24.06.2026 - 22:59

Takip Et:

Vlahovic’e açık çek

Beşiktaş’ta transfer çalışmaları sürerken forvet hamlesi merakla bekleniyor.

Siyah-beyazlılar bu noktada Juventus’tan serbest kalmak üzere olan Dusan Vlahovic’i yakın takipte…

Teknik direktör Vincenzo İtaliano da oyuncuyla Beşiktaş için iletişime geçerken Sırp golcü teklifleri görmek istedi.

Siyah-beyazlılar Vlahovic’in istediği maaşı karşılamayı taahhüt ederken oyuncunun 5 büyük ligden tekliflere yanıtını beklemeye başladı.

Beşiktaş Vlahovic’e maaş konusunda gelen önerilere göre açık çek teklif ederken eylüle doğru bu süreçte bu transferin netleşmesi bekleniyor.

Beşiktaş A sınıfı forvet için farklı isimlerle de temas halinde.

Duhuliye.com

YORUMLAR (19)

Sadecebeşiktaş
24.06.2026 - 23:59

Bu oyuncu bu kadarını hak etmiyor.Çünkü iş ahlakı yüksek mi pek sanmıyorum

Yanıtla Beğenme (2)
Akdeniz kartalları
24.06.2026 - 23:50

Sadece bu oyuncu ile uğraşmak Zaman kaybı, mutlaka B ve C planlar olmalı, ve artık transfer bitmelidir. Çok uzadı

Yanıtla Beğenme (1)
Kartaliso
24.06.2026 - 23:57

@Akdeniz kartalları iyi okumadin galiba dedigini yaziyor zaten, alternatif isimlerle temas halinde diye, yorum yapmak icin elestirmek icin yorum yapmayin yeter artik daa

Beğenme (3)
Hilmi
24.06.2026 - 23:46

Gelir mi gelmez mi bilemem, bu paralara degecek mi onu da bilemem. Italiano kendisiyle calisti sanirim; olur dediyse kabul. Bu olmayacaksa, Oh ile devam edelim, 2. forvet + Semih bizi bir sene goturur. Ben Oh-Semih ikilisini sahsen gormek isterim.

Yanıtla Beğenme (1)
Kartaliso
24.06.2026 - 23:58

@Hilmi ikiside top indirip alan acacak kisiler degil, biri pivot santrafor olacakki digeri firsat bulsun

Beğenme (0)
mert
24.06.2026 - 23:46

sorloth-schick hep aynı şey.. lan bi adama takılıp bütün transfer sezonu onla geçilir mi bu nasıl politika üstelik alamıyorlarda

Yanıtla Beğenme (0)
Macera Arama
24.06.2026 - 23:45

Ersinle Sazdağını verin

Yanıtla Beğenme (0)
Madara ederim
24.06.2026 - 23:44

BU YÖNETİM HEM CİMRİ HEM İKNA KABİLİYETİ ZAYIF AZİZ YILDIRIM AYAĞININ TOZUYLA VEDAT MURİÇ'İ ALDI BİZİM YÖNETİM HALA AT PAZARLIĞI YAPIYOR ZATEN BU GİDİŞLE YAZ KAMPINA SIFIR TRANSFERLE GİDECEKLER

Yanıtla Beğenme (1)
ADALI İSTİFA
24.06.2026 - 23:42

Yönetim istifa

Yanıtla Beğenme (4)
Doom
24.06.2026 - 23:41

Vallahi bezdim ya dünyada başka forvet mi yok

Yanıtla Beğenme (0)
Bjk
24.06.2026 - 23:40

Şuana kadar gelmediyse bu iş olmaz geçmiş oldun

Yanıtla Beğenme (0)
BİR DAKİKA
24.06.2026 - 23:39

Sergen haberlerine yorum yazmayın okumayın tıklamayın siz yazdıkça daha beterleri gelecek sizden para kazanacaklar

Yanıtla Beğenme (1)
ADALI İSTİFA
24.06.2026 - 23:39

Yönetim istifa

Yanıtla Beğenme (2)
Adalı istifa
24.06.2026 - 23:38

Beşiktaşı bir gurup çapulcu yönetiyor Beşiktaşı anadolu kulübüne çevirdiler besiktasin marka değerini ayaklar altına aldılar

Yanıtla Beğenme (1)
Atilla
24.06.2026 - 23:21

Alın artık zaman kalmadı. Uefa devammetsin ligde gs be fb ile en azından aynı güçte olalım ki havlu atmayalım. Adamlar 75 milyon Euro verdi fb nin harcadığı daha bile fazladır biz niye veremiyoruz. Makas açılıyor bu dönemde kural buysa yapacak bişey yok bizde verip alacağız

Yanıtla Beğenme (0)
Amokachi
24.06.2026 - 23:15

Vlahoviç iyi oyuncu ama hiç kimseye süresiz açık çek falanda olmaz en son teklifini yaparsın ve bu teklif şu zamana kadar geçerli dersin kabul etmezse önüne bakarsın aynısını daha iki yıl önce hummels te yaşadık adam eylüle kadar gezdi dolaştı en son romaya gitti kurumların yöneticilerden bağımsız aklı hafızası ve prensipleri olur birde belliki kimse birinci santrafor olarak düşünmüyor yoksa çoktan kaparlardı

Yanıtla Beğenme (1)
RQuaresma
24.06.2026 - 23:12

Fikret Orman olsaydi uzatmadan alip gelirdi bu adami.

Yanıtla Beğenme (7)
hırsız herif
24.06.2026 - 23:47

@RQuaresma Patalar nerde fikret?

Beğenme (2)
Hamzayerlidirek
24.06.2026 - 23:09

ADAM GELMEZ ÇÜNKÜ ÇOK ÇİTTİ TEKLİFLER VAR FENER MARSEILLE ATLETICO MADRİD ARSENAL TOTTANHAM MİLAN INTER MILAN COME MONACO LYON LEVERKUSEN HATTA BARCELONA İKİNCİ FORVET DİYE ALMAK İSTİYOR oyuzden gelmez adamlar fiyat artırmak peşindeler BEŞİKTAŞI kullanıyorlar maalesef

Yanıtla Beğenme (2)
Adler
24.06.2026 - 23:03

Kim inandi?

Yanıtla Beğenme (0)
black
24.06.2026 - 23:02

eylüle doğru o zaman kadar havlu atmış oluruz çok güzel Biz mustafayı salihi ersini hak ediyoruz şu isimlere bak ya yazarken utandım :) diyecek birşey yok

Yanıtla Beğenme (4)
Dublekx Necati
24.06.2026 - 23:01

Abartmayalım tamam alalım ama abartmalım

Yanıtla Beğenme (4)