Eylül ayında başlayacak Uluslar Ligi öncesinde Vincenzo Montella'nın teknik heyetinde bazı değişimlere gidilecek. Ekibe mutlaka bir mentör dahil edilecek. İtalyan hoca artık kadroları belirlerken daha esnek olacak. 9 numarasız oyun da yeniden gözden geçirilecek.
Dünya Kupası'ndaki son maçında ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup etmesine rağmen grubunda sonuncu olarak elenen Milli Takımımız cuma gecesi yurda dönüş yaptı. Büyük bir hayal kırıklığı yaşatan ay-yıldızlı kafilede büyük bir üzüntü hakimdi. A Milli Takımımız oyuncuları son maçtan galibiyetle ayrılmalarına rağmen elenmenin üzüntüsü içerisindeydi.
TFF'DEN ADIM
Turnuvadaki kararları ile tartışma konusu olan teknik direktör Vincenzo Montella ile yola devam kararı alan Türkiye Futbol Federasyonu bundan sonraki süreçle alakalı bazı adımlar da atacak.
EKİPTE DEĞİŞİM
TFF yetkililerinin İtalyan hoca ile yaptığı görüşmelerde Uluslar Ligi öncesi bazı değişimleri hayata geçirme konusunda fikir birliğine varıldığı öğrenildi. Alınan bilgilere göre Montella'nın teknik heyetinde revizyona gidilecek. Ekibe mutlaka bir mentörün dahil edileceği öğrenilirken, atletik performans antrenörleriyle alakalı da değişim yaşanabileceği öğrenildi.
9 NUMARASIZ SİSTEM
Montella'nın form grafiği yüksek olan yeni isimlere daha açık davranacağı belirtiliyor. Ayrıca büyük eleştiri alan 9 numarasız sistem de yeniden gözden geçirilecek. Ya farklı bir oyuna geçilecek ya da Montella artık santrfor kullanımına daha fazla ağırlık verecek.
Sporx
YORUMLAR (11)
Hiç gülesim yoktu ve sesli güldüm... Nutellaya krema ekleme yapmaya devam edin ezikler. Sistemi istedikleri gibi sürdürmeye devam edecek yani
Yapması gereken Semih Bertuğ Deniz lere şans vermek her ne kadar bu takımdan oyuncu almasalarda Semih ve Mustafa nın gelişimi şart özellikle Mustafa nın mutlaka yurdışında bir takıma gitmesi gerek gelişimi için milli takımın santraforu genelde son zamanlarda hep Beşiktaş oyuncularıydı Cenk ve Burak Cenk bizde prime zamanında hep Milli takımın santraforuydu Burak da öyle Semih ve Mustafa da biraz da geliştirlerse kendilerini milli takımın golcüleri olurlar
Ne gereksiz işlerle uğraşıyorlar atletik performansın Ne gereği var milli takımda bir haftalık kampta kondisyon yüklemesi mi yapılacakmış
Böyle komedi ancak bizim TFF’de olurduRenkli sevici,kulüpçü ve çapsız Montella’nın başarısızlığını tescil etmişler ama ekibinden oynatacağı sisteme kadar müdahale ederek görevde tutmuşlar niye! Başka teknik direktörmü yok,hatta Hacıosmanoğlu bundan sonra Milli takımın başında Td olarak çıksın Montella getir götürünü yapsın,Pes diyorum başka söze gerek yok
İlk avustralya maçında orkunu oynatması büyük hataydı. Orkun yedek bekleyip sonradan oyuna girmeli.
@Çöpçü ulan top, takımın gibi sende ibn. sin ... Hamam oğlanı ...
@Çöpçü Çöööpppçü Sen renklisini buradan defol git.
Federasyon mu kuruyormuş kadroyu ve sistemi, itiraf mı ediyorlar yani montella'nın kukla olduğunu?
Mentör nedir türkceniz yokmu sizi anlamiyorum.
Artık milli takım desteklenmez.İstifa etmek yerine milletin gazını almak için yok şöyle yapılacak, böyle yapılacak. Dibine kadar siyasete batmış rezillik, utanmazlik diz boyu. Gram onuru olan adam bu kadar lafı yer mi? İlkokul mezunu mafya bozuntusu olunca yiyorsun demek ki
Çöpçü demişki orkunun avusturalya maçında oynatılması buyuk hataydı, o zaman adama demezler mi paraguay maçında neden yenildik, abd maçında adam gol attı, oynadığı için attı, bende derimki futbolculuğu bile faullere dayanan barış alperin mlli takıma çağrılması bile buyuk hataydı, adamın dnya kupasında yaptığı fauller verilince, gs da iken lehne verilen fauller dünya kupası maçlarında verilmeyince sıfır topçusu oldu, ha keza kerem ve bazıları neden milli takımda bende bunları derim, surekli faullü oynayan ismal gibi düz topçu neden milli takımda