14.09.2025 - 09:20

Takip Et:

Trio yorumladı: 'VAR müdahalesi tamamen yanlış'

Ba ve Orkun Kökçü’nün oyun dışı kaldığı maçın hakem performanslarını Deniz Çoban, Bahattin Duran ve Bülent Yıldırım, yayıncı kuruluşta yayınlanan 'Trio' programında yorumladı.

Süper Lig’in 5. haftasında Beşiktaş, geriye düştüğü maçta Başakşehir’i 2-1 mağlup etti. Mücadelede iki kırmızı kart çıktı, bazı pozisyonlar ise büyük tartışma konusu oldu. Ba ve Orkun Kökçü’nün oyun dışı kaldığı maçın hakem performanslarını Deniz Çoban, Bahattin Duran ve Bülent Yıldırım, yayıncı kuruluşta yayınlanan 'Trio' programında değerlendirdi.

El Bilal Tourenin penaltı beklediği pozisyonda karar doğru mu

El Bilal Toure'nin penaltı beklediği pozisyonda karar doğru mu?

Bülent Yıldırım: Her ne kadar bir şarj da olsa savunma oyuncusundan devam kararı doğru.

Bahattin Duran: Aynı fikirdeyim, herhangi bir ihlal durumu yok.

Başakşehirin penaltı beklediği pozisyonda karar doğru mu

Başakşehir'in penaltı beklediği pozisyonda karar doğru mu?

Bahattin Duran: Burada Deniz Türüç topa vurduktan sonra Beşiktaşlı futbolcu bilerek topa kafa vuruyor. Takım arkadaşının doğal konumdaki eline geliyor. Vücuduna yapışık olan eline geliyor. Penaltı değil. Doğal olmayan diğer eline de gelse penaltı olmaz. Kural böyle.

Bülent Yıldırım: Aynı ifadeye ben de katılıyorum. Hiçbir şüphe yok, ele temas var ama penaltı yok.

Deniz Çoban: Ben de penaltı olmadığını düşünüyorum

Tourenin golünden önce Kemene faul var mı

Toure'nin golünden önce Kemen'e faul var mı?

Bahattin Duran: Kamera açılarının bizi yanılttığının bir ispatı da bu. Canlı izlerken yoğun bir faul şüphesi oluştu hepimizde. Beşiktaşlı oyuncunun ayağını çıkartıp net bir şekilde faul yaptığını gördük izlerken ama gerçekte pozisyon öyle değilmiş. Orkun ayağını uzatıyor ama Kemen'le ne kadar boşluk var. El hamlesi de faul için yeterli değil. Beşiktaş'ın attığı gol nizamidir.

Bülent Yıldırım: Hiçbir şüphem yok. Maçı izlerken biz de oyuncu yerde kalınca şüphelendik. Orkun'un ne üstten ne alttan hiçbir müdahalesi yok. Hatta Kemen o kadar abartmış ki, Kemen'e sarı kartı tartışmamız gerek.

Deniz Çoban: Ben de faul olmadığı fikrindeyim.

Beşiktaşın penaltı beklediği pozisyonda devam kararı doğru mu

Beşiktaş'ın penaltı beklediği pozisyonda devam kararı doğru mu?

Bülent Yıldırım: Bir şüphe söz konusu değil. Hakemin gösterdiği omuz bölgesi değil ama topun düştüğü yer cezalandırılmayacak bir bölge. Kol üstü ve kol arkasına denk geliyor. Penaltı yok.

Bahattin Duran: Penaltı yok ve topun düştüğü yer herhangi bir ihlali gerektirmez. Alper Akarsu'nun bu sezon en büyük sınavı bu pozisyonlardan sonraki beden dili. Ne kadar az jest ve mimikle elle oynama bölgesini gösterirse o kadar iyi olur.

Deniz Çoban: Bence de penaltı yok.

Beşiktaşın penaltı beklediği pozisyonda karar doğru mu

Beşiktaş'ın penaltı beklediği pozisyonda karar doğru mu?

Bahattin Duran: Cengiz topa vurduğunda rakibin elleri ancak bu kadar doğal konumda olabilir. Yakın mesafeden olabilecek en doğal eline geliyor top. Kesinlikle bir ihlal söz konusu değil. Devam kararı doğru.

Bülent Yıldırım: Benim açımdan da devam. Bir şüphe söz konusu değil. Zaten futbolcunun eli gövdesinden açık değil. Parmaklarının açık olması herhangi bir duruma açıklık getirmez. Top çarptıktan sonra kolun doğallığı savrulmasından da belli. Devam kararı yüzde yüz doğru.

Deniz Çoban: Net doğru bir karar. Kol doğal konumda.

Banın gördüğü sarı ve kırmızı kartlarda kararlar doğru mu

Ba'nın gördüğü sarı ve kırmızı kartlarda kararlar doğru mu?

Bülent Yıldırım: Eğer 2. sıra kartta şüphe uyandıracak bir karar varsa burada hakemin yönetimsel açıdan sorunu olabilir maç genelinde. Hakem oraya geliyor, oyunun hızlanmasını istiyor. Sahada o esnada 2 top var. Ba'nın bundan haberi var mı? Ba'nın haberi olsa çok şey değişecek. Bir soru da hangisi maç topu? Özetle bu kararın tam oturmadığını düşünüyorum ve yanlış bir karar. Hiçbir futbolcunun bu topu dışarı atmak için mecburiyeti yok. Burada hakemin ekstra bir yorum yaptığını düşünüyorum.

Bahattin Duran: 2. sarı kartı doğru bulmuyorum. O sahaya dönen top, reklam panolarına çarpıp içeriye giriyor. Ba'nın zaman geçirmek gibi bir derdi olsa, oraya hiç gitmez ki! Şut sonrası sahada başka top yoktu. Topu dışarıdan alıp içeriye atsaydı o zaman yorumumuz farklı olurdu. Hakem Ba'ya topu dışarıya at dediğinde Ba ne yapıyor? Topu dışarı atıyor. Daha hızlı mı atması lazımdı? Ben bu kararın oturmadığını düşünüyorum.

Deniz Çoban: Hakemin top toplayıcı çocuğa içeriye girip topu alması için izin vermesi gerekir. Bunların hiçbiri olmadı. Beşiktaşlı futbolcunun maçta daha fazla zamana ihtiyacı var ama Ba oraya atmaya geliyor. Tartışmasız açık bir ihlal var.

VAR uyarısıyla Orkuna gösterilen kırmızı kartta karar doğru mu

VAR uyarısıyla Orkun'a gösterilen kırmızı kartta karar doğru mu?

Bahattin Duran: Her iki oyuncu da yerde kaldı. İkisi de ayağının üstüne düştü ve can havliyle canı yanında dönüyor. O dönüşte 2 farklı yorum olabilir. Yanlışlıkla diyen de olabilir, bilerek de diyen olabilir. Orkun'un niyetini okumakla ilgili bir durum var. VAR geldi bunu gösterdi, kırmızı kart olduğunu düşünüyorum dedi. Hakem kararına saygı duyarım. Ben her ne kadar bunun kırmızı kart olduğunu düşünmesem de. Kırmızı karta itiraz etmem ama bana göre saha içinde sarı kart derim. VAR müdahalesi yanlış. Burada hata tamamen VAR müdahalesi.

Bülent Yıldırım: VAR müdahalesi tamamen yanlış. Orkun'un hareketi ispat edilebilir nitelikte olsa tamam derim. Ba ile ilgili nasıl yorum yaptıysa burada da aynı durum geçerli oldu. Yoruma açıkken bence VAR'ın karışmaması gerekiyordu. Art niyetli 2 tane futbolcu vardı. Biri bacağını sardı, diğeri de çelme taktı. Hakem kararı olsa saygı duyardım. Ben burada darbeli bir şey görmüyorum.

Deniz Çoban: Başakşehirli futbolcunun bunu bilinçli yaptığını düşünüyorum. Orkun'un ayağını bilerek sıkıştırıyor. Orkun'u sakatlamaya yönelik gibi de algılanırsa Başakşehirli için de kırmızı kart çıkabilirdi. Burada sorun pozisyonu başlatanla bitirene aynı anda değil, sadece Orkun'a sarı kart göstermesiydi.

Fanatik

Hbr1903

HABER1903 farkını yaşamak için İNDİR.

YORUMLAR (36)

#X to X#
16.09.2025 - 18:32

5S nin kadrolu koruyucu hakem müsveddelerinden ne kadar objektif yorum beklenir ki ? Sanhchez eyup maçında adamın bileğini kiriyordu nerede o VAR denen zippirlar.? Peki konuşan var mı? Trio dedikleri grup zaten kadrolu şampiyonluk hırsızları.

Yanıtla Beğenme (0)
Q7RABONAGOAL
15.09.2025 - 09:15

Orkunun kirmizi kartinda basaksehirin oyuncusu da sari görse ikinci kirmizidan atiliyordu. Operasyon cocuklari sizi.

Yanıtla Beğenme (0)
Tuna Bozdak
15.09.2025 - 08:16

ulan dingiller orkun hadi haul yaptı onun haraketi başlatan ayaklarını toplayıp yere düşmesini neden konuşmuyor bu adam direk tekme mi atmış neyin kafası bu faul yapılan orkun beyinsizler

Yanıtla Beğenme (0)
KRTL
14.09.2025 - 17:23

oyuncuyu saktlayamayınca, var kırmızıyla oynamamasını sağlıyor. her yıl aynı terane, artık çok daha açıktan ve fütursuzca yapmaya başladılar.

Yanıtla Beğenme (0)
Sungur
14.09.2025 - 15:01

Orkun Kontra atağa çıkarken Ba mıydı sarısı varken Orkunu indirdi yere hakemin gözünün önündeydi neden kimse bahsetmiyor bu posyonu

Yanıtla Beğenme (0)
İsim
14.09.2025 - 19:15

@Sungur Bu Ba denilen herifin bir de bir oyuncuyu başka bir oyuncunun üzerine yüksek sarjla iterek sakatlanma tehlikesi olan pozisyon yaratması var ilk yarının son anlarında. Ki orada atılmalıydı sarı kartı varken.

Beğenme (0)
tcbjkartal
14.09.2025 - 15:32

@Sungur ba orkunu indirince ilk sariyi 89 da topu dışarı atmayinca ikinci sarıyı yedi

Beğenme (0)
Acortix
14.09.2025 - 14:40

Trio hakemi aklamışsınız..Bu yönetimi gs maçında gösterse bu hakeme bir daha süper ligde maç vermezlerdi ne diyorsunuz siz mi...

Yanıtla Beğenme (1)
Pascall
14.09.2025 - 14:03

Bilale yapılan müdahale çok net penaltı geçiştiriyor şerefsizler rakip oyuncu topa gitmiyor direk Bilale omuz atıp indiriyor cengizin pozisyonu yakın mesafe falan penaltı verilse benim de içime sinmezdi orkunun kırmızısı tam bir kepazelik Rakip oyuncu orkunu makasa alıp bacagını kırmaya ugraşıyor maçı izleyenler hatırlar bu oyuncunun 60 a kadar atılması gerekiyordu zaten sürekli bizim oyuncuları sindirmek için pislik yaptı faul yaptı tekne attı itti çamurluk yaptı nasıl o dakikaya kadar sahada kaldı orası başlı başına soru işareti

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
14.09.2025 - 13:00

Yıllardır geyseyi şampiyon yapan trio bugün kalkıpta BEŞİKTAŞ a hak verirler mi?bu pozisyon geyse ye febe ye olsa ne derdiniz acaba..

Yanıtla Beğenme (0)
O sene bu sene.
14.09.2025 - 12:53

Arkadaşlar beşiktaşın maçtaki performansını falan boşverin. Bu sene biz inönüdeki tüm maçlarda böyle oynayacaz. Full ofansif, baskılı, presli. Eğer bitiriciliğimiz iyi olursa renkliler inönüde rezil rüsva olup gidecekler. Tarihi farklar bekliyorum. Sonra da diyecekler ki beşiktaş derbilerde iyi ama derbilerde bu kadar göz göre göre hakem rezilliği olmuyo da ondan. Ama asıl konuşmamız gereken konu medya ve hakemler. Şu maçta yaşanan rezilliklerin hangisini anlatalım ? Sergen daha 2. maçında hakemlerle ilgili konuşmak istemedi. Biraz daha zaman geçince dişini geçirmeye başlayacak. Serdal başkan gibi susmaz o. Biz medyanın algısına gelip takımımıza çöp diyoruz, makas açıldı diyoruz. Herifler prag, alkmaar, norşland, elfsborg denen kasaba takımlarından yarım deste gol yiyip dönüyolar. Bizim algımızı kırıp, hakem desteklerini kendilerine mübah görüp 2 takımlı lig oluşturma derdindeler. Çünkü medyada orda ekmek var. Beşiktaşın başarılı olması reyting oluşturmaz, rant getirmez. 2018 de bitmiş gs yi ayağa kaldırdılar. Biz o sene şl liginde namağluptuk. Aklınız alıyor mu o takımın ligde şampiyon olamamasını?

Yanıtla Beğenme (1)
İsim
14.09.2025 - 20:22

@O sene bu sene. Derbilere göz göre göre hakem rezilliği olmuyor mu? Arda Kardeşler'i unuttuk mu?

Beğenme (0)
Zek
14.09.2025 - 12:48

Ba'nın 45+1 de atılması gerekiyordu, ne özette ne yorumlarda kimse bahsetmiyor bile

Yanıtla Beğenme (0)
Kartal
14.09.2025 - 12:33

Orkun'un kırmızısından bir pozisyon öncesinde aynı adam hava topunda Orkun'un suratına dirseğiyle vuruyor. Top taca çıkıyor ve arkasında bu pozisyon gerçekleşiyor. Tabi şerefli yayıncı kuruluş bunu göstermiyor.

Yanıtla Beğenme (0)
Yeni üye
14.09.2025 - 12:08

Kimsenin dikkatini çekmedi galiba. Kameralar zaman zaman gereksiz şekilde tribünü çekti. başakşehir zamana oynadi mı oynamadı net görmedik. Bundan dolayı olsa gerek. Onların kırmızı kart pozisyonunda kaleciye topu geldiğini görmüş olamaz mı. Kamera gereksiz şekilde tribünü çekti takip edemedik. Ayrıca Cengiz'in penaltı pozisyonunda kol doğalda el ne kadar doğal. Hareket halinde değil, beklediği yerde elini geniş değil yan vücuda yapışık tutabilirdi. Uyanıklık yapmış gibi görünüyor. Yeni düzenleme gerekir bu duruma

Yanıtla Beğenme (0)
KARTALGÖZÜ
14.09.2025 - 11:42

Bilal'e yapılan penalti idi. Deniz Çoban dışındakilerin başta Aziz Yıldırım'ın pek sevdiğ, GSlilerin de memnun kaldıkları Bülent Yıldırım.olmak üzere bunların topunun ne menem hakem olduklarını çok iyi biliriz.

Yanıtla Beğenme (1)
kim
14.09.2025 - 11:37

Bşehir in devamlı oyunu yavaşlatmasına, tabii torpilli takım, hakem hiç ses çıkarmadı Kaleci topu, birçok kez 4 saniye kuralını ihlal etti, hakemler yetersiz/kasıtlı maç yönetti. Hakemlere topluca UK Premier Lig maçını izletsinler. Maç çok duruyor....

Yanıtla Beğenme (0)
İlkay
14.09.2025 - 11:26

İkinci yarının başında başakşehirli 36 numaralı oyuncunun orkuna sarı kartlık posızyonunu neden vermediniz?orkuna faul yaparak kontra atagı kesiyor,ilk yarı bjklli futbolculara anında sarıları cıkarttın 2. İnci sarıyı neden vermedin?cengizin şutu gole gidiyor par degıl,top yerden eline gelmiyor,top kaleyr gidiyor eli açık kapalı konumda degıl,top direk kaleye gidiyor

Yanıtla Beğenme (0)
Gercek Kartal
14.09.2025 - 11:19

Hadi be beṣiktaṣi sizmi bitireceksiniz yok öylemis yok böylemis yeter be

Yanıtla Beğenme (0)
At Kestanesi
14.09.2025 - 11:01

Iki kirmizi kart da yanlis!

Yanıtla Beğenme (2)
kartal
14.09.2025 - 11:00

gs macinda sanchez hakemin gözü onude oyuncunun ayagina basti durmadi bile oyun biz olunca var hemen devreye girer nerden zarar versek diye dusunurler

Yanıtla Beğenme (0)
Kyalı kartalı
14.09.2025 - 10:56

Hem içerde, hem var da yapı devam ediyor, gs liler görev başında, daha ligin başı böyle olursa, sonunu düşünemiyorum.

Yanıtla Beğenme (0)
Aga
14.09.2025 - 10:53

Ya kırmızı kartı ayağını çekiyor canı acırken yüzüne geliyor Galatasaray olsa sarı bile vermezdiler

Yanıtla Beğenme (0)
Bir dost
14.09.2025 - 10:49

Orkun'a verilen kırmızı için ortalığı ayağa kaldırılmalı. G.saray'ın ya da Fenerin başına gelse spor kamuoyunu ayağa kaldırılır.

Yanıtla Beğenme (0)
Kerem
14.09.2025 - 10:31

El-Bilal pozisyonunda rakip kasıtlı dirseğini yüzüne vuruyor çarpışma değil net penaltı Cengizi pozisyonunda el doğal konumda değil o pozisyonda eller arkada birleştirilir aynı pozisyon içinde Başakşehir’in 3 numarası öyle yapıyor yüz de yüz penaltı ikisi de yarın öbür gün Fenev ya da cincon maçında da aynı pozisyon olursa penaltı değil deme cesaretinizi bekliyorum. Ba’nın kırmızı kartı, hakem ve kaleci topu dışarı at diyor kalecinin elindeki 2. Topu görüyor top toplayıcı çocuk geliyor topu dışarı atacağına 2 adım önüne bırakıyor zaman geçirme adına bu da net sarı kart Orkun’un pozisyonunu ilk gördüğüm ikisi de kırmızı dedim hakem sadece Orkuna sarı verdi takdir hakkı böyle dedim Var kesin pozisyonlara karışır bence de Kırmızı ama hakemin görmedi lazımdı. 1 Orkun bilerek mi kaza ile mi vurdu kesin değil 2 Orkun’a kesin diyorsan rakip oyuncu da Orkun’u sakatlamaya yönelik hareket yaptı diye ona da kırmızı verdirmeliydi bu pozisyonda kesinlik yok Var niyet okudu ve hatalı veya eksik karar verdi

Yanıtla Beğenme (0)
SYS
14.09.2025 - 10:30

Futbol Beşiktaş'a karşı oynanan bir oyun Türkiye'de. Cengiz'in ortasında rakibin eline çarpan topta Var 2 saniye sürüyor ve hakem çağırılmıyor, Bilal Toure'ye yapılan penaltıda da, hakemin kale arkası açısını görmediği halde Var yine çağırmıyor ama Orkun'da hemen devreye giriyor. Orkun'un yerdeki ayağının, acıdan ve gözü kapalı olduğunu, ne Var ne de orta hakem gördükleri halde dikkate almıyor.Birkaç hafta sonra GS maçı Var, Sergen geldi ve takım iyi oynadı ya, medya lobisi 4 maç için cezaya baskı yapacak. Başkan susma artık, susamazsın, o kadar seyirci maça gelmiş, dünya para yatırım yaptın, yine "sahada hakkımız yeniyor" düşüncesi hakim olursa taraftar ve futbolcularda, ne seyirci gider maça ne de futbolcuda motivasyon kalır. Yine Olağanüstü Kongre tartışmaları başlar. Bu nedenlerle, susamazsın artık ! Böyle bir tercihin olamaz, zira böyle bir lüksü yok artık ne Beşiktaş'ın, ne de senin !

Yanıtla Beğenme (1)
Albatros
14.09.2025 - 10:03

Yapı devam ediyor. hayırlı işler bu ligde doğru sonuç olmaz.kimse basarı beklemesin.

Yanıtla Beğenme (0)
Erkut
14.09.2025 - 09:52

Samimi olalım. Bizim takıma Galatasaray forması giydirin. Sonra yeniden değerlendirin. Orkuna değil diğerine kırmızı çıkmalı derdiniz. Bilal in pozisyonuna ve Cengiz in pozisyonuna penaltı derdiniz.

Yanıtla Beğenme (0)
Ogün Özkan
14.09.2025 - 09:52

İyi bir sporcu olmak için fiziksel yet bekler kadar zeka be ahlak gerekir. Bu hakemler için de sonuçta paydaş olduklaeı için geçerli. Fiziksel yetenek görülebilen bir şey. Özellikle de hakemlerin İQ testinden geçirilmesi lazım. Ahlak kısmına gelince onun ölçümü yok ama uygulamadan yorumlardan niyetini belli eder. Atamızın dediği gibi zeki çevik ve ahlaklı olmak gerekir. Bizde yozlaşmış zihniyetle, kurnazlıkla cin olamdan şeytan çarpma peşindeler

Yanıtla Beğenme (0)
from NL
14.09.2025 - 09:51

VAR Besiktas’a karsi! Bunlarida protesto icin 1 dk oynamamaliyiz. Hep gs’li nedense!!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Ogün Özkan
14.09.2025 - 09:49

İyi bir sporcu olmak için fiziksel yet bekler kadar zeka be ahlak gerekir. Bu hakemler için de sonuçta paydaş olduklaeı için geçerli. Fiziksel yetenek görülebilen bir şey. Özellikle de hakemlerin İQ testinden geçirilmesi lazım. Ahlak kısmına gelince onun ölçümü yok ama uygulamadan yorumlardan niyetini belli eder. Atamızın dediği gibi zeki çevik ve ahlaklı olmak gerekir. Bizde yozlaşmış zihniyetle, kurnazlıkla cin olamdan şeytan çarpma peşindeler

Yanıtla Beğenme (0)
Gerçek BJK li
14.09.2025 - 09:48

Hakemin dün sadece 6s forması eksikti geçen yıldan kalın kalın dogramalar devam ediyor iğrenç lig iğrenç hakemler kupayı verin 6sye kimse uğraşmasın

Yanıtla Beğenme (0)
Kara Kartal
14.09.2025 - 09:45

Allahin askiniza yayinci kanalin emekli hakemleri. Mumkun oldukca hakemi tutuyorlar.

Yanıtla Beğenme (0)
SakaryaliKartal
14.09.2025 - 09:44

Bu triodaki 3 luu. Geçmişte ne yönetimler göstermişlerki yorumlarını kale bile almamaliyiz. Bülent Yıldırım GS formalı hakemin dibidir. Beşiktaş Galatasaray maçlarında verdiği kararlar hala hafızalarda. Aizemir bile olsa yine unutulmayacak hatalar

Yanıtla Beğenme (1)
Ogün Özkan
14.09.2025 - 09:40

Goy yapıyorlar başka hiç bir şey değil, hakemlik lerini de bilirdik, yorumları da ortada. Değerlendirmedikleri onlarca pozisyon var. Ba'nın pozisyonunda topu alıp ne yapıyor ona bir yorum tok, almış topu ne kaleciye yönelmiş ne dışarı atmaya niyeti var, net olarak top elinde ileri doğru yitiyor tek amacı vakit geçirmek. Maöın başımdan sonuna kadar Başakşehirli oyımcular kötü niyetli fauller yaptılar ve bunları hakem sadece seyretti, yorumcuları bunlar olursa hekemler de böyle olur işte. Türk futbolunun geri kalmışlığının bir sebebi de bı hakemler.

Yanıtla Beğenme (1)
Veba hakem
14.09.2025 - 09:33

Türk hakemi deyince yaprak yemiş ucube geliyor aklıma,, Yorumcu olanı da bu modelin otomatiği

Yanıtla Beğenme (0)
AIXIA
14.09.2025 - 09:31

Bilalin penaltı pozisyonda, rakip bilalin kendisine doğru hizlica geldigini gorunce dirsegini çıkarıyor ve bilali yere indiriyor... Yarın bir gun mert kendine doğru hizla gelen ve farketmeyen rakibine yumruğunu sıkıp beklese ve rakip gelip carpip boynunu kirsa ne diyeceğiz, devam mı? Bu pozisyonda hakemi çağırmayan var, orkun için bir tarafını yirtti gel izle diye

Yanıtla Beğenme (0)
Yönetim ses ver
14.09.2025 - 09:29

Beşiktaşlı yorumcularda dahil olmak üzere herkes galibiyete ve oyuna odaklanıyor. Oysa hakem doğramalarına ses çıkartılmıyor. Sen şimdi odağını net bir yere yöneltip ses çıkarmazsan seni doğramaya devam ederler. Efendi olmak demek sessiz olmak demek değildir. Bakın renkliler kazansada kaybetsede hakeme yüklenirler. Neden çünkü psikolojik baskı altına almak isterler. İşte bu yüzden Yönetim uyuma hakkını ara ses çıkar. Yoksa çok haksızlığa uğrarız.

Yanıtla Beğenme (1)
KAPKARAKARTAL
14.09.2025 - 09:27

Bu kadar algı bu kadar manipülasyon olamaz. Gese olunca hakem doğru karar penaltı doğal konum olsa da kaleye giden top vücut büyüyor bize gelince daha ne kadar doğal konum. Adam orkunun bacağı kıracak MMA hareketi çekiyor konuşmuyorlar bile. BU HAKEMİ KONUŞMAZSA YÖNETİCİN, PISIRIKLIK DEVAM EDERSE bu sümsükler böyle yorumlar, bu hakemler böyle karar verir.

Yanıtla Beğenme (0)