30.04.2026 - 08:22

Takip Et:

Trabzonspor’un Muçi kararı belli oldu!

Trabzonspor'un bu sezon parlayan yıldızı Ernest Muçi ile ilgili planı belli oldu. İşte detaylar...

Gösterdiği müthiş performans sonrası bundan 1-2 ay öncesine kadar Beşiktaş’tan bonservisinin alınmasına kesin gözüyle bakılan Ernest Muçi konusunda belirsizlik yaşanıyor. Ligde son 8 haftanın 3’ünde sakatlığı nedeniyle forma giyemeyen ve diğer 5 maçta da skor katkısı veremeyen Muçi’nin opsiyonu 10 Mayıs’ta bitiyor.

Eğer indirim gelirse bonservisi alınacak

KAP açıklamasında belirtilen 8.5 milyon Euro’luk maddenin ilk taksiti bu tarihe kadar Beşiktaş’a ödenirse, Muçi’nin tapusu alınacak. Yönetim, teknik direktör Fatih Tekke’nin Muçi konusunda vereceği son karara göre süreci ilerletecek. Ya Muçi’nin bonservisi alınmayacak ya da Beşiktaş’la görüşülüp satın alma bedeli daha uygun rakamlara indirilirse Muçi Trabzonspor’un futbolcusu olacak. Trabzonspor Yönetimi, Beşiktaş’la pazarlık masasına oturmak için Tekke’nin kesin kararını bekliyor.

Haber kaynağı: Fanatik

YORUMLAR (88)

Sporas
01.05.2026 - 13:56

Daha iyi fiyatlara yurt dışına satılabilir, potansiyeli olan bir oyuncu Ayrıca bir kamp dönemini takımla geçirmeyi hak edecek performansı var, kiralık gidenler içinde en iyisi şu an

Yanıtla Beğenme (0)
Yeşilköy
01.05.2026 - 00:25

Vermeyin hamsiye birşey

Yanıtla Beğenme (0)
Düdüklü Makarna
30.04.2026 - 22:51

Muci gol attıkça 8 köşe oluyordu fatih tekke. İllaki almam demeyecek. Alalım da demez açıktan, alalım demiştir fatih. Devşirme kabadayı başkan da hiç beceremiyor bu işleri. Ula kardeş alacaniz, yemezler.

Yanıtla Beğenme (1)
AIXIA
30.04.2026 - 18:45

pazarliga 15milyon avrodan baslayin

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
30.04.2026 - 18:37

Ne indirimi daha bonservisine zam yapıp 12 milyon avro'ya çıkarmalı işine gelen alsın

Yanıtla Beğenme (0)
Modalı Kartal
30.04.2026 - 18:30

Pazarlık mazarlık yok. Burası esnaf dükkanı değil. Verirsiniz paşa paşa 8,5 milyonu alırsınız Muci'yi. Gerçi böyle diyoruz ama Sergen Yalçın Muçi'yi yeni sezonda istemem derse, bizim başkan hemen indirim yapar.

Yanıtla Beğenme (0)
Cnr
30.04.2026 - 18:25

Ya Sergen o bölgede oyuncuya ihtiyacım var. Geniş bir kadro kurmak istiyorum de adamlar zaten istemiyorlar ucuza kapatalım derdinde.

Yanıtla Beğenme (0)
Ali12
30.04.2026 - 18:16

Bir kuruş dahi indirim yapan şere.sizdir alça.tır.Bu lazlara oyuncu bile kiralamayın

Yanıtla Beğenme (0)
Beleş yok
30.04.2026 - 17:37

1 € indirim yapılırsa yönetimi istifaya çağırırım adam bedavaya gidecek zaten daha birde indirim mis hadi oradan

Yanıtla Beğenme (0)
Halimee
30.04.2026 - 16:59

Bedava almaya çalışıyor çakallar Sergen in açıklamaları da kötü oldu , elindeki mal kötülemez

Yanıtla Beğenme (0)
kartal
30.04.2026 - 16:03

indirime gerek yok, sergen nasılsa sezona başlasada 3-5 maç sonra gidecek, gelecek hoca iyi şekilde kullanır

Yanıtla Beğenme (3)
Timur75
30.04.2026 - 16:00

Tamam hadi siz kazandiniz pes ok. Sizsiniz diye ver 9.5 Milyon Euro ama oda peşin olursa.

Yanıtla Beğenme (0)
Çepnili
30.04.2026 - 15:56

Burada Trabzonlulara laz diyenler Türk değil. Yallah yunanistan'a kuzey ırak'a tatile gidin. Trabzon'un milliyetçi olması size batıyor

Yanıtla Beğenme (14)
Kartal 🦅
30.04.2026 - 17:15

@Çepnili akrabaların işte sen pontus onlar yunan amcanın oğlu adamlar.

