Beşiktaş'ın Basketboldan sorumlu yöneticisi Ozkan Arseven açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven HT Spor'a açıklamalarda bulundu.
🎙️ Özkan Arseven: Beşiktaş camiası olarak mutluyuz. Seneler sonra, en son yanılmıyorsam 2012 yılında bir EuroLeague serüvenimiz olmuştu. Orada da Beşiktaş olarak, Beşiktaş taraftarı olarak da bir Feda dönemine denk gelmiştik. Şanssız bir şekilde bu EuroLeague serüvenimiz sona ermişti. Ama bu yeni sezonda, bu yeni EuroLeague serüveninde inşallah başarılı, güzel işler yaparız diye düşünüyorum.
Özkan Arseven: Diğer teşekkür etmem gereken kişiler ise EuroLeague CEO'su Chus Bueno. Başından beri bize destek oldu. Yine EuroLeague Başkanı Dejan Bodiroga da aynı şekilde. Ayrıca iki Türk kulübü temsilcimiz var: Fenerbahçe Spor Kulübü ve Anadolu Efes Spor Kulübü. Her ikisine de, her iki Türk takımına da minnettarım. Bizi çok iyi desteklediler. İçeride çok iyi lobi yapıldı ve oy birliğiyle şu an EuroLeague'deyiz. İyi bir kadro yapılanmasıyla burada kalıcı olmayı istiyoruz.
Özkan Arseven: Fenerbahçe'de yeni bir yönetim var. Yeni yönetimlerine de başarılar diliyorum. Bir önceki yönetimle de bunu paylaşmıştık. Yeni yönetimleriyle de bu konuyu görüştük ve onlar da sürekli desteklediklerini söylediler. Arkamızda durdular ve oy birliğiyle bugün bu karar alındı. Bu arada EuroLeague bize bu bildirimi resmî olarak yaptı. EuroLeague'den resmî bir e-posta aldık ve bugün itibarıyla artık EuroLeague'deyiz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
duhuliye.com
YORUMLAR (20)
Emeği geçenlere teşekkürler... Bu burada kalmamalı, iyi sponsorlarla iddialı kadro kurulmalı ve EuroLeague' de kalıcı olmalıyız...
Boş yapmayın boşu bırakın icraat yapın transfer yapın yıldızları getirin hem futbola hem baskete
Emeği geçen herkese teşekkürler unutmayalım takımımız 3 sezon önce son hafta ligde kalmıştı bu seviyelere ulaşmak çok önemli güçlü bir sponsor desteği ile hocamıza teknik ekibe ve yönetime güvenim tam güzel bir kadro kurulacaktır diye düşünüyorum hedef bu ligde kalıcı olmak olmalı kartal yuvalarında basketbol ürünleri satışa çıkartılırsa taraftarımız eminim bütçesine göre destek olacaktır haydi kartallar en büyük BEŞİKTAŞ
Başkan Serdal adalı olduğu müddetçe futbol daki gibi başarılı olursunuz merak etmeyin
Tebrikler... İyi bir kadro ve Dusan hocayla iyi bir başarı elde ederiz inşallah...
emeği geçenlere gönülden teşekkürler. Fbahçe ve Efes'e de ayrıca teşekkür ederiz. Bize kavga gürültü değil Fbahçe ve Efes gibi güzel rakipler lazım.
10 milyon dolar olan bütçemizi kurallara göre en az 12 Milyon Euro yapma zorunluluğu var. Yani endişe etmeyin kadro mecburen daha iyi olacak. 12 milyon Euro bile olsa Dusan bize gurur verecek bir kadro kurar.
Beşiktaş bir an önce bu Özkan denilen vasıfsızdan kurtulması gerekir şampiyonluk için Ergin Ataman mutlaka Beşiktaş'a geri gelmeli
Beşiktaş bir an önce bu Özkan denilen vasıfsızdan kurtulması gerekir şampiyonluk için Ergin Ataman mutlaka Beşiktaş'a geri gelmeli
HADİ ŞU AVAREJ TAKIMI OLUR DİYENLERİ UTANDIRIN
kaliteli bir takım kurulmazsa sonuç şimdiden belli. konuşmak değil hareket lazım. bu kadroyla herkesin otomatikman galibiyet yazdığı bir takımdan öteye gidemeyiz. orası euroleague. euro cup ta bile 5 mağlubiyet aldık bu oyuncu grubuyla devler arenasında olmaz.
Sponsor bulun ve kadroyu kurun. para olmadan bu iş hiç olmaz.
Fenerbahçe yöneticilerine euroleague'ye girmemiz için yardım ettiklerinden dolayı çok teşekkür ederiz minnettarız
Bu Özkan gibi yeteneksizler eğer ki çok iyi kadro kurmazsa oralarda rezil hüsva oluruz
Önce eurolig hayırlı uğurlu olsun ama Beşiktaş'ın önce Özkan arseven gibi Beşiktaş'a hiçbir katkısı olmayan bu yeteneksizlerden kurtulması gerekiyor
Akatlar olmaz. Sinan erdem.