınan oyuncular da seviyesini yukarı çıkaramadı takımın. En mantıklı is bundan sonra heyecanlı bir hoca ve akıllı bir yönetim gerekiyor. Kiralık oyuncuların hepsini çağırıp eldeki malzeme ile seneye devam etmek. Bu sezondan daha iyi olur Beşiktaş. Her transfer besiktasin tabutuna bir çivi çakılması demek. Oh geldi, agbadou geldi, olaitan geldi, murillo geldi, asllani, vasquez yasin... Ve Beşiktaş hep aynı. Demekki transfer yapmak değil mesele... 50 milyon avroya yalın para sırf devre arasında harcandı. Sezon başı daha da fazlası harcandı. Olan ne ? Rafa, Abraham Orkun varken Beşiktaş'ta tanınan... Yıldız diyebileceğimiz... Geriye bir tek Orkun kaldı. Eldeki oyuncuları da birer birer oguttu Sergen kiskanci... Kadro sıradanlasmaya devam ederken... Sadece borç konusunda yarismaci bir takım olabildik.. anlayana
@Ry şampiyon olduğu seneyi konuşalım seninle. Şampiyon olduğu sene son 10 maça sırf sözleşme uzatmak istemediği için çıkmayan Aboubakara rağmen, yaşadığı sakatlık wpnucu sezonu kapatan cenke rağmen, sakatlıklardan ötürü revire dönen tesislere rağmen, gencecik ama inanmış gençlere rağmen şampiyon olan hocayı mı eleştiriyoruz? Bu seneye bakalım şimdi de. Hakemlere, sakatlıklara, oyuncuların bitiricilik sorunlarına, performansı düşük oyunculara vs vs görmeyip de hoca istifa demek sence ne kadar doğru? Bu takımın gitmeye devam takviyeye ihtiyacı var. Kaç tane penaltımızı yendi komple sezonda? Haksız Kaç tane kırmızı gördük? Sana bir tavsiyede bulunayım mı? Bu takıma destek olmak istiyorsan ki istediğine inanıyorum; istifa vs yerine yönetimin alacağı oyuncuların yüksek kalitede olması yönünde tepki vermeliyiz
Tarih bunu da yazacak.. BEŞİKTAŞ,a futbol ce futbolcudan anlamayan biri hoca oldu ve Beşiktaş sekizinci maçda havlu attı sezonsonu beşinci oldu..
Ersin’i de alıp gitsin. Anadolu takımlarında hocalık yapsın
Sergeni zerre baaşrılı bulmuyorum, başkanı da iyi niyetli ama başarısız buluyorum. Taraftar olarak kandırılmışlık duygusu içindeyiz aşırı üzgünüz ve gerginiz. Sergen seneye de her maçtan sonra olur öyle diyecekse kalmasın. Hırsı devam eylrsa inadı bırakacaksa istikrar için kalmasından yanayım
Sergende adalı denen koltuk müptelası da 2 yalandan transfer ile herkesleri susturacaklarından tüm seslerin kesileceğinden emin ama bu devran böyle gitmez yalandan kururlı ilüzyon bir gün biter hem yönetim hem hoca devam ederse kasımı göremezler burda çok şeyler yazıyorum 4-5 senedir bir kere bile sekmedi dediklerim inatları Beşiktaş’ın geleceğini tehlikeye atıyor en büyük zararı da istemeyerekte olsa başkan veriyor çünkü 40 gömlek büyük geliyor başkanlık ona
Koca sezonda bir tane derbi kazanamayan adamdan hoca olmaz!
Hiç kimsenin bu derece rezil olduğunu görmedim. Zamanında b.k attığı herkes tarafından özrnle rezil rüsva edildi ve zerre umru değil
Ole'nin ayağını kaydırmak için kuyu kazan Sergen aynı duruma düştü. Yapma etme dünyası.
seneye bu yönetim ve bu teknik kadro ile başlamak felaket olur. devre arası aldıkları hiçbir topçu Trabzonspor da bile oynayacak kapasitede değil. abdo: yeni amartey diyordum amartey bile bu molozdan iyiydi. devre arası iyi kazık çakmışlar bize.
