Okan Koç, Beşiktaş - Konyaspor maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında sahasında Konyaspor'a 1-0 mağlup olarak kupaya veda etti.
Okan Koç maç sonrası A Spor'da görüşlerini paylaştı.
İşte Okan Koç'un görüşleri:
YAPAMADINIZ, ALAYINIZ İSTİFA EDİN!
Okan Koç: "Ben artık inanmıyorum, güvenmiyorum. Olan yine taraftara, camiaya oluyor. Boşa harcanan paralar, oyun yok, kupa yok...
Ne masallar dinleyeceğiz artık, onu bekliyorum. Yapamadınız, istifa edin alayınız. Yazıklar olsun."
duhuliye.com
YORUMLAR (59)
mantık var dimi yapamadıysan bırak bu kadar basıt babanızın malımı arkadas bu kadar insanı üzmeye kahretmeye ne hakkınız var
Taraftar cahil 4 sene seçilmeyen Serdal ı darbeyle başkan yaptılar biliyordu camia seçmiyordu başkan dün bile cerny diye bağırdılar sağ kanat koridor oldu elenmemize sebep oldular
bu başkanı neden yıllarca seçmemişler hep beraber anladık bence
Evet istifa edin Onur varsa çıkar bizim hatanız der istifa edersiniz yeter zarar verdiginiz
aynen. ALAYINIZ İSTİFA EDİN. Beceriksizler. Siz transfer falan yapmayın. Gelecek hocaya ayıp etmeyin. Hemen, şimdi, tez elden, çarçabuk İSTİFA EDİN GİDİN.
Fener azizi başa getiriyor cimbom zaten kollanıyor bize çok sağlam baikan lazım borcu bitirecek kaliteli transfer yapan başkan lazım olmadı serdal başkan seni severim sergeni de severim ama malesef bizim sabrımız yok artık malesef kötü zamanda başkan oldun bizim acil şampiyon olmamız lazım başka çare yok
3-4 transfer donemi, bu takımı sergen kurmadi ki, devre arasında sergenin istediği adamlar gelsin görürsünüz, hücumu oyuncuların kendi yapar vesaire derkeennnn sezon bitti elde var SIFIRRR!! Bu en başta sergene teslim olan vizyonsuz başkan adaliya, daha sonra haketmedigi halde haddinden fazla yuceltilen asla besiktasin teknik direktörlüğünü yapacak kapasitede olmayan gevsek mizmiz tembel sergene, ve en son olarak da sergenin önüne kendini siper eden her işinde bir hikmet arayan sergene toz kondurmayan, Basının ve taraftarın içindeki SERGEN YALAKLARINA yazar!!!
Çok yol aldılar, kulüp ve takımlar ve altyapı daha profesyonel nasıl yönetilire hergün daha çok çalışsınlar, asla istifa etmesinler, kişisel gelişim çelişsınlar, 2 ileri bir geri veya 1 ileri 2 geri yapmaya gerek yok, yiğit düştüğü yerden kalkar. Okan Hoca sen de çalış, derslerine sürekli yıkıyorsun, yapıcı ol. Yönetim Nevzat Demir tesislerini bina vesaire tamamen modernize etsin.
Tiplere bakö Hırsizlar çetesi filmindeki sahne gibi.
Beşiktaş'ta iyiye giden hiçbir şey yok.. bomboş bir akış .. veri yok , plan yok , strateji yok .. lider yok .. olursa olur olmazsa yapçak bir şey yok diye bir teknik ekip kafası olur mu ? bu kadar narsist ve gamsız bir hocan varsa , oyuncu da bırakır bir süre sonra...
serkan recber kadar boş bir adam yok. ne yapmiş şimdiye kadar graf gibi bir adami arka plana atabilecek? bu nasil bir anlayış? sirf sergen bey istedi diye yapılır mi? yaptıkları transferler verdikleri bonservisler ortada. bu normal mi? normal diyorsaniz o zaman kendi b. okunuzda bogulun.
oyun yok skor yok sistem yok gelişen oyuncu da yok... devre arası hazır gelenlerle 4-5 maç aldık onlarda forumdan düştü ve körelmeye başladı.. demekki takım çalışmıyor gelişmiyor tam tersi kötüye gidiyorsa büyük sorumluluk teknik heyetindir... bence 2 maçı bile beklemeye gerek yok... yeni sezonun hocası bu hafta içi belli olmalı.. ve hazırlıklara şimdiden başlanmalı...
Zamanında bir siyasetçi "yalaklar ve salaklar dışında herkesle koalisyon kurarim" demişti. Besiktasin sorunu da "YALAKLAR VE SALAKLAR" dır!!
Kaç şutumuz direkten döndü. Takım 90 dakika boyunca yapılabilecek tüm baskıyı yaptı gol yollarında şanssızlık ya da beceriksizlik yaşanmış olabilir. Ama çok net bir gerçek var Türkiye futbol federasyonu'nun Trabzonsporlu başkanı final maçında trabzon'la Beşiktaş'ı karşılaştırmak istemedi. Hakem baris penaltımızı vermedi hakem faallerin hepsinde takdir hakkını Konya'dan yana kullandı hakem adamlara kırmızı kart göstermesi gerektiği yerde kırmızı kartı göstermedi. Dünyanın en kolay şeyi yönetim istifa Sergen istifa demek bugüne kadar defalarca istifa istendi başkanlar ve teknik direktörler gitti değişen ne oldu hiçbir şey Her gelen yeni kadro kurmaya çalıştı. Herkese ne derse desin bu takım yavaş yavaş adam oluyor bundan 2 sene önceki halimizle bugünkü halimiz arasında dağlar kadar fark var gelecek sene çok daha iyi olacağına adım kadar eminim
O gitsin bu gelsin kafasında olmak çok yanlış bknz febe .. Sabır ve inanç bize lazım olan Sergen den daha iyisini mi getireceksiniz yada Adalı gidince Fikret mi gelicek ne fark edecek .. Milne 3 yıl üst üste 2. oldu sonrası malüm .. Ne Seba gitti ne Milne .. Sergen hoca ilk geldiğinde de birşey olmadı ilk senesinde sonra şampiyon olduk .. gerçek taraftar takımın arkasında durandır o gitsin bu gelsin diyen değil ..
@Togi şu an o anki durum yok şu an kurtlar sofrası Beşiktaş kaybedeceği kadar kaybetti parasız suskun başkanlarla , kılpayı gelmiş pandemi şampiyonluğuyla yürüyen hocayla olmaz sokjaer'de dün oynanan topu oynatıyordu zaten
bu fenerin de beşiktaşın da ortak sorunu, meyve veren ağaç taşlanır misali yaklaşımı. Bugün fener aziz yıldırımı geri getiriyor. beşiktaşın ise en büyük problemi şuursuzca fikret ormanı küstürtüp göndertmesi oldu. okadar başarı battı çünkü. bak kulüp şimdi çok daha zengin ve başarılı dimi
Arat'a söyledikleriniz icraata dönüştürün.
Sergen tek bir oyun planı var malum rakipler hemen müdahale etti mi ikinci bir plan yok takıma bok atıyor devre arası 9 OYUNCU KENDİ ALDI neye sallar bilmem kendini yorumcu sanıyor herhalde oyunda bir gelişme yok tüm derbileri kaybetti başaltı anadolu takımlarına da yenildi kupada da yok ne gerek var kardeşim dünyanın heryerinde gidersin
20 küsur transfer yaptın, 200 milyona yakın borca soktun kulübü, sıfır başarın var, hala o koltukta oturuyorsun adalı. Hırsızın bile bunun yarısı kadar harcamaya 2 kupası vardı. Vizyonu daha gsden önce osimheni tanımayan cahil sergen olan cahil adalının önderliğinde uçurumdan aşağı son sürat yuvarlanıyoruz. Heralde dikilitaştan cukkasını indirmeden defolmayacak anlaşılan. Nursuza kötü diyorduk hırsız ondan beter çıktı, bu cahil hırsızdan da beter. Bir de hala şu çapsız sergeni serkanı adalıyı destekleyenler var, Allah sizi bildiği gibi yapsın. Bunlar hep bu çapsızları destekleyenlerin eseri!
