Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçında sahasında Konyaspor'a 1-0 mağlup olarak kupaya veda etti.
Okan Koç maç sonrası A Spor'da görüşlerini paylaştı.
İşte Okan Koç'un görüşleri:
YAPAMADINIZ, ALAYINIZ İSTİFA EDİN!
Okan Koç: "Ben artık inanmıyorum, güvenmiyorum. Olan yine taraftara, camiaya oluyor. Boşa harcanan paralar, oyun yok, kupa yok...
Ne masallar dinleyeceğiz artık, onu bekliyorum. Yapamadınız, istifa edin alayınız. Yazıklar olsun."
duhuliye.com