24.06.2026 - 10:03

Takip Et:

TFF, Paraguay maçı tekrarı için FIFA'ya gitti!

Türkiye Futbol Federasyonu'ndan flaş hamle...

TFF, Paraguay maçının tekrar edilmesi için FIFA ile iletişime geçti ancak FIFA bu talebi “ikinci saat” gerekçesiyle reddetti.

🔸 Paraguaylı futbolcu, maçın 45. dakikasında hakemin yere düşen saatini alıp bileğine taktı.

🔸 FIFA kurallarına göre, hakemin otoritesini zedeleyen durumlar maçın tekrarını gerektirebilir.

🔸 Hacıosmanoğlu ise, “Yüzde 1 bile olsa, sessiz sedasız bu işi çözelim. Hakkımızı arayalım” dedi.

🔸 FIFA ise TFF’ye, “Talimatlar açık, görüşleriniz ve tespitlerinizde haklılık payı var ama hakemin görevini yapamadığı ve zafiyet oluşturduğu tezini oluşturmuyor. Hakemin ikinci bir saati olduğu için bu davranış zafiyete yer bırakmıyor. İkinci saat bu durumu ortadan kaldırıyor” açıklamasını yaptı. 

Haber kaynağı: Sabah

YORUMLAR (34)

Sarpdeniz
24.06.2026 - 11:44

Ahlaksız ........ / utanacakları yerde .....

Yanıtla Beğenme (0)
Kara günler
24.06.2026 - 11:41

Yine yenilirdik bu beceriksiz montella ve tff başkanı varken.

Yanıtla Beğenme (0)
Wolf
24.06.2026 - 11:29

O kadar kural hatasi oldu kendi ligimizde twkrar edilmedi

Yanıtla Beğenme (0)
Kerim
24.06.2026 - 11:20

Sırf muhalefet olsun diye Milli Takım aleyhine konuşan dangalaklar var ortamda. Türk Milli Takımının yenilmesini, hezimete uğramasını isteyen dangalaklar. Len biraz kendinize gelin artık. İyice saçmalamaya başladınız..

Yanıtla Beğenme (13)
Sergenella
24.06.2026 - 11:58

@Kerim madara oldun Kerim

Beğenme (0)
Sedat
24.06.2026 - 11:12

Tekrar oynayıp yine yenilip dünyaya rezilmi olcaksınız kepazeler

Yanıtla Beğenme (1)
Vsm
24.06.2026 - 11:08

Ya bugüne kadar ne skandallar oldu bu devede kulak hiçbir maç yeniden oynatildi mi dünya kupasında? Benim hatırladığım yok. Çaba sarf edip kaybetsek şansızdik deriz. Yok öyle bir şey. 4-6 taktiği takimca atak yapmayı kısa paslarla gitmeyi gerektirir var mı bizim takımda? Yok! Bir karış boyu olan adama orta açma gereksinimi neden 4-3-2-1 li sistemde pivot santrafor ile oynuyoruz sanki. 2008 Avrupa kupasindaki gibi ortayı Petr Chech elinden kaçıracak ta Nihat gol atacak. O şansı kullandık bitti. 50 yıl sonra olur bir daha

Yanıtla Beğenme (0)
Cantekin Tonguç
24.06.2026 - 11:05

Hakemin diplomasının araştırılmasını ve iptalini de isteseydin HacıMuratMalkoçoğlu !!

Yanıtla Beğenme (0)
gökhan
24.06.2026 - 10:56

rezil ettiniz biz daha da batırıyorsunuz. şampiyon mu olacağız inşallah abd de yener bizi

Yanıtla Beğenme (3)
Kullanıcı Adı
24.06.2026 - 10:51

Siz ne yapıyorsunuz Sayın Başkan, maçı tekrar ettirip 1-0 olan skoru hezimete mi dönüştürmek istiyorsunuz?

Yanıtla Beğenme (0)
Cemo
24.06.2026 - 10:43

Ezikliğe bak. Harbiden tam iktidarın aynası

Yanıtla Beğenme (3)
Kartal
24.06.2026 - 11:02

@Cemo iktidar sana girsin

Beğenme (6)
Gürkan
24.06.2026 - 10:42

Adamlar hakkıyla yendi bu sefer 3 5 yiyip dönersiniz

Yanıtla Beğenme (0)
Toprak
24.06.2026 - 10:41

Bana göre çok ayıp, adamlar 10 kişi yendi bizi, bir de sıkılmadan FİFA'ya gitmek nedir. Maçı kazanırsın kaybedersin ayrı bir şey ama bu hoş değil. Suçu hocanda, oyuncularda ve kendinde ara Başkan. Erdemli bir şekilde başarısız olduğunuz için istifa edin hep beraber ve tek kuruş tazminat ödemeden!

Yanıtla Beğenme (0)
Kazakh
24.06.2026 - 10:40

Dayak yediniz işte, ağlamayın olm. Erkek olun.

Yanıtla Beğenme (0)
Sucukcu
24.06.2026 - 10:39

😅😂 Bizim sucuklar marketlerde!!

