Futbol

''Yapamadınız, alayınız istifa edin!''

Okan Koç, Beşiktaş - Konyaspor maçı sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında sahasında Konyaspor'a 1-0 mağlup olarak kupaya veda etti.

Okan Koç maç sonrası A Spor'da görüşlerini paylaştı.

İşte Okan Koç'un görüşleri:

YAPAMADINIZ, ALAYINIZ İSTİFA EDİN!

Okan Koç: "Ben artık inanmıyorum, güvenmiyorum. Olan yine taraftara, camiaya oluyor. Boşa harcanan paralar, oyun yok, kupa yok...

Ne masallar dinleyeceğiz artık, onu bekliyorum. Yapamadınız, istifa edin alayınız. Yazıklar olsun."

duhuliye.com

{ "vars": { "account": "GTM-T3XXFJ6" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }