03.11.2025 - 10:20

Takip Et:

Trio: '2 penaltı verilmedi, Tedesco atılmalıydı!'

Süper Lig'in 11. haftasında oynanan ve Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı deplasmanda 3-2 mağlup ettiği derbinin tartışmalı pozisyonlarını yayıncı kuruluşta yayınlanan 'Trio' programında eski hakemler Deniz Çoban, Bülent Yıldırım ve Bahattin Duran yorumladı.

Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında Beşiktaş'a konuk olan Fenerbahçe, geriden gelerek 3 puana ulaştı. Müsabakanın 22 dakikasında 2-0 geriye düşen sarı-lacivertliler 32 ve 45+3'te bulduğu gollerle soyunma odasına eşitlikle girdi. Teknik Direktör Domenico Tedesco, 1 kişi eksik olan rakibine karşı ikinci yarıda hücumda üst üste hamleler yaptı. 83. dakikada galibiyet golünü bulan Fenerbahçe, derbiyi 3-2 kazanarak puanını 25'e yükseltti. Fenerbahçe, ezeli rakibi karşında geriye düştüğü bir maçı son olarak 29 Nisan 2012'de Süper Final'de kazanmıştı.
Süper Lig'in 11. haftasında oynanan ve Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı deplasmanda 3-2 mağlup ettiği derbinin tartışmalı pozisyonlarını yayıncı kuruluşta yayınlanan 'Trio' programında eski hakemler Deniz Çoban, Bülent Yıldırım ve Bahattin Duran yorumladı.
'KİME SORASANIZ NET BİR SARI KART'
Bahattin Duran: Bu pozisyon dünyanın neresinde olursa olsun, hangi maç olursa olsun. Kaçıncı dakikada olursa olsun. Hangi takım olursa olsun. Kaçıncı sarı kart olursa olsun. Kime sorarsanız sorun çok net bir sarı kart. Bu pozisyonun uyarısı olmaz.
Bülent Yıldırım: Bence Oosterwolde'ye sorsak kendisine sarı kartla gelir.
Deniz Çoban: Takımların hoşuna gidecek kararlar vermeye çalışıyor hakemler.
PAULİSTA'NIN HAREKETİ PENALTI MI?
Bülent Yıldırım: Paulista çok riskli bir hamle yaptı ancak topla oynamayı başardı. Topla oynadığı için herhangi bir ihlal söz konusu değil. Devam kararı doğu.
Bahattin Duran: Ben de aynı fikirdeyim. Paulista riskli bir şekilde gelmiş ama temiz bir şekilde topla oynamış.
ORKUN KÖKÇÜ'NÜN KIRMIZI KART GÖRDÜĞÜ POZİSYON
Bülent Yıldırım: O ayak oradayken nasıl buna sarı kart gösterdi? Tartışacak bir şey yok. Sahadaki hakemin bunu vermesi lazım. VAR doğru bir uygulamayla devreye girmiş.
Bahattin Duran: Buna söyleyecek çok bir şey yok. Doğru bir VAR müdahalesi ve kırmızı kart. Eğer yardımcı hakem kırmızı kart göstertseydi ayakta alkışlardım.
SERGEN YALÇIN'IN KIRMIZI KARTI DOĞRU MU?
Bahattin Duran: Sahaya girdi, sahaya girip su şişesini tekmeledi. Sergen Hoca'nın gördüğü kırmızı kart doğru. Hakem arkasını dönmüştü, sanırım 4. hakem devreye girdi. Kulübedeki bir diğer kişinin de mutlaka kart görmesi gerekiyordu.
Bülent Yıldırım: Sergen Hoca'nın kırmızı kartında bir problem yok, ihraç doğru. Teknik alandaki diğer kişi sorumsuzca davrandı, orayı tahrik etti.
Deniz Çoban: Başka bir kırmızı kartın da çıkması gerekirdi. Ali Yılmaz'da gördüğüm önemli handikaplardan bir tanesi de bu. Kontrolü sağlamak yerine arkasını dönüp gitmemeliydi. 4. hakem söylemese kaçacak. Problemç çözülmemiş ki, hakemin otoritesine ihtiyaç var.
'TEDESCO'NUN İHRACI GEREKİRDİ'
Bülent Yıldırım: Ayağını arkaya doğru uzatıp atağı kesiyor. Çok net bir faul. Ardından teknik alan ihlali var. Agresif protesto kural kitabına göre sarı kart. Sahaya da giriyor. Rakip takımın hocası ihraç olmuş. Dördüncü hakeme topluca itirazda bulunuyorlar. Tedesco neden ihraç edilmiyor diyorlar. Tedesco'nun da bu dakikada ihraç edilmesi gerekirdi. Biz hedef göstermiyoruz. Altınıçizelim. Sergen Hoca atıldığında ne söylediysek aynı. (Tedesco) Burayı da ihlal etse kenar süt gibi olacak.
Bahattin Duran: Kurallar uygulansa, kulübe epey bir temizleniyor. Her iki kulübe de. Beşiktaş idari menajeri geliyor 'Tedesco sahaya girdi' diye itirazda bulunuyor.
Deniz Çoban: Teknik alanı terk etmek, bir maç görevlisinin kararlarına karşı çıkmak için kışkırtıcı davranışlarda bulunmak... Kural kitabında böyle yazar.
'EDSON'A SARI KART YANLIŞ'
Bülent Yıldırım: Katılmıyorum. Defans tamamen yerleşik. Bu pozisyonda hakemin sarı kart verebilmesi için kontrolsüz müdahale olması lazım. Basit bir diz teması, basit bir orta alan faulü. Bu sadece faul. Sarı kart değerlendirmesi yanlış. Gerekli sarı kartları vermiş olsa, maç standardı oturmuş olsa burada da kart derdik.
Bahattin Duran: Bence de en doğru karar kart vermemesiydi ama hızlı atak olabilirdi. O yüzden hakemi çok eleştirmiyorum.
FENERBAHÇE'NİN PENALTI BEKLEDİĞİ POZİSYON
Bülent Yıldırım: İhlal var. Net penaltı. Hakem kararsız, bir o yana bir bu yana bakıyor. Yardımcı hakem süslü şekilde autu gösteriyor. Hakem hiçbir karar vermeden kararsız bir şekilde orada kaldı, devam etti. Yardımcı kale vuruşunu gösterdi, oyun kale vuruşuyla başladı. Top ile rakibin ayağı arasına ayağını koydu. Penaltı olmalıydı. VAR müdahale etmeliydi.
Bahattin Duran: Bu pozisyonda UEFA düzeyinde VAR müdahale etmeyebilir ama bu pozisyon net penaltı. Hakem karar vermedi. En büyük problem bu. Salih gelip ayağını, arkasından Kerem'in önüne koydu ve onun vuruşunu ve vuruş kalitesini engelledi. Bu bir ihlal ve penaltı. Hakem ekibi de karar veremedi.
Deniz Çoban: Şüphe götürmeyecek kadar açık bir penaltı. Savrulan ayağın önüne arkadan gelip ayak koyamazsınız. Bu bir ihlal.
'RAFA SİLVA KART GÖRMELİYDİ'
Bahattin Duran: Bu sarı kart hocam. Rakip takım oyuncusunu tahrik ediyor. Sportmenlik dışı bir hareket yapıyor. Formasından da çekiyor. Neden uyarı? Niye kart değil?
Bülent Yıldırım: Otoriteyi oyunculara bırakırsanız sıkıntı yaşarsınız. Tartışmasız sarı kart.
SKRINIAR'IN ELLE MÜDAHALESİ VAR MI?
Bülent Yıldırım: Skriniar'ın yandan gelen sert top, mesafe var ancak rakibiyle top için mücadeleye girdi, topun falsosuyla ve mücadelenin etkisiyle, şarjlar temaslar var, her şey doğal. Bu bir çarpma. Devam doğru. Ndidi de kolundan çekti Skriniar'ın, dengesi bozuldu.
Bahattin Duran: Devam kararı doğru. Skriniar'ın kolu da doğal.
Deniz Çoban: Skriniar'ın aksiyonunda kolun pozisyonu doğal.
DURAN'IN YERDE KALDIĞI POZİSYON
Bahattin Duran: Kurala göre Beşiktaşlı oyuncu Gökhan'ın Duran'a yaptığı hareket itme. Ceza sahasında itmenin karşılığı penaltı. En doğru karar penaltı.Bülent Yıldırım: Hakemin takdir alanında bir pozisyon, teorik olarak. Tam vuruşa hazırlanırken arkadan el itip bozuyor. Penaltı ve kırmızı kart.Deniz Çoban: Net penaltı bu. Top için mücadele yok. Penaltıyı verse kırmızı da çıkacak.

duhuliye.com

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR..

YORUMLAR (30)

Q7RABONAGOAL
04.11.2025 - 14:03

Hakem iki taraf icin hatalar yapti. Maksat maci berabere bitirmekti. Orkunun kirmizi kartindan önce tac daha geriden yapilmaliydi. Bu posisyon hem orkunu yakti hem sergeni. Uzun senedir skandal olmayan derbi izlemedim ve bu macin böyle gectigine de hic sasirmadim acikcasi. Benim anlamadigim taraftar yani sizin hala bu oyunlara kanmasi. Bu sezon sadece kasimpasa adil yönetildi orda da kendimiz beceremedik. Her macta maci etkileyen bir hakem hatasi vardi. Abrahamin kafasina tekme, Orkunun basaksehir macindaki kirmizi karti, gese derbide verilmeyen kirmizi kartlar. Joao mario ya verilmeyen penalti.

Yanıtla Beğenme (0)
eagle 44
04.11.2025 - 11:44

fbnin iki poziyonu da penaltı ile alakası yok tasmalı bulent yine algı yapıyor Skinyarın dirseği ise net penaltı topu uzaklaştıryor topun geldiği görüp dirseği ile vuruyor

Yanıtla Beğenme (1)
M.Ö
03.11.2025 - 22:38

BUNLARDA İDDİA CI..SERGENE KIRMIZI KART ORAN 1/1000 .. BUNLARDA OYNAMIS BELLİ

Yanıtla Beğenme (0)
Ahmet Bey
03.11.2025 - 20:21

Bülent Yıldırım, Cincon lu topcunun yumruk ile yere serdigi, Milli takim kalecisine Kirmizi Kart gosteren bir adam!! Cikmis ekranlara adalet dagitiyor. Hadi LAN ordan.

Yanıtla Beğenme (0)
BABA MUKA
03.11.2025 - 17:45

Bu ıkı pozısyona değil besıktasa fenere dunyanın hangı kulubu olursa olsun penaltı verılırse futbolu bır an önce terkedıp gıtsın ! cezasahasında da hıç mı dokunulmayacak bunlara peanltı verırsen eğer yarın buna benzen 50 bın pozısyon olacak o zaman vermedıgın ne yapacaksınız? artık hakemler pozısyonları ezberler taraftar ezberler bunlar penaltı verılmez !! besıktasa da olsa verılmesın verılmez öldürmeyın futbolu ya hak yemeyın !!!!!!!!!!

Yanıtla Beğenme (1)
ANARSIST
03.11.2025 - 17:33

Millet okuz koyun ne dersen goturur.Bu Beinsport uyeligi almayin diyoruz ama yine aliyor okuzlerimiz..Benim gibi bulun bir link seyredin,tuketimden gelen gucunuzu kullanmaz boykot etmezseniz semerimizdeki yuk cogalir.

Yanıtla Beğenme (0)
Vel
03.11.2025 - 16:49

Bunlarda fener ve gs yanlısı hep konuşuyorlar penaltı fenere sarı ve kırmızı bjk ye bakış açıları bu bein iptal ettim dahada almam

Yanıtla Beğenme (0)
Aga
03.11.2025 - 16:37

Topa müdehale ne zaman penaltı oldu.

Yanıtla Beğenme (0)
kıllanıcı
03.11.2025 - 16:19

Ulan yanlış yerden bakım fb yi haklı çıkarmaya calisiyorsunuz 1 oğuz aydın yerdekk gökhan sazdağın kaval kemiğine basıyor faul bile verilmedi 2 salih kerem pozisyonunda keremin hamle ayagi arkadaki Salihin dizine geliyor salih müdahale etmiyor kerem kendi takılmış 3 skriniar pozisyonu penaltı degil ama burda da gecen hafta taylanın eline carpip abrahamın attigi gol niye sayilmadi diye sorarlar adama

Yanıtla Beğenme (0)
19031903
03.11.2025 - 14:23

Taylan'ın kocarli maçında rakip ittiği için kokuna çarpan topta neden gol iptal edildi o zaman? Fenere gekince ndidi çekti kol doğal pozisyondA beşiktaşa gekince ooo elle oynadı. Algıcı operasyon evlatları

Yanıtla Beğenme (0)
Tripci
03.11.2025 - 16:25

@19031903 ya ona da goldü dediler zaten sadece bu pozisyonda penaltı öncesi ofsayt vardı onu söylememek art niyet yoksa pozisyon net pen6

Beğenme (1)
Çağın
03.11.2025 - 13:44

Konuşan hakemler Beşiktaş'ın şampiyonluğunu gasp eden hakemler

Yanıtla Beğenme (1)
Bilir Kisi
03.11.2025 - 13:37

Ulan siz az dogramadiniz besiktasi Bülent yildirim gs maclarinda insani herseyden soguttunuz

Yanıtla Beğenme (2)
Gardırop Fuat
03.11.2025 - 13:10

Hayrola yönetici yorumun nesini beğenmedin aşağıda ne yorumlar var yayınlıyorsunuz ismimmi hoşuna gitmedi ha?

