24.11.2025 - 12:48

Takip Et:

“Teknik direktörün oyuna da oyuncuya da en ufak katkısı yok”

Alp Pehlivan Beşiktaş gündemine dair görüşlerini dile getirdi.

Alp Pehlivan:

“Çok basit bir oyuncu krizini bile yönetemeyen bir yönetim, Beşiktaş kulübünü nasıl yönetsin diyenlere verecek cevabım yok. Elindeki kadroyu en az 8-10 hafta televizyondan yorumlayan, oyuncuları yakından tanıyan bir teknik direktörün gelip oyuna en ufak bir katkısı yok, oyuncuya en ufak bir katkısı yok. Sadece Cengiz Ünder üzerinden, onu geriye kazandırdığı üzerinden konuşursak biraz abesle iştigal etmiş oluruz.

Neticede şu var: Eğer bugün iki tarafa da istifa geliyorsa taraftarın haklılık payı çok yüksek. Sergen Yalçın’ın gitmesi çözüm müdür? Çözüm değildir. Gereklidir bence. Çok net söylüyorum, Sergen Yalçın gelmeden önce de söyledim, şimdi de söylüyorum; Beşiktaş’ın orta ve uzun vadede kadro planlayıcısı olamaz.

Sergen Yalçın ancak hazır, iyi bir kadroya gelecek. İçinde çok fazla yıldız barındırmayan, kendi futbolculuk dönemindeki egosuyla ezebileceği oyuncu topluluğuna karşı daha verimli bir hoca olur.”

duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (51)

Lâ Ederî
25.11.2025 - 21:57

Imza atarm aynen

Yanıtla Beğenme (0)
Muhammed
25.11.2025 - 17:19

Son paragraf işin özeti gibi olmuş.

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
24.11.2025 - 23:07

Bravo alp pehlivan dediğin gibi Sergen efendi nin zırlamaya hiç hakkı yok herşeyi bilerek geldi.herşeyi kibir herşeyi ego.

Yanıtla Beğenme (1)
Tanser Aras
24.11.2025 - 21:54

Bu takımı Sergen mi kurdu Allah aşkına? Abraham, Jurasek, Rıdvan, Jota, Emirhan, Svennson, Cengiz, Cerny gibi vasat oyuncularla ancak havanda su dövülür. Bu oyuncuların kendine hayrına yok ki bu oyuncularla göze hoş gelen oyun oynatabilsin. Her maç kendi ayağına sıkan bir takım

Yanıtla Beğenme (6)
07kartal
24.11.2025 - 19:32

Sergen tembel bir hoca. Yardımcıları Çağdaş ve Murat götürüyordu işleri. Zira şimdiki noktada bu sonuç çıkıyor ortaya. Şimdiki yardımcıları da yetersiz olunca Sergen den bir şey olmayacağı belli oldu.

Yanıtla Beğenme (1)
Baba kartal
24.11.2025 - 19:06

Sergenden bir cacık olmayacağı apaçık ortaya çıktı, eğer birşeyler değiştirmek istese ve o kapasitesi olsa Taylan bulutu, jota silvayi oynatirdi, son maçta Salih maç sonuna kadar sahada yürüdü onu bile görmedi...

Yanıtla Beğenme (0)
hasan
24.11.2025 - 16:38

Sergen Yalçın ancak hazır, iyi bir kadroya gelecek. İçinde çok fazla yıldız barındırmayan, kendi futbolculuk dönemindeki egosuyla ezebileceği oyuncu topluluğuna karşı daha verimli bir hoca olur. Nokta başka söze gerek yok

Yanıtla Beğenme (1)
Taksim Kartalla
24.11.2025 - 16:18

Ole kalsa bundan daha mi kotu olurdu?

