Alman stoper, teknik heyetten özel izin aldı.
Beşiktaş'ta Trabzonspor maçında forma giyemeyen Felix Uduokhai, ülkesine döndü.
Eşinin doğumu sebebiyle teknik heyetten izin alan Alman stoper, Trendyol Süper Lig'in son haftasında Çaykur Rizespor ile cuma günü oynanacak karşılaşmada takımdaki yerini alamayacak.
Kaynak Sporx
YORUMLAR (14)
Çok iyi adamdır esasında. Şöyle bir Al-Nasır görüyorum. Al Hilal Görüyorum. Kitleyebilsek efsane olur var ya, Alman pasaportu da var. hem solak, hem uzun boylu ama hava hakimiyeti Ronaldoyu bile kıskandırır cinsten. Hele o sol ayağı yok mu ? of ki ne of... Oyun kurulumunda sanki sanırsın Iniesta , o derece yani... Taliplerine duyrulur. Biz faydalanamadık bu cevher'den birazda siz yontun.
Sırf transfer yapmak için yapılan başka bir transfer idi. Planlama vs bir halt olmadı. Ayağı idare eder hava toplarında başarılı birisiydi ortalama bir adamdı yanına gidip alakasız stoper aldın bu adam da çöp oldu yandaki de çöp oldu 2 tane başarısız transfer. Ne tandem nasıl kurulur onu biliyorlar ne de transfer yapılırken neye dikkat edilir onu biliyorlar. Stoper tandemi birbirini ''TAMAMLAR'' birisi pasör olur diğeri hamle olur iki sol ayaklı iki pasör ile oynanmaz yani. Birisi ağırdır ama hava topu bırakmaz birisi çeviktir-hızlıdır savunma arkasına sarkmalara izin vermez. Siz öylesine boş boş transfer yapın. Daha çooook Uduokhai-Djalo-Emirhan alırız, onları da çöp ederiz boşverin
@Toprak colley gibi adamı yedi hasan arat bunu getirip birilerine komisyon yedirmek için araştırın görürsünüz
@Toprak kesinlikle yanına Vida gibi bir stoper alsaydık Uduokhai çok faydalı olurdu ama Pepe tosic vidadan bu yana tandem kuramıyoruz
Yerli bir ve yabancı iki stoper takviye ve sol bek sağ beke de Taylan kiraya verilecekse bir rekabet edecek oyuncu,6 ve 10 numara orta sahaya,kanatlara en az 2 oyuncu ve yerli 2 oyuncu,forvete en az 2 oyuncu ve kaleci
Tiago ve udakai gitsinler ama buradan sürekli çok kötü oyuncular dersek bedava giderler Hani takıma parada lazım , onun için öyle tirol gibi yazmamak lazım. Gerçek Beşiktaşlı takımı düşünür.
yanında Sergen'i de götür, orada kumarhanelere yakın bi yere bırak, takılsın dursun, yeter ki dönmesin
Sinan engının aldıgı bır kör stoper vardı Bundan ıyıydı valla
defansın en iyisi bu adam bunu da şimdi satarlar
Şu artık açıkça ortaya çıktı sergen baştayken takımda birlik ve huzur olmaz çünkü forma adaleti yok
defolsun gitsin allahin belasi bu herifi gonderiyorlardi sezon basi ondan sonra birden kurtarici oldu basimiza iste adaliyla sergenin futbol anlayisi bu iste bu adi herif yuzunden gecen yil avrupadan elendik
Mümkünse bir daha geri dönme orada kal