26.06.2026 - 08:07

Takip Et:

ABD galibiyeti sonrası tartışma!

Futbolcular ve teknik heyetin gol sonrası sahaya koşarak kutlama yapması dikkat çekerken, bu görüntüler sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvayı 3 puanla tamamladı. Ay-yıldızlılara galibiyeti getiren gol, 90+8. dakikada Kaan Ayhan'dan geldi.

YEDEK KULÜBESİ BÜYÜK SEVİNÇ YAŞADI

Kaan Ayhan'ın son dakikada attığı golün ardından A Milli Takım yedek kulübesinde büyük sevinç yaşandı. Futbolcular ve teknik heyetin gol sonrası sahaya doğru koşarak sevinç yaşaması dikkat çekti.

TARAFTARLARDAN TEPKİ GELDİ

Ancak Türkiye'nin Avustralya ve Paraguay mağlubiyetlerinin ardından matematiksel olarak Dünya Kupası'na veda etmiş olması nedeniyle bu sevinç bazı futbolseverlerin tepkisini çekti. Sosyal medyada taraftarlar, "Sanki gruptan çıktık", "Bunlar neye seviniyor" şeklinde eleştirel yorumlar yaptı.

İşte o anlardan kareler:

Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibiKaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi

Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi

Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi

Kaan'ın golü sonrası yaşananlara tepkiler çığ gibi

Kaynak Son Dakika

YORUMLAR (12)

Bjkli
26.06.2026 - 09:13

Sevinecekler tabi yasmı tutacaklar dı tamam eleştiri yaptık ama Dünya kupasına 0 gol 0 puanla veda etsek dahamı güzel olurdu iki rezil maçtan sonra galibiyetden dolayı bir TÜRK olarak sevindim

Yanıtla Beğenme (0)
Koray
26.06.2026 - 09:12

Bunlarda ne utanma nede arlanma kalmış yazık gerçekten şu 2000 ve 2002 jenerasyonuna bak birde bunlara bak

Yanıtla Beğenme (0)
Amt
26.06.2026 - 09:12

Amerika yedek ağırlıklı çıkmış bizim Montella özellikle Paraguay maçında böyle cesur olsa yenerdik onları Avustralya maçında hiç haketmedik ama Paraguay maçında şanssızdık birazda

Yanıtla Beğenme (0)
Hakan
26.06.2026 - 09:09

Öyle deil, rezil oluyorduk...

Yanıtla Beğenme (0)
Zafer
26.06.2026 - 08:50

Oley oley oley oley Şampiyon Nutella

Yanıtla Beğenme (0)
Nemo
26.06.2026 - 08:45

Bu turnuvalara çok üst perdeden giriyoruz. Yok çeyrek final yok yarı final falan. Önemli olan buralara katılma devamlılığı. Katılım fazla olursa ki bu başarıdır. Sonrası kendiliğinden gelir. Gruptan çıkma. Bir üst tur çeyrek final….

Yanıtla Beğenme (2)
Kukla montella
26.06.2026 - 08:42

Bu takım bu gruptan NAMAĞLUP çıkacak güce sahipti... Tabiki beceriksiz ve kukla bir antranör olmasaydı.

Yanıtla Beğenme (0)
Ben dost
26.06.2026 - 08:40

Tek kelime Rezillik.

Yanıtla Beğenme (0)
Koray
26.06.2026 - 08:37

Bunlarda ne utanma nede arlanma kalmış yazık gerçekten şu 2000 ve 2002 jenerasyonuna bak birde bunlara bak

Yanıtla Beğenme (0)
Bedrussian
26.06.2026 - 08:17

İki zayıf takıma yenil, grubun bence en güçlü takımı olan ABD’yi yen. Bu nir Antrönör hatasıdır. Montella gitmeli.

Yanıtla Beğenme (0)
Kafkas Kartalı
26.06.2026 - 08:12

Görmemişin bir oğlu olmuş, çekip çükünü koparmışlar. Önceki maçlarda da iyi oynasalardı rezil olmazdık!!!

Yanıtla Beğenme (0)
Murat Küçükinci
26.06.2026 - 08:09

Bu takım bir iki futbolcu hariç komple tasviye edilmeli utanmadan millete gider yapıyorlar.

Yanıtla Beğenme (0)