Yanıtla Beğenme (0)
MARJİNAL
24.11.2025 - 16:02

Dikkat edin Sergenciler sürekli futbolcuları yönetimi her şeyi eleştiriyor aşağılıyorlar iki aydır hepsi bir yerden gönderilmiş gibi aynı cümle ile futbolcuları kötülüyorlar Ama herkesin bildiği bir şey var o zaman niye geldin Ole nin suçu neydi o kadar transfer niye yapıldı yirmi futbolcu üstüne para vererek niye gönderildi. İsterseniz Mario Onana Musrati Onur Emrecan oreyo vs onları verelim. En azından eski Teknik direktörlerden özür dileyin. Neler dediniz uçacağız kaçacağız demediniz mı Her şey kötü kardeşim o zaman çok iyi olan sen Niye geldin İngiltere İspanya falan bir üst lige gitseydin. Niye burda harcaniyorsun niye gelmek için o kadar çaba harcadin sosyal medyası medyası ile Tek kurtarıcı Sergen diye beş ay yeri göğü inlettiniz zavallı Popülist taraftarı kandirdiniz.

Yanıtla Beğenme (3)
birgaripkartal
24.11.2025 - 23:07

@MARJİNAL o transferler yapılırken Ole bu takımda kabzımallık mı yapıyordu?!

Beğenme (2)
tuna
24.11.2025 - 15:43

yol yakınken iki cenaver josef atiba ikilisini getirin etkiyi görün

Yanıtla Beğenme (1)
HAMDİ BABA
24.11.2025 - 15:43

Tebrikler doğruları yazmak yürek ister bu TV yorumcusu ilgi alanı atlar ve at gibi olanlar olan çalışmaktan kaytarmayı anılarında zevkle anlatan adam Beşiktaş'ın geleceğini belirleyemez buna müsade etmeyin egosu tavan kendinden yetenekli şöhretli yıldız sevmez bizede vasat futbol ve futbolcular getirir seyrettirir başkan acilen doğru hocayla yapılanmaya git yoksa taraftar uyandı topun ağzında sen varsın zamanın kalmadı

Yanıtla Beğenme (1)
Kartalinyo
24.11.2025 - 15:27

Kadro kalitesi çok düşük. rakiplerle kıyaslayın anlarsınız. Renklilerle sadece geri dörtlümüzü kıyaslayın ya da kalecimizi.. ön tarafa gitmeye gerek yok. zor durumdayız, giden gelen her yönetimin bunda suçu var. Sergen Hoca'ya tek eleştirim bu kadroya gelmemesi gerekiyordu. Başkanı kıramadı. Şimdi transfer yapacağız toparlayacağız vs. diyorlar da çok zor işler onlar. Maddi gücün yok, borçlar arttı. Satacak oyuncun yok. O yüzden Orkun'a o para verilmemeliydi, onun yerine aynı bonservisle 2 3 oyuncu alabilirdik.

Yanıtla Beğenme (10)
Eagle73
24.11.2025 - 15:20

Harika yorum. En net olarak konu tam olarak böyle !

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal 63
24.11.2025 - 15:07

Alp pehlivan çok biliyorsan git bir takım çalıştır. Görelim seni. Öyle televizyondan atıp tutmakla olmuyor bu işler... Dün ki maçta Sergen Yalçın mı o hatayı yapın sonra da golü yiyin dedi. FB maçında 20 dk 2-0 öne geçmiş kimin dokunuşu bu yaprağım? Orkun kırmızı kart gördü Sergen Yalçın mı dedi git kırmızı kart gör dedi. Gençlerbirliği, Kasımpaşa maçında kaçan goller kaçan penaltı hatalı yenilen gollere de bir şey söylemek ister misin Alp pehlivan? Sergen Yalçın dedi ya bir maçtan sonra ironi yaparcasına o golleri ben mi atayım dedi. Takımda bekler Beşiktaş kalitesinde değil, 2 yıldır sol açık transferi yapılamadı ve en önemlisi Beşiktaş forvetsiz oynuyor. Sanırsam immobile kalsaydı bu sezon daha çok gol atabilirdi.... Beterin beteri olmuş sanki. Ayrıca Beşiktaş takım planlaması iyi olmamış ama bir parantez de hakeme açmak istiyorum. Bu yazıyı kim inkâr edebilir ki dün ki penaltı verilemeyen pozisyonda FB ve GS olsaydı hakem penaltı noktasını göstermez miydi? Tamam Beşiktaş kötü oynuyor ama hakem hataları da cabası.... Yaşım 45 Beşiktaş hep zorla eze eze şampiyon olmuştur hem takımları hemde hakemleri de yenmek zorunda kalmıştır. Beşiktaş her zaman çok iyi olmalı ki şampiyon olsun...