BABA ADAM ICARDI OSIMHEN ILE OYNUYOR BIZ OH HEKIMOGKU ADAM MUSLERA BIZ ERSIN ADAM BARIS ALPER SANE LANG BIZ CENGIZI FUTBOLA DINDURME ICIN UGRASIYORUZ YAAAA BAK SOVMEYEEM GSAY 100 KERE DAHA OLUR TFF MHK BIZI DOGRARKEN KOLPA BASKANLAR CIT YOK
Besiktas takimi seneye gelecek olan hocayi 2 3 maglubiyet sonra istifaya davet etmek icin, mevcut hocayi istifaya davet ediyor ... Bu taraftar cehaletini görünce insanin besiktasliligi birakasi geliyor. Öyle bir baski kurdular ki takima haftalardir adamlar top oynamayi unuttu sahada.
İstifa falan etmez bu yüz kalmamış ki adamda. 1 tane derbi kazanamadı hepsini kaybetti. Ve diyor ki olur böyle şeyler. Abv sergen
Güle güle Sergen. Evet gitmeni istiyor taraftar.
SADECE SERGEN GITMEYECEKKKK SEMIH HEKIMOGKU OH EL BILAL TRANSFER EDILIRKEN ITIRAZ ETMEYEN SAMPIYIN OLACAGINA INANAN BU TARAFTARDA SIKTIR OLUP GIDECEK ROMANTIK GERZEKLER GENC GENC GENC ALTYAPI DIYE DIYE YEDINIZ BESIKTASI ULAN ADAM ICARDI OSIMHEN ILE OYNUYOR BIZ HEKIMOGLU SEMIH OH SONRA BEN BUYUGUM SIKTIR LAN NNNNN
Taraftarı yordun, üzdün , git artık seni taşımak istemiyoruz, oynatabildiğin oyun ortada git git git....
Adam o kadar rahat ki cümle kurma zahmetine bile girmiyor. Her maç kes kopyala olabilir böyle şeyler
Sergen de bıkmış kendinden. Panik bir suratla buraya kadar!.. Yazık bu takıma.
Bekliyoruzzzzz... Beyefendiyi... Bakalım müjdeli haberi ne zaman verecek.
hahahaahhaa sergenci tayfa nerdesiniz? biz adamı seve seve göndeririz.
git sor hiçbir sorumluluk kabul etmez.. ben mi çıkıp oynayayım der.. yahu oynamayan adamlarda neden ısrar ediyorsun ? dersin .. elimde adam mı vardı der ? yedek kaleciyi kupa maçında oynatsa , jota cern kanatları ile oynayıp ilk yarı ohu ikinci yarı bilali merkez santrafor oynatsa ; djalo sağ agbadu sol stoper yapıp bu ikilide ısrar etse .. zerre oyunculuk kabiliyeti olmayan iskoçların 3 maçta anladığı rıdvan yerine adam gibi bir solbek aldırmış olsa ; gökhan sazdağı gibi cengiz gibi adamlara para verdireceğine hem oynayacak hem de rotasyona katkı verecek adam gibi bir solaçık transferi yaptırmış olsa bu takım en azından kupayı alırdı. şakşakçılar umarım seneye de bu şakşakçılık yaptığınız adam kalır da , iyice fişini çekersiniz koca kulübün..
Hasta ettin,yeter bırak hoca sağlığımızla oynuyorsun.
Çöpgen çeşme bodrum ve Kıbrıs için heyecan doludur
Defol ve bir daha bu kulüp hakkında yorum yapma.
İstiyoruz gitsin yerine razvan lucesco todesco arda turan biri gelsin