Beşiktaş'ın kadrosuna katmak istediği Sırp golcüden Beşiktaş'a yanıt geldi...
Beşiktaş'ın transfer listesinde yer alan Dusan Vlahovic için yaptığı yüksek maliyetli teklifin ilk etapta karşılık bulmadığı öne sürüldü.
Gazeteci Nicoló Schira'nın haberine göre siyah-beyazlılar, Sırp golcüye yıllık 8 milyon euro garanti ücret ve 2 milyon euro bonus içeren bir teklif sundu. Ancak Vlahovic'in bu öneriye sıcak yaklaşmadığı belirtildi.
Yıldız santrforun Beşiktaş'ın teklifine rağmen kapıyı aralamadığı ve kariyerine ilişkin karar vermeden önce kendisine ulaşan diğer teklifleri değerlendirmeyi tercih ettiği ifade edildi.
Beşiktaş cephesi ise transfer çalışmalarını sürdürürken, hücum hattına yapılacak takviye için temaslarına devam ediyor. Vlahovic transferinde sürecin, oyuncunun diğer teklifleri değerlendirmesinin ardından netlik kazanması bekleniyor.
duhuliye.com / dış basın
YORUMLAR (59)
Vlahovic'e ver 5 milyon imza parası yıllık 12 milyon ücret ver. oynadığın maçlarda 20 golü geçersen 2 milyon bonus de bak nasıl yarın imzaya geliyor. Tutmazsa zaten seneye gider. Toplam transfer yükü 41 milyon euro 3 yıllık imzada. Orkun'un da maliyeti 40 milyon euro'dan aşağı değilken Vlahovice bu para normal. Bir sene sonra iyi oynarsa büyüklere gitme potansiyeli yüksek. en kötü verdiğini geri alırsın. Bizim başkan sadece Vlahovic'in ismini kullanıyor öyle bir teklif vermiş ki gelmesin başımı belaya sokmasın teklifi yapmış.
Kesinlikle almayın Bjk en son tercih edilen kulüp olmasın,gidin gerçekten gelecek vaad eden genç alin
Yeter artık fazla naz aşık usandırır derler . Bizi dış kapının mandalı gören tercih olarak bile görmeyen birinin bu takıma aidiyet duyacağına ve yüzde yüz performans göstereceğine inanmak saçmalıktır. Kendini messi yada maradona sanıyor herhalde.
Alın Kayserispor un santraforunu gelin yeterli olur ne bekliyorsunuz
Tutmazsa ne yapacaksın . 3 yıllık anlaşma deve yüküyle para. Hakkını almadan gitmez . Baş belası olur kalır. Beşiktaş’ın artık kimsenin nazını çekmemisi gerekiyor gelmezsen gelme demesi lazım . Elinde alternatifler hazır olmalı. Transfer sezonu boyunca bir adamın arkasından girmek ne kadar doğru. Takım bulursam oraya giderim bulamazsam size gelirim demek hakarettir.
Gelmeeez, Beşktaşta bu taraftar yaklaşımı varken gelmeeez, önce taraftar kendisini düzeltmesi yönetim tarafından alınan her karara saygı duyması lazım, ama bakıyorsun taraftar musveddeleri her kararı eleştiriyorlar, bu taraftarlar varken adam neden gelsn de huzurunu bozsun ki
Vay beee. Muci ye 16 milyonluk transfer teklifi geldi. Sergen gibi bir beygirciye takim verirsen icine eder.
Vlahovic fırsat transferidir, denemek çok doğrudur. Olup olmaması bizim elimizde olan birşey değil. Ayrıca acil ihtiyaç da değil. Daha önemli bölgeler açık.
Biz biliyorduk zaten başkanım çapı yetmiyor bu koltuk sana fazla geldi
Böyle doymuş adamlara milyonları israf etmeyin.
ABİ KULÜP ACİLEN SATILSIN GELEN GİDEN YÖNETİMLERDE NE TRANSFER YAPACAK VİZYON NEDE PARA VAR SIFIR TRANSFERLE KAMPA GİRİYORLAR HEP KÖTÜ HABER KÖTÜ HABER YABANCILAR BUNLARDAN DAHA BEŞİKTAŞ'LI
Bu adam daha genç ve kariyeri düşüşe geçmedi. Bu nedenle bize gelmez. Arap ülkeleri gibi 2-3 kat fazladan para verirsek ancak o zaman gelir. Bu adamı beklersek forvetsiz kalırız, B ve C planları devreye girmeli ve alternatif forvetlere yönelmeliyiz. Yoksa avrupa ve lig maçlarına forvetsiz çıkar ve bu senede havlu atarız.
Derhal başka futbolcu aranmalı. Beşiktaşı ikinci planda tutandan hayır gelmez.
Serdal bitir artık şu transferi la. Ver 15 milyon maaş gelsin hemen. Trossard da gelsin. 10 numaraya Bruno Fernandes.
Transfer falan yok, bunlar uydurma haberler. Böyle halkın tepkisi yönetiliyor. Boş işlere aracı olmayın.
Eğer bu herifi alırsan yönetim size yazıklar olsun kim ulan bu şerefsiz burası Beşiktaş ulan bu na bu paraları kimse vermez bu dönerse eğer biz sifonu çektik senin için diyeceksin
Evet son durum 5 dakika gôt donmeye devam Trabzon maçının cevabı iyi oyunculardan geçiyor artık gôt dönmeye devam sergeni serkani çok ararsınız çok maçlar başlıyacak kalede kaleci yok bırak yedegini
Anladigim kadariyla dunya da 2 forvet kalmis pavlidis ve vlahovic bunlardan birini almamiz lazim
Yine transfer donemi boyunca birkac oyuncuyla oyalanip son gün çürük çarık ne varsa toplariz gibime geliyor
Almayın!! yazık günah o paralara.. dibi bizde yapar kesinlikle riskli transfer.. oh yeterli bir tane yedek forvet alın, semih bile olur.. siz sol açık sok bek ve kaleci alın.. orkunu rahatlatacak bir 8 alın..
