Beşiktaş’ta transfer çalışmaları sürerken forvet hamlesi merakla bekleniyor.
Siyah-beyazlılar bu noktada Juventus’tan serbest kalmak üzere olan Dusan Vlahovic’i yakın takipte…
Teknik direktör Vincenzo İtaliano da oyuncuyla Beşiktaş için iletişime geçerken Sırp golcü teklifleri görmek istedi.
Siyah-beyazlılar Vlahovic’in istediği maaşı karşılamayı taahhüt ederken oyuncunun 5 büyük ligden tekliflere yanıtını beklemeye başladı.
Beşiktaş Vlahovic’e maaş konusunda gelen önerilere göre açık çek teklif ederken eylüle doğru bu süreçte bu transferin netleşmesi bekleniyor.
Beşiktaş A sınıfı forvet için farklı isimlerle de temas halinde.
Duhuliye.com
YORUMLAR (19)
Sadece bu oyuncu ile uğraşmak Zaman kaybı, mutlaka B ve C planlar olmalı, ve artık transfer bitmelidir. Çok uzadı
@Akdeniz kartalları iyi okumadin galiba dedigini yaziyor zaten, alternatif isimlerle temas halinde diye, yorum yapmak icin elestirmek icin yorum yapmayin yeter artik daa
Gelir mi gelmez mi bilemem, bu paralara degecek mi onu da bilemem. Italiano kendisiyle calisti sanirim; olur dediyse kabul. Bu olmayacaksa, Oh ile devam edelim, 2. forvet + Semih bizi bir sene goturur. Ben Oh-Semih ikilisini sahsen gormek isterim.
@Hilmi ikiside top indirip alan acacak kisiler degil, biri pivot santrafor olacakki digeri firsat bulsun
sorloth-schick hep aynı şey.. lan bi adama takılıp bütün transfer sezonu onla geçilir mi bu nasıl politika üstelik alamıyorlarda
BU YÖNETİM HEM CİMRİ HEM İKNA KABİLİYETİ ZAYIF AZİZ YILDIRIM AYAĞININ TOZUYLA VEDAT MURİÇ'İ ALDI BİZİM YÖNETİM HALA AT PAZARLIĞI YAPIYOR ZATEN BU GİDİŞLE YAZ KAMPINA SIFIR TRANSFERLE GİDECEKLER
Şuana kadar gelmediyse bu iş olmaz geçmiş oldun
Sergen haberlerine yorum yazmayın okumayın tıklamayın siz yazdıkça daha beterleri gelecek sizden para kazanacaklar
Beşiktaşı bir gurup çapulcu yönetiyor Beşiktaşı anadolu kulübüne çevirdiler besiktasin marka değerini ayaklar altına aldılar
Alın artık zaman kalmadı. Uefa devammetsin ligde gs be fb ile en azından aynı güçte olalım ki havlu atmayalım. Adamlar 75 milyon Euro verdi fb nin harcadığı daha bile fazladır biz niye veremiyoruz. Makas açılıyor bu dönemde kural buysa yapacak bişey yok bizde verip alacağız
Vlahoviç iyi oyuncu ama hiç kimseye süresiz açık çek falanda olmaz en son teklifini yaparsın ve bu teklif şu zamana kadar geçerli dersin kabul etmezse önüne bakarsın aynısını daha iki yıl önce hummels te yaşadık adam eylüle kadar gezdi dolaştı en son romaya gitti kurumların yöneticilerden bağımsız aklı hafızası ve prensipleri olur birde belliki kimse birinci santrafor olarak düşünmüyor yoksa çoktan kaparlardı
Fikret Orman olsaydi uzatmadan alip gelirdi bu adami.
ADAM GELMEZ ÇÜNKÜ ÇOK ÇİTTİ TEKLİFLER VAR FENER MARSEILLE ATLETICO MADRİD ARSENAL TOTTANHAM MİLAN INTER MILAN COME MONACO LYON LEVERKUSEN HATTA BARCELONA İKİNCİ FORVET DİYE ALMAK İSTİYOR oyuzden gelmez adamlar fiyat artırmak peşindeler BEŞİKTAŞI kullanıyorlar maalesef
eylüle doğru o zaman kadar havlu atmış oluruz çok güzel Biz mustafayı salihi ersini hak ediyoruz şu isimlere bak ya yazarken utandım :) diyecek birşey yok
Abartmayalım tamam alalım ama abartmalım
Bu oyuncu bu kadarını hak etmiyor.Çünkü iş ahlakı yüksek mi pek sanmıyorum