Yanıtla Beğenme (2)
Gardırop Fuat
03.11.2025 - 12:26

Başta hırsız Bülent olmak üzere siz hakemlik yaparken kural yazan kitaba çok uyuyordunuz ya!!?

Yanıtla Beğenme (0)
Gardrop Fuat
03.11.2025 - 13:33

@Gardırop Fuat asıl hırsız sensin, benim nickimi niye çalıyorsun, hırsızz. bir de yanlış yazmışsın, $alak herif

Beğenme (1)
Kartal
03.11.2025 - 11:45

Besiktas'i bu hale dusurenler hala orada mi? Adali, hala orada misin? Sergen, hala orada misin? Orkun'u linc edenler, her zaman oldugu gibi yanlis kisileri hedef aliyorsunuz. Orkun cikinca Besiktas bitti, 10 kisi kalinca degil. Herhangi baskasi kirmizi gorse bu kadar etkilenmezdi takim. Ama siz bunu anlayamazsiniz, bu yuzden de daha kotu gunleri yasayacaksiniz. Bunlar iyi gunleriniz, tadini cikarin.

Yanıtla Beğenme (1)
omrce
03.11.2025 - 11:34

sarıların yanlı medyasının yancı uşakları tabi ki sarıları kollayacaksınız bırakın siyah ve beyazın asaleti bizde kalsın

Yanıtla Beğenme (0)
Komedi dans üçlüsü
03.11.2025 - 11:33

Komedi dans üçlüsü yapmış yine şovunu! Söz konusu gs olunca Okan olunca dut yemiş bülbül, üç maymun misali takılırsınız bize gelince herkese sarı kırmızı penaltı yapıştır mk. Futbolun temizlenmesi için önce sizin de yorum yapmanız yasaklanmalı

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
03.11.2025 - 11:27

Yalan söyleyeni nasılsa ... miyorlar.

Yanıtla Beğenme (0)
Amokachi
03.11.2025 - 11:24

Biri tv onunde aglayip hakemligi birakan berbat hakem, digeri Cuneyt bizi yillarca dograrken yardicmisi bor digeri defalarca ozelikle GS maclarinda hakkimizi yemis hakem. Bunlar su an GS ye yranacak sekilde talimat ile program yapiyorlar, FB de yarist kalsin tek amac bu. Premier lig veya sanpiyonlar liginde Kerem'in posizyonuna penalti calan hakeme bir daha mac vermezler. Ayaginin onune ayagini koydu diye penalti; artik gotlerinden kural uydurmaya basladilar. Gecen sene oynanan ceyerk final yari final CL maclarina baksinlar hangi pozisyonlarda devam oynandi. Arsiz herifler. Bu adamlarin aciklamalarini bu sitede yayinlayrak onlara prim vermeyin

Yanıtla Beğenme (0)
SYS
03.11.2025 - 11:15

Tedesco'ya kırmızı, Ostorwolde'ye sarı kart gösterecek bir hakem bu ülkede yok. Aynen GS-Beşiktaş maçındaki Jurasek'e tekme atıp Emirhan'ın boğazını sıkan Osimhen'e kırmızı kart göstermedikleri gibi !!!

Yanıtla Beğenme (0)
Ferdi harun sin
03.11.2025 - 11:08

Hadi be oradan gs fb li saniyelik it sürüleri sizinde nasıl maç yönettiğini gördük Beşiktaş aşımı yakıyordunuz Allah hepimizin cezası nı belasını versin salık bayisciler 3puan Güme gitdimi hakem orkun ve sergen Fenerbahçe ye puanı hediye Etiler sayın adalılar bırakmalı artık yeter bu kaçıncı puan kaybı be