Yanıtla Beğenme (11)
Sülo
24.11.2025 - 15:03

Yalan . Sergenden sonra bi hareketlenme oldu ama yeterli değil oyuncu kaletisi bu kadar . Önceden konra oynadır çıkış oyunu şimdi baskı yapabiliyoruz gokude buluyoruz ama uzerlerindeki baskıdan devamı gelmiyor . Kaliteli ayak eksikliği

Yanıtla Beğenme (13)
fff
24.11.2025 - 15:25

@Sülo evet samsundaki, gençlerbirliğindeki ve sana karşı yüzde 70 topla oynayan konyadaki kaliteli ayaklar sende yok. kazandığın maçları bile domine edemiyosun ne anlatıyosunuz siz.

Beğenme (2)
Krb kartalı
24.11.2025 - 15:23

@Sülo Süloökardeş yorumcudan daha iyi analiz etmişsin Sergen’in Beşiktaşı’nı. Bence de oyun olarak Ole nin takımndan tamamen faklı , önde organize edilen bir oyun oynuyoruz

Beğenme (3)
Metin
24.11.2025 - 14:48

En sonunda kral çıplak diyen biri çıktı. Bravo

Yanıtla Beğenme (2)
Sabri baba
24.11.2025 - 14:47

takım kötü hoca dokunuşu da iyi değil önce kadroda bal yapmayan arı çok onları temizle sol açık ,kaleci ve forvetin en iyisini bul sonra bakarız yabancı teknik adam ile olmaz menejerle benfica milan vs den bitik oyuncularına para vermeyin sonra başarı gelmez tabi

Yanıtla Beğenme (2)
Necati ürütürk
24.11.2025 - 14:42

Arkadaşlar 3 ( senedir Sergen mi vardı Serdal başka n mi vardı takım kötüydü bunlara sahip çıkalım

Yanıtla Beğenme (8)
SoruSoranCamia
24.11.2025 - 17:02

@Necati ürütürk Niye sahip cikiyomusuz, ne imtiyazi var bunlarin?

Beğenme (1)
hasan
24.11.2025 - 14:41

sergen geldi geleli takım geri gitti ileri değil

Yanıtla Beğenme (5)
birgaripkartal
24.11.2025 - 23:10

@hasan Hazırlık maçlarında dökülen, Avrupa'da adı sanı bilinmeyen takıma elenen bir takım yoktu yani?!

Beğenme (0)
kartallar
24.11.2025 - 14:40

sergenle olmaz

Yanıtla Beğenme (3)
İrfany
24.11.2025 - 14:17

Alp Pehlivan yumuşak konuşurdu...O bile bu sert yorumu yaptıysa...Sergen Yalçın istifa et ..Kendini kurtar..

Yanıtla Beğenme (4)
Adler
24.11.2025 - 14:17

Hadi oradan, bu oyuncularla bu kadar.