@adım soyadım @Togi kardeş sen kimsin asıl, muhtemelen yaşı yaşımın yarısı kadar olan bir bebesin, yıllardır futbol izlerim futbol takip ederim, şu takıma 6-7 transfer yaptırdı sergen, takımın yarısı değişti, 40-50 milyın euro harcadı devre arasında, oyunda gram bir değişim var mı? Küme düşme adayı, ederi bizim onda birimiz kadar olan takımlara üçer beşer puan dağıtmadı mı sergen? Sen sergensporlu olabilirsin, ben beşiktaşa geldiğinden beri üç kuruşluk katkı sağlamayan adamı eleştiririm kardeşim.
@adım soyadım çaplı kardeş o hırsız bu çapsız sen nesin ve kimsin olsan olsan trol bir renklisindir ondan fazlada etmezsin … Sergen acınız büyük çünkü olursa bu adam ayağa kaldırır korkusu… kokusu fena geliyor….
Bir camianın yol göstereni zafer algoz ve kaya cilingiroglu olursa o camianın burnu pislikten kurtulmaz demiştim! Kaya ile zafer taraftara yol gösteriyor! Koca Besiktas kimlerin eline kalmış! Yazık!!!
hasan arat bile belli bir süre tefefeyle kavga etti bu sadece bakıyor
Manuel Grafı sakın ola gönderme ver eline yetkiyi. Alın bir alman Hoca bakın işinize.
Sergenella geldikten sonra: Cerny, Murillo, Gökhan Sazdagi, Cengiz Ünder, El Bilal ve Jota alindi!!! Ondan sonra kış transfer döneminde 50 Milyon Euro üzeri harcandı!! Toplamda 120 Milyon Euro üzeri sadece bonservislere ödendi!! Maaşlarla birlikte 150-170 rahat yapıyor!!! Bu paralar Beşiktaş tarihinde hangi teknik direktörler için harcandı??? Bu adam van Bronckhorst ve Solskjaer e laf atiyordu oturdugu yerden!! Şimdi de yok efendim Sergenella ya bir şans daha verelim… yok efendim!! Serdal Adali gelmiş geçmiş en başarısız Başkan ve Sergen de en kötü teknik (traktör)!!! Bu kadar parayı yabancı biri harcasa ve ligde 4üncü olsa kellesini almıştınız çoktan!! İlk başta da Sergenella!!
Kardeşim olmayan uyduruk bir penaltı ile elenmişsin takımın oynamış ama olmamış bir sürü pozisyon kaçırmış kaç hoca daha değişeceğiz kaç tane daha yönetim daha değişeceğiz takıma sahip çıkmak yerine saldırmak nedir sen böyle olursan bu TFF sana acımaz
Teneke mi çalalım? Sn Başkan şunu anla artık, camianın çocukları masalına inanmış olabilirsin. BJK'lılardan özür dilemek te bir erdemdir. Bu beceriksizler le TS maçına çıkılmasın zaten "dördürdüncülük garanti" cengiz aşkıyla gönderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oyun yok demişsin. Bu takımın şansı yok. Mustafa çulcu bak senin kanalında neler söylemiş. Konya ne oynadı diye ben sorayım sana. Sadece penaltı. O da hamle dışarda başlıyor. Neden dünyankupadında Türk hakem yok. Akşamki maçı birdaha seyret anlarsın
@Hasan35 şu hakem goygoyounu bırakın artık. dakika 95'de senin vasatoğluvasat topcun adamı çekmeyi bile beceremiyor. zaten maç boyu sıfır futbol oynamışsın. hocan desen tüm maçı senin benim gibi izlemiş.. ah ah..
Sürekli teknik direktör ve yönetim değiştirerek bir yere varamayız. Bu kaçıncı? Seneye sadece lige odaklanıp ilk iki için oynamalıyız. Takımda hala bir sürü çöp var. Önce onları temizleyip yazın olabildiğince kaliteli adamlar almalıyız. Ondan sonraki sezon sabreder akıllı davranırsak ancak yarışta oluruz. Yoksa yapboz yapboz hiç bir şey olmaz değişmez. Sergen de bunu biliyor ondan hep seneyi işaret ediyor. Ancak bence seneye ilk iki süper olur. Şampiyonluk hayal. Gs ve fenerin net maaşları 100 er milyon euro bizim 40 milyon euro. Rekaber zor. İnşallah hemen eleniriz
@Beşiktaşım halen daha sergencilii yapmak besiktasa ihanettir. senin gibi taraftarlara ihtiyacı yok bu kulübün. git konyasporu tut tam sizlik.