Yanıtla Beğenme (0)
Sezgin
03.11.2025 - 10:54

Zamanının BJK düşman hakemlerini koymuşlar oraya bjkyi görmüyorlar.kerem salihe vuruyor bize faul olması lazım penaltı diyor susaklar.neymiş topla ayağın arasına sokmış ayağını götünemi soksaydı bıraksın topamı vurdursaydı .scinyar eline çarpmış görmedi diyor yok birde görseydi embesiller .birde gÜzelleme yapıyorlar Sergen’i attı dedik tedescoyuda atmalıydı eyyamcılar.bir bjkli olarak Digitürk ü iptal ettirdim .bunların hepsi FB gs çekişmesi olsun istiyorlar.yakında ts yide yiyecekler.TFF başkanından tırsıyorlar .bütün medya gazete spor kanalları yorumcuların alayı FB gs çekişmesi olsun kaos olsun para kazanalım derdindeler.

Yanıtla Beğenme (1)
Q7RABONAGOAL
03.11.2025 - 10:50

Süperlig de hakemlerin standartlari olmadigin bir örnegi bu mac. Iki taraf icin cok hatalar yapildi. Gökhanin bir posisyonu var son dakikalarda fenerin oyuncusunu arkadan ittiyiriyor. Orada fenere penalti verse kimse bir sey diyemez. Tedesconun sadece sari kart ile bitirmesi de ilginc. Sahaya girdigi halde kirmiz görmeliydi. Orkuna hem kiziyorum hem aciyorum umarim bu hatasindan ders cikarir ve artik bize gercek Orkunu gösteriri. Bakalim kac mac ceza yiyecek. En az 2 yer bence en fazla 3.

Yanıtla Beğenme (0)
Giobaba
03.11.2025 - 10:39

Duranin neresi net penalti sg artik. Adam resmen eli bekliyor yatiyor bos isler

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal 41
03.11.2025 - 10:36

İkisinde penaltı değil onların kendini yere atıcağını bildiği için bizimkiler daha dikkatli elle çarpınca şimdide doğal diye birşey çıkardı adam kolunu açmış uçak kanadı gibi nesi normal taraftarı kışkırtana neden hiç konuşulmuyor

Yanıtla Beğenme (0)
Sercan
03.11.2025 - 10:35

Adam gibi başkan ve yönetim gelmediği sürece bu takım asla düzelmez

Yanıtla Beğenme (0)
Mülayim Bombacı
03.11.2025 - 10:30

Başkan dahil yönetimde ve Bjk lıyım diye ulu orta kanal kanal gezip yorum yapanlar; Kral çıplak diyen içinizde bir adam yok mu? İlk önce Sergen denen müptezelden bahsetmek istiyorum. Büyük takımın teknik direktörü kırmızı kart yiyemez arkadaş. Bu kadar sorumsuzluk olamaz. Olursa işte misal Orkun.Oyuncu kenara bakar orada td göremezse disiplin hakeza. Bu takım iyi hazırlanmamış, milli aralar çalışılmamış, Bir Cengiz uğruna takımın dengesini bozdu. Cerny i taraftarın önüne attı yetmedi çıkarıp raşitsa yı aldı onu da biliyorduk neyse ki bizi yanıltmadı, Orkun 'un misali yaşı benimle olanlar bilir hatırlar, Ayhan Akman misali bizde aldığı paranın altında ezildi. Aynı şey Orkun da var.Orkun kardeşimiz aldığı paranın altında ezildiği için her şeyi yapmak istiyor kendini ispatlamak istiyor fakat hem kendi oyununu hem diğer mevkidekilerin oyununu bozuyor. Bir teknik direktör bu kardeşimizi karşısına alıp futbolun 11 kişi ile oynandığını sadece kendisine verilen görevi yapmasını ve diğer arkadaşlarının oyununu bozmamasını kendi görevini yapmasını hatırlat be kardeşim. Bir td düşünün ki futbolcuları kazanmak adına değil kaybetmek adına iş yapıyorsa bu td yi arkasına teneke bağlayıp göndereceksin. Orkun u da Rafa yı da, Cerny i de biliyoruz lakin Sergen müptezeli şapkadan tavşan çıkarmaya çalışıyor. 2-0 öne geçmişsin arkadaş, buradan maç verilmeeez, kırmızı kart göremezsin sahada olsan belki 11 kişi sahada yatarsın yine de vermezsin arkadaş. Gidin artık ya başkan yönetim td dahil gidin. Acil başkan, yönetim ve yapılanma bilen td lazım. Tabi bir de sabırlı taraftar. Diyeceksiniz kardeşim kaç sene oldu yetti. Maalesef en büyük haklılık taraftarsa. Bu kulübü troller çarşı ve hala Demirören ve yancıları sosyal medya ile yönetiyor bilginiz olsun.

