13.05.2026 - 08:28

Takip Et:

Tiago Djalo gemileri yaktı!

Beşiktaş'ta yazın büyük bir transfer hareketliliği bekleniyor...

Beşiktaş'ın geçtiğimiz yaz Juventus'tan 3.5 milyon Euro'ya transfer ettiği Tiago Djalo, umduğunu bulamadı. 

Deneyimli stoper, gelirken ilk 11 oyuncusu olacağını düşünse de ilerleyen süreçte rotasyonun bir parçası olarak kaldı. 

Portekizli'nin hayal kırıklığı yaşadığı ve yaz transfer döneminde de takımda stoper bölgesine takviye yapılacağı için düzenli oynayacağı bir yere gitmeye sıcak baktığı kaydedildi.

Haber kaynağı: Sabah

YORUMLAR (32)

ASLOLAN
14.05.2026 - 10:13

Atgenella herkesi parmağında oynatacağını sanan bir şovmen bozuntusu sadece. Ne olduğu bile belli olmayan biri kendisi. Bir zamanlar İstanbulspordayken kendini bulduğu takıma orta parmak hareket çeken zibidi kendinden daha karekterli insanlar karşısında ego şovuna geçiyor. Yazıklar olsun. Hepiniz gideceksiniz.

Yanıtla Beğenme (1)
birgaripkartal
14.05.2026 - 07:59

Hayal kırıklığını yaşayan sen değil biziz Tjalo. Paranı mı alamadın, primin mi eksik yattı? Sen çıkacaksın topunu oynayacaksın. Sözleşme yaparken, para pul isterken herkes profesyonel ama işe gelince hepsi ayrı duygusal. Beşiktaş taraftarı artık futbolculara prim vermemeli!

Yanıtla Beğenme (1)
Calo Malo geç
14.05.2026 - 00:57

Kim ki bu

Yanıtla Beğenme (0)
Yergen Salçın
13.05.2026 - 16:11

Sırf kendi getirmediği için bu oyuncuyu da kızağa çekti. Adam taş gibi defans, kaç tane gol attı, rakip defans için tehlik yaratıyor. Maliyeti ucuz. 2028'e kadar kontratı var. Daha ne istiyorsunuz acaba ? Sergen gitsin gelen adam Djalo'yu vazgeçilmez ilan edecektir.

Yanıtla Beğenme (2)
Kartall
13.05.2026 - 14:41

Hadi buyur. Gönderin gönderin iyileri gönderin. O salih kalsın, gökhan kalsın, rıdvan kalsın, hatta necibide geri kadroya alın

Yanıtla Beğenme (3)
Kune Petro
13.05.2026 - 13:46

Fiyat , performans olarak gayet yeterliydi. Güven verildiğinde, sorumluluk verildiğinde daha da yukarılara çıkar. Uduokai ve Emirhanın önünde....

Yanıtla Beğenme (0)
B🦅9980
13.05.2026 - 13:04

Al koç gibi bir Merih Demiral uğraşma djalo gibi haydutlarla

Yanıtla Beğenme (7)
Alp
13.05.2026 - 12:48

Agbadou gitmeli. Djalo oynamali. 18 milyona cok iyi kanat alinir

Yanıtla Beğenme (1)
Isvicreli Karta
13.05.2026 - 12:14

Sergen bunu da bitiriyor az kaldi

Yanıtla Beğenme (5)
Zafer
13.05.2026 - 12:14

Bu adam kotu degil kesinlikle kalmalı bu fiyata daha iyisi cok zor

Yanıtla Beğenme (0)
Analiz Kartal
13.05.2026 - 11:59

Djalo mutlaka kalmalı. Emirhan ile dönüşümlü oynamalı. İkisinin de zaman zaman kısa süreli sakatlıkları oluyor. Hoca bu iki oyuncuyu dinlendirerek oynatırsa, sakatlık problemi de yaşanmaz.

Yanıtla Beğenme (1)
b kisi
13.05.2026 - 11:58

hakli adam ligin en iyi stoplerinden biri olacakken adamin kariyerini yedi sergen. 3 milyona bu kalite oyuncu bulunmaz ama klasik besiktas degersizlestirip duruyor oyuncusunu

Yanıtla Beğenme (2)
Mete
13.05.2026 - 11:36

Bakın harcadığı adamı size tanıtıyorum. Juventus, Milan, Sporting'te oynamış Portekiz milli futbolcu. 26 yaşında. 1.90 boyunda... Halbuki şu adam vereceğini fazlasını verirdi. Devamlı el frenine takıldı ve tam randıman veremedi. O verdiği randıman bile Beşiktaş'ın her zaman 18 kişilik kadrosunda yer alır. Asla uzun süre kulübede bekletilecek bir futbolcu değil. Ben olsam, bende kendimi şu adamların elinde oyuncak ettirmem... Ne diyeyim, sizin futbol bilginizin, futbolcudan anlayışınızın içine tüküreyim.