Yanıtla Beğenme (16)
Olmaz
24.11.2025 - 14:53

@Adler ya birak biladerim her kadro da sorunlu olamaz. Takimin tamami gitti, bu kadro seni de beni de yer dedigi kadrodan bi rashi bi svenson kaldi. Madem kotu idi kadro yine aynisini diiip gelmeseydi. Sergen hoca kadro yonetiminde sikintili bir hoca yenilige kapali cerny 8 oynar dedi diye oraya atti. Sirf cengo oynasin diye fakat cengo 90dk yi cikaramiyor. Iki 6 bi 8 li orta saha ile cikip. 2. Yari cernyi ortaya cekip cengoyu atsaydi. Yine kabul edilebilir. Fakat sirf cengo kendini ispatliyacak diye Cernyden topu cengoya verdi. Cernyi de dusurdu oyundan.

Beğenme (1)
Selim
24.11.2025 - 14:37

@Adler dün de dedim sana sergen gırtlağına kadar soktuğu için dediğim anlaşılmıyor. Yalamadan konuşursan anlaşılır.

Beğenme (0)
Hasan K.
24.11.2025 - 14:14

Aynen. Çok güzel tanımlamış Alp. Sergen geçen geldiğinde hazır takım buldu. Üstüne o oyuncularla şampiyon oldu. Fakat oyuncular hazırlanmıştı. Şenol Güneşin üst üste şampiyonluklar yaşadıktan sonra havlu attığı Abdullah avcının takımı hazırldığı bir dönem. Sergen de onlardan sonra ŞAMPİYON oldu. Takımı o mu kurmuştu. HAYIR. O mu hazırlamıştı HAYIR. o oynatmıştı. Hemde yine Rıdvanlar, Necipler, Ersinler,N.Skala, Vida, Wellinton ile Necibin Stoper oynadığı takım bu ŞAMPİYON OLDU. Hayret verici bir şeydi. Larin, Gezzal,G.Töre, Abubakar vardı havlu attı, Umut Nayir filan oynuyor. Atiba, Oğuzhan, Adem Layiç, SOL KANAT VAR O ZAMAN Nkodu, Lens var.Cenk Tosun,,Güven Yalçın,Şampiyon kadroya bak. Fakat burada dikkat edilecek şey TEKNİK DİREKTÖR DEĞİL. Aidiyet duygusu olan futbolcu topluluğu fazla idi. Hepsi görev adamı. Birkaç kaçak vardı ama çok azdı. Lens gibi.Abubakar gibi. Ekarte edildi. Demek ki çoğunluk inanmış. BÖYLE BİR TAKIM. Antrenör ne yapsın. Orayı görebilseymiş, o şampiyon kadronun antrenörü olduğunu anlasaymış Sergen Yalçın bugün bunlar olmazdı. anlamamış, Yani onun dışında olmuş şampiyonluk. Senin gibi bir adam Necipten, Mertten kaptanlığı alıp oRKUNa vermez. Yıllarca top oynadın. Kaptanlıkla işin olmadı. Ama kimseyi de takmadın. Şimdi TAKILSIN istiyorsan. Tecrübeli, aklı başında bir adamı KAPTAN yap. Hadi aldın da. Dün bir bugün iki gelmiş sağı solu önü arkasını bilmeyen bir adamı nasıl KAPTAN yapılsın diyebildin. Rıza gösterdin veya. SONRA ne yapsam olmuyor diyorsun. YANLIŞ yaptığının bile farkında değilsin. Çünkü YOKSUN. Burada değilsin. Oyunda değilsin. Futbolcuların içinde değilsin. SOYUTSUN SERGEN. Kendini soyutlamışsın. Odana kapan. Hocam şu var derlerse haaa omu halledin. Bumudur Antrenörlük. içinde olacaksın. Olamadın. BIRAK GİT KARDEŞİM.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal pençesi
24.11.2025 - 14:02

En büyük sorun Sergen Yalçın alman ekolü bir hoca gelmeli disiplin ve ciddiyet olur topçular antrenman yapmış olur beş gün tatil yapılmaz Sergen scaat ekip kurmak için bazı futbolcular ı sabote ediyor bilerek oynatmıyor

