19.08.2025 - 22:02

Takip Et:

“Türkiye’nin en büyük kulübü olduk ama camia olamadık...''

Beşiktaş’ın eski başkanı Fikret Orman, Tivibuspor’da Beşiktaş gündemi hakkında açıklamalarda bulundu.

Fikret Orman’ın açıklamaları şu şekilde…


Fikret Orman: "Samsunspor'u, Göztepe'yi satın aldılar, çok iyi gidiyor. Kulüplerin satın alınması ve daha iyi yönetilmesini Türk futbolu açısından doğru buluyorum. Bunu büyük kulüpler için konuşmuyorum ama İngiltere'deki bütün kulüplerin sahipleri var."


Fikret Orman: "Bizde futbol dışı gelirler var. Taşıma suyla ne kadar dönecek? Biz inşaat şirketi değiliz. Bunların sporla ilgilenmesi lazımken parayı başka yerde aramaya başladılar. Ben bunu çok sağlıklı bulmuyorum."


Fikret Orman: "Beşiktaş'ın ilk maçı... Birinci maçını oynuyor Beşiktaş, tribünler yarı yarıya boş. Senin bunu izlenir hala getirmen için uğraş vermen lazım."


Fikret Orman: "Shakhtar ile ilk maçımız, daha ilk devrede futbolcu yuhalandı. Türkiye'nin en büyük kulübü olduk ama en büyük camia olma konusunda sıkıntı yaşıyoruz. Beşiktaş'ta başarılı olmak için Beşiktaş'a rağmen olmalısın. Yapmayın, sahip çıkın."


Fikret Orman: "Serdal Adalı bir mücadele veriyor. Hataları vardır ama bu kulüp Serdal Adalı'nın değil bizim kulübümüz. Bizim işimiz de Beşiktaş'a sahip çıkmak. Beşiktaş'ta başarılı olmak, Beşiktaşlılara rağmen başarılı olmaya döndü."


Fikret Orman: "Camianın kendine gelmesi lazım. Her dakika negatiflik olmaz. Bu gidişattan çok rahatsızım. Beşiktaş'a kumpas düzeni kurdular, pusu kültürü... Camianın içine kötülük tohumları serptiler."


Fikret Orman: "Bana açılan davaların %80'i bitmiştir. 2-3 tane bir şey kalmıştır, elinde kulağındadır. 6 sene geçti bunlarla uğraşıyoruz. Duvar boyandı diye dava açtılar bana. Hala içimdeki ateş sönmüyor! Ben bu stadı yapmasam Beşiktaş'ın ne geliri vardı?"


Fikret Orman: "Bir rakibimiz divan toplantısında siyasetle ilgili konuşuyordu, küt dedi kestiler konuyu. Bizde olmuş olsa yer yerinden oynar, 50 kişi aynı anda konuşur. Bizde hâlâ Vagner Love transferi konuşuluyor! Falcao'yu, Van Persie'yi konuşan yok!"


Fikret Orman: "Biz mutsuzluk üzerine değil, mutluluk üzerine bir şey kurup kulübümüzün yanında olup onun faydasına çalışmalıyız."


Fikret Orman: "Beşiktaş'ta her bölgeye oyuncu lazım, bazı bölgelere iki oyuncu lazım. Santrfor yedeği yok. Onana'yı, Chamberlain'i niye konuşmuyoruz? Musrati'nin kaybedilecek bir oyuncu olduğuna inanmıyorum, kazanılması gerekli. Parlatılarak satılmalı."


Fikret Orman: “Ben geldiğimde de iki takımlı şampiyonluk yarışı hikayesi vardı. Beşiktaş taraftarına şeffaflıkla durumun anlatılması gerekiyor. Beşiktaş’ın şampiyonluk şansını çok düşük görüyorum. Bu durumun Serdal Adalı veya hocayla bir alakası yok.”


Fikret Orman: "Şu Talisca, Beşiktaş'a gelmiş olsaydı 'Buna bu para verilir mi?' diye konuşurlardı."