@Beşiktaşım bu sitede gördüğüm nadir mantıklı yorum takımın çoğu gitmeli ve yeni gelenler bir arada oynamaya alışması ve takım olabilmesi ve aldığın her adamın tutması zor ama seneye ilk 2 çok büyük başarı hersene yeni td yeni başkan ve yeni futbolcu takımdan hiçbirşey olmaz ve td futbolcuya kadar kimseyi bulamazsın gelmezler istikrar yok diye
75 Dakika tek kale oynayıp bir gol atamayan büyük takım olmaz. Olaitan kardeşimizin ceza sahasına yaklaştığı anda futbol adına bildiği ne varsa kıçına kaçıyor. Şut ve son pası bu kadar kötü bir futbolcu olamaz dünyada. 6 Numaraya koyacaksın, rakip yarı sahanın ortasını geçmeden ayağından çıkaracak topu. Yoksa yarar değil zarar yazıyor. Yaptığı saçmalığın da hiçbir açıklaması yok. Savunma geriye dönmüş, sen hangi beyinle adama sarılıyorsun. Aslani yerine 70 lerde Ndidi çıkıp Cerny girmiş olsaydı farklı olabilirdi. Cümleten geçmiş olsun. Sergenin oyunculuğunu baştan sona izledim, aynı yaştayım, fakat teknik adamlığı, özellikle taktik bilgisi özelince koca bir sıfır ne yazık ki. Hiçbir maçta, geriyi üçledim ileriye ikinciyi attım vb taktiksel bir değişiklik yapamazmı bir insan ya. Dakika 60 oldu mu Cernyi çıkar Cengizi al, Cengizi çıkar Rashicayı al.... Bu mudur yani...
@Olmuyor ama şunu da taftar olarak anlamamız lazım yedek kulübesinde kim var kimi sokacak oyuna yeni bir oyun kurgusu a kimleri çıkarıpda kimi ayna kalıpta yapacak yedek klube sine bakıpta lanet olsun diyordur eminim bu oyuncularla olmaz bu işler
Herkes bellemiş Sergen Sergen tmm bende başarısız buluyorum ama Serdala neden kimse laf etmiyor ne yaptı başkanlık için hangi sözünü tuttu veya çalışıp gelmiş mi hiç sırf camiada ismim olsun hapis yattım
500 mio usd borç ortada duruyor , finansal ve sportif açıdan kulüp son derece kötü bir durum içinde , derhal , üçünüz de istifa edin , derhal olağanüstü genel kurul toplansın , Beşiktaş'ın uluları nerede , neden bu hezimete , başarısızlığa dur demiyorsunuz ey ulular heyeti , bu üçü yüzünden bu sene utanılacak bir duruma düştük . şanlı Beşiktaş tarihi sizi asla affetmeyecek .
Gidin sizin gibi yavşaklar yüzünden, başkan ve teknik direktörler değişerek Beşiktaş yalama oldu değiştirmek çôzüm değil sktir gidin hemen Beşiktaş başarısız olunca hemen izlandalilar ortaya çıkıyor.
Kolpaçino 5 : Beşiktaşın yemece filminin kapağı mı bu fotoğraf?
en büyük bunlar mı , en büyük bunlar mı bilmem ama çok büyükler , breh , breh , breh ,breh
Beşiktaşımızın her köşesi cebren ve hile ile zaptedilmiş, yöneticileri gaflet,dalalet hatta hıyanet içinde olabilirler. Maçları, basını, parayı, umudu herseyi bu kadar kaybetmeyi başka türlü açıklamayız,
Fenerbahçe yıllarıdır yapı var dedi. Ali Koç bile bir şey yapamadı. Her sene başkan teknik direktör giderse bu gidişle Anadolu kulübü olacağız.... Bu yenilgiler daha kaliteli transfer yapmalarına zorlayacaktır...