Yanıtla Beğenme (3)
yılmaz aydın
24.11.2025 - 14:02

çok doğru söylemiş sergen her hafta topçuları basın önüne atıyor yaptığı bişey yok

Yanıtla Beğenme (4)
Kazım
24.11.2025 - 14:01

Evet hiçbir oyuncuya hiçbir katkı olmadı doğru da valeren ole gio rıza bunlarında hiçbir oyuncuya etkisi olmadı yani bunların hepsimi beceriksiz yoksa oyuncular mı kalın kafalı bence başka bir iş var kulüpte yıllardır olan oyuncular gruplaşıyormu napıyor araştırmak lazım.

Yanıtla Beğenme (5)
Hollanda Bjk
24.11.2025 - 14:00

Gulme komsuna gelir basina Sergen. Ole ve Bronkhorsta salliyordun, ne oldu? Hepsinden daha kotusun

Yanıtla Beğenme (2)
ZAFERTACUS
24.11.2025 - 13:53

Bu takıma İbrahim Üzülmez gibi biri lazım. Oynamayanı döve döve oynatacak.

Yanıtla Beğenme (8)
78 IQ
24.11.2025 - 13:53

Beşiktaş hak ettiği gibi yönetiliyor

Yanıtla Beğenme (2)
Quaresma
24.11.2025 - 13:47

Slaven bilic tek çare

Yanıtla Beğenme (10)
BABA CANGO
24.11.2025 - 13:41

MADEM HİÇ BİR KATKISI O HALDE BOŞUNA TEKNİK DİREKTÖR OLMASINA DA GEREK YOK

Yanıtla Beğenme (0)
ASİ KARTAL
24.11.2025 - 13:38

Ama biz burada defalarca yazdık Sergen olmaz diye Solkajer kalsa bu kadar puan kaybedermiydik buna cevap verebielen varsa yazabilir... en azından Rafa hala oynuyor olurdu...

Yanıtla Beğenme (1)
SYS
24.11.2025 - 13:34

GS ve FB yanlısı olmak, etliye sütlüye karışmadan ortaya konuşmak belli ki gözleri kör etmiş. GS maçında Mert o topu uzun oynasa artı 2 puan, G.Birliği maçında Masuaku'nun yerine alınan Jurasek kendi kalesine gol atıp Osayi ve Parker alınamadığı için kadroda kalan Swenson da ikinci golde rakibe asist yapmasa artı 3 puan, K.Paşa maçında Onachu yerine tercih edilen Abraham o penaltıyı atsa artı 2 puan, FB maçında gereksiz yere Orkun o kırmızıyı görmese artı 3 puan ve Samsun maçında Cengiz riskli bölgedevhiç gereği yokken geriye pas vereceğine topu ileri vursa artı 2 puan, toplam 33 puanla liderdik Alp Bey.. Öne geçtiğimiz her maç rakip değil biz goller attık kendi kalemize, bu da hoca ile alakalı değil, futbolcu ve kadro kalitesiyle alakalı, yani yönetimin transfer vizyonu ve transfer becerisi sorunu. Tabi bu arada, deplasmandaki GS maçımızda Osimhen'e 2 defa çıkması gereken kırmızı kart çıkarılsaydı, GS daha ilk yarıda 9 kişi kalacaktı ! Ne hikmetse GS ve FB'nin zorlandığı maçlarda rakipleri hep 10 kişi kalıyor ! Sarı renkli medya bunu görmezden gelebilir, konuşmaktan imtina edebilir ama maalesef ülkemizdeki futbol gerçeği bu ve biz Beşiktaş taraftarı da bunun farkındayız. Hem de yıllardır !!! Çok Şükür bugün TFF Başkanı da söylemiş, " sahada tiyatro izlemek istemiyor futbol seyircisi" demiş ! Belki birilerinin canı sıkılmıştır ama, Helal Olsun kendisine !!!

