10.05.2026 - 19:18

Takip Et:

U16 Gelişim Ligi’nde Şampiyon Beşiktaş

U-16 Akademi Takımımız, U16 Türkiye Şampiyonası final maçında Antalyaspor’u 4-1 mağlup ederek şampiyon oldu.

Altınordu Serpil Hamdi Tüzün Sahası’nda oynanan karşılaşmayı; Futbol Akademisi Gençlik Gelişim Teknik Sorumlumuz Serdar Topraktepe takip etti.

Takımımız maça; Cem Salih İnci, Yılmaz Efe Gerçek, Eren Bulut Meyre, Musab Çakıroğlu, Hürkan Aktaş, Yiğit Kabaktaş, Ahmet Arif Beceren, Yağız Karabulut, Furkan Tümöz, Ahmet Nezir Şengüzel ve Anka Gençoğlu ilk on biriyle başladı.

Karşılaşmanın ilk yarısını 1-0 önde geçen ekibimiz, sahadan 4-1 galip ayrılarak şampiyon oldu. Takımımızın gollerini; Yiğit Kabaktaş (2), Furkan Tümöz ve Efe Pırasoğlu kaydetti.

duhuliye.com

YORUMLAR (4)

Sporas
10.05.2026 - 21:03

3 oyuncu çok iyi bu oyuncular şimdiden A takım antrenmanlarına alınmalı, GS 16 yaşında arda diye bir forveti devamlı A takim antrenmanına alıyor ve ilerisi için hazırlıyor! 16 yaş artık kiritik yaş ergenliğin en hızlı yaşandığı dönem bu nedenle bu çocuklar gözetim altına alınmalı aksi halde eski yetenekler gibi kaybolur giderler

Yanıtla Beğenme (0)
SERGEN İSTİFA
10.05.2026 - 19:56

Beşiktaş şampiyon olmalıdır. Dördüncülük başarıymış. Edep yahu

Yanıtla Beğenme (0)
Kartals
10.05.2026 - 20:48

@SERGEN İSTİFA sanki her sene şampiyon oluyorsun. bu çöp taraftara inat Sergen’i desteklemeye başladım.

Beğenme (2)
ALPER ILGAZ
10.05.2026 - 19:41

U16 TAKIMIMIZA TEBRİK EDİYORUM BAŞARILAR"IN DEVAMINI DİLİYORUM VE DE TEKERLEK SANDALYE BASKETBOL TAKIMI"NA TEBRİK EDERİM

Yanıtla Beğenme (0)
ASI RUH
10.05.2026 - 19:26

👏👏👏👏👏👏

Yanıtla Beğenme (0)