Yanıtla Beğenme (1)
Kara kartal
13.05.2026 - 11:27

et mi kemik mi belli değil gitmesi iyi olur

Yanıtla Beğenme (20)
Batur Alp
13.05.2026 - 11:24

Büyük takım stoperi. Geride büyük boşluklar bırakıldığında çok iyi hamle stoperi. Beğenilmedi küstürüldü. Bonservis verilen 28 yaşındaki cerny oynatılmadı cengiz izletildi. 6 milyon Euro verilen taylan oynatılmadı, kazma alt lig topçusu sağ bek oynatıldı. Yönetimi bırakın teknik direktörde futbol aklı yok. Ya da egosunun çok çok gerisinde

Yanıtla Beğenme (2)
Sadece Beşiktaş
13.05.2026 - 10:53

ELDEKİ EN İYİ STOPERİMİZ BU ADAM AMA DEĞERİ BİLİNMİYOR YAŞI DA ÇOK İYİYDİ 2 SENEYE ÜST DÜZEY TAKIMLARDA İZLERİZ BİZ NE KAÇIRDIK DİYE AĞLAR

Yanıtla Beğenme (1)
Kartal
13.05.2026 - 10:36

Djalo senin de şansızlığın Sergen gibi bir hoca ile çalışmandır.

Yanıtla Beğenme (2)
E.T.
13.05.2026 - 10:09

Böyle adam alacaksanız hiç almayın. Emirhan bundan iyidir. Djalo bizde yedek bile olamaz. Lütfen yönetim artık elle tutulur oyuncular alın. klas oyuncular winner oyuncular alın. Hırslı, kaybetmeyi kabullenmeyen oyuncular alın. Futbolda duygusallığa yer yok. Herkes profesyonel. Anlaşın gönderin gitsin.

Yanıtla Beğenme (38)
TNR
13.05.2026 - 10:06

Aklın yolu bir. Mutlaka ama mutlaka Fikret Orman yeniden başkanlığa gelmeli. Artık kaybedecek zamanımız yok. Yeniden bir yapılanma doğru bir Teknik Direktör takımın acil toparlanması lazım.

Yanıtla Beğenme (12)
Violet
13.05.2026 - 10:04

Tek sıkıntı ne arkadaşlar biliyor musunuz, Çok büyük para vererek almadık ,alsaydık kıymetli olurdu , adama şimdi çöp muamelesi çekiyorsunuz asıl sorun yanında agbodu gelene kadar iyi stoper olmamasıydı . Her stoper kötü maçları olur bununda oldu ama adam fiyat performans olarak makul

Yanıtla Beğenme (0)
lvnt1903
13.05.2026 - 10:03

Devamlı abuk subuk kıyaslamalarla hemen hemen herkesi silmek derdindesiniz ama bu takıma güçlü bir kulübede lazım. Eğer Agbadou yanına sıkı bir stoper alınacaksa Djalo'da iyi bir yedek olur. Defans hattını sağlam tutarız hiç değilse. Tabi mutlaka ama mutlaka 1.sınıf bir kaleci koymamız gerekiyor kaleye ...

Yanıtla Beğenme (0)
Leki
13.05.2026 - 10:02

Rezil sergen

Yanıtla Beğenme (3)
Murat bey
13.05.2026 - 09:39

Bu adamın hiçbir özelliği yok. Baskı altında panikliyor. Ağır ve arkaya adam kaçırıyor. Büyük takımın stoperi olamaz. Çünkü büyük takım stoperi sürekli ileri çıkar ama bu çıkınca geri dönemiyor.

Yanıtla Beğenme (22)
YILDIZ OYUNCU
13.05.2026 - 09:37

Ezri Konsa, Pierre Kalulu, Bafode Diakite ...

Yanıtla Beğenme (0)
Benfica kartalı
13.05.2026 - 09:37

Bitik bir oyuncu kim bilir bu transferde kimlere ne yedirdiler

Yanıtla Beğenme (13)
Bjk03
13.05.2026 - 09:33

Sergen serkan ve adalı acı çeken ve hüsrana düşürdüğünüz taraftarlar ve futbolcuları inşallah sizin başınıza 1000 kat beteri gelir. Unutmayın beterin beteri var. Allah belanızı versin. Bo§una demiyirum hep en iyuleri kovuyorsun. Bi siktirin gidin lan.

Yanıtla Beğenme (3)
Agbadu
13.05.2026 - 09:27

Agbadu varken senin banko oynaman ne kadar mantıklı adam senin 2 katın o yuzden kalmak istiyorsan iyi bir yedek olabilmek icin çabala

Yanıtla Beğenme (10)
Bekir
13.05.2026 - 09:13

Bi zahmet sende git senden de olmaz

Yanıtla Beğenme (10)
Akdeniz kartalları
13.05.2026 - 09:12

Beşiktaşın ancak yedek stoperi olur. Gitse de olur , kalsa da olur. İlk 11 için çok yetersiz

Yanıtla Beğenme (10)
iş bilen
13.05.2026 - 09:08

Süper ligin en iyi stoperini bu şekilde itibarsızlaştırıp göndermek tam da ganyan birliğine yakışır hareket

Yanıtla Beğenme (9)
Bd
13.05.2026 - 08:59

Benzer stoper 10 12den aşağı alamazsın

Yanıtla Beğenme (3)
Testere Necmi
13.05.2026 - 08:48

Sergen' in kazanmak yerine ilk onbir tercihlerinde yeriyle sürekli oynayıp küstürdüğü adamlardan biri. Emirhan' dan 3 gömlek daha üstün bu adam.

Yanıtla Beğenme (2)
????
13.05.2026 - 09:42

@Testere Necmi Emirhan sol stoper dialo sag stoper

Beğenme (5)