Yanıtla Beğenme (8)
volkanjk
24.11.2025 - 13:40

@SYS samsunsporun kaçan pozisyonlarına ne diceksin..

Beğenme (1)
BALYOZ
24.11.2025 - 13:34

Çok uzun yorumlamayacağım. Lakin her yeni gelen Teknik Heyet, suçu oyuncu yetersizliğine-kaprisine... lara bağlıyor ve oyuncu kadrolarında uyum bozuyorsa-eldeki oyunculara ön yargısız-negatif-öfke-alınganlık-...lar ile davranıyor ise önce kendisine olan saygısından dolayı geri adım atması gerekir derim. Kimse BJK tan büyük değildir ama buna Başkan-Yönetim-Teknik Ekip-Futbolcular-Camia ve YORUMCULAR da DAHİLDİR.

Yanıtla Beğenme (1)
Ahmet 1941
24.11.2025 - 13:32

Sergen şampiyon yaptığı sezon daha agresif daha istekliydi. Doğal olarak buda futbolcuya yansıyordu. Yani aradaki fark bariz belli tamam oyuncuların çoğu beceriksiz ve yeteneksiz ama bişeyler kat be arkadaş o zamanki topçular çokmu iyiydi bence ocakta gerçekten kaliteli oyuncular alınırsa toparlarız diye düşünüyorum.Vesselam

Yanıtla Beğenme (2)
Zakir
24.11.2025 - 13:29

Başından sonuna katıldığım,çok doğru ve isabetli tespitler.. Tebrikler Alp Pehlivan.Sergen yanlış bir tercihti.👍

Yanıtla Beğenme (1)
Modalı Kartal
24.11.2025 - 13:26

Beşiktaş'ta gelip gidip hep aynı soruna takılıyoruz: Başkan ve yönetim mi kötü, teknik direktör mü kötü, yoksa futbolcular mı kötü? Ben her seferinde aynı cevabı veriyorum: Hepsi... Çözümü de yazayım: Beşiktaş önce hemen hemen kongre üyelerinin yüzde 80-85'inin katıldığı bir seçimli kongrede bu işi götürebilecek başkan ve adayını seçecek. İlk adım doğru başkan ve yönetim kurulunu seçmek. Ondan sonrası, seçilen başkana ve yönetim kuruluna iki tam sezon verilecek. Her yenilgide olumsuz eleştirilmeyecek, sosyal medya trollerinn peşine takılıp yerden yere vurulmayacak, camia olarak arkasında durulacak, ses değil, homurtu bile çıkmayacak. Ama onlarda bu güvene layık olmak için önce doğru teknik direktör ve ekibini seçerek başlayacaklar. İlk adım böyle atılacak. Beşiktaş sezondan sezona eriyor ve elimizde başka Beşiktaş yok beyler... Bu kulübü 122 yıl önce kurdular ve bize miras bıraktılar. Bu kulübü doğru seçimler yaparak, doğru kararlar alarak, sabır göstererek biz büyüteceğiz.

Yanıtla Beğenme (2)
Paskal
24.11.2025 - 13:25

Baskan fiko hoca edin terzic olursa 2 yila sampiyonluklar gelir

Yanıtla Beğenme (5)
yeter artık..
24.11.2025 - 13:19

Eski oyuncular ,paralarını ve hayatlarını Beşiktaş'tan kazandılar zaten ..Israrla buradan beslenmeye devam ediyorlar hiçbir katkıları olmadan..Dün büyük bir teknik adam zaafiyeti vardı sahada.Şu Kulubün üzerinden beslenmekten vazgeçin artık ,rahat bırakın kulübü ..

Yanıtla Beğenme (0)
Kartallar Yüksek Uçar
24.11.2025 - 13:16

Katkısı yok zararı var.bir an önce istifa edip gitmesi gerekiyor.