Yaşım 65 böyle büyük paralarla hezimet yaşayan bir BJK görmemiştim,Seba dönemi yokluğunda bile rekorlar kırıyorduk. Artık ne tutacak bir ne bir dal nede bir umut bıraktılar. İnsan içine çıkamaz hale geldik sayelerinde Ayıptur yazıktır günahtır
okan da tüm taraftar gibi hocaya kredi veriyordu hep arkasında durdu lig başında havlu attık ama tek bir isteği vardı herkesin kupayı al yoluna devam et dedi taraftar ama o şansı da kullanamadı sergen. artık kimsenin ne sabrı var ne de inancı
Bazılarını seneye farklı olacağına inandıran motivasyon ve emareler nedir? Sen Beşiktaşsın karagümrüğü yenemeyince olur o kadar diyemezsin
70m€ sırf gelenler, sahada kim var ? çok büyük borç yaptılar, çok büyük hasar bırakacaklar, lanet olsun hepinize.
gidenlerden gelen parayı savunuyorsan bi nörolog'a görün, bende beyin varmı yok mu diye.
@rick_sanchez gidenlerden de kasaya 70 milyon euro grdi. Muci ve semih hariç
Okan koç kardeşim, senin dobra dobra yorumlarını çok seviyorum, ancak bu yönetim ve Sergen hoca gelirken 3 transfer dönemi istediler ve bu yaz sözleri doluyor, bence sabır gösterilmeli aldıkları topçuların bir kaçı iyi çıktı bence bu yaz sabretmemiz lazım yönetimin ve hocanın arkasında durmamız lazım, kupadan elenmekte doğal olarak tüm beşiktaşlılar gergin ve kızgın, ancak öfkeyle kalkan zararla oturur atasöxünü unutmamak lazım, her maçın her sonucu vardır, gs da gençlere elendi hemde 2 gol yiyerek hiç kimse okanı veya başkanı istifaya davet etmedi, sabırlı olalım ben seneye şampiyonluğu başaracağımıza inanıyorum, takım kötü oynamıyor iki top direkten döndü konya beraberliğe oynadı, son dalikada var hakemi doğru karar veremedi,
Adalı masallarını dinlemek istemiyoruz sokaktan geçen bi çocuk senden çok futbol bilir Beşiktaş’a daha da fazla zarar verme
Ah Okan ah bunu şimdi değil haftalar önce konuşacaktın Sergen'den teknik direktör değil antröner bile olmaz bu adam 3.sınıf bir futbol kişiliğidir mahalle takımını yönetemez dediğimizde Okan methiyeler düzüyordu Adamsan futboldan anlıyorsan bu konuşmaları galibiyetlerle yapacaktın. Hepiniz çapsız futbol fukaralarısınız.
Ben hayatımda bu kadar aciz bir başkan görmedim bir insan hicmi Beşiktaş'ın hakkını savunmak her maç dograndik ama baskanda tek bir tepki yok bu ne acizlik böyle ayrıca Sergen efendi rafayi yedin muciyi yedin şimdi utanmadan cery yiyorsun sende adam değilsin senin hocalık bilgin sıfır sen sadece egolarinla savasiyorsun sana 83 dakikada taraftar oyuncu değişikliği yaptırıyordu bırak bu hocalık senin işin degil
Ahmet Nur Çebi : Ben çapsızın önde gideniyim. Hasan Arat : Hayır hayır, ben senden daha çapsızım Serdar Adalı : Saçmalamayın, en ama en çapsız benim
Bence de olmadı, olmuyor, olmayacak bunlarla... Protesto edin, başta o Çakmaktaş'ın defi şart. Diğerleri zaten gider. Soyunma odasına inmişte Sergen'ini istifasını engellemiş. Bundan iş çıkmaz. Taraftar indinde iyice sıfırlandılar, artık hayretmezler... Yeni bir başkan, yeni bir çalıştıcak ekip, yeni bir transfer komitesi. Ama hepsi Beşiktaş'ın öz çocukları olacak. Başka türlü başarı yok, beklemeyin, gelmez... Dediklerim yapılıp biraz sabırla olur.
Thomas Reis, Samsun kovuldu alman antrenörü getirin şu anda başka çare yok
Katılıyorum. Tek ama büyük sorun, Sergenin şakşakcıları ve trolleri!