Klübün anahtarını istiyor verin hemen ya batak ya çıkak
almayın bu ayıyı ciddi söylüyorum, çok istikrarsız, kronik sakat ve disiplinsiz.
Bu adamla uğraşacapınıza Trabzon'dan önce davranında ukraynalı adem dabrovky ü alın 5 kat fazlasına satarsınız seneye 24 gün sonra eleme maçı var Midland içimizden geçmezse bende birşey bilmiyorum
bunun için uğraşacağınıza göztepe veya trabzonun scout ekibine 4-10 bin eura para verin, onların bildiği mutlaka birkaç iyi genç topçu vardır, onu da en fazla 1 - 2 milyon euro verin, sonuçta kendisini kanıtlamak isteyen romula gibi biri çıkar ortaya üstelik sakat falanda olmaz, takımda 10-15 milyon euro kar eder
Bu adam balon bir şey olmaz bundan kariyer sonu bizde olmasın
Gidin weghorst ile 1+1 yıllık uygun ücretli sözleşme imzalayın bu sene mafya aziz FB ye başkan oldu kimseye şampiyonluk vermez fazla masrafa gerek yok verecekseniz parayı iki tane iyi kanat oyuncusuna verin bizi en az 5 sene götürecek
Gs icardi ve osimhene verdiği paralarla piyasayı iyice yükseltti işimiz zor 8-10 milyona oyuncu getirmek çok zor kulüblerin Allah yardımcısı olsun ben yönetime niye getirmiyorsunuz diyemem yılda 550 600 mil yon tl verilmesini istemem zaten şampiyon olamıyoruz
Hemen teşekkür edip vaz geçtiğinizi söyleyin. Değmez !
Şu beceriksiz bitik başkanın şurada yüzlerce trolü var ,yorumları da 10da 2 falan sadece eksi basıyor herifler
Abi senin hocan da mı sormuyor topçu almıyor musun diye 20 güne maç var be
Ya futbol kalitesi falan neysede bu adamı ikna etsen ne olacak,adamın ruhu para,gelse canı isterse oynar istemezse en küçük şeylerde problem çıkarır,2025-2026 sezonunda 2-3 aya kadar uzayan kasık/adduktor sakatlığı yaşamış,daha önceki sezonlarda yine aynı problemden 6-12 hafta sakatlıklar yaşamış,tamam iyi oyuncu ama risklimi evet çok riskli,uzun süreli sözleşme ister,1yıl iyi oynasa kalan yıllarda yatma ihtimali var,Bağlayacağımız para bu riskli oyuncu için çok yüksek değmez abi,bir an önce başka oyuncuya yönelin vakit kaybetmeyin
shaktar modelini veya isviçre kulüplerini baz almadıkça başarı gelemeyecek!
@tuzruhu evet kuzey futbolunu örnek almak lazım ve Hollanda Afrika birazilya dan genç devşirme oyuncular lazım milli takıma faydası olur bunu biraz Göztepe yapıyor böyle yaparsak şampiyonluk zaten gelir ben bir oyuncuya yıllık 500 milyon vermem vere vere bu hale geldik
Yıllık 10 milyon + 5 milyon imza parası teklif edin, geliyorsa gelsin, gelmiyorsa zaman kaybetmeden başka forvetlere yönelin. Forvetin, kalecinin ve sol kanatın mutlaka kampa yetişmesi gerekiyor.
Bizi istemeyen hemen ikilesin! Şımartmayın kimseyi.
Ulan zaten 2 haftadır aynı şeyler söyleniyor nesi şok yanıt !!!!
Bir ayı bu cevabı almak içinmi ğeçirdiniz , bu cevabı size ilk gün söylerdi zaten sorulsaydı . Bu medya müptalasından hiç ümidim yok , rıdvanın önceden verilmiş kız istemesini anca becerir toplantıyı terk ederek.
Bosverin daha teklif yapmayin baska adam bakin
Bununla zaman kaybetmeyin bu El Nasra gider yıllık 30 mil eu kontrat 15-20 mil eu imza parasına Leipzig den Romulo yu kirala mesela
yol verin. gerek yok. paraya tapan biri başarılı olamaz.
Yahu bu paraya burun kıvıran bi şerefsizin Beşiktaşa gelmesi hayırlı olmaz, sektirsin gitsin, ebesinin dAmına kadar yolu var pis herif, baştan kusura bakma de olsun bitsin
Muhtemelen içeriden transfer konusunda bilgi alınamıyor. Beşiktaş şunu alacak, teklif yaptı, Beşiktaş'a gelmek isterim dedi, şok teklifi red etti muhabbeti. Hoca oyuncuların durumunu görmeden, İstanbul'da çalışma başlamadan bu haberlerin çoğu asparagas
Hah 10 gun once tam da bunu yazdim. Denedin olmadi mi bu ok olmasin . 2 ay pesinde surunmeyin baska adaylara bakin
Alternatif oyuncu bulmak gerek. Buna bağlı kalmak tehlikeli. İyi oyuncu ama sadece para deyip işi yokuşa sürerse bu iş olmaz. Beşiktaş yönetimi de sonuna kadar beklemesin. 3 gün süre ver kendin bilirsin deyip diğer adaylara bak