Beğenme (1)
sakip beri
30.04.2026 - 15:35

bu lazlara lndirim yok

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Kahire
30.04.2026 - 15:30

Hoca açıklama yaparsa Muçi bende yok diye adamlar da ucuza kapatmaya çalışırlar akıllarınca haklı olarak

Yanıtla Beğenme (0)
Şekerbegoviç
30.04.2026 - 15:23

Ne kaa ekmek o kaa köfte alıyorsanız fiyatı belli yağmurlu havada su yok size

Yanıtla Beğenme (0)
Ayhan
30.04.2026 - 15:16

Satmayın bunlara indirim mi istiyorlar alırlar indirimi Bizde yedek kalsın gerekirse ama satmayın bunlara

Yanıtla Beğenme (0)
De Get Lan
30.04.2026 - 15:09

Arkadaşlar şeytan esnaf pozuna girmeyin. Bizde olmadı. Versinler 7-8 neyse, alsınlar. Bizde olmayan adam niye geri gelsin? Bize çok daha iyisi lazım. Senin hedefin GaySe, Hamsiler değil. Muçi oynar mı GaySe'de? Nah oynar. Top bile toplatmazlar. Ne işin var bununla? Sal gitsin, alttan gelen yoksa ligleri tara adam bul. Göbek büyüten scout mu olurmuş lan? Scout dediğin haftada en az 10 takım seyreder. Gayse Kerem'leri Barış ları falan nasıl buldu? Biz 10 senedir neden bulamıyoruz? Ne oldu bu kulübün futbol aklına?

Yanıtla Beğenme (7)
İspanyol
30.04.2026 - 18:15

@De Get Lan Bu kulübün futbol aklı senin gibiler yüzünden geri kaçtı kardeşim 11 e al maaş var primi bilmemnesi 20 eee sonra çöp bu ver 7 ye ne Alican yediye sonra pazardan salatalık mi?

Beğenme (0)
De Get Lan
30.04.2026 - 15:03

Çöp her yerde çöp. Önce bunları doldurdular, sonra da beceriksizler 3 lig seviyesi oyunculara deli paralar dökmeye devam ettiler...

Yanıtla Beğenme (6)
Diablo
30.04.2026 - 14:58

10 milyona aldık 1,5 milyon zararına satıyoruz daha ne istiyosunuz burnu büyükler.

Yanıtla Beğenme (1)
Namık
30.04.2026 - 14:39

Yok ya be indirimi, trabzonun en iyi futbolcusu şu anda

Yanıtla Beğenme (0)
Fatsali Seko
30.04.2026 - 14:31

Ugurcana 35 milyon fiyat cektigimiz dünyada Muci icin bir kurus bile indirsin olmaz usaklar... Hatta bize yarar 10+ milyon verecek takimlar vardir sirada

Yanıtla Beğenme (0)
Hh
30.04.2026 - 14:30

Makul fiyat zaten dışardan böyle olunca alsalar 10 dan aşağı alamazlar

Yanıtla Beğenme (1)
BabaKartal
30.04.2026 - 14:30

Trabzonda oynayan 2 oyuncu var. Birisi Onauchu diğeri Muci. Anlaşmada yazan tutarı ödemezlerse kendi taraftarını karşısına almış olurlar. Biz Muciyi 8e herkese satabiliriz. Satamazsak yedeğimiz olur.

Yanıtla Beğenme (0)
hkn
30.04.2026 - 14:14

15m yapın.

Yanıtla Beğenme (0)
Kaan
30.04.2026 - 14:13

Ortasaha rotasyonu ö libero, m. Ortasaha,olaitan ve muçi şeklinde olur kalırsa. Defans ise sağbek, solbek ve 2 stoper. Kanatlar da 3 yeni yabancı kanat Santraforda oh, Bilal ve onochu benzeri bir Santrafor olmalı. Toplam 14 yabancı.

Yanıtla Beğenme (0)
Kaan
30.04.2026 - 14:10

37 maçda 21 gole katkı. Oyuncumuzun depersizleştirülmesine izin vermeyelim. Sergen de bir açıklama yapmalı. Almazlarsa gelir bizde oynar ya da, başka takıma satarız. Semih için de bu geçerli olmalı. Sergen yabancı hakkını stoperlerşe doldurursa yine sıkıntı. Bizde Santrafor ve kanatlarda 3 er yabancı olmalı. 4 ortasaha 4 tane de defansta. Kale yabancı aranıyor aöa bu da sorun.

Yanıtla Beğenme (0)
İspanyol
30.04.2026 - 13:42

Kesinlikle 1 kuruş indirim yapmayın bu fiyatlara bu tarz futbolcu kimse hiç bir yerden alamaz hele hele olaitana verdiğimiz parayı gördükten sonra muci kalsın gerekirse 1 yıl daha kiralayin

Yanıtla Beğenme (0)
Dgn
30.04.2026 - 13:33

İndirim falan yapmayın bunlara

Yanıtla Beğenme (0)
Yilmaz
30.04.2026 - 13:29

BJK ye gelme hazirliklari yapiyor gol katkisi vermeyerek.

Yanıtla Beğenme (1)
Realist Kartal
30.04.2026 - 14:56

@Yilmaz sitede okuduğum en güzel yorum.

Beğenme (1)
asi kartal
30.04.2026 - 13:24

hali hazırdaki satış opsiyonu bile beleşe gidiyor.. muçi yok ts de yok oluyor... keşke opsiyonu kullanmasalarda bizde kalsa.. 10 numara yedek / as oynar ..

Yanıtla Beğenme (2)
Pençe kartal
30.04.2026 - 13:24

Çok şey varda yazacak Srfsz kalecınızı 36 milyon euro ya verırken ıyı dımııı usaklar

Yanıtla Beğenme (0)
Xyz
30.04.2026 - 12:46

Hele hele şunlar qbak köylü kurnazi bunlar. Ucuza alıp pahalıya satacaklar

Yanıtla Beğenme (0)
AKDENİZ KARTALL
30.04.2026 - 12:26

MUÇİ YENİ SEZONDA ÇOK İYİ BİR YEDEK OYUNCU OLUR. LAZ UŞAKLARI BELEŞ ALMA PEŞİNDE YEMEZLER

Yanıtla Beğenme (0)
Cemil
30.04.2026 - 12:25

Bu 5s artığı takıma beş kuruş indirim yapmayın..

Yanıtla Beğenme (1)
Yörük
30.04.2026 - 12:16

Başka kulübe 5 e verin bunlara 7 ye vermeyin

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal Tepe
30.04.2026 - 12:08

Muçi verdiği performansla alıcı bulacaktır. Olmadı seneye Avrupa'ya kiralık verilebilir benzer bir opsiyonla.

Yanıtla Beğenme (0)
Gogo3403
30.04.2026 - 12:02

1 kuruş aşağı inmeyin.

Yanıtla Beğenme (0)
Ŵolf
30.04.2026 - 11:50

Veemeyin satin başka kulübe

Yanıtla Beğenme (0)
Antepli
30.04.2026 - 11:47

Almayın lazlar paranız sizşn olsun sarmıyoruzzzzzzzzzzzz

Yanıtla Beğenme (0)
Dgn
30.04.2026 - 11:33

Hocanın Cengiz Ünder’e verdiği şansı kendi oyuncumuza verelim daha başarılı olur Sergen’in açıklama yapsın kapımız açıktır diye

Yanıtla Beğenme (1)
KübalıSelo
30.04.2026 - 11:31

Çöp star

Yanıtla Beğenme (7)
YORGACA
30.04.2026 - 11:09

Uyanık Trabzon, işi ucuza kapatmaya çalışıyor. Oyuna gelmemek lazım. Hiç indirime gerek yok.

Yanıtla Beğenme (0)
iş bilen
30.04.2026 - 11:07

Muçi'yi sattın sattın yoksa elinde patlar not alın kenara.

Yanıtla Beğenme (23)
deniz
30.04.2026 - 10:57

sergen büyük halal kırıklığı. takımın oyununda zerre gelişme yok 1 senedir burdan ben adam hala ortyada tatmin edici bir oyun yok.

Yanıtla Beğenme (2)
Sessiz ve Derin
30.04.2026 - 10:56

bu geysenin uşaklarına su vermeyin

Yanıtla Beğenme (1)
Ağa01
30.04.2026 - 10:35

Sergen varsa bu uşaktan performans alamazsın zaten. Ben de M

Yanıtla Beğenme (1)
PAŞA'LI...
30.04.2026 - 10:31

İŞİNİZE GELİRSE FİYAT BU,YA ALIRSINIZ YA DA SEYREDERSİNİZ...

Yanıtla Beğenme (1)
Sent
30.04.2026 - 10:30

Ertugrul başkan kuralık oyuncularımıza bile teklıf var dıyordu mucıden bahsedıyordu Ozaman bırak almasın her türlü satılır blof yapıyor

Yanıtla Beğenme (0)
S
30.04.2026 - 10:30

Ucuza ts’ye vereceğinize gelsin geri, yerine alınanlardan eksik yani yok

Yanıtla Beğenme (1)