Yanıtla Beğenme (2)
Mülayim Bombacı
03.11.2025 - 10:30

Başkan dahil yönetimde ve Bjk lıyım diye ulu orta kanal kanal gezip yorum yapanlar; Kral çıplak diyen içinizde bir adam yok mu? İlk önce Sergen denen müptezelden bahsetmek istiyorum. Büyük takımın teknik direktörü kırmızı kart yiyemez arkadaş. Bu kadar sorumsuzluk olamaz. Olursa işte misal Orkun.Oyuncu kenara bakar orada td göremezse disiplin hakeza. Bu takım iyi hazırlanmamış, milli aralar çalışılmamış, Bir Cengiz uğruna takımın dengesini bozdu. Cerny i taraftarın önüne attı yetmedi çıkarıp raşitsa yı aldı onu da biliyorduk neyse ki bizi yanıltmadı, Orkun 'un misali yaşı benimle olanlar bilir hatırlar, Ayhan Akman misali bizde aldığı paranın altında ezildi. Aynı şey Orkun da var.Orkun kardeşimiz aldığı paranın altında ezildiği için her şeyi yapmak istiyor kendini ispatlamak istiyor fakat hem kendi oyununu hem diğer mevkidekilerin oyununu bozuyor. Bir teknik direktör bu kardeşimizi karşısına alıp futbolun 11 kişi ile oynandığını sadece kendisine verilen görevi yapmasını ve diğer arkadaşlarının oyununu bozmamasını kendi görevini yapmasını hatırlat be kardeşim. Bir td düşünün ki futbolcuları kazanmak adına değil kaybetmek adına iş yapıyorsa bu td yi arkasına teneke bağlayıp göndereceksin. Orkun u da Rafa yı da, Cerny i de biliyoruz lakin Sergen müptezeli şapkadan tavşan çıkarmaya çalışıyor. 2-0 öne geçmişsin arkadaş, buradan maç verilmeeez, kırmızı kart göremezsin sahada olsan belki 11 kişi sahada yatarsın yine de vermezsin arkadaş. Gidin artık ya başkan yönetim td dahil gidin. Acil başkan, yönetim ve yapılanma bilen td lazım. Tabi bir de sabırlı taraftar. Diyeceksiniz kardeşim kaç sene oldu yetti. Maalesef en büyük haklılık taraftarsa. Bu kulübü troller çarşı ve hala Demirören ve yancıları sosyal medya ile yönetiyor bilginiz olsun.

Yanıtla Beğenme (0)
reccini
03.11.2025 - 10:27

herşeyi bir kenara bırakın bu ülkedeki bjk düşmanlığı doruklarda. ostervelde rafaya girişte en az sarı vermeyen hakemi uyarmayan var acele şekilde orkunu atmak için monitöre çağırıyor. bjk de oynayan bilirki anadıolu takımları şehir derbileri farketmez yerli hakemler medya ve tff lerle 40 yıldır bjk her maça 2 - 0 geride başlar. fikret ormanı ve biraz da serdal bilgiliyi dışında tutuyorum seba da dahil çalınan puanlara kupalara yapılan haksızlıklara hep duygusal arabesk cümlelerle yer verdi. beşiktaşı üzmeyin.. üzerler efendim üzüyorlar.. hakkınla oyna şerefinle kazan.. söz harika peki hangi ülkede kullanıyorsun bunu? türkiye de bu mümkünmü? hayır. eski topçun çıkar saçmalar sen bjkysen hakemide yeneceksin. 40 yıldır hakemler medya tff ler en az 7 8 şampiyonluğunu çaldı bjknin. dogru bir tepki yok maç önü maç sonu hakemin elini sıkma zaten taraftar 30 IQ sahibi işi gücü laylaylom şarkı türkü. onunda sebebi bu arabesk kültürünü ezilme kültürünü aşılayanlar yani seba dönemi. neyse bjk bitmiştir. serdal adalı gibiler sergenler sinan engin gibiler oldugu sürece cebi gibiler iki takımlılar oldugu sürece bjk bitmiştir.

Yanıtla Beğenme (0)
TFF istifa
03.11.2025 - 10:27

Ikiside penaltı değil. Skriniarın pozisyonu net elle oynama ve penaltı. Algıyı bırakın ordan sallamayın oe ları

Yanıtla Beğenme (1)