Futbol

TFF, Paraguay maçı tekrarı için FIFA'ya gitti!

Türkiye Futbol Federasyonu'ndan flaş hamle...

TFF, Paraguay maçının tekrar edilmesi için FIFA ile iletişime geçti ancak FIFA bu talebi “ikinci saat” gerekçesiyle reddetti.

🔸 Paraguaylı futbolcu, maçın 45. dakikasında hakemin yere düşen saatini alıp bileğine taktı.

🔸 FIFA kurallarına göre, hakemin otoritesini zedeleyen durumlar maçın tekrarını gerektirebilir.

🔸 Hacıosmanoğlu ise, “Yüzde 1 bile olsa, sessiz sedasız bu işi çözelim. Hakkımızı arayalım” dedi.

🔸 FIFA ise TFF’ye, “Talimatlar açık, görüşleriniz ve tespitlerinizde haklılık payı var ama hakemin görevini yapamadığı ve zafiyet oluşturduğu tezini oluşturmuyor. Hakemin ikinci bir saati olduğu için bu davranış zafiyete yer bırakmıyor. İkinci saat bu durumu ortadan kaldırıyor” açıklamasını yaptı. 

Haber kaynağı: Sabah

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }