İşte Fabrice N'Sakala'nın açıklaması:
Fabrice N'Sakala: "Kadro dışı kaldığım dönem biraz zordu çünkü Beşiktaş, Alanya gibi aşık olduğum bir kulüptü. İyi bir kadromuz, iyi oyuncularımız ve teknik ekibimiz vardı. Ama futbolda bazen bu işin bir parçası. Onlar da yapmaları gerekeni yapıyorlar.
Türkiye'yi çok özlüyorum. Beşiktaş'tan birçok takım arkadaşımla konuşuyorum.
Beşiktaşlı taraftarlara teşekkür edeceğim çünkü onlardan çok mesaj aldım. Beni özlediklerine dair birçok mesaj attılar. Derbi olduğunda bile gol videolarını bana gönderiyorlar. Bu birbirimize duyduğumuz gerçek bir sevgi gibi. Ve onlara sakin olmalarını söyleyeceğim. Şampiyonluk geri gelecek, biz büyük bir takımız."
(HT Spor)