01.05.2026 - 22:59

Takip Et:

''Tecrübemle takıma yardımcı olmaya çalışıyorum...''

Salih Uçan, Gaziantep FK maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş, Gaziantep FK'yı Djalo ve Asllani'nin golleriyle 2-0 mağlup etti.

Salih Uçan maç sonrası açıklamalarda bulundu.

BURASI BEŞİKTAŞ, KİMSE BIRAKAMAZ!

Salih Uçan: "İlk 11 başlasam da sonradan girsem de elimden geldiği kadar tecrübemi, yeteneğimi, kalitemi takımıma yansıtmaya çalışıyorum.

Arkadaşlarıma da her zaman söylüyorum. Mücadeleye devam etmemiz lazım. Burası Beşiktaş, kimse bırakamaz.

Sezon sonu geliyor. Buranın oyuncusu, kiralık oyuncusu, gitme düşüncesi vs... Herkes son maça kadar mücadeleye devam etmeli!"

HERKESİ KONYA MAÇINA BEKLİYORUM!

Salih Uçan: "Buradan herkesi Konya maçına davet ediyorum. Ankaragücü maçında bütün taraftarlarımızı tribünlere çağırmıştım. Hepsi full doldurmuşlardı. Yine Konya maçında taraftarımızdan stadın full olmasını istiyorum. Onlar yaparlar, desteğini verirler. İnşallah Konya'yı da atlatıp finale geçeriz."

duhuliye.com

YORUMLAR (14)

her zaman her y
02.05.2026 - 11:24

kanka yıllardır bu kulübe hiçbir fayda sağlamadan yata yata koskoca holdinglerin kazanamadığı kadar paralar indirdiniz cebinize. bu takıma bu saatten sonra yapabileceğin en büyük katkı ayrılıp gitmek olur. sezon sonu en başta Gökhan Cengiz ve Ersin ile birlikte gidinde kurtulalım artık sizden inşallah.

Yanıtla Beğenme (0)
Sarıgazi Çarşı
02.05.2026 - 10:58

Salihin zararı yok rotasyon da olması rahatsız etmez beni uygun bir maliyet ile kalabilir.

Yanıtla Beğenme (1)
Yönetim istifa
02.05.2026 - 08:35

Salih mümkünse pilini pırtını topla ve artık git

Yanıtla Beğenme (0)
KübalıSelo
02.05.2026 - 06:58

Çöp star.. ikinci lig topçusu

Yanıtla Beğenme (1)
H
02.05.2026 - 05:21

Bende ronandoyum

Yanıtla Beğenme (1)
iş bilen
02.05.2026 - 02:17

senin kendine hayrın yok, takıma ne hayrın olacak, hız yok güç yok ikili mücadele yok çalım yok şut yok dikine pas yok yok oğlu yok size futbolcu lisansı çıkaranı sopalamak lazım.

Yanıtla Beğenme (4)
Aslolan BJK
02.05.2026 - 00:17

Gençliğinde ne oynadın ki tecrübe ettin ve aktaracaksin? Çok merak ediyorum. Gittiğin hiçbir kulüpte vasıfsız düz olduğun için tutumamadin. Şimdi bize tecrübe diyorsun. Duyan da sanacak, onun sayesinde bir sürü kupa vs kazandık.

Yanıtla Beğenme (1)
Xxx
01.05.2026 - 23:46

Takımda kalmali dil bilen tek Türk takimdaki

Yanıtla Beğenme (15)
Memo
01.05.2026 - 23:21

Ya şu herifin kendini birşey zannetmesine hep uyuz oluyorum

Yanıtla Beğenme (13)
nalan
01.05.2026 - 23:20

Senin tecrübenib sileyim

Yanıtla Beğenme (13)
kartal esenler
01.05.2026 - 23:17

senin bu takimda yardimci olabilecegin bisey yok vasifsizsin sadece menejerin sergenin arkadasi diye bu klupten haram para yiyosun.

Yanıtla Beğenme (11)
Ramazan
01.05.2026 - 23:12

Senin tecrübeni !

Yanıtla Beğenme (14)
Okibuki
01.05.2026 - 23:09

İyi adamsın, temiz adamsın ama senden de çıkmamız lazım artık

Yanıtla Beğenme (5)
Ahmet
01.05.2026 - 23:03

Salih Bjk ahlakına sahip nadir futbolculardan birisin. Biraz da hızlansan çok daha iyi olursun.

Yanıtla Beğenme (10)