Fikret Orman: "Ben, Beşiktaş başkanlığını vicdanen iyi yaptığımı düşünüyorum. Yaptıklarımın da şu an takdir edildiğini görüyorum. Ben, Beşiktaş başkanlığını değil; Serdal Adalı'nın başarılı olmasını istiyorum. Her gelen ismim öne çıkınca rahatsız oluyor"


Fikret Orman: "Siz işinize konsantre olun. Siz kendi işinizi yapın, bırakın sosyal medyayı. Ağacın gövdesine kurtçuklar girdi, budamak lazım."


Fikret Orman: "Serdal Başkanımız daha fazla konuşacak, daha fazla anlatacak kendini. Camia başkanının bunu yapmaya ihtiyacı var. Onun da Beşiktaş camiasının ona sahip çıktığını görmeye ihtiyacı var."


Ali Aydın: "Camiada akil adam var mı?"


Fikret Orman: "Ben kendimi görüyorum birinci olarak. Çok küstürdüler, ağabeylerimiz de maçlardan koptular. Negatif enerji her tarafı sardı."


Erkut Öztürk: "Fikret Orman başkan, Hüseyin Yücel ikinci başkan modeliyle tekrar sahneye çıkacağınız konuşuluyor."


Fikret Orman: "Benim öyle bir niyetim yok, Hüseyin Yücel'in de yok. Hüseyin Yücel'e sosyal medyada böyle konuşuluyor dedim, küfretti. Senaryoya ihtiyacım yok!"


duhuliye.com



Hbr1903

YORUMLAR (107)

Muhammed
21.08.2025 - 10:44

Arkadaşlar herkes önce bi kendine gelsin. Burada Seba'ya büyük başkan değildi diyenler var. Akıl alır gibi değil.. Bu sene gs yi hangi başarıdan ettik bir düşünün. O namağlup şampiyonluk kimin zamanında kazanıldı?. 3 sene üst üste şampiyonluklar kimin zamanında kazanıldı? Yaşınız yetmiyorsa görmediyseniz bilmeden konuşmayın bari. Büyük başkan Seba geldiğinde devlet bakanları bile ayağa kalkardı. O konuşunca herkes susardı. Biraz saygılı olun lütfen. Bari ruhunu incitmeyelim.

Yanıtla Beğenme (0)
Modalı Kartal
20.08.2025 - 19:36

Fikret Orman ikinci lig şampiyonluğundan sonra çok iyi gidiyordu. Hatta 2017-18 sezonunda Türkiye Süper Liginin açık ara en iyi kadrosu Beşiktaş'taydı. Şimdiki G.Saray gibiydi, ligin en güçlü favorisiydi. Ama belli çıkar grupları ve yapılar devreye girdi. Hakemler başta GS - Beşiktaş maçını yöneten Bülent Yıldırım ve Rize - GS maçını yöneten maçı Rize'den alıp GS'ya veren Serkan Çınar devreye girdi. Beşiktaş olaylı FB kupa maçından sonra da - Senol Güneş'in kafasına atılan yabancı madde- sonra önce konsantrasyondan sonra yarıştan koptu. Ve Fatih Terim'in GS'yı şampiyon oldu. Maalesef o güçlü ama maliyetli kadro ertesi sezon Şampiyonlar Ligine katılamayınca ve gelirlerde azalma olunca, ödemeler aksadı. Futbolcular düzenli maaşlarını alamayınca tamamen takımdan koptular. Önce Pepe, sonra Babel başka takımlara kiralandı. Eğer Fikret Orman'ın başkanlık yaptığı Beşiktaş'ın önü kesilmeseydi ve üçüncü şampiyonluk gelseydi, Beşiktaş şimdi gerçekten Türkiye'nin en büyük kulübüydü.

Yanıtla Beğenme (0)
Kartalgözü
20.08.2025 - 18:18

Adam adam adam

Yanıtla Beğenme (2)
Ozan
20.08.2025 - 12:54

Çok haklı. Seba sonrası tek düzgün başkan geldi o da Fikret Orman’dı, onu da tribün ve sosyal medya rantçıları yedi. Beşiktaş bu rantçı kesimden derhal kurtulmalı.

Yanıtla Beğenme (3)
Krb kartalı
20.08.2025 - 15:26

@Ozan Pes arkadaş ya hakikaten köküne kadar kazıklanmaya layık Balik hafızalı iki demagojik laf ile kandırılmaya hazır bir modelsiniz Adamın 103 milyon avro açıklanamayan harcaması var kardeşim bir sorun nedir bu diye bir cevap alın, pes ki pes.

Beğenme (1)
HM
20.08.2025 - 12:41

Bu adam kulübü kuruşa mutaç etti maaşlar ödenmez duruma bırakıp gitti göklere çıkaranlar siz ne zaman doğdunuz yada fiko nun adamısınız

Yanıtla Beğenme (6)
Lale
20.08.2025 - 17:05

@HM hadi ordan Çebş trolü seni, hasan ve çebinin yanında melek kaldı orman

Beğenme (1)
Zahir
20.08.2025 - 12:58

@HM tarihin en büyük başkanıyla ilgili konuşurken biraz dikkatli biraz edepli ol

Beğenme (3)
MURAT
20.08.2025 - 12:21

Musrati kaybedilecek oyuncu değil dedi.Bu ile başkanının futbola bakışının ne kadar doğru olduğunu gösteriyor.Düşünün adam akıllı kanatların beklerin santrforun olmadığı bir takımda Musrati gibi bir oyuncunun ne yapabileceğini bile sorgulamaktan futbolun gerçeklerinden koptuk!Bu durum Talha için de Semih için de Emirhan Topçu ,Felix için de geçerli.Oyuncuları tek tek yargılamaktn çıkıp sistem içinde değerlendirmek en doğrusu.

Yanıtla Beğenme (1)
Şafak
20.08.2025 - 12:52

@MURAT Bu kadar isabetli iş yaptığını söyleyen bir adam hiç görmediği, tanımadığı, Umutcan Çam adlı futbolcuyu nasıl olur da kağıt üzerinde alıp, kağıt üzerinde fesih eder, bunu sorgulayan bir Allah kulu var mı. Bunu açığa çıkaran gazeteci Atila Türker’i dava edeceğini söylüyordu, neden dava etmedi? Aradan 6 yıl geçmiş hala o döneme ait menajer ücretlerinin ödendiğini söylüyor mevcut başkan. Ukraynadan alıp tekrar gönderdiği kalecinin taksitleri ödeniyor muş. Herkes kendinin ne kadar doğru iş yaptığını söylüyor. Tencere dibin kara, seninki benden kara hesabı.

Beğenme (2)
Yosun Osman
20.08.2025 - 11:33

Elbette yanlislari vardir, icraatlarini yorumdan ayiriyorum. Lakin camia ve taraftarla soylediklerine tamamen katiliyorum. Bu negatiflik, hicbirseyi begenmeme, yuhlama, sosyal medya vs. isleri cok ama cok yanlis. Futbolcu kusturuyor, antrenor kusturuyor, isadamlarini da kusturuyormus. Bu gidisat dogru degil, herkes silkinip kendine gelmeli!

Yanıtla Beğenme (1)
Unutmadık
20.08.2025 - 11:27

BJK en büyük kulüp de değil, takım da değil ama sen en buyuk dangalak, yalancı ve dolandırıcısın. Omurgasız. FİKRET ORMAN, PARALAR NERDE

Yanıtla Beğenme (15)
Unutmadık
20.08.2025 - 11:26

BJK en büyük kulüp de değil, vakıa da değil ama.sen en buyuk dangalak, yalancı ve dolandırıcısın. FİKRET ORMAN, PARALAR NERDE

Yanıtla Beğenme (13)
Onur
20.08.2025 - 11:10

Bu ülkede hiçbir başarı cezasız kalmaz!

Yanıtla Beğenme (3)
Şaban Şaban
20.08.2025 - 09:43

Adam çok doğru konuşuyor. Sanki o zamana kadar çok maddi kaynak vardı da adama kalkıp paralar nerde gibi şeyler diye bağırttılar tribünleri. Çok büyük ayıptı bu. Adam yanlış transferde yaptı ama doğru transferleri, düzgün yönetimi olan biriydi. Aras Özbiliz, Lens hatalı transferleri oldu. Ama adam tarihin en iyi kadrosunu kurdu, avrupada başarılar yakaladık, şampiyonluklar yaşadık, stadımız yapıldı. Diğer gelenler 1 çivi bile çakmadı. Çok doğru diyor.

Yanıtla Beğenme (9)
erstt
20.08.2025 - 09:36

çok büyük başkandın seni yediler. renkliler dışardan el birliğiyle içerden de renklilere çalışanlar el birliğiyle yok ettiler. bjk şuan tek büyüktü eger fikret orman kalsaydı

Yanıtla Beğenme (8)
Sahin korkmaz
20.08.2025 - 08:37

Değerini bilemedik senden özürdiliyoruz fikret orman

Yanıtla Beğenme (11)
Umutsuz
20.08.2025 - 08:33

Valla şöyle çaldı böyle aldı ben anlamam. Ben 39 yaşındayım Beşiktaş'ın en başarılı olduğu dönem Avrupa'nın en büyük kulüplerine kök söktürdüğümüz dönem bu dönemdi.

Yanıtla Beğenme (4)
Kartal
20.08.2025 - 08:14

Ve satmak kelimesi geldi.

Yanıtla Beğenme (2)
Rade
20.08.2025 - 07:06

Nasıl olsa millet balık hafızalı unutulmuş herşey diye ortaya çıktı bu fiko takımı borç batağında bırakıp kaçtın sırf taraftar Şenol Güneş i senden çok seviyor diye adama bir yandan abi dedin diğer yandan gitmesi için herşeyi ondan sonra senden kalan tüm parayı Abdullah Avcı ya kaptırıp kaçtın senin hala konuşacak hakin yok Beşiktaş i basamak olarak kullandın şimdi gündem yapıyorsun kibirli fiko Beşiktaş tan önce Ali Koç la konuşamıyor muydun hayır Beşiktaş sana seviye atlattı ama sen ihanet yaptın

Yanıtla Beğenme (22)
Ömer haldun
20.08.2025 - 06:55

F.orman'da ter olmaya geldik! Elbet bir gün buluşacağız efsane başkan. Sayende yaşadığımız güzel günler 1000 yıl geçse de dillerden düşmeyecek, o eşsiz anlar 1000 yıl da geçse nesilden nesile anlatılacak. Sana aşkımız bitmez büyük başkan!!!

Yanıtla Beğenme (10)
Deveyi diken
20.08.2025 - 15:30

@Ömer haldun senin gibisi olsa olsa troldür

Beğenme (1)
nuri yolaçan
20.08.2025 - 06:54

Ben soba moba anlamam kardeşim fikret orman gibi başkan görmedim. Tek büyük başkan, tek efsane başkan tanırım o da ormandır. Zaten onun için de kumpaslarla ekarte edilmiştir. Orman kumpaslarla ekarte edilmese fener cimbom düzeni kurulamaz, Beşiktaş şu an açık ara tek büyük olup her sene avrupa'da çeyrek yapıyor olurdu. İzin vermediler. Bizleri de kandırıp kumpaslarına ortak edip tarihin en iyi başkanını yuhlattılar. Ne yazık ki olan budur.

Yanıtla Beğenme (14)
HY37
20.08.2025 - 08:52

@nuri yolaçan her sene çeyrek mi? Siz hangi hayal aleminde yaşiyorsunuz ya? Tirkiye deki futbolla bun dedğin tüm kulüpler için hayal ötesi

Beğenme (1)
Kova mert
20.08.2025 - 06:53

Başkanımmmm Fikret baba 😊❤️

Yanıtla Beğenme (6)
Ömer haldun
20.08.2025 - 06:51

Süleyman Seba out Fikret orman in, Seba başkanımızı hepimiz şerefli üçüncülüklerle hatırlarız ama Fikret başkanımızı Avrupa'da önüne geleni tokatlayan Türkiye'de zaten rakipsiz tiki taka beşiktaşla hatırlarız. O zaman ikisi arasında kıyas yapmak gereksiz. Fikret orman beşiktaş tarihinin en büyük başkanıdır. Açık ve net.

Yanıtla Beğenme (21)
Zorbey Kara
20.08.2025 - 06:47

Kim ne derse desin arkada ben 41 yaşındayım Seba'yı da gördüm Allah gani gani rahmet eylesin, Türk futbol tarihinin gördüğü en büyük şahsiyetti. Futbol tarihini bırak toplumun herhangi bir alanında böyle adamlar ancak bir elin parmağını geçmez. Öyle bir adamdı. Fakat sportif başarı olarak Fikret orman döneminin yanından geçecek bir dönemi olmadı Seba başkanın. O da ayrı konu. Onun için sportif açıdan kıyas yapılabilir, ikisi de bizim başkanımız bunda ne gibi bir problem var anlamadım?

Yanıtla Beğenme (5)
BLACK
20.08.2025 - 06:08

Onu bunu bilmem kac sene gecti hala o donemki kadronun, oyunun ve takimda ki havanin 10da 1'ini yakalayamadik. Birak yakalamayi, suan 10da 1'ini hayal edecek durumda bile degiliz. Yanlislari olmustur elbet ama iyi isler yapti Fikret Orman. Stadiyla, marslariyla, oyunlariyla, tribunleriyle efsane bir donemdi. Cok kisa surdu ne yazik ki.

Yanıtla Beğenme (1)
Anti cebi
20.08.2025 - 05:56

Cebinin bıraktığı enkazdan sonra Fikret baskana cok yanlis yaptigimizi Daha da iyi anliyorum.

Yanıtla Beğenme (8)
Tirnak makasi
20.08.2025 - 05:51

Ya burda bazı arkadaslar ormanla sebayi kiyaslamis bazı arkadaslarda vat sebaya hakaret ediliyo falan kiyaslamayla hakaret farklı seyler bi kendinize gelin

Yanıtla Beğenme (2)
pırpır forvet
20.08.2025 - 06:49

@Tirnak makasi ikisi de bizim değerimiz, biri diğerinden daha başarılı demek diğerinin başarısını küçümsemiyor ki, ikisi de beşiktaş tarihine altın harflerle yazılmış isimler. Fikret ormanın daha başarılı olması Seba başkanı lekeleyecek bir şey değil ki. Seba başkan da Fikret başkan gibi Beşiktaşını yüceltecek başkanlar isterdi sağ olsaydı.

Beğenme (0)
Duhuliye
20.08.2025 - 05:45

Bazı arkadaşlar gel kurtar diyor ya arkadaşlar bu adam tam bir yalancı bunun ekibi felan yoktu seçime aday olduğunda murat aksunun ekibini yazdı beğenmediniz cebiyle yürüdü stadı yapan gerçek kahraman Ahmet nur cebi dir şampiyonluk geldi ekibi bozup şafak gibi adamları aldı yanına hatta serdal adalı vardı ekibinde abdullah avcı denen ucubeyi Diaby lens daklıs vagner love daklıs gibi enkazı bıraktı bütün futbolcularin maaşları stadın elektrik faturasını Ahmet nur cebi ödedi herkes biliyor bunun laf ebesi olduğunu bu aday maday olamaz bunun yanına kimse gelmez parası da yok

Yanıtla Beğenme (17)
....
20.08.2025 - 12:00

@Duhuliye şafak gibi adamı yanına aldı derken sen vefat etmiş bir adamı ne kadar tanıyorsunda diline doluyorsun?lütfen dikkatli olalım.

Beğenme (0)
Hasan
20.08.2025 - 05:54

@Duhuliye hadi ordan ANC gelmis Geçmişi en zararli baskandir, neyi odemis cebindenmi vermis. Giderken alacaklarini almak icin sponsorluklari kirdirip gitti. Kimse cebi seviciligi yapmasin adali hala onun pisliklerini temizliyor. Isyerinde to bayragi asili Başkan rezalet

Beğenme (4)
Kaporta recep
20.08.2025 - 03:33

endüstriyel futbolmuş..! sizin endüstrinizde, endüstiriyel futbolunuzuda si......m .!

Yanıtla Beğenme (6)
Onur ediboglu
20.08.2025 - 03:16

Artık adı konulmalıdır ki Beşiktaş tarihinin en iyi başkanı ve dolayısıyla efsane başkan fikret ormandır. Yaşı yetenler bilir ki Seba başkan duruşuyla, ağırlığıyla, aziz yıldırımı bile dize getiren, nevi şahsına münhasır benzersiz bir karakterdi fakat endüstriyel futbola ayak uyduramamıştı. Fikret orman ise Beşiktaşta, her ne kadar kumpaslar yüzünden nihayete ermese de benzersiz bir devrim yaptı. Zaten o kumpaslar olmasa bugün her yıl Avrupa'da çeyrek oynayan Türkiye'nin açık ara tek devi olacaktık

Yanıtla Beğenme (4)
Kamil edipoğlu
20.08.2025 - 03:15

Taraftarız biiiz çekeriz cefaa büyük başkan bizi bırakmaa

Yanıtla Beğenme (1)
bartu
20.08.2025 - 03:15

şu adam gram samimi gelmiyor. Umarım tekrar bu hataya düşmeyiz. FİKO GET OUT

Yanıtla Beğenme (16)
Ender cetiner
20.08.2025 - 03:14

Şerefli üçüncülükler gibi loser mottolarla bu camianın yıllarını çalan ve sonunda ahmet dursun seba gitsin diye gönderilen sayın Seba da sonradan kıymetli oldu. Eminim burada gerçek efsane başkan Fikret ormandır deyince kötü yorum yapanların önemli bir kısmı Seba başkanken daha dünyada değildi. İşte kulaktan dolmaların, tabuların gücü

Yanıtla Beğenme (3)
Dadaş kartal
20.08.2025 - 03:10

Artık adı konulmalıdır ki Beşiktaş tarihinin en iyi başkanı ve dolayısıyla efsane başkan fikret ormandır. Yaşı yetenler bilir ki Seba başkan duruşuyla, ağırlığıyla, aziz yıldırımı bile dize getiren, nevi şahsına münhasır benzersiz bir karakterdi fakat endüstriyel futbola ayak uyduramamıştı. Fikret orman ise Beşiktaşta, her ne kadar kumpaslar yüzünden nihayete ermese de benzersiz bir devrim yaptı. Zaten o kumpaslar olmasa bugün her yıl Avrupa'da çeyrek oynayan Türkiye'nin açık ara tek devi olacaktık

Yanıtla Beğenme (1)
Kerem ali
20.08.2025 - 03:01

Arkadaşlar objektif nesnel bakarsak gerçek efsane başkan fikret ormandır. Duygusal romantik hikayeler ile gerçekler farklı. Efsane denilen Seba başkan zamanında kaç kere gruptan çıktık şampiyonlar liginde?

Yanıtla Beğenme (2)
Bülen Tersoy
20.08.2025 - 02:59

Orman efsane başkan oldu. Çünkü Seba'nın tedrisatından geçti. Diğer başkanlardan farkı budur, bu da ona yetmiştir.

Yanıtla Beğenme (4)
Bülent Topcu
20.08.2025 - 02:38

Ülkeyi de rockfeller alsın mı? Cevap evet dimi, yanlız bizde sizden başka satılık Yok...

Yanıtla Beğenme (8)
Recai tekin
20.08.2025 - 03:23

@Bülent Topcu ülke ile futbol takımını kıyaslamak ne saçma, ülkede hepimizin vatandaşlığı var kulüpte hepimiz kongre üyesi ya da yönetici değiliz. Başarı olduktan sonra bizi niye ilgilendirsin satılıp satılmaması biz seyrimize bakarız. Müşteriyiz biz. Çıkın artık şu romantik modlardan. Sanki hepiniz kongre üyesisiniz. Kongre simsarlarının derdi sizi mi gerdi? Size ne satılmasından satılmamasından

Beğenme (1)
Kanji
20.08.2025 - 02:22

burada bir kişi var, çeşitli isimler ile rahmetli Seba'ya sallayıp duruyor. Neden bu kişinin yorumları yayınlanıyor? Neden rahmetli Seba'yı kötülemesini sağlıyorsunuz?

Yanıtla Beğenme (3)
Ismail şenlik
20.08.2025 - 03:18

@Kanji kıyaslamak kötülemek değildir. Seba başkan şerefli 3.cülükler söylemiyle geçen efendi Beşiktaş mottosunun çıkış yeri olan dönemle bilinir. Fikret orman ise şampiyonlar liginde önüne geleni paramparça eden, dünyada ilgiyi üzerine çekmeye başlayan, yabancı sanatçıların şarkı sözlerine bile giren tiki taka Beşiktaş dönemiyle. Başka söze gerek yok.

Beğenme (2)
Zahir
20.08.2025 - 03:02

@Kanji sana göre hakikatleri konuşmak hakaret mi? Benim odamda iki tane seba posteri var duvarda. Yargısız infaz denir buna. Fakat başarı bazında bakacak olursan fikret orman daha büyük başkandır. Bu net.

Beğenme (1)
Utanmazlaarr
20.08.2025 - 02:13

Ulan hani hırsızdi bu

Yanıtla Beğenme (10)
HEPİNİZ AYNI.
20.08.2025 - 02:09

Bu da tam bir kibir abidesi.Sanki her şeyi bu yapmış gibi ötüyor.Sanırsın başarı da kimsenin payı yok bunun var.Kaç yılında geldin Bjk'a.Kaç sene sonra sonra takım şampiyon oldu.O dağıtmalarına müsaade ettiğin Çarşı grubu arkanda olmasa n.. başarılı olur,şampiyon olurdun.Tff ve iktidar Bjk'a oyun oynayıp frenleme dini engelleyebildin mi?Habire kadro bozdun kadro istikrarı sağlatmadın hocaya.Futbolcuların parası ödemediniz.Kankan Şafak'la zengin oldun.Borcu katladın kaçtın sonra.Avcı ve yanlış transfer politikasıyla batırdın.Üstüne ağlak Çebi ve kaçak Arat iyice rezil etti.Şimdi yemez bi tarafları başkan olmaya habire oradan at tut.SEBA'DAN SONRA GELEN TÜM YÖNETİMLER ŞAİBELİDİR.

Yanıtla Beğenme (10)
Ayyıldız
20.08.2025 - 03:22

@HEPİNİZ AYNI, çoğuna katılmakla birlikte Çarşı konusuna katılmıyorum. Çarşı Beşiktaş'ta tefrikaya sebep olan bir oluşum. Spor kulübüne siyaset sokuyor. Bu kulübün her partiden her inançtan taraftarı var. Kulüp Çarşı'nın tekelinde değil. Adam olup yalnız taraftarlık yapsalardı kimse de onlarla uğraşmazdı. Aksine takdir ederdi.

Beğenme (2)
Savaş
20.08.2025 - 01:35

Fikret Orman ne giydirmiş öyle. Ben Serdal Adalı olsam bir daha insan içine çıkamam.

Yanıtla Beğenme (16)
Kanji
20.08.2025 - 02:19

@Savaş hani negatif insanlar, kötülükler diyor ya. işte bak, biri de sensin

Beğenme (4)
İrfan
20.08.2025 - 01:34

Dursun Özbek'ten sonraki en büyük başkan.

Yanıtla Beğenme (28)
dursun filiz
20.08.2025 - 01:08

Türk futbol tarihinin en büyük başkanı Fikret ormandır. Fikret başkan olmasa beşiktaş şu anda çemişgezekspor ayarında bir takımdı. Ergenler bilmez beşiktaşı beşiktaş yapan fikret başkandır. Seba falan mit, tamamen kahraman üretimi ürünü. Seba zamanı avrupa'da ne başarı var da seba efsane başkan deniyor. Bir efsane varsa ormandır.

Yanıtla Beğenme (19)
janset akar
20.08.2025 - 01:06

Fikret orman olmasa beşiktaşın trabzondan kayseriden farkı olmazdı.

Yanıtla Beğenme (9)
serkan domaç
20.08.2025 - 01:04

On yıllarca efsane başkan seba diye kandırdılar bizi, sırf bir kahraman yaratmak için hiçbir olağanüstü başarısı olmayan Sebayı kahramanlaştırdılar, alın size gerçek bir kahraman; fikret orman.

Yanıtla Beğenme (12)
pırpır forvet
20.08.2025 - 01:02

Seba meba hikaye, beşiktaşın gerçek efsane başkanı fikret orman.

Yanıtla Beğenme (20)
Fırat
20.08.2025 - 02:02

@pırpır forvet, meba konusunda katılıyorum.

Beğenme (6)
Sabri
20.08.2025 - 00:55

Ormanlar ciğerimizdir. Ormanları koruyalım.

Yanıtla Beğenme (7)
PARAN BITTI MI
20.08.2025 - 00:51

Senin sayende…Siyasi Otorite nin istegi ile Kapaliyi dagittin uyduruk taraftar icat ettin,dagilma tribunde basladi…

Yanıtla Beğenme (8)
Volkan
20.08.2025 - 00:45

Adam gibi adam gel artık

Yanıtla Beğenme (5)
Bjk03
20.08.2025 - 00:44

Başkan sizde abdulah avcı ve orhan akı almasaydınız halen başkandınız. Bu soru netleşmedi siz mi gerçekten avcıyı istediniz yoksa zorla mı size aldırdılar ? Buna bile bile lades derler siz istemişseniz gerçekten. Bütün Beşiktaşlılar 7 den 77 ye bilir ki avcı Beşiktaşa olmaz istenmez Beşiktaşlılar tarafîndan. Siz bu hataya düşmezsiniz bir şeyler var.

Yanıtla Beğenme (3)
Kenan
20.08.2025 - 00:42

Adama paralar nerede diyenler, bugün büyük başkan diyorlar! Memleketin özeti bu, heryerde aynı tantana

Yanıtla Beğenme (2)
Bjk
20.08.2025 - 00:27

Bir başarı varsa o basarıyı tek bir kişiye bağlamak ne kadar doğru!!! Başkan mış evet başkandı yanlız stadsız sampiyon olan iki sene bu lige ambargo koyan yönetimini neden bozdu? Bu işler tek başına olmaz. Neden 2 sene şampşyon olan yönetimi ni bozdu da başkalarını aldı mesela? Soru bu olmalı idi.. zihniyetim bu klüp için bir taş ekleyeni takdir etmek olduğu için tşk eder giderim. Takdir de yetki de genel kurulumuzdadır

Yanıtla Beğenme (2)
Turgut
20.08.2025 - 00:25

Rahmetli Seba'dan sonra en iyi ve başarılı Baskan. Çünkü hem futbolu biliyor hem de işletmeciliği.

Yanıtla Beğenme (3)