Yanıtla Beğenme (0)
Kara Bela
24.06.2026 - 10:38

BU KADAR AĞLANMAZ OSMANOĞLU HİC Mİ GURURUNUZ YOK

Yanıtla Beğenme (0)
joeblack
24.06.2026 - 10:36

dimi hacıosmanoğlu beşiktaşın tüm sezon boyunca içinden geçtiniz haksızlık neymiş öğrenin bakalım yoksa bizim en az 5 maçımızım kural ihlali neticesinde tekrarlanması lazımdı

Yanıtla Beğenme (2)
egomania
24.06.2026 - 10:36

Eee mac 11-11 tekrardan oynansin mi istiyorlarmis. 0-1 ve yedikleri onca laf yetmemis demekki

Yanıtla Beğenme (1)
Eyes of Eagle
24.06.2026 - 10:35

Fifa yı kendileri gibi zanneden tff sahada mücdele edip kazanmak yerine masabaşı oyunlara girişmiş, sizden de bu beklenir, ülkedeki futboluda böyle masabaşı oyunlarla yönetip cinconu ve fb yi kolluyor diğer takımları doğruyorsunuz reziller.

Yanıtla Beğenme (1)
Karadenizli
24.06.2026 - 10:35

Adamlar orayi Karadeniz zanediyorlar zaten ligi karadenizliler yonediyor!

Yanıtla Beğenme (1)
yalcin
24.06.2026 - 10:31

tekrar olsa ne olacak orkunla mert muldurle sametle mac kazanamassin

Yanıtla Beğenme (9)
egomania
24.06.2026 - 10:57

renkli @yalcin zaten Yunusla Abdulkerimle Ugurcanla kazanacaklar merak etme tipki ilk mactaki gibi

Beğenme (1)
CAZZ
24.06.2026 - 10:54

@yaFETOSARAYLI TOP BARIS ALPERLE KOKAINCI HAKAN CALHANOGLUYLA MI KAZANACAK??

Beğenme (1)
deliren ibo
24.06.2026 - 10:31

tipe bak ya çirkef , alın teri hırsızı , siz önce hak edeni oynatın sahaya sürün

Yanıtla Beğenme (1)
Portatiny
24.06.2026 - 10:28

Ya kendinizi bu kadar gülünç duruma düşürmeyin. Hakem 10 numara 5 yıldız maç yönetti. Beceriksizliğinizi böyle örtemezsiniz. Paraguay da müthiş savunma yaptı ve şut attırmadı.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal45
24.06.2026 - 10:27

Geri zekalılık yapmayın Türkiye Cumhuriyeti’ni daha fazla rezil etmeyin 

Yanıtla Beğenme (0)
İsmail
24.06.2026 - 10:22

Utanç verici

Yanıtla Beğenme (0)
Burak
24.06.2026 - 10:15

Ulan rakibinize saygınız olsun bari! Gram spor ahlakınız yok! Her şey kazanmak üzerine kurulu! Ulan böyle kazansan ne olur! Bize göre ahlaksız kazanan kaybedendir! Buna ne dersin? Zavallısınız! Utanç vericisiniz! Türkiye mi orası? Çiftliğe dönmüş TFF mi? MHK mı? Tahkim mi? Ne sandınız siz orayı! Olmayan cezayı görüntüden ağız okuyup veren TFF mi orası? Cem Papila sezonunda abuk subuk gerekçeyle FB'nin puan kaybettiği maçı tekrarlatan TFF mi orası? Osimhen Emirhan'ın boğazını kameralar ve 6 hakemin gözü önünde sıkıp, Kırmızı bile görmeyip sonra da ceza bile almadığı TFF'niz mi orası! Utanç verici bir başvuru!

Yanıtla Beğenme (0)
ege
24.06.2026 - 10:15

utanmadan buna itiraz mı etmişiz bu adamı anında kovmalı akp

Yanıtla Beğenme (0)
Rizeli
24.06.2026 - 10:14

Rezillikte sınır tanımıyor hamsi !!!

Yanıtla Beğenme (0)
davud
24.06.2026 - 10:14

Bizi dünyaya rezil ettiniz.

Yanıtla Beğenme (0)
Bz
24.06.2026 - 10:13

Paraguay fifa ya gitse bu nedenle bir tarafımızla gülerdik

Yanıtla Beğenme (0)
BJK Bilirkişi
24.06.2026 - 10:12

Bırakın bu işleri, daha fazla rezil olmayın…

Yanıtla Beğenme (0)
Troy Sülüman
24.06.2026 - 10:10

Hahahaha hiç gülrceğim yoktu, rezilliğimizi böyle ucuz numaralarlamı kapatacağız? Zaten haberin gerçekliğine inanmadım tipik uykudan önce uydurulmış bir story

Yanıtla Beğenme (0)
Malcolm x
24.06.2026 - 10:09

Bu kadar düşmüş olamazsınız. Sizin hiç gururunuz yok mu. Yazık, siz Türk olamazsınız. Kaybederken bile onurunu kaybetmeyene türk denir.

Yanıtla Beğenme (0)
hak arama
24.06.2026 - 10:08

hak arıyorsan istifa edebilirsin, o villaların yasal izinlerini de hak ölçülerinde mi almıştın mesela? 4000 villa için ciddi bi araştırma yapılması gerekiyor, adalet bakanı bunun üzerine gidebilir mesela,

Yanıtla Beğenme (0)
Quaresma
24.06.2026 - 10:06

Ve bu adam TFF başkanı rezillik ya nelerle uğraşıyorlar bakarmısın.

Yanıtla Beğenme (0)