Yanıtla Beğenme (2)
Kutay Kartal
24.11.2025 - 13:15

Doğru söylemiş ama eksik. Bu saatten sonra Klopp ya da Guardiola... Beşiktaş ı değiştirebilecek başka biri yok maalesef...

Yanıtla Beğenme (2)
AZER
24.11.2025 - 13:08

SERGEN YALÇIN,ı Barcelona ya hoca yapın altı ayda ligin dibine çakar..bu kadar net.. Adamda EGO tavan futbol bilgisi sıfır..

Yanıtla Beğenme (2)
Kapalı
24.11.2025 - 13:02

Doğruları demiş

Yanıtla Beğenme (1)
Selim
24.11.2025 - 13:00

Helal olsun. Çok yerinde bir yorum.

Yanıtla Beğenme (1)
Değişiklik şart
24.11.2025 - 13:00

Yani diyorki Sergen'in egosu yüzünden takım ne oynadığını bile bilmiyor. Futbol Sergen'in oynadığı dönemdeki gibi değil. Yıldız oyuncu teknik direktörü gözümden anlıyor. Bu takımda kimler geldi kimler geçti. Başarısız olan gider bu iş böyle. Sergen değişmeli. Yönetim kendi ayağını kaydırmak istemiyorsa a Sergenle yolları ayırır. Fener doğru teknik direktörle nasıl oynadığını gördük. Teleskopla daki heyacanı görebiliryormusunız. Bize böyle iletişimi iyi yıldız oyuncuyu kontrol edebilecek teknik direktörü getirin

Yanıtla Beğenme (1)
Eyes of Eagle
24.11.2025 - 12:59

Çok doğru tespitler.

Yanıtla Beğenme (1)
jaquin
24.11.2025 - 12:59

başkan abrahamoviç - kadro chelsea- hoca boktan peki... ya kardeşim tedesco hoca oldu okan hoca oldu bakın yedeklerine sadece Beşiktaş'ın 11inden iyi ... ha sergenin gökhan sazdağı aldığı için amrahamı oynattığı için ya da senelerdir başka bir şey denemediği için eleştirin de bi konuda gerçekler kadro kalitesine geliyor.... Febenin kadro dışına attığı adamı banko oynatıyoruz biz haberiniz var dimi bundan

Yanıtla Beğenme (10)
Bize hoca lazım
24.11.2025 - 14:35

@jaquin o dediğin adamı transfer eden de, banko oynatan da aynı kişi; sergen, farkındasın değil mi? hadi FB ve GS'den kadro kalitemiz kötü, Samsun'dan da mı kötü? Ortada oyun, taktik, mücadele diye bir şey yok. Aylardır takımın başında, takımın nasıl bir stratejisi olduğunu kendisi dahil kimse bilmiyor. Sergen teknik direktör falan değil, işi gücü hava cıva, bu kadar net. Takımı Serdar Topraktepe'ye bıraksak daha iyi oynayacağına eminim. En azından Sergen'in yaptığı gibi gereksiz kırmızı kart görmez, formayı adaletli dağıtır, kimseye kafayı takmaz, egosuyla hoplayıp zıplamaz.

Beğenme (0)
kim
24.11.2025 - 12:55

şimdiye kadar % 100"yüzde yüz" haklııııı.

Yanıtla Beğenme (0)
Mete
24.11.2025 - 12:54

Sergen Yalçın'ın adeta beyin tomografisini çekmiş... "Sergen Yalçın Beşiktaş’ın orta ve uzun vadede kadro planlayıcısı olamaz. Sergen Yalçın ancak hazır, iyi bir kadroya gelecek. İçinde çok fazla yıldız barındırmayan, kendi futbolculuk dönemindeki egosuyla ezebileceği oyuncu topluluğuna karşı daha verimli bir hoca olur.”

Yanıtla Beğenme (0)
Fransa kartali
24.11.2025 - 12:53

Gerçekçi bir tespit. Dogru söze ne denir...

Yanıtla Beğenme (0)