06.05.2026 - 14:38

Takip Et:

TFF'den Beşiktaş'a bir sevk daha!

Beşiktaş bir kez daha PFDK'ya sevk edildi.

TFF'den yapılan açıklama şu şekilde:

BEŞİKTAŞ A.Ş. Kulübü’nün 01.05.2026 tarihinde oynanan GAZİANTEP FUTBOL KULÜBÜ A.Ş.-BEŞİKTAŞ A.Ş. Trendyol Süper Lig Mehmet Ali Yılmaz Sezonu müsabakasındaki “çirkin ve kötü tezahüratı” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 53. maddesi uyarınca ve “merdiven boşluklarının boş bırakılmaması” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 49. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir.

duhuliye.com

Etiketler:

YORUMLAR (4)

kartalizma
06.05.2026 - 14:50

ts maçında federasyon ve hakemi protesto ediyoruz her pozisyonda

Yanıtla Beğenme (0)
Asid
06.05.2026 - 14:45

Antep maçı deplasmanda idi. Merdiven boşlukları ile Beşiktaşın ne alakası var.

Yanıtla Beğenme (0)
Holoşkonun Baba
06.05.2026 - 14:42

tff Gsyi şampiyon yaptı kaç senedir. hainlerm

Yanıtla Beğenme (0)
Various
06.05.2026 - 14:39

uyuyan güzel serdal

Yanıtla Beğenme (0)