👀 "Büyük ihtimalle Sinan Erdem'de oynayacağız!"
⚫️⚪️ Beşiktaş Şube Sorumlusu Özkan Arseven, 'EuroLeague maçlarını nerede oynayacakları' hakkında:
"EuroCup yarı finalinde ve ligdeki Fenerbahçe serisinde Sinan Erdem'i çok rahat doldurduk. Maçlarımızı 16 bin, 16 bin 500 kişiye oynadık.
EuroLeague'in de bu konuda bir kararı var. Bizden 'en az 10 bin kişilik bir salonda' oynamamızı istiyor. Dolayısıyla EuroLeague maçlarımızı Sinan Erdem'de oynayacağımızı düşünüyorum.
Tabii daha planlamasını yapmadık, TBF ile bu konuyu görüşeceğiz. Hidayet Bey'in de bu konuda bize destek olacağını düşünüyorum.
Büyük ihtimalle EuroLeague maçlarını Sinan Erdem'de, lig maçlarını ise Akatlar'da oynarız."
(A Spor)